ЗАЗ Форза ремонт порогів, корозія задніх арок і фарбування бампера

Кузовний ремонт завжди є найбільш трудомістким і дорогим видом ремонту.

Основным ворогом кузова будь-якого автомобіля завжди була корозія.

Неякісний метал, погана або недостатня антикорозійна обробка, застосування низькоякісних лакофарбових матеріалів для фарбування кузова і його деталей; це основні причини передчасної появи корозії.

Особиливістю цієї напасті є той факт, що її потрібно вчасно зупинити і викорінити.

Інакше вона дуже швидко поширюється і перетворює корпус автомобіля в труху.

Автомобіль В-класу ZAZ Forza, виробництва вітчизняного Запорізького автозаводу, досить нова модель.

Її випуск почався в 2011 році. Це була дослідно-промислова партія автомобілів головного корпусу підприємства.

Випускалася машина в 5-ти дверних кузовах типу ліфтбек і хетчбек. Це закриті суцільнометалеві конструкції закритого типу.

Бампера моделі, як задній, так і передній виконувалися з пластмаси. Але вони завжди фарбувалися в колір кузова.

Треба відзначити, що за своїм рівнем комфорту, а також керованості новий автомобіль перевершив всі раніше випущені вітчизняні марки: Таврія, Славута або навіть Ланос з Сенсом.

Але, якої якості метал використовувався для виготовлення корпусів кузовів, історія про це замовчує.

Відомо, що для запуску виробництва нової моделі на Запорізькому автозаводі спеціально була розроблена і побудована нова лінія, закуплено відповідне сучасне обладнання і навчений необхідний персонал.

Фарбування автомобіля здійснювалася на тій же лінії і в тому ж потоці, що і модель Ланос.

Там же фарбували і пластмасові бампера, а також інші деталі.

Грунтовку також виконували добре відомим способом занурення у ванну.

Сам процес фарбування здійснювався в спеціально обладнаних камерах.

Після всіх процесів кожен кузов проходив відповідний контроль.

Іншими словами, все здійснювалося за сучасними мірками, як у всьому цивілізованому світі.

Але, результат виявився не дуже хорошим.

Всупереч очікуванням багатьох співвітчизників, нова модель, зокрема кузов автомобіля ZAZ Forza, як показав час занадто слабо протистоїть корозії металу.

І це ще м'яко сказано.

Тим не менш, багато домашніх умільців з успіхом борються з цим прикрим недоліком, реставруючи і повертаючи до життя самі безнадійні, здавалося б, екземпляри.

Виконуємо самостійно кузовний ремонт і фарбування бамперів на ZAZ Forza

У цій статті мова піде про те, яким чином можна в умовах гаража відремонтувати пороги, задні арки коліс і пофарбувати бампера ЗАЗ Форза.

яким чином можна в умовах гаража відремонтувати пороги, задні арки коліс і пофарбувати бампера ЗАЗ Форза.

  • Наш автомобіль є яскравим підтвердженням раніше розказаної історії про недоліки його лакофарбового покриття.
  • Зокрема, уваги і ремонту вимагають колісні арки машини.

ремонту вимагають колісні арки машини.

  • Це, не рахуючи численних жуків і жучків на поверхні задніх дверей.
  • Крім того, ремонту вимагають і пороги, які потрібно не тільки вирівняти, але і видалити корозію, що з'явилася.

 ремонту вимагають і пороги, які потрібно не тільки вирівняти, але і видалити корозію

  • Нижня частина порогів ЗАЗ Форза має незначні вігнутості.
  • Потребують ремонту і низи дверей, особливо задніх.

Потребують ремонту і низи дверей, особливо задніх.

  • Задній бампер має значну тріщину, тому його також доведеться ремонтувати.

Задній бампер має значну тріщину

  • При цьому знімати його ми не будемо, а спробуємо виправити на місці, прямо на машині.
  • Характерні для корозії локальні пошкодження є і на кришці багажника, які потрібно буде усунути.

Характерні для корозії локальні ушкодження є і на кришці багажника

  • Низи всіх чотирьох дверей і колісні арки знаходяться в непривабливому вигляді зі слідами іржі.
  • Тому їх також потрібно всі приводити в порядок.
  • Непривабливим виглядає і полірування переднього бампера, який по всій видимості, доведеться трохи відполірувати.
  • Одним словом, ми вирішили зробити чисто косметичний ремонт без прийняття радикальних заходів, таких як різання металу, зварювання, рихтування і пр.
  • Першим і головним завданням у даному випадку для нас буде змити і очистити коржі корозії, що є зверху на кузові.
  • Спочатку за допомогою гасу та щітки нам вдалося непогано змити бруд і солідол зверху на коржах іржі, які були на колісних арках.

за допомогою гасу та щітки нам вдалося непогано змити бруд і солідол зверху на коржах іржі, які були на колісних арках.

  • Після цього протираємо все, потім беремо звичайну шліфмашинку і прибираємо остаточно всі плями.

беремо звичайну шліфмашинку і прибираємо остаточно всі плями.

  • В процесі зачистки плям виявилося цілий ряд дивних моментів.
  • Перш за все, метал кузова виявився типу листкового тіста.
  • Складається враження, що кузов виготовлявся не з одного, а з двох і більше видів металу.
  • Крім того, запах металу йшов якийсь незвично смачний, начебто ми зачищаємо не метал, а працюємо з якимись смачними продуктами.
  • В деяких місцях виявилися наскрізні отвори.

В деяких місцях виявилися наскрізні отвори.

