Всупереч поширеній помилковій думці, система відведення вихлопних газів автомобіля відіграє досить важливу роль в його будові і функціонуванні.
Крім того, що вона значно знижує рівень шуму, що виникає при виході газів з працюючого двигуна.
А багато хто думає, що ця система призначена виключно для цього, хоча саме по собі це вже чимало.
Однак, крім цього вона виконує ще ряд інших не менш важливих функцій.
І однією з них є зменшення рівня токсично вихлопних газів. А це наша з вами екологія, чистота повітря, яким ми дихаємо.
Мало того, система вихлопу забезпечує виведення гарячих газів за межі салону.
і знову ж таки це сприятливо позначається на повітрі всередині салону нашого авто.
Як бачите, досить складно переоцінити значення такої системи для всього автотранспортного засобу і для нас з вами.
До речі, впливаючи на тиск вихлопних газів і не стільки на тиск, як на їх опір, система вихлопу сприятливо впливає на експлуатаційні якості силового агрегату.
А сама наявність такої системи і її елементів прикрашає автомобіль, довершуючи його загальний вигляд.
В середовищі автолюбителів систему відводу вихлопних газів прийнято називати глушником.
Хоча, глушник насправді, це одна зі складових частин даної системи.
Крім самого глушника в систему входять додатковий глушник, який ще називають резонатором, каталізатор, гофра, приймальна труба і павук або «штани», вони ж випускний колектор.
Позашляховик Great Wall Hover (в деяких інших джерелах він значиться, як Great Wall Hover H3) став першою моделлю компанії Great Wall Motors і всього китайського автопрому, які почали поставляти в країни Європи.
Автомобіль припав до двору також в Росії та Україні.
В його будові цілком зрозуміло також є система відведення відпрацьованих газів.
Все це добре, але іноді, для того щоб виконати який-небудь вид ремонту в цьому автомобілі, втім, як і в багатьох моделях з Піднебесної, доводиться виконувати масу зайвої роботи.
Ремонтуємо самостійно глушник Great Wall Hover
У нашій статті ми хочемо розповісти про один із випадків, що стався під час ремонту глушника Грейт Вол Ховер.

- Якось раз нам потрібно було замінити прокладку фланця між випускним колектором вихлопної системи і приймальною трубою з каталізатором і гофрою.

- Здавалося б, на перший погляд, що нічого в цьому складного немає: відкручуй дві гайки на болтах, роз'єднуй це з'єднання і замість старої прокладки встановлюй нову.
- І все тут, збирай і весь ремонт. Але, не тут-то було.
- Як відомо, біля випускного колектора або павука зазвичай виникають дуже високі температури.
- У зв'язку з цим болти і гайки тут сильно прикипають і відкрутити їх завжди дуже складно.
- Для цього потрібна хороша головка, потужний вороток і неабияка сила майстра.
- Але, в нашому випадку вийшло так, що ніяку головку в цьому місці на гайку одягнути не виходить.

- А все тому, що тут дуже близько розташований каталізатор Грейт Вол Ховер. Він - то і не дає нормально одягнути головку.
- Ні розвідним ключем, ні тим більше ріжковим зірвати гайку ми не зможемо з відомої причини.
- Мало того, в цьому випадку ми ризикуємо злизати грані цієї гайки. Ми взяли кардан для цієї головки, але він тим більше не влазить.
- Тоді ми вирішили трохи обточити цей кардан, щоб зробити його тонше.

- Однак це нам нічого не дало, оскільки кардан як і раніше не входив через каталізатора.

- Тому за допомогою газового пальника ми вирішили виготовити спеціальну конструкцію зі звичайного накидного ключа.

- Для цього нам довелося зігнути його кілька разів певним способом.
- Але і це нам не допомогло, оскільки сталь, з якої виготовлений цей ключ, занадто сильно пружинить і тому ми не могли докласти необхідного зусилля для того, щоб зірвати гайку.
- У зв'язку з цим вирішили ще більше сточити кардан для головки.

- Але тут виявилося, що болт на фланці занадто довгий і нічого з цим вдіяти не вийде.
- Кардан через це просто не підійде, і ми його не одягнемо.
- Тому, в результаті зняли випускний колектор разом з трубою і після цього болгаркою відрізали частину цього болта.

- І тільки потім вдалося одягнути головку з карданом і зірвати цю гайку.

- Далі вже все пішло легше. Спочатку відкрутили трохи розвідним ключем.

- Однак, з його допомогою відкручувати не дуже зручно, тому далі ми відкручували зігнутим раніше нами накидним ключем.

- І таким чином ми з горем навпіл все-таки відкрутили цю гайку.
- Після цього ми роз'єднали, звичайно, це з'єднання і побачили виразні сліди просікання газів.

- Тому прокладку знімаємо і викидаємо, оскільки вона вже не придатна для подальшого використання.
- Поверхню прилягання фланця труби вихлопної системи Грейт Вол Ховер після цього гарненько потрібно зачистити і тільки потім можна встановлювати нову прокладку.
- Тут треба також відзначити, що шарнірний кардан обточити не вдасться, оскільки він не піддається розточці.
- Отже, встановили ми нову прокладку і зібрали це з'єднання знову.

- Тепер залишається встановити випускний колектор разом з трубою на своє місце.

- Ось така у нас сталася оказія.
- Так що для тих, хто збирається міняти прокладку фланця між випускним колектором або штанами і приймальною трубою з каталізатором і гофрою наш випадок може стати уроком.
- В автомобілях китайського виробництва можуть зустрічатися і не такі сюрпризи під час проведення ремонту.
- А нашу розповідь про самостійний ремонт глушника Грейт Вол Ховер Н3 на цьому закінчено.