Клинить поршень гальмівного супорта Деу Ланос, немає накату. Технічне обслуговування гальмівного поршня

Одним з основних вузлів сучасної автомобільної системи гальм дискового типу є супорт.

Це пристрій, який забезпечує утримання гальмівних колодок в безпосередній близькості від гальмівного диска.

Під час спрацьовування гальм колодки, завдяки зусиллям поршня тормозного супорта, притискаються до диска, сповільнюючи його обертання до повної зупинки.

Сучасні автомобільні моделі в більшості своїй обладнуються гальмівними системами дискового типу. Зокрема, передніми.

Не є винятком з цього правила і автомобіль Daewoo Lanos.

Ця модель стала воістину народною в нашій країні, оскільки її популярність перевищила всі очікування виробників.

Супорт передніх гальм, незважаючи на нерухому скобу, є рухомою деталлю гальмівної системи.

Від його роботи залежить стан всієї системи.

Немає необхідності зайвий раз нагадувати про важливість системи гальмування і її стану в будь-якому автотранспортному засобі.

Тому стану і працездатності супорта також варто приділяти постійну увагу.

В іншому випадку в направляючі і поршень гальмівний потрапляє бруд, іржа, пил, що неминуче може призвести до заїдання всього пристрою або відмову в роботі гальм.

Проводимо самостійно повне ТО гальмівного супорта і його поршня зокрема на Daewoo Lanos

У пропонованій статті розмова піде про те, яким чином можна самостійно провести ТО переднього гальмівного супорта, а значить і поршня гальмівного автомобіля Деу Ланос.

яким чином можна самостійно провести ТО переднього гальмівного супорта, а значить і поршня гальмівного автомобіля Деу Ланос.

  • Так сталося, що на передньому колесі нашого автомобіля почав клинити гальмівний поршень, при їзді на холостих обертах автомобіль практично не котився і дуже швидко зупинявся через пригальмовування гальм.
  • У цьому випадку кажуть, що немає накату.
  • Саме тому виникла необхідність зняти і повністю розібрати супорт переднього колеса, провести йому повне ТО з метою виявлення можливих несправностей.
  • А також усунення їх і при необхідності виконати заміну окремих складових супорта.
  • Тому, для початку зриваємо чотири болта на передньому колесі.

 для початку зриваємо чотири болта на передньому колесі.

  • Після цього підставляємо під колеса упори, піднімаємо потрібну частину автомобіля домкратом і встановлюємо під днище страхувальний упор або підставку.

піднімаємо потрібну частину автомобіля домкратом і встановлюємо під днище страхувальний упор або підставку.

  • Цього вимагає від нас інструкція з техніки безпеки.
  • Виконавши обов'язкові вимоги ТБ, ми повертаємося знову до колеса.
  • Відкручуємо повністю його чотири болта, знімаємо колесо і в результаті отримуємо повний доступ до супорта.

знімаємо колесо і в результаті отримуємо повний доступ до супорта.

  • Цей пристрій має в своєму складі скобу, що виконує роль кріплення його, а також дві направляючі і гальмівний поршень.

має в своєму складі скобу, що виконує роль кріплення його, а також дві направляючі і гальмівний поршень.

  • Саме кріплення супорта Деу Ланос складається з верхнього болта.

Саме кріплення супорта Деу Ланос складається з верхнього болта.

  • І точно такого ж нижнього болта.

І точно такого ж нижнього болта.

  • Тому за допомогою головки на 13 відкручуємо ці два болта.
  • Для цього вивертаємо кермо в крайнє положення, щоб було зручніше працювати і відкручувати болти.
  • Потрібно відзначити, що при відкручуванні болтів ми не відчуваємо зазвичай ніяких абсолютно труднощів.
  • Це стало можливим тому, що кожен раз, коли ми відкручуємо який-небудь болт, встановлюючи його назад, ми в обов'язковому порядку змащуємо цей болт нігролом.

в обов'язковому порядку змащуємо цей болт нігрол.

