Той, хто вважає, що серцем автомобіля є його двигун, той помиляється.
Ми ж стверджуємо, що серцем будь-якого автомобіля, двигун якого працює на паливі, є генератор.
Саме завдяки цьому пристрою всі системи та прилади автотранспортного засобу отримують електричне живлення.
Хтось може заперечити, мовляв електрикою забезпечує все і вся акумулятор.
Але, це не так, оскільки акумулятор сам заряджається від того ж генератора.
Акумулятор в машині потрібен лише для того, щоб дати можливість запрацювати стартеру і запустити з його допомогою двигун.
А з початком обертання распредвала починає працювати генератор, виробляючи також струм для всіх систем, у тому числі і для акумулятора.
Тому важливість цього пристрою для функціонування будь-якого авто переоцінити досить важко.
Двигун автомобіля Daewoo Lanos, який по праву став народним в нашій країні, також запускається стартером, що отримує напругу від акумулятора.
І також всю подальшу роботу виконує після цього генератор.
Але, цей пристрій, як відомо, може виробляти тільки змінний струм.
А всі електричні споживачі живляться постійним струмом. Що ж робити в такому випадку?
І всі вони якимось чином все-таки функціонують.
Дійсно, в генераторі є одна деталь, що представляє собою невеликі шматочки радіаторних пластин і кілька діодів.
Все це зібрано в одну конструкцію і називається діодним мостом.
Так ось діоди цього моста пропускають електричний струм тільки в одному напрямку.
В результаті електричні прилади автомобіля отримують постійний струм.
Сам ж цей виріб за своїм устроєм є дуже чутливим агрегатом.
Він сильно реагує на перепади температури і в силу особливостей будови генератора зазнає великого забруднення.
Ремонтуємо самостійно генератор, в тому числі міняємо діодний його міст на Daewoo Lanos
У пропонованій статті ми вам розповімо про те, як самостійно можна знайти причину відсутності подачі зарядки на акумулятор і відремонтувати генератор автомобіля Деу Ланос.

- Отже, в нашому автомобілі генератор перестав давати підзарядку на акумуляторну батарею.
- Саме причину цього явища нам і належить самостійно знайти.
- Насамперед варто перевірити струм витоку, витягнувши при цьому по черзі всі запобіжники.
- Виконавши все це, ми переконалися, що така перевірка нам нічого не дала.
- Струм його витоку становив 4,5 А скрізь і нам стало зрозуміло, що причина, швидше за все, криється не тут.
- Після цього ми зняли одну з фішок генератора і струм витоку впав до значення 0,1 А.
- Але це цілком нормальна ситуація, оскільки в ланцюзі підключені магнітола, сигнал і деякі інші споживачі.
- Тому, не придумуючи більше нічого, ми просто від'єднали генератор з автомобіля.
- Далі, вже на робочому столі розібрали знятий генератор.
- Все перевірили і відразу побачили, що в нашому діодному мосту перегоріло кілька діодів.

- Мало того, перевіривши діоди з використанням тестера ми також встановили, що більшість з них тут просто пробиті.
- Якщо даний діодний міст в генераторі Деу Ланос має шість впаяних діодів, то чотири з них виявилися пробитими.
- Цілком зрозуміло, що нам довелося замовити новий діодний міст. І буквально через кілька днів нам надіслали точно такий же.
- Що стосується самого розбирання генератора, то виконується воно дуже просто. Спочатку знімаємо задню кришку пристрою.
- Вона утримується на корпусі генератора за допомогою чотирьох засувок.

- Далі знімається кожух і відкручується реле-регулятор. Також знімаємо і сам діодний міст.
- Його спочатку потрібно відкрутити, а потім відпаяти від обмоток статора.
- Після цього нам потрібно перевірити справність цього моста.
- Для цього беремо звичайний тестер і включаємо його на режим прозвонки або «пищалки», як його в ужитку називають, для перевірки опору діодів.

