Заміна заднього крила Шевроле Лачетті універсал

В усі часи кузовний ремонт вимагав великих фінансових витрат, чималої кількості часу і саме головне – спеціальних знань і навичок.

Не останню роль у цьому відіграє і наявність спеціальних пристосувань, пристроїв та інструментів.

Практично будь-який ремонт, пов'язаний з реставрацією кузова в тій чи іншій мірі, завжди довірявся фахівцям.

І тільки одиниці автовласників бралися за ремонт такого роду самостійно.

Автомобіль Chevrolet Lacetti є типовим представником середнього класу, який вперше зійшов з конвеєрів відомого південнокорейського виробника автомобілів GM Daewoo в 2003 році.

Нова модель змінила Деу Нубіру і випускалася в кузовах різного типу, серед яких і універсал.

А кожен автомобіліст знає, що це кузов, габаритні розміри якого перевищують всіх інших.

Тому і практично всі його елементи відрізняються розмірами і формою.

Проте є деякі види кузовного ремонту, які можна виконати самому в своєму гаражі.

І для цього не обов'язково звертатися до професіоналів і переплачувати чималі гроші.

Одним з таких видів ремонту можуть бути заміна бамперів, дверей або крил.

Міняємо самостійно заднє крило Chevrolet Lacetti універсал

У цій статті ми розповімо про порядок самостійної заміни заднього крила автомобіля Шевроле Лачетті.

розповімо про порядок самостійної заміни заднього крила автомобіля Шевроле Лачетті.

  • Отже, наш автомобіль отримав досить сильний удар в заднє праве крило.

автомобіль отримав досить сильний удар в заднє праве крило.

  • В результаті цього збільшився зазор стікла на дверях багажника.

збільшився зазор стікла на дверях багажника.

  • На самому крилі утворилися дуже інтенсивні складки.

На самому крилі утворилися дуже інтенсивні складки.

  • Також відірваний в місці удару задній бампер.

відірваний в місці удару задній бампер.

  • Одночасно частина кузова, розташована під бампером, виявилася зам'ятою.
  • Зате зазор на задніх правих дверях залишився не порушеним.

 зазор на задній правій двері залишився не порушеним.

  • А це свідчить тільки про те, що лонжерон наш залишився цілим і на своєму місці.
  • Тому рішення тут може бути тільки одне – заміна заднього крила.

тут може бути тільки одне – заміна заднього крила.

  • Але, для того, щоб виконати цей ремонт, потрібно попередньо розібрати пошкоджену частину автомобіля.
  • Тому знімаємо колесо заднє Шевроле Лачетті, а також задній бампер і за допомогою ланцюга витягуємо складки на крилі.

за допомогою ланцюга витягуємо складки на крилі.

  • Робимо це для того, щоб вирівняти геометрію кузова. Перевіряємо це за станом зазорів на задніх дверях і дверях багажника.
  • В процесі витягування періодично закриваємо одні і інші двері, перевіряючи стан зазорів.
  • Після того, як зазори у нас вирівнялися і геометрію кузова практично вийшло відновити, вирізаємо за допомогою болгарки заднє крило.
  • Для цього робимо один надріз з боку задніх дверей на рівні нижньої кромки вікна.

робимо один надріз з боку задніх дверей на рівні нижньої кромки вікна.

  • А другий надріз-з боку багажника.

другий надріз з боку багажника.

  • При цьому ще й підрізаємо по периметру ляди багажника.
  • Далі видаляємо нижню частину ущільнювача стікла на вікні і вирізаємо навколо заливної горловини бензобака, попередньо знявши звідти лючок.

вирізаємо навколо заливної горловини бензобака

  • Після цього крило можна просто зняти на себе.
  • Далі за допомогою молотка і зубила або іншого предмета збиваємо решту жерсті навколо заливної горловини.
  • Зачищаємо всі місця зрізу за допомогою тієї ж болгарки.
  • Потім нам належить знайти так званого «донора».
  • Для це вирізаємо з непотрібного крила частину, яка буде потрібна нам для установки.

 вирізаємо з непотрібного крила частину, яка буде потрібна нам для установки.