  • В результаті, як в цьому випадку, скільки б болт не ходив, відкручуватися він завжди буде швидко і легко. До того ж немає ніякої іржі.
  • Відкрутивши два болта, знімаємо супорт з диска гальмівного.

Відкрутивши два болта, знімаємо супорт з диска гальмівного.

  • Відкладаємо супорт поки на час і перевіряємо стан напрямних.

перевіряємо стан напрямних.

  • Вони повинні рухатися легко і вільно. Пильники при цьому повинні бути цілими.
  • В іншому випадку всередину може потрапляти бруд, волога або пил.
  • Якщо ж направляюча заклинила, то її необхідно в обов'язковому порядку розібрати, почистити, змастити і усунути несправність.
  • Не забувайте, що для змащення тут використовується спеціальне мастило для супортів.
  • Далі знімаємо колодки з гальмівного диска.

Далі знімаємо колодки з гальмівного диска.

  • Вони повинні зніматися руками, якщо ж це не виходить, то можна піддіти викруткою або іншим тонким і гострим предметом.
  • При цьому, перевіряйте, щоб гальмівний диск був зафіксований болтиком.
  • В нашому випадку цього болтика в наявності не виявилося.

У нашому випадку цього болтика в наявності не виявилося.

  • Тепер беремо шестигранник на 10 і вставляємо його в відповідну головку.

беремо шестигранник на 10 і вставляємо його в відповідну головку.

  • І потім за допомогою воротка відкручуємо два болти кріплення скоби, а значить і супорта.

за допомогою воротка відкручуємо два болти кріплення скоби

  • Знімаємо після цього скобу і на ній знімаємо кріплення гальмівних колодок.

знімаємо скобу і на ній знімаємо кріплення гальмівних колодок.

  • Також знімаємо пильники направляючих супорта Деу Ланос, виймаємо їх і перевіряємо стан.

знімаємо пильовики напрямних супорта і перевіряємо їх стан

  • Якщо направляючі в нормальному стані, то можна їх відразу встановлювати на свої місця.
  • Причиною відсутності накату в автомобілі, швидше за все, може бути потрапляння бруду під пильник поршня гальмівного супорта.

причиною відсутності накату може бути потрапляння бруду під пильник гальмівного поршня

  • Тому нам буде потрібно його повністю перевірити.
  • Але, перш, ніж ми відкрутимо гальмівний шланг, нам потрібно повністю вивести поршень супорта з його циліндра.
  • А це можливо зробити тільки з помічником, який буде в салоні авто натискати на педаль гальма.
  • Інша людина в цей час буде спостерігати за положенням поршня.
  • Видавлюємо поршень до тих пір, поки манжет на ньому не виявиться на краю і майже зніметься.

Видавлюємо поршень до тих пір, поки манжет на ньому не виявиться на краю

  • Саме під цей манжет і може потрапити бруд або зникне мастило і поршень в результаті стане погано повертатися на своє початкове положення.
  • Іншими словами, поршень почне трохи клинити.
  • Далі, перш ніж від'єднувати гальмівний шланг від пристрою, нам необхідно приготувати відповідну заглушку.

необхідно приготувати відповідну заглушку замість гальмівного шланга

  • Це потрібно тому, що після від'єднання шланга з нього потече гальмівна рідина.
  • Власне кажучи, у нас так відразу і вийшло, незважаючи на наявність заглушки.

у нас так відразу і вийшло, незважаючи на наявність заглушки.

  • Це стало можливим через те, що ми приготували не дуже якісну заглушку. Тому відразу ж її замінимо.
  • Не забувайте знімати мідні прокладки на болті, що утримуює гальмівний шланг, і під штуцером шланга.

Не забувайте знімати мідні прокладки на болте

  • Так само не варто перевертати сам корпус супорта, оскільки в самому поршні його також є гальмівна рідина.
  • Тому її потрібно також акуратно злити спочатку.
  • Після цього укладаємо супорт на робочу поверхню і, трохи постукавши з боків молотком, витягуємо гальмівний поршень.

