• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заклинили гальма Джилі СК, вийшов з ладу гальмівний шланг

Як відомо, гальмівна система є однією з найважливіших в будові будь-якого автотранспортного засобу.

Це обумовлено тим, що за допомогою гальм ми можемо вибирати необхідну швидкість руху.

Ккрім того, гальма дають можливість повністю припинити рух в потрібний момент.

Також ця система забезпечує утримання автомобіля на місці під час стоянки.

Іншими словами, система гальмування – це безпека пересування на будь-якому автомобільному транспорті.

Звідси і така важливість гальмівної системи в будові автотранспортних засобів.

Цілком зрозуміло, що в процесі експлуатації гальмівна система і її пристрої вимагають постійного контролю і належного обслуговування.

А гальма – це гальмівні циліндри, поршні, мережа трубопроводів, колодки, педаль і цілий ряд інших елементів.

Всі вони в тій чи іншій мірі піддаються зносу і з часом вимагають ремонту або заміни.  

Популярний автомобіль Geely CK, виробництва китайської автомобільної компанії Geely Automobile нічим не відрізняється від інших моделей автотранспортних засобів і також обладнаний системою гальмування.

У ньому встановлені задні гальма барабанного типу і передні – дискового.

В принципі це поширена практика і більшість сучасних авто мають саме таку комплектацію.

І також, як і в інших моделях всі пристрої системи гальмування китайського седана вимагають постійного догляду.

А для цього потрібні певні знання та навички.

Виконуємо самостійно ремонт гальм на Geely CK

У даній статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно виконати нескладний ремонт гальм на автомобілі Джилі СК.

яким чином можна самостійно виконати нескладний ремонт гальм на автомобілі Джилі СК.

  • Загальновідомо, що всі пристрої гальмівної системи автомобіля, в даному випадку Джилі СК, з'єднані між собою гальмівними шлангами.
  • Це зроблено для того, щоб можна було передавати гальмівне зусилля від педалі в салоні автомобіля до гальмових колодок, що впливають безпосередньо на колеса.
  • Такий принцип дії всіх систем гальмування гідравлічного типу, які мають на увазі застосування спеціальної рідини.
  • Саме тому від стану гальмівних шлангів часто залежить робота всієї системи.
  • Потрібно відзначити, що в нашому авто, як і в інших машинах, є багато шлангочок, що постачають рідину до гальмівних колодок, циліндрів та інших пристроїв, які беруть участь у безпосередньому спрацюванні гальм, притисненні колодок до гальмівному диску або барабану.
  • А є і шланги високого тиску, які відповідають за доставку гальмівної рідини від головного гальмового циліндра до інших шлангів, щлангочок і трубочок системи.
  • Як би там не було, а всім шлангам системи гальмування зазвичай приділяється небагато уваги власниками авто.
  • Зазвичай перевірці піддаються гальмівні колодки, рідше диски і барабани гальмівні.
  • І тільки вони в основному змінюються при проведенні чергового ТО.
  • Шланги ж досить рідко оглядаються власниками та особами, які виконують ремонт.
  • Хоча, як відомо, виробники дають гарантію на них всього 3-5 років, не більше.
  • І як з'ясовується абсолютно марно ці шланги не перевіряються.
  • У нас стався такий випадок, коли почали грітися гальмівні диски і барабани.
  • Гальма чомусь постійно клинило, в заклиненому стані перебували і супорта.

в заклиненому стані перебували і супорта.

  • Мало того, збільшилася витрата гальмівної рідини, досягаючи 12-13 літрів на 100 кілометрів пробігу.
  • Гальмівні колодки при цьому перебували в затиснутому стані.
  • На початку була підозра на супорта. Нами проводилася заміна манжет, ремкомплекту та інших деталей.
  • Самі супорта перебиралися, очищалися і вимивалися. Однак, ніякі наші дії результату не дали.
  • Гальма знаходилися і далі в тому ж стані. І далі грілися диски і барабани.
  • Після цього були взагалі замінені супорта, але знову ніякого результату.
  • І тільки пізніше ми звернули свій погляд на шланги високого тиску.

звернули свій погляд на шланги високого тиску.

  • Потрібно відразу уточнити, що в нашому автомобілі ці шланги взаємозамінні і немає різниці на яку сторону яку з шлангів встановлювати.
  • Так от, виявилося, що ці шланги мають вже численні тріщини та пошкодження.

  • Але, найголовніше, було виявлено біля самого фітинга.

найголовніше, було виявлено біля самого фітинга.

  • У цьому місці за допомогою цього фітинга з'єднуються два шланги.
  • Так ось, біля самого цього фітинга один зі шлангів просто розшарувався всередині.

біля самого цього фітинга один зі шлангів просто розшарувався всередині.

  • В результаті цей шланг став працювати подібно зворотньому клапану.
  • Це означає, що він пропускав в одному напрямку гальмівну рідину, а назад ця рідина вже не могла пройти.
  • В результаті цього гальмівні колодки постійно були притиснутими і в процесі експлуатації їх постійно клинило.
  • І лише коли ми поміняли цей шланг високого тиску – всі проблеми відразу зникли.
  • Гальма стали працювати нормально і перестали грітися.
  • Тому нашу розповідь на цьому про самостійний ремонт гальм на Джилі СК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заклинили гальма Джилі СК, вийшов з ладу гальмівний шланг"

Відгуки: 2


Андрей Самойленко

Очень полезная инфа. Редко кто задумывается что причина в плохих тормозах именно в шлангах. Вот за эту статью действительно огромный респект!


Матвеев Костя

Да ладно! Я бы никогда не подумал даже, что такое может быть. Так можно всю систему перебрать пока найдёшь неисправность, а вместе с тем вылезет ещё куча неисправностей это же Джили.




.