• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Пневмопідвіска на Чері Тігго, установка пневмобаллонів в задню підвіску

Нерідко вітчизняні власники легкових автомобілів або з інших країн колишнього СНД, пред'являють претензії до дуже невеликого кліренсу своїх моделей.

Це можна пояснити тим, що практично всі марки авто розробляються і виготовляються в країнах Європи, Азії та Америки.

У більшості цих країн автомобільні дороги мають сучасне і високоякісне покриття.

А раз так, то особливих проблем з невисоким розташуванням кузова над дорожнім покриттям в цих країнах власники не відчувають.

Інша справа в нашій країні і в таких же країнах, як Україна.

Щоб нівелювати цей недолік, особливо вантажних машин і позашляховиків, на додаток до основної підвіски встановлюють і пневматичну.

Роблять це тому, що з нею можна легко регулювати висоту кліренсу.

Пневматична підвіска – це така конструкція, в якій величину кліренсу змінюють за допомогою спеціальних пневматичних балонів.

Виготовляють їх з листкової щільної гуми найчастіше у формі таблетки і встановлюють по одному на кожне колесо автотранспортного засобу.

Наповнюють балони стисненим повітрям і завдяки цьому вдається утримувати кузов автомобіля на певній висоті від дорожнього покриття.

Chery Tiggo є фактично першим сімейним позашляховиком, випущеним китайською автомобільною компанією Chery.

Він не став повністю власною розробкою, а сильно нагадував за формою інші автомобілі, зокрема Toyota RAV4.

Проте на нього також нерідко власники намагаються встановлювати пневматичну підвіску.

Встановлюємо самостійно пневматичні балони на задню підвіску Chery Tiggo

В черговий нашій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому встановити пневмопідвіску і пневмобаллони зокрема на Чері Тіго.

 як можна самому встановити пневмопідвіску і пневмобаллони зокрема на Чері Тіго.

  • Отже, модернізація підвіски нашого автотранспортного засобу буде стосуватися в основному установки пневмобаллонів.

 модернізація підвіски нашого автотранспортного засобу буде стосуватися в основному установки пневмобаллонов.

  • Для цього ми виписали їх спеціально за допомогою інтернету.
  • В комплекті нам прислали два спеціальних пневмобаллона, виготовлених із щільної гуми з виведеними сосками, а також дві проставки, що виконують роль відбійників.

надіслали два спеціальних пневмобаллона, виготовлених із щільної гуми з виведеними сосками, а також дві проставки

  • Соски даних балонів можуть бути виведені, як в сторону, так і вниз.
  • Це буде залежати від особливостей конструкції підвіски машини.
  • Крім того, у комплекті є інструкція по установці і експлуатації з кольоровими картинками, тому сама установка цих додаткових пристроїв не повинна ні в кого викликати ніяких труднощів.
  • Основною причиною розміщення таких балонів, як вже говорилося, є збільшення кліренсу при сильному або навіть надмірному завантаженні автомобіля.
  • Крім того, пневмобаллони дають можливість продовжити термін експлуатації рідної підвіски позашляховика.
  • Заповнюються балони стисненим повітрям під тиском до 1,5 Атм.
  • В даному автомобілі пневмобаллони встановлюються всередину пружин стійок амортизаторів Чері Тіго, а тому вони повинні бути постійно під тиском.
  • Так вони можуть без особливих проблем експлуатуватися протягом трьох років максимум, про що свідчать затвердження власників, які вже використовували такі пристрої.
  • Крім того, перевагою таких пневматичних елементів є те, що для їх установки не потрібно ніяких змін в будові підвіски.
  • Все, що вам потрібно, це стежити за тиском в них.
  • Також при установці пневмобаллони приймають на себе практично всю вагу автомобіля, полегшуючи тим самим функціонування пружин.
  • Тим самим пружини підвіски, та й сама підвіска отримує менше всіляких ударів від нерівностей дорожнього полотна і таким чином продовжується термін їх служби.
  • Ще одним важливим фактором, що свідчить на користь установки таких балонів, є збільшення кліренсу на 3-5см.
  • А це дуже важливо під час руху по бездоріжжю.
  • Не варто забувати, звичайно, що установка пневмобаллонов – це тимчасова міра і через 3-4 роки ці балони доведеться міняти.
  • Крім того, вам доведеться постійно контролювати тиск в них.
  • Правда, можна додатково замовити до цих балонів і трубки пневмомагістралі.
  • Вони будуть підключені до кожного з балонів і потім виведені на край кузова автомобіля або під бампер, де буде набагато легше закачати повітря в балони.

