Ремонт генератора Деу Ланос, немає зарядки на акумулятор. Заміна діодного моста.

Той, хто вважає, що серцем автомобіля є його двигун, той помиляється.

Ми ж стверджуємо, що серцем будь-якого автомобіля, двигун якого працює на паливі, є генератор.

Саме завдяки цьому пристрою всі системи та прилади автотранспортного засобу отримують електричне живлення.

Хтось може заперечити, мовляв електрикою забезпечує все і вся акумулятор.

Але, це не так, оскільки акумулятор сам заряджається від того ж генератора.

Акумулятор в машині потрібен лише для того, щоб дати можливість запрацювати стартеру і запустити з його допомогою двигун.

А з початком обертання распредвала починає працювати генератор, виробляючи також струм для всіх систем, у тому числі і для акумулятора.

Тому важливість цього пристрою для функціонування будь-якого авто переоцінити досить важко.

Двигун автомобіля Daewoo Lanos, який по праву став народним в нашій країні, також запускається стартером, що отримує напругу від акумулятора.

І також всю подальшу роботу виконує після цього генератор.

Але, цей пристрій, як відомо, може виробляти тільки змінний струм.

А всі електричні споживачі живляться постійним струмом. Що ж робити в такому випадку?

І всі вони якимось чином все-таки функціонують.

Дійсно, в генераторі є одна деталь, що представляє собою невеликі шматочки радіаторних пластин і кілька діодів.

Все це зібрано в одну конструкцію і називається діодним мостом.

Так ось діоди цього моста пропускають електричний струм тільки в одному напрямку.

В результаті електричні прилади автомобіля отримують постійний струм.

Сам ж цей виріб за своїм устроєм є дуже чутливим агрегатом.

Він сильно реагує на перепади температури і в силу особливостей будови генератора зазнає великого забруднення.

Ремонтуємо самостійно генератор, в тому числі міняємо діодний його міст на Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми вам розповімо про те, як самостійно можна знайти причину відсутності подачі зарядки на акумулятор і відремонтувати генератор автомобіля Деу Ланос.

як самостійно можна знайти причину відсутності подачі зарядки на акумулятор і відремонтувати генератор

  • Отже, в нашому автомобілі генератор перестав давати підзарядку на акумуляторну батарею.
  • Саме причину цього явища нам і належить самостійно знайти.
  • Насамперед варто перевірити струм витоку, витягнувши при цьому по черзі всі запобіжники.
  • Виконавши все це, ми переконалися, що така перевірка нам нічого не дала.
  • Струм його витоку становив 4,5 А скрізь і нам стало зрозуміло, що причина, швидше за все, криється не тут.
  • Після цього ми зняли одну з фішок генератора і струм витоку впав до значення 0,1 А.
  • Але це цілком нормальна ситуація, оскільки в ланцюзі підключені магнітола, сигнал і деякі інші споживачі.
  • Тому, не придумуючи більше нічого, ми просто від'єднали генератор з автомобіля.
  • Далі, вже на робочому столі розібрали знятий генератор.
  • Все перевірили і відразу побачили, що в нашому діодному мосту перегоріло кілька діодів.

 у нашому діодному мосту перегоріло кілька діодів.

  • Мало того, перевіривши діоди з використанням тестера ми також встановили, що більшість з них тут просто пробиті.
  • Якщо даний діодний міст в генераторі Деу Ланос має шість впаяних діодів, то чотири з них виявилися пробитими.
  • Цілком зрозуміло, що нам довелося замовити новий діодний міст. І буквально через кілька днів нам надіслали точно такий же.
  • Що стосується самого розбирання генератора, то виконується воно дуже просто. Спочатку знімаємо задню кришку пристрою.
  • Вона утримується на корпусі генератора за допомогою чотирьох засувок.

кришка утримується на корпусі генератора за допомогою чотирьох засувок.

  • Далі знімається кожух і відкручується реле-регулятор. Також знімаємо і сам діодний міст.
  • Його спочатку потрібно відкрутити, а потім відпаяти від обмоток статора.
  • Після цього нам потрібно перевірити справність цього моста.
  • Для цього беремо звичайний тестер і включаємо його на режим прозвонки або «пищалки», як його в ужитку називають, для перевірки опору діодів.

беремо звичайний тестер і включаємо його на режим прозвонки або «пищалки»

  • Це полегшить нам перевірку всіх діодів, оскільки прилад не тільки буде показувати на екрані, але і подавати звуковий сигнал.
  • Після цього один щуп приладу підключаємо або прикладаємо до контакту діода, що перевіряється, а другий щуп в свою чергу підключаємо до майданчика, в який запресований цей же діод.

один щуп приладу підключаємо або прикладаємо до контакту діода, що перевіряється, а другий щуп в свою чергу підключаємо до майданчика

  • Прилад при цьому видає звук, що говорить про те, що даний діод пробитий. Для контролю такого рішення міняємо щупи місцями.

Для контролю такого рішення міняємо щупи місцями.

  • Прилад також пищить, що підтверджує правильність нашого припущення.
  • Далі перевіряємо таким же чином наступний діод.
  • Якщо прилад показує опір близько 760 Ом, це позитивний знак.

