Заміна приймальної труби Шевроле Авео Т250

Як відомо, відпрацьовані гази вириваються з циліндрів двигуна внутрішнього згоряння, який встановлюється на автомобілях, з величезною швидкістю.

З циліндрів гази спрямовуються в випускний колектор і звідти вириваються назовні.

Все цей рух супроводжується великим гуркотом, звук якого, випереджаючи газовий потік, також спрямовується на вихід.

Тому і був сконструйований глушник.

Сьогодні жоден автомобіль не випускається без глушника.

Мало того, глушник став чи не основною частиною всієї системи випуску машини.

Крім основної своєї задачі: зниження шуму вихлопних газів, глушник також змінює їх напрямок, перетворює енергію цих газів і знижує їх температуру, швидкість і пульсацію.

Також він запобігає потраплянню відпрацьованих газів в салон авто.

Основною складовою глушника є приймальна труба або просто «штани».

Вона встановлюється найближче до двигуна, тому нагрівається до величезних температур і отримує тому найбільше навантаження.

Не дивно, що вона найчастіше прогорає і виходить з ладу.

Свою народну назву вона отримала через свою схожість з цим предметом одягу (дві труби, які сходяться в одну).

На автомобілі Chevrolet Aveo T250 також передбачена система вихлопу.

Вона в свою чергу складається з колектора, каталізатора, приймальної труби з гофрою, резонатора і заднього глушника.

Всі ці складові частини з'єднані воєдино, але при необхідності кожну з цих частин можна зняти окремо і відремонтувати або просто замінити на нову.

Як вже було сказано, приймальна труба в процесі експлуатації нагрівається до температури, що досягає 1000 градусів. Саме тому вона раніше всіх прогорає і її доводиться найчастіше просто міняти на нову.

Міняємо самостійно приймальну трубу автомобіля Chevrolet Aveo250

У цій статті ми розповімо про те, в якій послідовності виконується самостійно заміна приймальної труби на Шевроле Авео Т250.

в якій послідовності виконується самостійно заміна приймальної труби на Шевроле Авео Т250.

  • Отже, наш автомобіль укомплектований 8-ми клапанним двигуном об'ємом 1,5 літра.
  • Так сталося, що нам довелося на ньому вирушить у досить тривалу поїздку (близько 3 тис. км) і по поверненню додому раптом почувся досить сильний шум і гуркіт.
  • Він виходив з-під працюючого двигуна в районі його випускного колектора.
  • А так, як у нас встановлений захист двигуна, то так відразу визначити місце і причину не представлялося можливим.
  • При подальшому огляді нам вдалося встановити, що шум виходить від глушника.
  • Справа в тому, що в районі гофри у нас швидше за все прогоріла приймальна труба глушника.

в районі гофри у нас швидше за все прогоріла приймальна труба глушника.

  • Така поломка не тільки неприємна тим, що створюється сильний шум і гуркіт.
  • Незручність ще полягає і в тому, що відпрацьовані гази потрапляють в підкапотний простір, а звідти засмоктуються вентилятором пічки і кондиціонера в салон авто.
  • Тому, недовго думаючи, ми прийняли рішення замінити всю приймальну трубу.
  • Однак, при підборі нової труби ми зіткнулися відразу з декількома проблемами.
  • Як відомо, під кожен двигун, в залежності від потужності, розробляється своя приймальна труба.
  • Це, крім форми вигинів, матеріал виготовлення, товщина стінок та ін.
  • Так от, у нашому випадку ми зіткнулися з тим, що в деяких трубах перший з'єднувальний фланець був виготовлений під кутом в 45 градусів, приблизно.
  • В іншому труба за зовнішнім виглядом повністю відповідала нашій під двигун 1,5 літра Шевроле Авео Т250.
  • У нас же на цій трубі фланець встановлений під прямим (тобто 90 градусів) кутом.

 на цій трубі фланець встановлений під прямим (тобто 90 градусів) кутом.

  • Мало того, виявилося, що знайдена нами приймальна труба має отвір під установку лямбда-зонда.

знайдена нами приймальна труба має отвір під установку лямбда-зонда.

  • У нас же в даному автомобілі встановлений один лямбда зонд, який розташований на випускному колекторі.
  • Але, є такі моделі Шевроле Авео, в яких встановлені два лямбда-зонда.
  • Причому один з них знаходиться перед каталізатором, а другий після, тобто на приймальній трубі глушника.
  • В зв'язку з цим нам довелося знайти відповідну заглушку і заглушити з її допомогою непотрібний нам отвір на трубі глушника.
  • Також потрібно мати на увазі, що разом з трубою ви повинні будете придбати дві прокладки: під передній і задній фланці.
  • А також одне спеціальне кільце під каталізатор.

також одне спеціальне кільце під каталізатор.

  • Це кільце встановлюється в спеціально виготовлену для цього канавку на корпусі каталізатора.
  • Як вже раніше говорилося, немає необхідності купувати повністю всю приймальню трубу.
  • Можна придбати тільки її передню частину і гофру.

Можна придбати тільки передню частину труби і гофру.

  • Тоді стару гофру ви просто зрізаєте, а замість неї вваюєте нову і далі встановлюєте іншу частину труби.
  • Але, тут вас можуть чекати деякі неприємності.
  • Справа в тому, що, вваривши гофру, ви можете не витримати всі осі і вигини, які передбачені в цьому авто.
  • І тоді труба не буде щільно прилягати до днища. Простіше кажучи, ви ризикуєте в цьому випадку не витримати геометрію труби.
  • Потрібно в цьому випадку точно виміряти всі відстані поворотів, а також і точно вибрати гофру.
  • Тому, ми, щоб не ризикувати, вирішили придбати всю трубу в зборі.
  • Правда, нам вдалося придбати аналоговий виріб, а не точно таку, як встановлена на нашій машині.
  • Тепер, що стосується демонтажу старої приймальної труби. Для цього буде потрібно, перш за все, зняти захист двигуна.
  • Після цього відкрутити три болти кріплення фланця труби на каталізаторі.

