• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як перевірити Шруси на Джилі СК

З появою передньопривідних автомобілів гостро постало раптом питання про можливість передачі крутного моменту силового агрегату авто до його провідних колес.

У тому випадку, коли привід був на задніх колесах, крутний момент передавався до них за допомогою кардана.

Однак, таке з'єднання займало чимало місця, та й технічно воно було недосконале, оскільки при повороті коліс у вертикальній площині на кут понад 20 градусів синхронність обертання карданів порушувалася.

А це призводило до великих навантажень на окремі деталі машини, що неминуче вело до передчасного зносу, як самих деталей, так і гуми.

Саме таке положення змусило конструкторів мобілізуватися і вдосконалювати вже давно придуманий цікавий шарнір.

Так в передньопривідних автомобільних моделях і з'явився шарнір рівних кутових швидкостей.

А в якості назви стала власна абревіатура – Шрус.

Саме так став називатися новий шарнір, за допомогою якого вдалося досягти рівномірної передачі крутного моменту двигуна автомобіля його приводним колесам.

При цьому новий шарнір міг рівною мірою працювати під час руху прямо і при поворотах коліс, а, отже, і їх осі, до 70 градусів від вертикальної площини.

В будь-якому положенні Шрус демонстрував неймовірні можливості.

Стала популярною в результаті спільної роботи китайської компанії Geely Holding Group з її корейськими колегами з Daewoo International нова модель авто Geely CK, як і всі сучасні автомобілі, пропонувалася своїм покупцям з приводом на передні колеса.

Саме тому застосування Шрусів в ній стало життєво необхідним.

Мало того, конструкція автотранспортного засобу передбачає використання, як внутрішнього, так і зовнішнього такого роду шарнірів.

Його зовнішня схожість з бойовою гранатою дозволила в побуті також називати шарнір «граната». 

Однак, не тільки зовнішня схожість підштовхнула автомобільних знавців до того, щоб дати таку назву шарніру.

При неналежному догляді Шрус також може раптово вибухнути і наслідки для автомобіля і її власника буде мало чим відрізнятися від ефекту вибуху несподівано бойової гранати.

Перевіряємо самостійно Шруси на Джилі СК

У пропонованій статті ми вам розповімо про те, яким чином перевірити самостійно Шруси на Джилі СК.

яким чином перевірити самостійно Шруси на Джилі СК.

  • Як правило, такі шарніри, як Шрус мають великий термін гарантії і служать майже стільки ж часу, скільки і весь автомобіль.
  • Але в силу того, що вони працюють постійно під великими навантаженнями, нерідко ці пристрої виходять з ладу значно раніше, причому, як правило, несподівано.
  • А якщо Шрус вийшов з ладу, то дуже часто машина стає повністю нерухомою.
  • Основною причиною виходу з ладу шарніра рівних кутових швидкостей є відсутність мастила або попадання бруду і вологи в силу втрати цілісності його пильника.
  • Саме пильник закриває весь у мастилі корпус Шруса від передчасного витікання цього мастила або попадання всередину пилу, бруду та вологи.
  • І одне і інше призводить до характерного хрускоту під час виконання поворотів, а потім і повного заклинювання.
  • Саме тому стан цих примхливих і в той же час дуже важливих вузлів будь-якого сучасного автотранспортного засобу потрібно постійно перевіряти.
  • Зокрема, на Джилі СК визначити несправність Шруса можна дуже простим способом.
  • Для цього нам в першу чергу необхідно підняти повністю передню частину автомобіля і закріпити в такому положенні.
  • При цьому обидва передніх колеса не повинні торкатися підлоги або землі.

обидва передніх колеса не повинні торкатися підлоги або землі.

  • Потрібно відзначити, що перевірку подібного роду найкраще проводити з помічником.
  • В результаті помічника садимо в салон, після цього запускаємо двигун і просимо помічника включити передачу.
  • Далі просимо трохи збільшити швидкість обертання коліс, придавивши на педаль газу, і в цей же час повернути кермо.

трохи збільшити швидкість обертання коліс, придавивши на педаль газу, і в цей же час повернути кермо.

  • Ви ж в цей час повинні знаходиться поруч і слухати, чи немає в цей час характерного для несправних Шрусов хрускоту.
  • При цьому кермо повинно повертатися в різні боки і по кілька разів.

кермо повинно повертатися в різні боки і по кілька разів.

  • У тому випадку, якщо при цьому ви почули характерний хрускіт або інший шум з боку нашого шарніра, це говорить про те, що він підлягає заміні.
  • Звичайно, потрібно періодично також оглядати і зовнішній стан шарнірів рівних кутових швидкостей вашого автомобіля.
  • Пошкоджений пильник, який, як вже говорилося, грає визначальну роль в нормальному функціонуванні цього вузла, це сигнал про те, що потрібно неодмінно виконати ремонт або заміну пильника, а може і всього шарніра повністю.
  • Головне, з цим не затягувати, оскільки ваш автомобіль може стати нерухомим в будь-який, як правило, самий невідповідний час.
  • На цьому нашу розповідь про один із найпоширеніших способів самостійного визначення несправності Шрусов на Джилі СК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як перевірити Шруси на Джилі СК"

Відгуки: 2


Виталий

Проверяю шрусы всегда без всяких подъемников. Мне для этого нужна только площадка на которой машина может спокойно развернуться. Поочередно делаю несколько кругов в одну сторону и в другую с небольшим ускорением, но чтоб резина не скрипела. Это важно, потому что тогда можно прозевать хруст шруса. Всегда слышно четко, если только не пробит глушак и не ревет мотор. А вот на счет пыльников - очень дельное замечание. Осматриваю их как минимум раз в неделю. Если прозевать - шрус быстро умрет.


Воропай А.В

Ну такое, как по мне этот метод 100% рабочий, но находится в этот момент под автомобилем это не совсем отвечает требованием техники безопасности. Я привык доверять старому доброму резкому троганию с места на максимальном вывороте. Для наружных ШРУСов работает всегда и без отказно). А внутренние лучше проверять ускорением на пониженой передачи, при крене автомобиля, тоже поможет в диагностике.




.