Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
З появою передньопривідних автомобілів гостро постало раптом питання про можливість передачі крутного моменту силового агрегату авто до його провідних колес.
У тому випадку, коли привід був на задніх колесах, крутний момент передавався до них за допомогою кардана.
Однак, таке з'єднання займало чимало місця, та й технічно воно було недосконале, оскільки при повороті коліс у вертикальній площині на кут понад 20 градусів синхронність обертання карданів порушувалася.
А це призводило до великих навантажень на окремі деталі машини, що неминуче вело до передчасного зносу, як самих деталей, так і гуми.
Саме таке положення змусило конструкторів мобілізуватися і вдосконалювати вже давно придуманий цікавий шарнір.
Так в передньопривідних автомобільних моделях і з'явився шарнір рівних кутових швидкостей.
А в якості назви стала власна абревіатура – Шрус.
Саме так став називатися новий шарнір, за допомогою якого вдалося досягти рівномірної передачі крутного моменту двигуна автомобіля його приводним колесам.
При цьому новий шарнір міг рівною мірою працювати під час руху прямо і при поворотах коліс, а, отже, і їх осі, до 70 градусів від вертикальної площини.
В будь-якому положенні Шрус демонстрував неймовірні можливості.
Стала популярною в результаті спільної роботи китайської компанії Geely Holding Group з її корейськими колегами з Daewoo International нова модель авто Geely CK, як і всі сучасні автомобілі, пропонувалася своїм покупцям з приводом на передні колеса.
Саме тому застосування Шрусів в ній стало життєво необхідним.
Мало того, конструкція автотранспортного засобу передбачає використання, як внутрішнього, так і зовнішнього такого роду шарнірів.
Його зовнішня схожість з бойовою гранатою дозволила в побуті також називати шарнір «граната».
Однак, не тільки зовнішня схожість підштовхнула автомобільних знавців до того, щоб дати таку назву шарніру.
При неналежному догляді Шрус також може раптово вибухнути і наслідки для автомобіля і її власника буде мало чим відрізнятися від ефекту вибуху несподівано бойової гранати.
У пропонованій статті ми вам розповімо про те, яким чином перевірити самостійно Шруси на Джилі СК.
Відгуки: 2
Проверяю шрусы всегда без всяких подъемников. Мне для этого нужна только площадка на которой машина может спокойно развернуться. Поочередно делаю несколько кругов в одну сторону и в другую с небольшим ускорением, но чтоб резина не скрипела. Это важно, потому что тогда можно прозевать хруст шруса. Всегда слышно четко, если только не пробит глушак и не ревет мотор. А вот на счет пыльников - очень дельное замечание. Осматриваю их как минимум раз в неделю. Если прозевать - шрус быстро умрет.
Ну такое, как по мне этот метод 100% рабочий, но находится в этот момент под автомобилем это не совсем отвечает требованием техники безопасности. Я привык доверять старому доброму резкому троганию с места на максимальном вывороте. Для наружных ШРУСов работает всегда и без отказно). А внутренние лучше проверять ускорением на пониженой передачи, при крене автомобиля, тоже поможет в диагностике.