трохи постукавши з боків молотком, витягуємо гальмівний поршень.

  • Тут же перевіряємо стан робочої поверхні поршня супорта Деу Ланос.

перевіряємо стан робочої поверхні поршня супорта

  • Справа в тому, що ця поверхня зазвичай найбільше і страждає, отримуючи подряпини, задири і канавки в результаті попадання бруду в циліндр або відсутності в ньому мастила.
  • Все це потім доведеться прибрати і зробити поверхню гладкою.
  • Далі зливаємо залишки гальмівної рідини в циліндрі супорта і витягуємо гумовий манжет.

 витягуємо гумовий манжет

  • При цьому, робимо це акуратно, щоб не порвати манжет.
  • Одразу можна перевірити стан цього манжета, чи немає на ньому поривів, тріщин та інших пошкоджень.

Одразу можна перевірити стан цього манжета

  • Якщо буде потрібно, то доведеться його потім замінити.
  • Якщо ж пильник в нормальному стані, то його вимивають, витирають і встановлюють знову потім на місце.
  • Також подковириюєм і виймаємо з циліндра гумове кільце-ущільнювач.

подковыриваем і виймаємо з циліндра гумове кільце ущільнювач.

  • Його також, у разі необхідності, варто в обов'язковому порядку замінити. Воно входить до складу ремкомплекту для супортів.
  • Після цього ретельно вичищаємо і миємо всі канавки на корпусі гальмівного циліндра супорта, а також його поршня.
  • Все виконується ретельно, практично до ідеалу.
  • Якщо на поршні є подряпини, то його поверхню шліфують за допомогою шліфувального паперу або наждачки з номером не менше 200.

поверхню поршня шліфують за допомогою шліфувального паперу або наждачки

  • Також вичищаємо ретельно кріплення гальмівних колодок.

вичищаємо ретельно кріплення гальмівних колодок.

  • Для цієї мети також використовуємо викрутку або інші гострі інструменти, а також наждачний папір.
  • Далі виймаємо направляючі, запам'ятовуючи їх розташування, щоб не переплутати.

 виймаємо напрямні, запам'ятовуючи їх розташування, щоб не переплутати.

  • Вичищаємо отвори направляючих, після чого все витираємо і заливаємо всередину бензин.
  • Даємо трохи йому постояти, після чого все виливаємо і знову ретельно витираємо.
  • Ну і потрібно ще почистити гальмівні колодки.

 потрібно ще почистити гальмівні колодки.

  • Для цього вичищаємо також всі канавки на них і всю поверхню.
  • Після того, як всі деталі супорта ми ретельно почистили і протерли, можемо приступати до зворотнього збирання його.
  • Тут найголовніше правильно встановити гальмівний поршень супорта Деу Ланос, щоб не пошкодити його пильник.
  • Тому ще раз протираємо циліндр в супорті. І встановлюємо ущільнювальну гумку або ущільнювач.

встановлюємо ущільнювальну гумку або ущільнювач.

  • Вставляється вона в другу канавку циліндра, якщо рахувати зверху.
  • Після цього не забудьте змастити цей ущільнювач, щоб поршень легше заходив всередину.
  • Потім беремо пильник поршня і наносимо всередину його спеціального обмідненого мастила для супортів.

беремо пильник поршня і наносимо всередину його спеціального обмідненого мастила

  • Мастила даємо в достатній кількості по всьому колу, але тільки не надмірно.
  • Це мастило в процесі роботи супорта нагріється, розтечеться по поршню і таким чином останній буде завжди в змащеному вигляді.
  • Після цього пильник з мастилом одягаємо безпосередньо на поршень.

 пильник з мастилом одягаємо безпосередньо на поршень.

  • Далі опускаємо цей пильник до самого дна поршня, буквально трохи не доходячи до кінця пильника.

