• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Промивка бака Чері Тіго, прибираємо перекачування бензину

Як відомо, перші екземпляри принципово нової моделі кросовера J11 або Т11, виробництва знаменитої китайської автокомпанії Chery Automobile, зійшли з конвеєра виробничих потужностей у Уху в 2005 році.

Пізніше автомобіль отримав різні назви, в залежності від країни збирання і реалізації.

Нам він більше знайомий під назвою Chery Tiggo.

Нова модель багато в чому нагадувала японський кросовер Toyota RAV4, однак це не завадило їй завоювати своїх шанувальників і стати одним з найбільш продаваних кросоверів компанії.

Сьогодні, а виробництво автомобіля триває до сьогоднішнього дня, вже випускається друге покоління цих популярних машин.

Серед безлічі сучасних функцій і опцій, якими забезпечений цей автомобіль є і функція перекачування палива з однієї частини паливного бака в іншу.

Здійснюється це за допомогою паливного насоса.

Не секрет, що в процесі експлуатації в бензобаку автомобіля збирається велика кількість бруду, а також різних домішок і іржі, що осідають на дно цього резервуара.

Це призводить до засмічення трубопроводу, а також самого паливного насоса.

Тому періодично цей пристрій необхідно очищати або міняти його складові частини чи весь насос повністю.

Сам паливний бак при проведенні капітального ремонту знімають і добре промивають.

Промиваємо і ремонтуємо самостійно паливний бак Chery Tiggo

В спеціальній статті ми розповімо про те, як можна самому промити бензобак і подолати перекачування палива на Чері Тіго.

як можна самому промити бензобак і подолати перекачування палива на Чері Тіго.

  • Унікальність нашого випадку полягає в тому, що ми переробили повністю паливний насос, в результаті чого він припинив перекачувати паливо з однієї частини бензобака в іншу.

ми переробили повністю паливний насос, в результаті чого він припинив перекачувати паливо з однієї частини бензобака в інший.

  • Однак, тепер перед нами стоїть завдання з'єднати якимось чином дві половини паливного бака і в результаті подолати систему перекачування палива.
  • Для цієї мети ми придбали трубку з куточком на 1,5 дюйма та з гайками, а також паронітовими шайбами.

 придбали трубку з куточком на 1,5 дюйма з гайками, а також паронітових шайбами.

  • Є така думка, що саме паронітові шайби є найбільш щільними і відмінно утримують бензин.
  • Тому вирішили пробувати саме такі шайби.
  • Крім того, в днищі бака ми просвердлили попередньо отвір за допомогою свердла діаметром 7,2 мм

у днище бака ми просвердлили попередньо отвір за допомогою свердла діаметром 7,2 мм

  • Зробили це ми в задній частині самого бака, так як в передній частині це заважає зробити корпус глушника.
  • В цьому місці за допомогою куточка з бака буде виходити трубка.

В цьому місці за допомогою куточка з бака буде виходити трубка.

  • І після цього буде проходити уздовж бака, після чого з'єднуватися з його іншою половиною Чері Тіго.

буде проходити вздовж бака, після чого з'єднуватися з його іншою половиною Чері Тіго.

  • Для з'єднання цих трубок з куточками між собою є кілька варіантів.
  • Серед них використання прогумованого товстостінного шланга або армованого.

використання прогумованого товстостінного шланга або армованого.

  • Складність у виборі матеріалу полягала в тому, що під баком проходить глушник і потрібно враховувати високу температуру його.
  • Крім того, армований шланг має недостатньо великий внутрішній діаметр, що може негативно позначитися на проходженні палива в потрібній кількості.
  • З метою безпеки, попереджаючи виникнення іскри під час свердління отворів, попередньо в бак ми залили воду.
  • Після цього поклали бак на рівну площину і під невеликим кутом виконали два отвори.

 під невеликим кутом виконали два отвори.

  • Правда при цьому вода хлинула через отвори на дриль. Тому довелося її обмотати целофаном.
  • В результаті відрізали різьбову частину від придбаного нами штуцера або трубки з куточком.
  • Після цього, цей шматок встановили в один з отворів паливного бака через паронітову прокладку.

шматок встановили в один з отворів паливного бака через паронітові прокладки.

  • З середини бака це виглядає теж досить компактно.

З середини бака це виглядає теж досить компактно.