Якщо прилад показує опір близько 760 Ом, це позитивний знак.

  • При зміні місцями щупів прилад показує знак нескінченність.
  • Все це говорить про те, що цей діод знаходиться в робочому стані.
  • Таким же чином перевіряємо всі діоди моста по порядку.
  • В результаті у нас виходить, що тільки два діода, розташованих з боків моста у нас в справному стані.
  • Всі інші в даному випадку пробиті.
  • Крім цієї перевірки варто перевірити і допоміжні діоди.

 варто перевірити і допоміжні діоди.

  • Вони у нас виявилися всі в робочому стані.
  • По великиму рахунку таку перевірку можна було б і не робити, оскільки за зовнішнім виглядом самого діодного моста видно, що там у багатьох місцях все оплавлено.

за зовнішнім виглядом самого діодного мосту видно, що там у багатьох місцях все оплавлено.

  • При тому, обгорілими є не тільки діоди, але і оплавлений пластик корпусу діодного моста генератора Деу Ланос.
  • Сам він розборний і розбирається на дві частини.

діодний міст розборний і розбирається на дві частини.

  • Тепер ми взяли новий діодний міст і також вирішили перевірити його заодно за допомогою приладу.

взяли новий діодний міст і також вирішили перевірити його

  • Таким же способом по черзі перевіряємо всі діоди і допоміжні, в тому числі.
  • Діод природньо виявився повністю справним.
  • І тому ми перевіряємо також і обмотки статора. Перевірка виконується на опір і на пробій.
  • Для того, щоб перевірити ці обмотки на опір встановлюємо на приладі відповідний режим вимірювання опору.

 встановлюємо на приладі відповідний режим вимірювання опору.

  • Пов'язано це з тим, що опір обмоток становить менше 1Ом.
  • Після цього приставляємо обидва щупа до кінців обмоток і перевіряємо.

 приставляємо обидва щупа до кінців обмоток і перевіряємо.

  • Практично скрізь опір дорівнює 0,07 Ом. І це нормально.
  • Далі, переставляємо знову прилад в режим прозвонки і приставляємо один щуп до одного кінця обмотки, а другий до маси.

переставляємо знову прилад в режим прозвонки і приставляємо один щуп до висновку обмотки, а другий до масі.

  • Таким чином перевіряємо обмотку на пробій. Прилад при цьому скрізь повинен показувати нескінченність.
  • Тепер знімаємо регулятор, відкрутивши для цього два болта.

знімаємо регулятор, відкрутивши для цього два болта.

  • На регуляторі кріпляться щітки, а також є роз'єм для підключення фішки на три дроти.

На регуляторі кріпляться щітки, а також є роз'єм для підключення фішки

  • Також, раз ми вже зняли генератор, то потрібно візуально перевірити стан його обмоток ротора, а також перевіряємо опір між двома контактними кільцями.

перевіряємо опір між двома контактними кільцями.

  • Для цього прилад знову переводимо в режим вимірювання опору, який має становити 1,8 – 5,0 Ом.
  • У нашому випадку прилад показав 2,5 Ом.
  • Також перевіряємо обмотки ротора на пробій.
  • Для цього прилад знову переводимо в режим оповіщення і один щуп приставляємо до одного кільця, а другий щуп до корпусу генератора Деу Ланос.
  • Прилад повинен показати скрізь нескінченність.
  • Крім того, перевіряємо і підшипники генератора на обертання і наявність люфту.

перевіряємо і підшипники генератора на обертання і наявність люфту.

  • При прокручуванні рукою вони повинні крутитися легко, вільно і без будь-якого шуму.
  • Також, як вже говорилося, розкручуємо корпус генератора до кінця, щоб на власні очі переконатися в цілісності і нормальному стані обмоток.
  • На цьому повна перевірка генератора закінчена.
  • Перевіривши все і скрізь, можемо тепер збирати виріб назад.
  • Зібравши корпус, встановлюємо на місце новий діодний міст і припаюємо його до обмотки статора.

встановлюємо на місце новий діодний міст і припаюємо його до обмотці статора.

  • І потім збираємо решта все до кінця, після чого можемо встановлювати генератор назад на автомашину.
  • На цьому і нашу розповідь про самостійний ремонт генератора і заміну його діодного моста на Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт генератора Деу Ланос, немає зарядки на акумулятор. Заміна діодного моста."

Відгуки: 1


Павел Бугров

У меня тоже когда-то была такая проблема. Обнаружил что аккумулятор "высажен в ноль ". Занес знакомому в гараж, зарядили. На следующий день поставил на машину, доехал до работы и всё, акб снова на нуле. Проблема тоже была в диодном мосту.




Генератор для ремонту Деу Ланос:

Стартер для ремонту Деу Ланос:

Распредвал для ремонту Деу Ланос:

Діодний міст для ремонту Деу Ланос:

Запобіжники для ремонту Деу Ланос:

Кришка для ремонту Деу Ланос:

Реле для ремонту Деу Ланос:

Регулятор для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

.