опускаємо цей пильник до самого дна поршня, буквально трохи не доходячи до кінця пильовика.

  • Надлишки мастила, якщо залишаться на корпусі поршня, то це не страшно. Вони підуть пізніше на його змащення.
  • Тепер нам потрібно, щоб крайня фаска пильника поршня потрапила у верхню канавку циліндра.

потрібно, щоб крайня фаска пильовика поршня потрапила у верхню канавку циліндра.

  • Для цього ставимо поршень на циліндр і за допомогою викрутки заправляємо фаску пильника спочатку з одного боку, а потім з іншого.

ставимо поршень на циліндр і за допомогою викрутки заправляємо фаску пильника

  • Після того, як фаска пильника зайшла в верхню канавку циліндра, вдавлюємо поршень всередину.

вдавлюємо поршень всередину

  • Потім нам потрібно, щоб мастило розійшлася повністю по корпусу поршня.
  • Для цього ми повинні 3-5 разів втиснути його всередину і видавити назад у верхнє положення.

3-5 разів втиснути його всередину і видавити назад у верхнє положення.

  • Викруткою або іншим стрижнем видавлюємо поршень при цьому через нижній отвір для гальмівного шланга.
  • Тепер приступаємо до складання направляючих.
  • Перед цим також кожну з направляючих супорта Деу Ланос змащуємо мастилом.

 кожну з направляючих супорта Деу Ланос змащуємо мастилом.

  • Потім вставляємо її на своє місце.

вставляємо направляючу на своє місце

  • При цьому можна додати трохи мастила і всередину корпусу також.
  • Знову виконуємо кілька рухів направляючої вгору-вниз, щоб розійшлася змазка.
  • Після цього беремо пильник, наносимо всередину його також трохи того ж мастила, потім ставимо його на отвір направляючої, вийнявши її зовсім.
  • І потім знову вставляємо направляючу через пильник вже.

потім знову вставляємо направляючу через пильник вже.

  • Тепер направляюча вже повинна рухатися на довжину пильника вгору-вниз.

 направляюча вже повинна рухатися на довжину пильника вгору-вниз.

  • Точно таку ж комбінацію ми проводимо і з другою направляючою.
  • Далі наносимо мастило на кріплення гальмівних колодок в місцях контакту з колодками.

наносимо мастило на кріплення гальмівних колодок в місцях контакту з колодками.

  • Також наносимо трохи мастила на місця контакту і безпосередньо на самі колодки.

наносимо трохи мастила на місця контакту і безпосередньо на самі колодки.

  • Змащуємо також і місце на колодці, куди буде підходити гальмівний поршень.
  • Після цього прикручуємо двома болтами скобу.

прикручуємо двома болтами скобу.

  • При цьому болти також не забувайте змащувати нігролом.
  • Взагалі, якщо ви хочете, щоб на вашому автомобілі все працювало безвідмовно, не створюючи при цьому ніякого скрипу або іншого шуму, не шкодуйте мастила і давайте його скрізь, де це потрібно і де може вимагатися.
  • Встановивши на місце скобу, ми встановлюємо гальмівні колодки, одягаємо зверху супорт і закручуємо болти направляючих.

встановлюємо гальмівні колодки, одягаємо зверху супорт і закручуємо болти напрямних

  • При цьому потрібно мати на увазі, що на верхньому болті направляючої є двосторонній заріз.

на верхньому болті направляючої є двосторонній заріз.

  • А на нижньому-односторонній. Тому переплутати тут в принципі неможливо.
  • Так от болт направляючої цими зарізами повинен упиратися в мітку на корпусі циліндра.
  • Після цього перевіряємо рух супорта, рухаючи руками його вправо-вліво.

перевіряємо рух супорта, рухаючи руками його вправо-вліво.

