• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт супортів і направляючих Джилі СК

Як відомо, існують різні гальмівні механізми автомобіля.

Так сталося, що найбільш популярними, особливо в сучасних автотранспортних засобах, стали механізми дискового типу.

Особливістю їх є те, що рухомою частиною такого механізму є диск, що обертається.  

В якості нерухомої частини в даному випадку виступає спеціальний пристрій, в якому утримуються гальмівні колодки.

Цим пристроєм і є супорт.

Як вже говорилося, супортом є спеціальний виріб або спеціальний вузол, що найчастіше виготовляється з чавуну, в якому утримуються в певному положенні гальмівні колодки.

Крім того, супорт, форма якого нагадує скобу, переміщається відносно гальмівного диска в горизонтальній площині і під час гальмування гальмівні колодки притискаються в ньому до гальмівного диска, сповільнюючи його рух.

Таке переміщення супорт здійснює по своїх направляючих. Кріпиться супорт безпосередньо до поворотного кулака автомобіля.

Направляючі являють собою металеві циліндри в яких рухаються спеціальні стрижні в горизонтальній площині.

Легкість пересування забезпечує наявність всередині направляючої мастила.

Одна з найбільш популярних автомобільних моделей китайської автокомпанії Geely Automobile – Джилі СК, виробництво якої стало можливим завдяки тісній співдружності компанії з південнокорейською корпорацією Daewoo International, обладнаний передніми гальмами дискового типу, а задніми – барабанного.

Привід автомобіля здійснюється на передні колеса і тому від стану супортів багато в чому залежить нормальна робота гальмівної системи, а звідси і безпека водія, всіх його пасажирів та всіх оточуючих учасників дорожнього руху.

Ремонтуємо самостійно супорти та їх направляючі на Geely CK

У пропонованій статті ми хочемо зупинитися на тому, чи можна ремонтувати направляючі супорта і чи можна це зробити самостійно на Джилі СК.

можна ремонтувати направляючі супорта і чи можна це зробити самостійно на Джилі СК.

  • Сталося так, що в нашому автомобілі з'явився люфт супорта в направляючих.

 з'явився люфт супорта в напрямних.

  • Сама напрямна – це невеликий циліндрик або шматок трубочки з виточками, який вставляється в спеціальну втулку.

направляюча – це невеликий циліндрик або шматок трубочки з выточками

  • Звичайно, при необхідності такий циліндр можна виточити самому або за допомогою знайомого токаря.
  • Виготовляється циліндр діаметром 17мм і потім, при необхідності, його розширюють райберами або шліфують під потрібний розмір.
  • Для виконання всієї цієї операції супорт доводиться знімати. А для цього потрібно від'єднувати гальмівний шланг.

для цього потрібно від'єднувати гальмівний шланг.

  • Після цього супорт затискають в лещата і виконують необхідні роботи за допомогою спеціальних райберів та інших інструментів.
  • супорт затискають в лещата і виконують необхідні роботи за допомогою спеціальних райберів
  • Цілком зрозуміло, що так набагато зручніше виконувати ремонт супорта Джилі СК, однак після цього доводилося прокачувати гальма, оскільки в гальмівну систему авто потрапляло повітря.
  • Тому ми придумали зовсім інший спосіб, за допомогою якого можна відремонтувати направляючі супорта, при цьому не знімаючи його і не від'єднуючи гальмівний шланг або шланг високого тиску.
  • Для цього, в установчий отвір супорта вставляємо болт з шайбою і затискаємо його до упору в диск.

в установчий отвір супорта вставляємо болт з шайбою і затискаємо його до упору в диск.

  • Супорт при цьому тримається жорстко, і ми можемо виконувати всі необхідні роботи райберами по розробці отворів до потрібних розмірів.

Супорт при цьому тримається жорстко, і ми можемо виконувати всі необхідні роботи

  • В цьому випадку супорт стоїть жорстко і немає ніякого деренчання при роботі.
  • Якщо потрібно розробляти інший отвір, то ми брали інший болт, на який одягали кілька шайб або втулок.

брали інший болт, на який одягали кілька шайб або втулок

  • Після цього супорт перевертаємо на інший бік, вставляємо цей болт і знову також затискаємо супорт жорстко.
  • Ну і далі обробляємо отвір направляючої спочатку конусним райбером або розгорткою.

обробляємо отвір направляючої спочатку конусним райбером або розгорткою.

  • А після цього проходимо ще й звичайним райбером 17-го розміру.

після цього проходимо ще й звичайним райбером 17-го розміру.

  • Результат отримуємо той же, що і при знятті супорта і фіксації його в лещатах.
  • Зате, вам не доведеться від'єднувати гальмівний шланг і надалі прокачувати зайвий раз гальма.
  • Якщо ж привести в порядок напрямні вже не виходить, то можна просто виточити нові циліндри і потім доводити їх до кондиції.
  • На цьому нашу розповідь про те, як можна самостійно відремонтувати направляючі супорта Джилі СК, не знімаючи його з свого місця, закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт супортів і направляючих Джилі СК"

Відгуки: 2


Кирилл

Интересный вариант. Даже не предполагал, что так можно суппорт зафиксировать и обрабатывать. Просто не додумался. Век живи - век учись.


Саша

Как можно заказать




.