відкрутити три болта кріплення фланця труби на каталізаторі.

  • А також два болти, якими труба приєднується до резонатора.

А також два болти, якими труба приєднується до резонатора.

  • І потім можемо знімати повністю трубу.
  • Далі ми порівнюємо геометрію нашої знятої труби з тією, яку має труба, що ми придбали для заміни.

порівнюємо геометрію нашої знятої труби з тією, яку ми придбали

  • Потрібно відзначити, що стару приймальню трубу глушника Шевроле Авео Т250 нам довелося знімати досить довго, незважаючи на зовсім невеликий обсяг роботи для цього.
  • Справа в тому, що кріпиться труба до трьох шпильок, які запресовані в корпусі каталізатора.

 кріпиться труба до трьох шпильок, які запресовані в корпусі каталізатора.

  • Тому відкручувати потрібно дуже обережно, оскільки можна при цьому пошкодити різьбу на цих шпильках.
  • А якщо це трапиться, то тоді доведеться міняти і весь каталізатор також.
  • Саме тому нам довелося довго відмочувати це з'єднання, очищати і поступово відкручувати гайки.
  • Пробували навіть гріти їх, щоб легше відкрутити.
  • Звичайно, гайки при цьому повністю прийшли в непридатність.

 гайки при цьому повністю прийшли в непридатність.

  • Але, їх набагато легше замінити на нові, ніж міняти каталізатор.
  • Крім того, відкрутити всі болти кріплення труби виявилося тільки половиною справи.
  • А надалі виникла проблема з витягуванням цієї труби.
  • Причина виявилася в тому, що виходу приймальної труби заважала трубка гідропідсилювача керма (ГУР).

виходу приймальної труби заважала трубка гідропідсилювача керма (ГУР).

  • Тому довелося повозитися трохи, щоб якось відтягнути цю трубку і вивести все ж приймальну трубу із зачеплення.
  • Тепер, звичайно, можуть виникнути проблеми і при установці нової труби.
  • Але, ми думаємо, що раз вдалося зняти стару, то нова також повинна зайти на місце.
  • Два болта на фланці біля резонатора ми замінимо, оскільки вони практично повністю згнили від іржі та бруду.
  • При заміні приймальної труби найголовніше запастися незвичайним терпінням і витримкою, оскільки виникають чимало нюансів, для вирішення яких доводиться гарненько і повозиться.
  • При цьому на все це йде багато сил і часу.
  • В результаті геометрія нової труби на наш погляд повністю збіглася з геометрією старої і тому ми її завели на своє місце для установки.
  • Ще раз хочемо акцентувати увагу на тому, щоб разом з трубою в обов'язковому порядку купували і кільце для установки на каталізатор.
  • Справа в тому, що старе виявляється вже зовсім непридатним для повторного використання.

старе кільце виявляється вже зовсім непридатним для повторного використання.

  • А якщо це кільця не замінювати, то після установки нової труби в цьому місці буде просто витік газів.
  • І було б нічого, але в силу цього у нас тут дуже швидко прогорить і прокладка.
  • Для видалення старої прокладки на цьому фланці також доводиться немало повозитися.
  • Справа в тому, що вона тут практично повністю прогоріла.
  • Тому доводиться її буквально відскрібати за допомогою ножа, зачищати весь фланець на каталізаторі глушника Шевроле Авео Т250.
  • І тільки після цього можна встановлювати нове кільце, прокладку і прикручувати нову трубу.
  • Потрібно також при встановленні нової труби пам'ятати, що всі гайки попередньо наживляємо і лише потім, якщо труба встала нормально на своє місце, можна їх затягувати скрізь.
  • В результаті ми все ж встановили на своє місце нову прийомну трубу і закріпили її грунтовно.

встановили на своє місце нову прийомну трубу і закріпили її грунтовно.

  • По своїй геометрії і по всіх з'єднаннях вона підійшла ідеально, так що все вийшло добре.
  • У підсумку виходить, що разом з придбанням для даного ремонту нової прийомної труби з кільцем для каталізатора і двома прокладками під фланці, варто подбати про те, щоб були три нові гайки кріплення на цьому каталізаторі.
  • А також будуть потрібні два нових болта з гайками для кріплення, що біля резонатора глушника.

потрібні два нових болта з гайками для кріплення, що біля резонатора глушника.

  • Все потрібно зробити заздалегідь, щоб потім не витрачати додатковий час на пошуки.
  • А труба наша встала відмінно, тепер тільки подивимося скільки вона зможе виходити.

труба наша встала відмінно

  • Ну і на цьому заміна повністю вважається виконаною.
  • А раз так, то і нашу розповідь про самостійну заміну приймальної труби глушника Шевроле Авео Т 250 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна приймальної труби Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 1


Василий

Меня уже сложно чем-то удивить, но у вас получилось. Я сначала заказал штаны (брал польского производства), оплатил, и как выяснилось, не было необходимости приобретать полностью всю приёмную трубу. Можно было приобрести только её переднюю часть и гофру. Ну и ладно, о содеянном не жалею, я не большущий мастер, потому для меня это был отличный вариант.




Циліндр для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Колектор для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Глушник для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Резонатор для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Захист двигуна для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Гофра для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Вентилятор для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Пічка, обігрівач для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Лямбда зонд для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Заглушки для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.