Як відомо, перші екземпляри принципово нової моделі кросовера J11 або Т11, виробництва знаменитої китайської автокомпанії Chery Automobile, зійшли з конвеєра виробничих потужностей у Уху в 2005 році.
Пізніше автомобіль отримав різні назви, в залежності від країни збирання і реалізації.
Нам він більше знайомий під назвою Chery Tiggo.
Нова модель багато в чому нагадувала японський кросовер Toyota RAV4, однак це не завадило їй завоювати своїх шанувальників і стати одним з найбільш продаваних кросоверів компанії.
Сьогодні, а виробництво автомобіля триває до сьогоднішнього дня, вже випускається друге покоління цих популярних машин.
Серед безлічі сучасних функцій і опцій, якими забезпечений цей автомобіль є і функція перекачування палива з однієї частини паливного бака в іншу.
Здійснюється це за допомогою паливного насоса.
Не секрет, що в процесі експлуатації в бензобаку автомобіля збирається велика кількість бруду, а також різних домішок і іржі, що осідають на дно цього резервуара.
Це призводить до засмічення трубопроводу, а також самого паливного насоса.
Тому періодично цей пристрій необхідно очищати або міняти його складові частини чи весь насос повністю.
Сам паливний бак при проведенні капітального ремонту знімають і добре промивають.
Промиваємо і ремонтуємо самостійно паливний бак Chery Tiggo
В спеціальній статті ми розповімо про те, як можна самому промити бензобак і подолати перекачування палива на Чері Тіго.

- Унікальність нашого випадку полягає в тому, що ми переробили повністю паливний насос, в результаті чого він припинив перекачувати паливо з однієї частини бензобака в іншу.

- Однак, тепер перед нами стоїть завдання з'єднати якимось чином дві половини паливного бака і в результаті подолати систему перекачування палива.
- Для цієї мети ми придбали трубку з куточком на 1,5 дюйма та з гайками, а також паронітовими шайбами.

- Є така думка, що саме паронітові шайби є найбільш щільними і відмінно утримують бензин.
- Тому вирішили пробувати саме такі шайби.
- Крім того, в днищі бака ми просвердлили попередньо отвір за допомогою свердла діаметром 7,2 мм

- Зробили це ми в задній частині самого бака, так як в передній частині це заважає зробити корпус глушника.
- В цьому місці за допомогою куточка з бака буде виходити трубка.

- І після цього буде проходити уздовж бака, після чого з'єднуватися з його іншою половиною Чері Тіго.

- Для з'єднання цих трубок з куточками між собою є кілька варіантів.
- Серед них використання прогумованого товстостінного шланга або армованого.

- Складність у виборі матеріалу полягала в тому, що під баком проходить глушник і потрібно враховувати високу температуру його.
- Крім того, армований шланг має недостатньо великий внутрішній діаметр, що може негативно позначитися на проходженні палива в потрібній кількості.
- З метою безпеки, попереджаючи виникнення іскри під час свердління отворів, попередньо в бак ми залили воду.
- Після цього поклали бак на рівну площину і під невеликим кутом виконали два отвори.

- Правда при цьому вода хлинула через отвори на дриль. Тому довелося її обмотати целофаном.
- В результаті відрізали різьбову частину від придбаного нами штуцера або трубки з куточком.
- Після цього, цей шматок встановили в один з отворів паливного бака через паронітову прокладку.

- З середини бака це виглядає теж досить компактно.

- Єдиним нюансом буде тільки те, що висота над дном бака, на якій розташовано отвір буде перешкоджати повному витіканню палива з однієї половини в іншу.
- Іншими словами, в баку завжди циркуляція палива буде припинятися тоді, коли на дні залишатиметься ще три-чотири літри.
- Проте, це не страшно, оскільки приблизно на цьому ж рівні буде припиняти свою роботу і паливний насос.
- Можна, звичайно, було зробити отвори трохи нижче, але, як вже говорилося, там заважає трохи глушник.
- Ну і на закручену частину труби тепер можемо одягати і закручувати куточок.

- В результаті ми зупинили свій вибір на комбінованому способі з'єднання двох половинок паливного бака.
- Мається на увазі, що в один і другий отвір будуть закручені металеві трубки з куточками, а з'єднувати їх буде шматок гумового шланга.
- А так, як гумовий шланг буде одягатися на металеві трубки приблизно на 4-5см з кожного боку, то і гумового шланга у вільному стані залишиться зовсім небагато.

- І, щоб перевірити надійність такої конструкції на паливному баку Чері Тіго, ми все зберемо, затягнемо.
- Потім наповнимо бак бензином, поставимо його вертикально і залишимо на кілька днів в такому положенні.
- Такий спосіб з'єднання нам здався найбільш підходящим, так як в цьому випадку зручно буде монтувати його, та й роз'єднувати при необхідності завжди можна швидко і легко.
- При цьому, з правого боку ми до згону на куточку приварили невеликий шматочок труби, щоб менше було гумового шланга.

- Крім того, саме в цьому місці буде проходити глушник і тому для металу висока температура не буде страшною.
- Зліва ми залишили так, як воно є.

- Гумову трубку перед одяганням на металеву трубку помістили в киплячу воду і після цього на гарячому одягли.
- Потім ще й одягнемо зверху хомути, так, що з'єднання, думаємо, буде надійним.
- Точно також одягнемо і з іншого боку. Тут можна шланг нагріти за допомогою будівельного фена.
- Все було б добре, але на перевірку паронітові шайби нам для цих цілей не підійшли.
- Як виявилося, пароніт набухає під дією бензину, мокріє і потім пропускає його.
- Знайти інші бензомаслостойкі шайби нам не вдалося. Кільця всякі є такого типу, а ось шайб, на жаль, у продажу ніде не знайшлося.
- Тому ми придбали спеціальний ремкомплект, призначений для прокладки паливного фільтра автомобіля марки КАМАЗ.

- У цьому наборі є чотири цікавих прогумованих деталей.

- З них нам вдалося вирізати відмінні шайби для наших цілей.

- Вони в акурат підійшли за розміром на наші трубки.
- Зверху закрутимо гайки широкі, які повністю притиснуть ці шайби.
- Отже, зібрали ми в результаті всю нашу конструкцію.

- Додатково використовували також бензиностійкий герметик. Після цього дали час підсохнути герметику.
- Далі залили в бак бензин і знову дали постояти. Ніяких патьоків палива ніде не виявилося.
- Тому ми встановили паливний бак Чері Тіго на своє місце.

- Перевірили в роботі і переконалися, що паливо в баку циркулює і ніяких претензій до нашої конструкції не виникає.
- Значить задумка наша виявилася цілком придатною для такого використання.
- А раз так, то і розповідь нашу про самостійний ремонт паливного бака і обладнання перекачування бензину на Чері Тіго закінчено.