Ремонт супорта Джилі СК 2, заміна пильника

Одним з основних вузлів гальмівної системи сучасного автомобіля є супорт.

Незважаючи на те, що він жорстко закріплений на ступиці колеса, супорт є єдиною рухомою деталлю в гальмівній системі.

Його основним призначенням є притискання гальмівних колодок до гальмівного диску машини, що обретається, під час гальмування.

Крім того, супорт утримує гальмівні колодки в безпосередній близькості від гальмівного диска.

Так як супорт є рухомим вузлом, то і вимагає постійної уваги і належного обслуговування.

На гальмівному поршні і направляючих цього вузла є прогумовані пильники, які запобігають попадання всередину пилу, бруду і вологи.

Крім того, пильники запобігають передчасному витіканню мастила в цих місцях.

Автомобіль Geely CK2 є оновленою моделлю автомашини Geely CK випуску відомої китайської автомобільної корпорації Geely Automobile.

Від своєї попередниці її відрізняє, в основному зовнішній вигляд кузова.

Сьогодні підприємство реалізує вже модернізовану версію цієї моделі.

Міняємо самостійно пильник супорта Geely CK2

В черговій представленній статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно поміняти пильник супорта на Джилі СК2.

яким чином можна самостійно поміняти пильник супорта на Джилі СК2.

  • Як відомо, супорта слід раз на місяць піддавати зовнішньому візуальному огляду з метою виявлення пошкоджень, поривів, пиляки і протікань рідини.
  • В один з таких чергових оглядів нами і був виявлений порив пильника.
  • Як наслідок цієї несправності з'явилося і підтікання рідини або мастила.

 з'явилося і підтікання рідини або мастила.

  • Саме тому нами було прийнято рішення зняти цей пильник, провести його ревізію і замінити пильник, що  продірявився.
  • Відкручуємо за допомогою ключа на 13 два болта напрямних супорта і просто знімаємо його з диска.

 два болта напрямних супорта і просто знімаємо його з диска.

  • Але, так, як до нього підведено гальмівний шланг, то далеко ми його не зможемо забрати.
  • Перш за все перетискаємо цей шланг, щоб не допустити витікання гальмівної рідини.

перетискаємо цей шланг, щоб не допустити витікання гальмівної рідини.

  • Після цього можемо відкручувати цей шланг від супорта і забирати його на ремонт.

Після цього можемо відкручувати цей шланг від супорта

  • Для відкручування шланга використовуємо ключ на 16.
  • Далі розбираємо супорт, витягнувши з нього гальмівний циліндр і ущільнювальне гумове кільце.

 розбираємо супорт, витягнувши з нього гальмівний циліндр і ущільнювальне гумове кільце.

  • Тут потрібно уточнити, що циліндр супорта з Джилі СК2 ми ніяк не могли витягнути, тому довелося знову встановити на супорт гальмівний шланг.

довелося знову встановити на супорт гальмівний шланг.

  • Після цього запустили двигун і натискаючи педаль гальма досягли моменту, коли циліндр сам практично повністю вийшов.
  • В результаті ми легко його витягли.
  • Поверхня циліндра вже має подряпини та інші задирки.

Поверхня циліндра вже має подряпини та інші задирки.

  • Але, поки ще може деякий час стояти. Тому ми всі деталі ретельно очищаємо і промиваємо.
  • Потім змащуємо все гарненько маслом, одягаємо новий пильник на циліндр і поступово його вставляємо назад в супорт.

одягаємо новий сальник на циліндр і поступово його вставляємо назад в супорт.

  • Тут найголовніше дивитися, щоб не зажувати пильник і витягнути його наверх на циліндр.

головне дивитися, щоб не зажувати пильовик і витягнти його наверх на циилінд

  • Сам циліндр, звичайно, вставити на місце не так і просто.
  • Тому нам довелося використовувати різні пристосування для цього.

довелося використовувати різні пристосування

  • Після того, як циліндр ми все ж зуміли вставити повністю, змащуємо гарненько направляючі і приступаємо до установки супорта на ступицю.
  • При цьому, головне не забути поміняти мідні шайби на болту, яким буде утримуватися гальмівний шланг.

 не забути поміняти мідні шайби на болте, яким буде утримуватися гальмівний шланг.

  • І потім вставляємо цей болт в отвір шланга.

вставляємо цей болт в отвір шланга.

  • Після чого закріплюємо шланг на корпусі супорта.
  • Далі встановлюємо супорт на ступпицю і прикручуємо його болтами.

встановлюємо супорт на маточину і прикручуємо його болтами.

  • Потім встановлюємо на місце гальмівні колодки.

 встановлюємо на місце гальмівні колодки.

  • І далі закриваємо їх супортом, але при цьому потрібно дивитися, щоб притискні пружини були в горизонтальному положенні.

 треба дивитися, щоб притискні пружини були в горизонтальному положенні

  • в іншому випадку вони проскочать в проріз, і потім колодки будуть бовтатися і стукати.
  • Закривши супорт, можна відразу перевірити рукою, чи не стукають гальмівні колодки, посмикавши за корпус.

можна відразу перевірити рукою, чи не стукають гальмівні колодки

  • Встановивши все на місце, перевіряємо наявність гальмівної рідини в заливному бачку.

перевіряємо наявність гальмівної рідини в заливному бачку.

  • Доливши при необхідності, запускаємо двигун. Тут буде потрібна допомога помічника.
  • Помічник повинен вичавлювати в салоні педаль гальма, а ви в цей час відкручуєте спеціальний штуцер на супорті для регулювання гальм.

 откручиваете спеціальний штуцер на супорті для регулювання гальм.

  • З цього штуцера повинно виходити повітря з системи гальм.
  • Після того, як вихід повітря припинився, закручуємо знову штуцер і помічника просимо повторно зробити кілька натискань на педаль гальма, поки вона не стане твердою.
  • Потім просимо утримувати в такому положенні педаль, а в цей час знову відпускаємо штуцер. Там знову виходить повітря.
  • Таку процедуру виконуємо кілька разів, поки замість повітря не стане виходити рідина.
  • Після цього штуцер закручуємо добре.
  • В бачок доливаємо гальмівної рідини до рівня і система гальм після цього вважається прокачаною.
  • Далі можна ставити на місце колесо і їхати далі.
  • На цьому розповідь наш і самостійній заміні пильовика супорта Джилі СК2 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт супорта Джилі СК 2, заміна пильника"

Відгуки: 1


Тоша

То есть если делается ремонт например одного супорта с расгерметищацией то достаточно прокачать только один контур?




Супорт для ремонту Джилі СК 2:

Ступиця для ремонту Джилі СК 2:

Диски тормозні для ремонту Джилі СК 2:

Поршень для ремонту Джилі СК 2:

Пильники для ремонту Джилі СК 2:

Болти для ремонту Джилі СК 2:

Шланг для ремонту Джилі СК 2:

Циліндр для ремонту Джилі СК 2:

Педалі для ремонту Джилі СК 2:

.