Ремонт глушника Грейт Вол Ховер Н3

Всупереч поширеній помилковій думці, система відведення вихлопних газів автомобіля відіграє досить важливу роль в його будові і функціонуванні.

Крім того, що вона значно знижує рівень шуму, що виникає при виході газів з працюючого двигуна.

А багато хто думає, що ця система призначена виключно для цього, хоча саме по собі це вже чимало.

Однак, крім цього вона виконує ще ряд інших не менш важливих функцій.

І однією з них є зменшення рівня токсично вихлопних газів. А це наша з вами екологія, чистота повітря, яким ми дихаємо.

Мало того, система вихлопу забезпечує виведення гарячих газів за межі салону.

і знову ж таки це сприятливо позначається на повітрі всередині салону нашого авто.

Як бачите, досить складно переоцінити значення такої системи для всього автотранспортного засобу і для нас з вами.

До речі, впливаючи на тиск вихлопних газів і не стільки на тиск, як на їх опір, система вихлопу сприятливо впливає на експлуатаційні якості силового агрегату.

А сама наявність такої системи і її елементів прикрашає автомобіль, довершуючи його загальний вигляд.

В середовищі автолюбителів систему відводу вихлопних газів прийнято називати глушником.

Хоча, глушник насправді, це одна зі складових частин даної системи.

Крім самого глушника в систему входять додатковий глушник, який ще називають резонатором, каталізатор, гофра, приймальна труба і павук або «штани», вони ж випускний колектор.

Позашляховик Great Wall Hover (в деяких інших джерелах він значиться, як Great Wall Hover H3) став першою моделлю компанії Great Wall Motors і всього китайського автопрому, які почали поставляти в країни Європи.

Автомобіль припав до двору також в Росії та Україні.

В його будові цілком зрозуміло також є система відведення відпрацьованих газів.

Все це добре, але іноді, для того щоб виконати який-небудь вид ремонту в цьому автомобілі, втім, як і в багатьох моделях з Піднебесної, доводиться виконувати масу зайвої роботи.  

Ремонтуємо самостійно глушник Great Wall Hover

У нашій статті ми хочемо розповісти про один із випадків, що стався під час ремонту глушника Грейт Вол Ховер.

хочемо розповісти про один із випадків, що стався під час ремонту глушника Грейт Вол Ховер.

  • Якось раз нам потрібно було замінити прокладку фланця між випускним колектором вихлопної системи і приймальною трубою з каталізатором і гофрою.

знадобилося замінити прокладку фланця між випускним колектором вихлопної системи і приймальною трубою з каталізатором і гофрою.

  • Здавалося б, на перший погляд, що нічого в цьому складного немає: відкручуй дві гайки на болтах, роз'єднуй це з'єднання і замість старої прокладки встановлюй нову.
  • І все тут, збирай і весь ремонт. Але, не тут-то було.
  • Як відомо, біля випускного колектора або павука зазвичай виникають дуже високі температури.
  • У зв'язку з цим болти і гайки тут сильно прикипають і відкрутити їх завжди дуже складно.
  • Для цього потрібна хороша головка, потужний вороток і неабияка сила майстра.
  • Але, в нашому випадку вийшло так, що ніяку головку в цьому місці на гайку одягнути не виходить.

 ніяку головку в цьому місці на гайку одягнути не виходить.

  • А все тому, що тут дуже близько розташований каталізатор Грейт Вол Ховер. Він - то і не дає нормально одягнути головку.
  • Ні розвідним ключем, ні тим більше ріжковим зірвати гайку ми не зможемо з відомої причини.
  • Мало того, в цьому випадку ми ризикуємо злизати грані цієї гайки. Ми взяли кардан для цієї головки, але він тим більше не влазить.
  • Тоді ми вирішили трохи обточити цей кардан, щоб зробити його тонше.

вирішили трохи обточити цей кардан, щоб зробити його тонше.

  • Однак це нам нічого не дало, оскільки кардан як і раніше не входив через каталізатора.

кардан як і раніше не входив через каталізатора.

  • Тому за допомогою газового пальника ми вирішили виготовити спеціальну конструкцію зі звичайного накидного ключа.

вирішили виготовити спеціальну конструкцію зі звичайного накидного ключа.

  • Для цього нам довелося зігнути його кілька разів певним способом.
  • Але і це нам не допомогло, оскільки сталь, з якої виготовлений цей ключ, занадто сильно пружинить і тому ми не могли докласти необхідного зусилля для того, щоб зірвати гайку.
  • У зв'язку з цим вирішили ще більше сточити кардан для головки.

вирішили ще більше сточити кардан для головки.

  • Але тут виявилося, що болт на фланці занадто довгий і нічого з цим вдіяти не вийде.
  • Кардан через це просто не підійде, і ми його не одягнемо.
  • Тому, в результаті зняли випускний колектор разом з трубою і після цього болгаркою відрізали частину цього болта.

зняли випускний колектор разом з трубою і після цього болгаркою відрізали частину цього болта.

  • І тільки потім вдалося одягнути головку з карданом і зірвати цю гайку.

 вдалося одягнути головку з карданом і зірвати цю гайку.

  • Далі вже все пішло легше. Спочатку відкрутили трохи розвідним ключем.

відкрутили трохи розвідним ключем.

  • Однак, з його допомогою відкручувати не дуже зручно, тому далі ми відкручували зігнутим раніше нами накидним ключем.

 далі ми відкручували зігнутим раніше нами накидним ключем.

  • І таким чином ми з горем навпіл все-таки відкрутили цю гайку.
  • Після цього ми роз'єднали, звичайно, це з'єднання і побачили виразні сліди просікання газів.

побачили виразні сліди просікання газів.

  • Тому прокладку знімаємо і викидаємо, оскільки вона вже не придатна для подальшого використання.
  • Поверхню прилягання фланця труби вихлопної системи Грейт Вол Ховер після цього гарненько потрібно зачистити і тільки потім можна встановлювати нову прокладку.
  • Тут треба також відзначити, що шарнірний кардан обточити не вдасться, оскільки він не піддається розточці.
  • Отже, встановили ми нову прокладку і зібрали це з'єднання знову.

встановили ми нову прокладку і зібрали це з'єднання знову.

  • Тепер залишається встановити випускний колектор разом з трубою на своє місце.

встановити випускний колектор разом з трубою на своє місце.

  • Ось така у нас сталася оказія.
  • Так що для тих, хто збирається міняти прокладку фланця між випускним колектором або штанами і приймальною трубою з каталізатором і гофрою наш випадок може стати уроком.
  • В автомобілях китайського виробництва можуть зустрічатися і не такі сюрпризи під час проведення ремонту.
  • А нашу розповідь про самостійний ремонт глушника Грейт Вол Ховер Н3 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт глушника Грейт Вол Ховер Н3"

Відгуки: 1


Коля Лубин

Самая лучшая инфа. которую мне приходилось находить по этой теме!




Глушник для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Резонатор для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Гофра для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Колектор для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Прокладки для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Болти для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Гайка для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

.