Заміна поршневих кілець Джилі МК

Особливістю конструкції двигуна внутрішнього згоряння є наявність в ньому циліндрів і поршнів.

Всі поршні, здійснюючи рух всередині циліндрів, перетворюють теплову енергію, яка виділяється в результаті згоряння палива, в механічну.

Як раз механічна енергія і змушує автотранспортний засіб, на якому встановлений такий агрегат, рухатися по дорожньому полотну.

Успішному і довгострокового руху поршнів всередині циліндрів сприяє наявність спеціальних поршневих кілець.

Вони розташовані на зовнішній поверхні кожного з поршнів.

Для цього в тілі кожноuj поршня у верхній його частині, є спеціальні канавки.

Кільця поршнів покращують компресію в циліндрах під час руху поршнів, збільшують тепловіддачу від цих же поршнів на стінки циліндрів, а також регулюють товщину масляної плівки, яка утворюється на внутрішніх стінках циліндрів.

Все це разом узяте забезпечує успішний рух поршнів в циліндрах, не допускаючи їх перегріву і задирів.

Автомобіль Geely MK є другим після Geely CK дітищем спільної діяльності китайської компанії Geely Holding Group з корейською Daewoo International.

Випуск цієї моделі почався в 2006 році і триває до сьогоднішнього дня.

Комплектуються ці автомобілі чотирициліндровими 16-клапанними двигунами об'ємом 1,5 і 1,6 літра.

Цілком зрозуміло, що в кожному з цих агрегатів передбачена поршнева група, в якій є поршні і поршневі кільця.

Поршневі кільця виготовляються зі спеціального ковкого або сірого чавуну, а також з легованої сталі.

Але, незважаючи на це, в процесі експлуатації кільця зношуються, зазори на них збільшуються і як результат в циліндрах погіршується компресія, а також змащення їх внутрішніх стінок.

Тому доводиться такі кільця міняти.

Як правило, така заміна виконується під час капітального ремонту агрегату, але, правда, не завжди.

 

Міняємо самостійно поршневі кільця Geely MK

У даній статті ми розповімо про те, як можна самостійно поміняти поршневі кільця силового агрегату Джилі МК.

як можна самостійно поміняти поршневі кільця силового агрегату Джилі МК.

  • Так як у нас двигун став «з'їдати» занадто багато масла, а це одна з основних причин, то ми вирішили провести ремонт його шатунно-поршневої групи.
  • При виймані поршнів з циліндрів виявилося, що самі поршні знаходяться в нормальному стані ще.

самі поршні знаходяться в нормальному стані ще.

  • А ось маслоз'ємні кільця вже залягли всі, так що самий раз їх поміняти.
  • Потрібно відзначити, що до цього нагар на поршнях був досить значним.
  • Це ми могли бачити через колодязі свічок запалювання.
  • Після цього залили в двигун препарат Димексид і тепер поршні всі чисті, нагару на них практично жодного не залишилося.

тепер поршні всі чисті, нагару на них практично жодного не залишилося.

замовили нову прокладку під готування блоку циліндрів.

придбали прокладку і на випускний колектор двигуна

  • Разом з прокладкою придбали також і кільце колекторне, яке в принципі міняти потрібно завжди.
  • Ну і головне - це виписали нові поршневі кільця.

виписали нові поршневі кільця.

  • Всі придбані деталі, також, як і кільця, в оригінальному виконанні.

Всі придбані деталі, також, як і кільця, в оригінальному виконанні.

  • Крім того, варто відзначити, що для виконання подібного роду ремонту нам буде потрібно спеціальна головка – «зірочка».

нам буде потрібно спеціальна головка – «зірочка».

  • Справа в тому, що без цього ключа ви навряд чи зможете відкрутити гайки на шатунах двигуна.

без цього ключа ви навряд чи зможете відкрутити гайки на шатунах двигуна.

  • При цьому головку цю потрібно купувати розміром на 14.
  • Правда, потрібно відзначити, що ми використовували в даному випадку головку на 16 і у нас вийшло.
  • Отже, затискаємо перший поршень з шатуном в лещата і знімаємо всі кільця на ньому.
  • Після цього видно, що, незважаючи на те, що масляні канали ще просвічуються, але чистити все одно потрібно все тут.