  • Єдиним нюансом буде тільки те, що висота над дном бака, на якій розташовано отвір буде перешкоджати повному витіканню палива з однієї половини в іншу.
  • Іншими словами, в баку завжди циркуляція палива буде припинятися тоді, коли на дні залишатиметься ще три-чотири літри.
  • Проте, це не страшно, оскільки приблизно на цьому ж рівні буде припиняти свою роботу і паливний насос.
  • Можна, звичайно, було зробити отвори трохи нижче, але, як вже говорилося, там заважає трохи глушник.
  • Ну і на закручену частину труби тепер можемо одягати і закручувати куточок.

тепер можемо одягати і закручувати куточок.

  • В результаті ми зупинили свій вибір на комбінованому способі з'єднання двох половинок паливного бака.
  • Мається на увазі, що в один і другий отвір будуть закручені металеві трубки з куточками, а з'єднувати їх буде шматок гумового шланга.
  • А так, як гумовий шланг буде одягатися на металеві трубки приблизно на 4-5см з кожного боку, то і гумового шланга у вільному стані залишиться зовсім небагато.

гумового шланга у вільному стані залишиться зовсім небагато.

  • І, щоб перевірити надійність такої конструкції на паливному баку Чері Тіго, ми все зберемо, затягнемо.
  • Потім наповнимо бак бензином, поставимо його вертикально і залишимо на кілька днів в такому положенні.
  • Такий спосіб з'єднання нам здався найбільш підходящим, так як в цьому випадку зручно буде монтувати його, та й роз'єднувати при необхідності завжди можна швидко і легко.
  • При цьому, з правого боку ми до згону на куточку приварили невеликий шматочок труби, щоб менше було гумового шланга.

 з правого боку ми до зганяння на куточку приварили невеликий шматочок труби

  • Крім того, саме в цьому місці буде проходити глушник і тому для металу висока температура не буде страшною.
  • Зліва ми залишили так, як воно є.

Зліва ми залишили так, як воно є.

  • Гумову трубку перед одяганням на металеву трубку помістили в киплячу воду і після цього на гарячому одягли.
  • Потім ще й одягнемо зверху хомути, так, що з'єднання, думаємо, буде надійним.
  • Точно також одягнемо і з іншого боку. Тут можна шланг нагріти за допомогою будівельного фена.
  • Все було б добре, але на перевірку паронітові шайби нам для цих цілей не підійшли.
  • Як виявилося, пароніт набухає під дією бензину, мокріє і потім пропускає його.
  • Знайти інші бензомаслостойкі шайби нам не вдалося. Кільця всякі є такого типу, а ось шайб, на жаль, у продажу ніде не знайшлося.
  • Тому ми придбали спеціальний ремкомплект, призначений для прокладки паливного фільтра автомобіля марки КАМАЗ.

придбали спеціальний ремкомплект, призначений для прокладки паливного фільтра автомобіля марки КАМАЗ.

  • У цьому наборі є чотири цікавих прогумованих деталей.

У цьому наборі є чотири цікавий прогумованих деталі.

  • З них нам вдалося вирізати відмінні шайби для наших цілей.

нам вдалося вирізати відмінні шайби для наших цілей.

  • Вони в акурат підійшли за розміром на наші трубки.
  • Зверху закрутимо гайки широкі, які повністю притиснуть ці шайби.
  • Отже, зібрали ми в результаті всю нашу конструкцію.

зібрали ми в результаті всю нашу конструкцію.

  • Додатково використовували також бензиностійкий герметик. Після цього дали час підсохнути герметику.
  • Далі залили в бак бензин і знову дали постояти. Ніяких патьоків палива ніде не виявилося. 
  • Тому ми встановили паливний бак Чері Тіго на своє місце.

встановили паливний бак Чері Тіго на своє місце.

  • Перевірили в роботі і переконалися, що паливо в баку циркулює і ніяких претензій до нашої конструкції не виникає.
  • Значить задумка наша виявилася цілком придатною для такого використання.
  • А раз так, то і розповідь нашу про самостійний ремонт паливного бака і обладнання перекачування бензину на Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Промивка бака Чері Тіго, прибираємо перекачування бензину"

Відгуки: 2


Вадим

Интересно с точки зрения того, чтобы продлить срок службы топливного насоса, если его переделать, чтобы он перестал перекачивать топливо из половинок бака. Кстати, вот про такую переделку тоже хотелось бы почитать. Будет не лишним, если вы тоже напишите об этом. За данный совет - плюсую.


Алексей

А если к насосу тройник и трубку с фильтром(лепестком) во вторую часть бака,тогда не нужно дырявить бак.




.