Як відомо, гальмівна система є однією з найважливіших в будові будь-якого автотранспортного засобу.
Це обумовлено тим, що за допомогою гальм ми можемо вибирати необхідну швидкість руху.
Ккрім того, гальма дають можливість повністю припинити рух в потрібний момент.
Також ця система забезпечує утримання автомобіля на місці під час стоянки.
Іншими словами, система гальмування – це безпека пересування на будь-якому автомобільному транспорті.
Звідси і така важливість гальмівної системи в будові автотранспортних засобів.
Цілком зрозуміло, що в процесі експлуатації гальмівна система і її пристрої вимагають постійного контролю і належного обслуговування.
А гальма – це гальмівні циліндри, поршні, мережа трубопроводів, колодки, педаль і цілий ряд інших елементів.
Всі вони в тій чи іншій мірі піддаються зносу і з часом вимагають ремонту або заміни.
Популярний автомобіль Geely CK, виробництва китайської автомобільної компанії Geely Automobile нічим не відрізняється від інших моделей автотранспортних засобів і також обладнаний системою гальмування.
У ньому встановлені задні гальма барабанного типу і передні – дискового.
В принципі це поширена практика і більшість сучасних авто мають саме таку комплектацію.
І також, як і в інших моделях всі пристрої системи гальмування китайського седана вимагають постійного догляду.
А для цього потрібні певні знання та навички.
Виконуємо самостійно ремонт гальм на Geely CK
У даній статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно виконати нескладний ремонт гальм на автомобілі Джилі СК.

- Загальновідомо, що всі пристрої гальмівної системи автомобіля, в даному випадку Джилі СК, з'єднані між собою гальмівними шлангами.
- Це зроблено для того, щоб можна було передавати гальмівне зусилля від педалі в салоні автомобіля до гальмових колодок, що впливають безпосередньо на колеса.
- Такий принцип дії всіх систем гальмування гідравлічного типу, які мають на увазі застосування спеціальної рідини.
- Саме тому від стану гальмівних шлангів часто залежить робота всієї системи.
- Потрібно відзначити, що в нашому авто, як і в інших машинах, є багато шлангочок, що постачають рідину до гальмівних колодок, циліндрів та інших пристроїв, які беруть участь у безпосередньому спрацюванні гальм, притисненні колодок до гальмівному диску або барабану.
- А є і шланги високого тиску, які відповідають за доставку гальмівної рідини від головного гальмового циліндра до інших шлангів, щлангочок і трубочок системи.
- Як би там не було, а всім шлангам системи гальмування зазвичай приділяється небагато уваги власниками авто.
- Зазвичай перевірці піддаються гальмівні колодки, рідше диски і барабани гальмівні.
- І тільки вони в основному змінюються при проведенні чергового ТО.
- Шланги ж досить рідко оглядаються власниками та особами, які виконують ремонт.
- Хоча, як відомо, виробники дають гарантію на них всього 3-5 років, не більше.
- І як з'ясовується абсолютно марно ці шланги не перевіряються.
- У нас стався такий випадок, коли почали грітися гальмівні диски і барабани.
- Гальма чомусь постійно клинило, в заклиненому стані перебували і супорта.

- Мало того, збільшилася витрата гальмівної рідини, досягаючи 12-13 літрів на 100 кілометрів пробігу.
- Гальмівні колодки при цьому перебували в затиснутому стані.
- На початку була підозра на супорта. Нами проводилася заміна манжет, ремкомплекту та інших деталей.
- Самі супорта перебиралися, очищалися і вимивалися. Однак, ніякі наші дії результату не дали.
- Гальма знаходилися і далі в тому ж стані. І далі грілися диски і барабани.
- Після цього були взагалі замінені супорта, але знову ніякого результату.
- І тільки пізніше ми звернули свій погляд на шланги високого тиску.

- Потрібно відразу уточнити, що в нашому автомобілі ці шланги взаємозамінні і немає різниці на яку сторону яку з шлангів встановлювати.
- Так от, виявилося, що ці шланги мають вже численні тріщини та пошкодження.

- Але, найголовніше, було виявлено біля самого фітинга.

- У цьому місці за допомогою цього фітинга з'єднуються два шланги.
- Так ось, біля самого цього фітинга один зі шлангів просто розшарувався всередині.

- В результаті цей шланг став працювати подібно зворотньому клапану.
- Це означає, що він пропускав в одному напрямку гальмівну рідину, а назад ця рідина вже не могла пройти.
- В результаті цього гальмівні колодки постійно були притиснутими і в процесі експлуатації їх постійно клинило.
- І лише коли ми поміняли цей шланг високого тиску – всі проблеми відразу зникли.
- Гальма стали працювати нормально і перестали грітися.
- Тому нашу розповідь на цьому про самостійний ремонт гальм на Джилі СК закінчено.