  • При цьому вирізаємо по зварювальному шву методом висвердлювання точок зварювання.

вирізаємо по зварювальному шву методом висвердлювання точок зварювання.

  • Далі зсередини, під колісною аркою цю «донорську» частину крила очищаємо і зачищаємо при необхідності.
  • Тому ставимо нову частину крила на місце вирізаної і виконуємо підгонку.

ставимо нову частину крила на місце вирізаної

  • Для цього перевіряємо відповідність зазорів на задніх дверях кузова і дверях багажника.
  • Також звертаємо увагу на щільне прилягання заднього фонаря.
  • При необхідності зарізаємо або зачищаємо стики крила, щоб встановити його правильно, згідно геометрії кузова нашої автомашини.
  • Після цього, коли нова частина крила стає повністю і скрізь підігнаною, знімаємо її.
  • Потім за допомогою спеціальної цинкової фарби виробництва компанії APP, що випускається в аерозольних балончиках, виконуємо антикорозійну обробку внутрішньої частини крила нового та частини кузова, де воно буде встановлюватися.

виконуємо антикорозійну обробку внутрішньої частини крила нового та частини кузова, де воно буде встановлюватися.

  • Далі встановлюємо нову частину крила Шевроле Лачетті знову на своє місце і закріплюємо його.

встановлюємо нову частину крила Шевроле Лачетті знову на своє місце

  • При цьому ще раз перевіряємо зазори на дверях багажника, задніх дверях кузова і заднього фонаря.

перевіряємо зазори на дверях багажника, задніх дверях кузова і заднього фонаря.

  • Якщо все скрізь стає добре, приступаємо до контактного зварювання по периметру.

приступаємо до контактного зварювання по периметру.

  • При цьому метал нагріваємо саме в місцях тих отворів, які ми виконали при висвердлюванні «донорської» частини крила.
  • Точно таку ж процедуру ми виконуємо і навколо заливної горловини бензобака.
  • Після того, як зварювання повністю закінчили, за допомогою болгарки зачищаємо шви, що утворилися.

за допомогою болгарки зачищаємо шви, що утворилися.

шов ховається за корпус амортизатора кришки багажника.

  • Всі Інші точки зварювання по всьому периметру виконані саме в тих місцях, в яких вони були зроблені на заводі-виробнику.
  • Тому ніяких слідів нашого ремонту видно не повинно бути.
  • Внизу, на задніх дверях шов також ретельно зачистили.

на задніх дверях шов також ретельно зачистили.

  • Після цього на нього також буде нанесена шпаклівка і шар фарби, що дозволить повністю приховати сліди ремонту.
  • Задні двері закриваються відмінно і зазор при цьому виглядає ідеально.

Задні двері закриваються відмінно і зазор при цьому виглядає ідеально.

  • Ніяких порушень зазору не залишилося і на дверях багажника.

порушень зазору не залишилося і на двері багажника.

  • В результаті загальний вигляд також не викликає ніяких питань, тому ремонт можна вважати виконаним добре.

 ремонт можна вважати виконаним добре.

  • Після цього можна сміливо приступати до фарбування автомобіля.
  • А нашу розповідь тому про самостійну заміну заднього крила автомобіля Шевроле Лачетті універсал на цьому закінчено
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна заднього крила Шевроле Лачетті універсал"

Відгуки: 1


Жорик

Статья конечно хорошая, да и случай интересный, но я думаю вряд-ли это по зубам простому автолюбителю. Здесь нужны специальные знания и навыки. Как по мне лучше обратится к професионалу, пока не нарезали лишнего.)




Крило для ремонту Шевроле Лачетті:

Стікло для ремонту Шевроле Лачетті:

Бампер для ремонту Шевроле Лачетті:

Дверей для ремонту Шевроле Лачетті:

Ущільнювач для ремонту Шевроле Лачетті:

Фонарь для ремонту Шевроле Лачетті:

Корпус для ремонту Шевроле Лачетті:

Амортизатори для ремонту Шевроле Лачетті:

Кришка для ремонту Шевроле Лачетті:

.