 масляні канали ще просвічуються, але чистити все одно потрібно все тут

  • Для очищення канавок і масляних каналів можна використовувати старі кільця.
  • Точно таку ж процедуру проходимо і з другим поршнем.
  • Як ми і підозрювали, маслоз'ємні кільця на поршнях повністю залягли і їх доводиться буквально виколупувати для того, щоб зняти.
  • На денці поршнів можна побачити виїмку.

На денці поршнів можна побачити виїмку.

  • Це спеціальна мітка, що показує напрямок установки поршня.
  • Тобто, цією виїмкою він повинен бути розвернутий до передньої частини двигуна.
  • Таким же чином знімаємо кільця і на всіх чотирьох поршнях. Скрізь картина приблизно така ж.
  • І не дивно, оскільки в автомашини пробіг становить 170 тис. кілометрів.
  • На всіх поршнях перевіряємо стан масляних каналів і звертаємо увагу на наявність виробок або інших пошкоджень.
  • Далі гарненько все прочищаємо, особливо масляні канали і готуємо поршні до установки нових кілець.
  • Після цього беремо знову один поршень, затискаємо його за шатун в лещата і гарненько змащуємо.

беремо знову один поршень, затискаємо його за шатун в лещата і гарненько змащуємо.

  • Масло в цьому випадку шкодувати не варто і добре змастити весь корпус поршня Джилі МК.
  • Потім одягаємо на поршень розширювач або «локшину».

 одягаємо на поршень розширювач або «локшину».

  • Встановлюємо його в найнижчу канавку. Після цього одягаємо під нього одне маслоз'ємне кільце.

одягаємо під нього одне маслознімне кільце

  • Зазори при цьому виставляємо хрест на хрест.
  • За ним одягаємо друге маслоз'ємне кільце, яке вставляємо зверху розширювача.

одягаємо друге маслоз'ємне кільце, яке вставляємо зверху розширювача.

  • Після цього одягаємо друге компресійне кільце, встановлюючи його в другу зверху канавку.

 одягаємо друге компресійне кільце, встановлюючи його в другу зверху канавку.

  • При цьому потрібно мати на увазі, що напис М2 на кільці повинна бути зверху при установці.
  • І потім таким же чином одягаємо перше компресійне кільце у верхню канавку.

таким же чином одягаємо перше компресійне кільце у верхній канавку.

  • Також напис М1 на ньому повинна дивитися вгору.
  • При цьому уважно стежте за зазорами на кільцях, щоб вони ні в якому разі не збігалися, а були, як уже говорилося, хрест на хрест.
  • Таким чином перший поршень у нас вважається повністю готовим до установки.
  • Далі відкладаємо його в сторону і беремо другий поршень. На ньому виконується точно така ж процедура.
  • Потім одягаємо кільця на третій і на четвертий поршні.
  • Отже, всі поршні з новими кільцями у нас готові до установки в циліндри. Зазвичай для цієї процедури використовують спеціальну обжимку.
  • Ми ж сконструювали власну.
  • Для цього взяли один хомут з болтом для стягування.

 взяли один хомут з болтом для стягування.

  • Для того, щоб не пошкодити кільця, всередину хомута вставили фрагмент із звичайної пластикової півторалітрової пляшки.

щоб не пошкодити кільця всередину хомута вставили фрагмент із звичайної пластикової півторалітрової пляшки

  • При цьому розрізали її по вздовж.
  • Тепер ми будемо ставити цей хомут зверху на циліндр, у нього встановлювати фрагмент пляшки і через нього просувати поршень в циліндр. Попередньо, звичайно, обжавши хомутом всі кільця на поршні.
  • Перед установкою не забувайте ще раз перевірити розташування зазорів кілець на поршні.
  • І після цього приступаємо до послідовної установки всіх чотирьох поршнів.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну поршневих кілець Джилі МК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна поршневих кілець Джилі МК"

Відгуки: 1


Миколайович

Під час розбирання ГБЦ було помічено, що розкоксовка все ж таки допомогла звільнити кольца, але канали не прочистили, і нагар з поршнів і клапанів не прибрала. Тільки механічне чищення може допомогти від нагару. Для очищення поршнів використовував засіб для духових шаф ... воно звірюка ще та.




Поршень для ремонту Джилі МК:

Кільця поршневі для ремонту Джилі МК:

Головка блоку циліндрів для ремонту Джилі МК:

Прокладки для ремонту Джилі МК:

Колектор для ремонту Джилі МК:

Гайка для ремонту Джилі МК:

Шатун для ремонту Джилі МК:

Корпус для ремонту Джилі МК:

.