- Це полегшить нам перевірку всіх діодів, оскільки прилад не тільки буде показувати на екрані, але і подавати звуковий сигнал.
- Після цього один щуп приладу підключаємо або прикладаємо до контакту діода, що перевіряється, а другий щуп в свою чергу підключаємо до майданчика, в який запресований цей же діод.

- Прилад при цьому видає звук, що говорить про те, що даний діод пробитий. Для контролю такого рішення міняємо щупи місцями.

- Прилад також пищить, що підтверджує правильність нашого припущення.
- Далі перевіряємо таким же чином наступний діод.
- Якщо прилад показує опір близько 760 Ом, це позитивний знак.

- При зміні місцями щупів прилад показує знак нескінченність.
- Все це говорить про те, що цей діод знаходиться в робочому стані.
- Таким же чином перевіряємо всі діоди моста по порядку.
- В результаті у нас виходить, що тільки два діода, розташованих з боків моста у нас в справному стані.
- Всі інші в даному випадку пробиті.
- Крім цієї перевірки варто перевірити і допоміжні діоди.

- Вони у нас виявилися всі в робочому стані.
- По великиму рахунку таку перевірку можна було б і не робити, оскільки за зовнішнім виглядом самого діодного моста видно, що там у багатьох місцях все оплавлено.

- При тому, обгорілими є не тільки діоди, але і оплавлений пластик корпусу діодного моста генератора Деу Ланос.
- Сам він розборний і розбирається на дві частини.
- Тепер ми взяли новий діодний міст і також вирішили перевірити його заодно за допомогою приладу.

- Таким же способом по черзі перевіряємо всі діоди і допоміжні, в тому числі.
- Діод природньо виявився повністю справним.
- І тому ми перевіряємо також і обмотки статора. Перевірка виконується на опір і на пробій.
- Для того, щоб перевірити ці обмотки на опір встановлюємо на приладі відповідний режим вимірювання опору.

- Пов'язано це з тим, що опір обмоток становить менше 1Ом.
- Після цього приставляємо обидва щупа до кінців обмоток і перевіряємо.

- Практично скрізь опір дорівнює 0,07 Ом. І це нормально.
- Далі, переставляємо знову прилад в режим прозвонки і приставляємо один щуп до одного кінця обмотки, а другий до маси.

- Таким чином перевіряємо обмотку на пробій. Прилад при цьому скрізь повинен показувати нескінченність.
- Тепер знімаємо регулятор, відкрутивши для цього два болта.

- На регуляторі кріпляться щітки, а також є роз'єм для підключення фішки на три дроти.

- Також, раз ми вже зняли генератор, то потрібно візуально перевірити стан його обмоток ротора, а також перевіряємо опір між двома контактними кільцями.

- Для цього прилад знову переводимо в режим вимірювання опору, який має становити 1,8 – 5,0 Ом.
- У нашому випадку прилад показав 2,5 Ом.
- Також перевіряємо обмотки ротора на пробій.
- Для цього прилад знову переводимо в режим оповіщення і один щуп приставляємо до одного кільця, а другий щуп до корпусу генератора Деу Ланос.
- Прилад повинен показати скрізь нескінченність.
- Крім того, перевіряємо і підшипники генератора на обертання і наявність люфту.

- При прокручуванні рукою вони повинні крутитися легко, вільно і без будь-якого шуму.
- Також, як вже говорилося, розкручуємо корпус генератора до кінця, щоб на власні очі переконатися в цілісності і нормальному стані обмоток.
- На цьому повна перевірка генератора закінчена.
- Перевіривши все і скрізь, можемо тепер збирати виріб назад.
- Зібравши корпус, встановлюємо на місце новий діодний міст і припаюємо його до обмотки статора.

- І потім збираємо решта все до кінця, після чого можемо встановлювати генератор назад на автомашину.
- На цьому і нашу розповідь про самостійний ремонт генератора і заміну його діодного моста на Деу Ланос закінчено.