Вони будуть підключені до кожного з балонів і потім виведені на край кузова автомобіля або під бампер

  • Перед установкою пневмобаллонів заміряємо існуючий кліренс, вірніше висоту від землі і до верхньої кромки колісної арки.

Перед установкою пневмобаллонов заміряємо існуючий кліренс

  • Вона склала 80см. Тепер встановимо пневмобаллони і подивимося зміни, якщо такі будуть.
  • Отже, для установки пневмобаллонів нам буде потрібно піддомкратити одну сторону задньої частини автомобіля і зняти колесо.
  • Далі все залежатиме від виду пружини на стійці амортизатора вашого авто.

все буде залежати від виду пружини на стійці амортизатора вашого авто

  • Якщо витки пружини розташовані на значній відстані один від іншого, то можна змастити поверхню балона силіконовою змазкою і спробувати засунути всередину.
  • При цьому, ми наполягаємо на тому, що потрібно використовувати для цього саме силіконову змазку.
  • Якщо ви використовуєте якесь інше мастило, то цілком можливо, що воно зможе роз'їсти гуму пневмоподушки.
  • Якщо ж міжвитковий простір пружини у вас не дуже великий, тоді її просто потрібно буде зняти, щоб встановити пневмоподушку.
  • У нашому випадку на автомобілі встановлені посилені пружини, тому їх нам без варіантів доведеться зняти.
  • Після того, як зняли пружини Чері Тіго, виникає необхідність зняти його рідний відбійник.

виникає необхідність зняти його рідний відбійник.

  • Робимо це простим ривком його рукою вниз.
  • Після цього в обов'язковому порядку необхідно ретельно очистити пружину від пилу і бруду.
  • Чому в обов'язковому порядку, та просто тому, що потрібно виключити стирання гуми пневмобаллона абразивним матеріалом від цього бруду.
  • Далі вставляємо пневмоподушку всередину пружини.
  • При цьому вставляємо таким чином, щоб виїмка її була зверху, а сосок або ніпель розташовувався між витками пружини.

вставляємо таким чином, щоб виїмка її була зверху, а сосок або ніпель розташовувався між витками

  • Потім встановлюємо пружину на своє місце.
  • Проте, в нашому випадку встановити не вийшло так відразу, тому довелося зняти рідний відбійник повністю.
  • Замість нього ми зібралися встановлювати новий відбійник, який прийшов до нас в комплекті.
  • Але, у зв'язку з тим, що отвір в кузові виявилося не надто великим, тому довелося попередньо трохи сточити центральну частину нового відбійника.

довелося попередньо трохи сточити центральну частину нового відбійника.

  • Далі встановлюємо відбійник цей на своє місце і одягаємо повністю пружину з пневмоподушкою.

одягаємо повністю пружину з пневмоподушкой.

  • Після цього накачуємо в балон повітря під тиском до 1,0 Атм.
  • Це для початку і подивимося спочатку, як буде себе вести ця пневмоподушка. Ніпель ми вивели убік і розташували між витками пружини.
  • Тому без особливих проблем можемо одягнути на нього шланг повітряного компресора.
  • В результаті накачаний балон повністю заповнив внутрішній простір пружини.

накачаний балон повністю заповнив внутрішній простір пружини.

  • Одягаємо на ніпель ковпачок і ставимо на місце колесо.
  • Після цього заміряємо знову висоту кліренсу і отримуємо цілих 86см. Різниця істотна, чи не так між 80 см і 86 см.
  • І це тільки одна атмосфера тиску в балонах. А якщо накачати більше, то висота кліренсу ще більше збільшиться.
  • Після цього перевірили таке нововведення в підвісці в дії. сама підвіска стала трохи жорсткішою, але це зовсім небагато.
  • А в іншому машина поводиться чудово. В навантаженому стані просідає значно менше, підвіска не стукає і взагалі нам все подобається.
    • Тому нашу розповідь на цьому про самостійне вдосконалення конструкції підвіски і установку пневмобаллонів на Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Пневмопідвіска на Чері Тігго, установка пневмобаллонів в задню підвіску"

Відгуки: 1


Алексей

Когда увидел название статьи, решил почитаю как очередной фанатик тратит серьёзные деньги на установку пневмы с компрессорами, датчиками, разными ЭБУ и тд, да ещё й на Тиго. Но дочитав до конца заинтересовался и сам. Реально интересный и простой способ. Одно неудобство - это контроль давления. А так вцелом прикольно, скорее всего рассмотрю эту тему детальнее.




.