  • Це говорить про те, що корозія з'їла тут метал повністю.
  • Загалом ми потихеньку очистили і відшліфували або зачистили всі проблемні місця на кузові даного авто.
  • Після цього пішов процес підготовки до фарбування, далі грунтовки, які ми опускаємо з тієї простої причини, що все це банально і не цікаво.
  • Та й матеріалу з цього приводу при бажанні можна знайти дуже багато.
  • Тому ми підготували авто до покраски, закривши всі непотрібні нам місця малярською стрічкою, целофановою плівкою та іншими матеріалами.

підготували авто до фарбування

  • Причому зробили ми так відразу кругом, щоб не відволікатися в подальшому від фарбування кузова ЗАЗ Форза.

зробили ми так відразу кругом, щоб не відволікатися в подальшому від фарбування кузова ЗАЗ Форза.

  • Процес фарбування виконується в певному порядку.
  • Спочатку ми фарбуємо внутрішні частини дверних прорізів, пороги і колісні арки.

фарбуємо внутрішні частини дверних прорізів, пороги і колісні арки.

  • Далі переходимо на задній бампер і також наносимо на нього фарбу.

 переходимо на задній бампер і також наносимо на нього фарбу.

  • Слід зазначити, що в цьому випадку найважче було фарбувати знизу пороги, двері і бампера.
  • Складність полягає в тому, що туди досить важко підлізти.
  • Якби автомобіль був піднятий або фарбувати його з оглядової ями, тоді може було б і легше.
  • Але, наш автомобіль стоїть на спеціальній ямі, з якої фарбувати незручно. А підняти машину поки немає можливості.
  • Після того, як ми пофарбували всі внутрішні частини, приступаємо до фарбування зовнішніх.
  • Це всі двері, які можна навіть закрити потім.

Після того, як ми пофарбували всі внутрішні частини, приступаємо до фарбування зовнішніх.

  • Далі фарбуємо і частину переднього бампера, яку ми попередньо трохи прошліфували.

фарбуємо і частину переднього бампера, яку ми попередньо трохи прошліфували.

  • Після фарбування всіх поверхонь, беремо ліхтарик і спускаємося все-таки в оглядову яму.  
  • Звідти дивимося, де ще недостатньо пофарбували знизу і другим шаром покриваємо всі ці місця.
  • Потім, коли все остаточно пофарбовано, приступаємо до покриття всіх забарвлених місць лаком.
  • Робимо це також за допомогою нашого фарбопульта.
  • В результаті ми успішно закінчили фарбування нашого автомобіля.

успішно закінчили фарбування нашого автомобіля.

  • Потрібно відзначити, що нам було досить складно виконувати цю роботу. Перш за все тому, що було досить багато різної дрібної роботи.
  • Крім того, як вже зазначалося раніше, дуже складно було виконувати фарбування поверхонь, розташований знизу.

дуже складно було виконувати фарбування поверхонь, розташований знизу.

  • Для цього доводилося неодноразово піднімати по черзі то одну, то іншу сторону автомашини.
  • Ще однією складністю було бажання зробити такого роду ремонт максимально якісно і з мінімальними витратами.
  • Стояло саме таке завдання, оскільки автомобіль готувався до продажу.
  • В результаті через добу автомобіль наш виглядав немов новий.

через добу автомобіль наш виглядав немов новий.

  • Головним підсумком нашої роботи стало те, що пороги тепер стали ідеально рівними і красиво забарвленими.

пороги тепер стали ідеально рівними і красиво пофарбованими.

  • Ідеальними стали і колісні арки ЗАЗ Форза, особливо задні.

Ідеальними стали і колісні арки ЗАЗ Форза, особливо задні.

  • Всередині також ні до порогів, ні до дверей претензій ніяких абсолютно немає.

Всередині також ні до порогів, ні до дверей претензій ніяких абсолютно немає.

  • Зламаний задній бампер перетворився на абсолютно«нового.

Зламаний задній бампер перетворився на абсолютно«нового

  • Ви добре пам'ятаєте в якому стані була колісна арка заднього правого крила.

пам'ятаєте в якому стані була колісна арка заднього правого крила.

  • Дверні прорізи, та й самі двері були приблизно в однаковому стані, що з одного боку, що з іншого.

Дверні прорізи, та й самі двері були приблизно в однаковому стані,

  • Виблискує чистотою і новизною капот автомашини, який до цього неабияк був подряпаний собаками.

Виблискує чистотою і новизною капот автомашини

  • Звичайно, без зняття окремих частин кузова і проведення різання і зварювання повністю видалити іржу неможливо.
  • Тому ми її просто на час законсервували.
  • Як би там не було, але даний автотранспортний засіб ще може якийсь час вірою і правдою послужити своєму новому власнику.
  • А взагалі його кузов вимагає досить серйозного і головне витратного ремонту.
  • Але, на даний момент авто виглядає ідеально.
  • На цьому нашу розповідь про те, як самостійно виконати косметичний ремонт порогів і бамперів, та практично всього кузова автомобіля ЗАЗ Форза закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "ЗАЗ Форза ремонт порогів, корозія задніх арок і фарбування бампера"

Відгуки: 1


Ярик

О да! Кузов этой машины та ещё болячка(. Мне всё таки пришлось вваривать новые куски метала. У друга Амулет, а у меня Форза. После каждой зимы, нам есть с ним чё обсудить по машинах:)




Корпус для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Дверей для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Бампер для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Крило для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Капот для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

.