Нерідко вітчизняні власники легкових автомобілів або з інших країн колишнього СНД, пред'являють претензії до дуже невеликого кліренсу своїх моделей.
Це можна пояснити тим, що практично всі марки авто розробляються і виготовляються в країнах Європи, Азії та Америки.
У більшості цих країн автомобільні дороги мають сучасне і високоякісне покриття.
А раз так, то особливих проблем з невисоким розташуванням кузова над дорожнім покриттям в цих країнах власники не відчувають.
Інша справа в нашій країні і в таких же країнах, як Україна.
Щоб нівелювати цей недолік, особливо вантажних машин і позашляховиків, на додаток до основної підвіски встановлюють і пневматичну.
Роблять це тому, що з нею можна легко регулювати висоту кліренсу.
Пневматична підвіска – це така конструкція, в якій величину кліренсу змінюють за допомогою спеціальних пневматичних балонів.
Виготовляють їх з листкової щільної гуми найчастіше у формі таблетки і встановлюють по одному на кожне колесо автотранспортного засобу.
Наповнюють балони стисненим повітрям і завдяки цьому вдається утримувати кузов автомобіля на певній висоті від дорожнього покриття.
Chery Tiggo є фактично першим сімейним позашляховиком, випущеним китайською автомобільною компанією Chery.
Він не став повністю власною розробкою, а сильно нагадував за формою інші автомобілі, зокрема Toyota RAV4.
Проте на нього також нерідко власники намагаються встановлювати пневматичну підвіску.
Встановлюємо самостійно пневматичні балони на задню підвіску Chery Tiggo
В черговий нашій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому встановити пневмопідвіску і пневмобаллони зокрема на Чері Тіго.

- Отже, модернізація підвіски нашого автотранспортного засобу буде стосуватися в основному установки пневмобаллонів.

- Для цього ми виписали їх спеціально за допомогою інтернету.
- В комплекті нам прислали два спеціальних пневмобаллона, виготовлених із щільної гуми з виведеними сосками, а також дві проставки, що виконують роль відбійників.

- Соски даних балонів можуть бути виведені, як в сторону, так і вниз.
- Це буде залежати від особливостей конструкції підвіски машини.
- Крім того, у комплекті є інструкція по установці і експлуатації з кольоровими картинками, тому сама установка цих додаткових пристроїв не повинна ні в кого викликати ніяких труднощів.
- Основною причиною розміщення таких балонів, як вже говорилося, є збільшення кліренсу при сильному або навіть надмірному завантаженні автомобіля.
- Крім того, пневмобаллони дають можливість продовжити термін експлуатації рідної підвіски позашляховика.
- Заповнюються балони стисненим повітрям під тиском до 1,5 Атм.
- В даному автомобілі пневмобаллони встановлюються всередину пружин стійок амортизаторів Чері Тіго, а тому вони повинні бути постійно під тиском.
- Так вони можуть без особливих проблем експлуатуватися протягом трьох років максимум, про що свідчать затвердження власників, які вже використовували такі пристрої.
- Крім того, перевагою таких пневматичних елементів є те, що для їх установки не потрібно ніяких змін в будові підвіски.
- Все, що вам потрібно, це стежити за тиском в них.
- Також при установці пневмобаллони приймають на себе практично всю вагу автомобіля, полегшуючи тим самим функціонування пружин.
- Тим самим пружини підвіски, та й сама підвіска отримує менше всіляких ударів від нерівностей дорожнього полотна і таким чином продовжується термін їх служби.
- Ще одним важливим фактором, що свідчить на користь установки таких балонів, є збільшення кліренсу на 3-5см.
- А це дуже важливо під час руху по бездоріжжю.
- Не варто забувати, звичайно, що установка пневмобаллонов – це тимчасова міра і через 3-4 роки ці балони доведеться міняти.
- Крім того, вам доведеться постійно контролювати тиск в них.
- Правда, можна додатково замовити до цих балонів і трубки пневмомагістралі.
- Вони будуть підключені до кожного з балонів і потім виведені на край кузова автомобіля або під бампер, де буде набагато легше закачати повітря в балони.

- Перед установкою пневмобаллонів заміряємо існуючий кліренс, вірніше висоту від землі і до верхньої кромки колісної арки.

- Вона склала 80см. Тепер встановимо пневмобаллони і подивимося зміни, якщо такі будуть.
- Отже, для установки пневмобаллонів нам буде потрібно піддомкратити одну сторону задньої частини автомобіля і зняти колесо.
- Далі все залежатиме від виду пружини на стійці амортизатора вашого авто.

- Якщо витки пружини розташовані на значній відстані один від іншого, то можна змастити поверхню балона силіконовою змазкою і спробувати засунути всередину.
- При цьому, ми наполягаємо на тому, що потрібно використовувати для цього саме силіконову змазку.
- Якщо ви використовуєте якесь інше мастило, то цілком можливо, що воно зможе роз'їсти гуму пневмоподушки.
- Якщо ж міжвитковий простір пружини у вас не дуже великий, тоді її просто потрібно буде зняти, щоб встановити пневмоподушку.
- У нашому випадку на автомобілі встановлені посилені пружини, тому їх нам без варіантів доведеться зняти.
- Після того, як зняли пружини Чері Тіго, виникає необхідність зняти його рідний відбійник.

- Робимо це простим ривком його рукою вниз.
- Після цього в обов'язковому порядку необхідно ретельно очистити пружину від пилу і бруду.
- Чому в обов'язковому порядку, та просто тому, що потрібно виключити стирання гуми пневмобаллона абразивним матеріалом від цього бруду.
- Далі вставляємо пневмоподушку всередину пружини.
- При цьому вставляємо таким чином, щоб виїмка її була зверху, а сосок або ніпель розташовувався між витками пружини.

- Потім встановлюємо пружину на своє місце.
- Проте, в нашому випадку встановити не вийшло так відразу, тому довелося зняти рідний відбійник повністю.
- Замість нього ми зібралися встановлювати новий відбійник, який прийшов до нас в комплекті.
- Але, у зв'язку з тим, що отвір в кузові виявилося не надто великим, тому довелося попередньо трохи сточити центральну частину нового відбійника.

- Далі встановлюємо відбійник цей на своє місце і одягаємо повністю пружину з пневмоподушкою.

- Після цього накачуємо в балон повітря під тиском до 1,0 Атм.
- Це для початку і подивимося спочатку, як буде себе вести ця пневмоподушка. Ніпель ми вивели убік і розташували між витками пружини.
- Тому без особливих проблем можемо одягнути на нього шланг повітряного компресора.
- В результаті накачаний балон повністю заповнив внутрішній простір пружини.

- Одягаємо на ніпель ковпачок і ставимо на місце колесо.
- Після цього заміряємо знову висоту кліренсу і отримуємо цілих 86см. Різниця істотна, чи не так між 80 см і 86 см.
- І це тільки одна атмосфера тиску в балонах. А якщо накачати більше, то висота кліренсу ще більше збільшиться.
- Після цього перевірили таке нововведення в підвісці в дії. сама підвіска стала трохи жорсткішою, але це зовсім небагато.
- А в іншому машина поводиться чудово. В навантаженому стані просідає значно менше, підвіска не стукає і взагалі нам все подобається.
- Тому нашу розповідь на цьому про самостійне вдосконалення конструкції підвіски і установку пневмобаллонів на Чері Тіго закінчено.