  • Він повинен тепер рухатися вільно і легко, без всяких заїдань.
  • Якщо ж відчувається при цьому деяке заклинювання, то потрібно за допомогою направляючих знаходити таке положення супорта Деу Ланос, при якому він буде вільно рухатися, а направляючіі його сідатимуть до упору.
  • Все це можна регулювати самостійно.
  • І після того, як виставили супорт в нормальне положення, можна затягувати болти на скобі і на направляючих.
  • Тепер нам залишається лише правильно встановити гальмівний шланг і зафіксувати його болтом.

правильно встановити гальмівний шланг і зафіксувати його болтом

  • Не забудьте при цьому поміняти мідні кільця на самому болті і на корпусі супорта.
  • Коли все це зробили, тепер потрібно ємність гальмівного циліндра наповнити гальмівною рідиною.
  • Для цього знімаємо захисний ковпачок з пробки цієї ємності і за допомогою ключа, у нас є спеціальний, маємо викрутити повністю пробку.

 за допомогою ключа, у нас є спеціальний, маємо викрутити повністю пробку.

  • Після цього очікуємо, щоб рідина самопливом заповнила всю ємність і виступила зверху.

 очікуємо, щоб рідина самопливом заповнила всю ємність і виступила зверху.

  • При цьому потрібно в обов'язковому порядку стежити за рівнем гальмівної рідини в системі з бачка гальмівної рідини під капотом автомобіля.
  • Якщо рівень нижче норми, то обов'язково потрібно долити рідини.
  • Наливати варто, орієнтуючись по максимальній мітці, тому, що при розбиранні рідина трохи вийшла, та й при прокачуванні гальм також ще трохи відійде.
  • Як тільки рідина потекла з вільного отвору, закручуємо пробку на місце. Тепер вам буде потрібно знову помічник.
  • Посадіть його в салон автомобіля і нехай зробить кілька натискань на педаль гальма.
  • Коли ж педаль перестане натискатися, він повинен утримувати її в натиснутому положенні.
  • Ви ж в цей час відкручуєте трохи пробку.

 в цей час відкручуєте трохи пробку.

  • При цьому гальмівна рідина буде видавлювати повітря з системи.
  • І так слід виконати кілька разів до тих пір, поки з пробки замість повітря не з'явиться рідина.
  • Після цього закручуємо пробку до упору і одягаємо на неї захисний ковпачок.
  • Ну і після цього доливаємо гальмівної рідини в бачок по мітці рівня і закручуємо пробку.

доливаємо гальмівної рідини в бачок по мітці рівня і закручуємо пробку.

  • Далі вирівнюємо кермо прямо, одягаємо на місце колесо, прибираємо упор страхувальний і опускаємо домкратом автомобіль на землю.
  • Тепер можна сміливо сказати, що ви провели повне технічне обслуговування переднього супорта автомашини.
  • А тому нашу розповідь про самостійне проведення ТО переднього супорта Деу Ланос на цьому також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Клинить поршень гальмівного супорта Деу Ланос, немає накату. Технічне обслуговування гальмівного поршня"

Відгуки: 2


Артем

Очень качественно прописан каждый шаг - круто, даже если не знаешь, как подойти к суппорту, с этой статьей никаких проблем не возникнет. Но справедливости ради замечу: подклинивать колесо (как вы говорите - нет наката) может не только из-за суппортов. Я бы в первую очередь проверил подшипник ступицы. А еще - состояние тормозного диска. И первую очередь - не поведен ли он. На невентилируемых дисках от перегрева легко может его повести. А так - спасибо за статью, только пять баллов.


Дима

Даааа, действительно очень подробно "разжевали" . Я раньше думал, что разобрать, а тем более собрать суппорт, это нереально сложно и самому, без обращения на СТО, не справишься.




Супорт для ремонту Деу Ланос:

Колодки для ремонту Деу Ланос:

Поршень для ремонту Деу Ланос:

Скоба для ремонту Деу Ланос:

Направляюча для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

Кріплення для ремонту Деу Ланос:

Диски тормозні для ремонту Деу Ланос:

Пильники для ремонту Деу Ланос:

Шланг для ремонту Деу Ланос:

.