• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт двигуна Деу Сенс, жор масла

Всі ми прекрасно знаємо і пам'ятаємо всенародний автомобіль Daewoo Lanos.

Цей автомобіль став у нашій країні всенародним улюбленцем тому, що зовні він нагадував вже сучасну іномарку, а не радянські розробки.

Крім того, якість його виявилася досить пристойною. І все це за порівняно невелику вартість.

Автомобіль був створений на південнокорейському автозаводі Daewoo.

У його створенні брали участь фахівці з цілого ряду країн, можливо саме тому він і став таким не схожим ні на яку іншу модель і зумів досить швидко завоювати величезну популярність.

Незабаром цей автомобіль стали збирати на вітчизняних потужностях і його популярність ще більше зросла в українського автолюбителя. Справа в тому, що тепер запасних деталей до нього стало набагато більше, а вартість їх в рази нижчою.

Тому в обслуговуванні нова модель є зовсім недорогою.

У зв'язку з такою популярністю моделі в 2008 році вітчизняному споживачеві був представлений її бюджетний варіант, що отримав в результаті всенародного голосування назву Деу Сенс.

Цей автомобіль став ще дешевшим, оскільки в його комплектацію стали входити двигун, трансмісія, а також радіатор вітчизняного виробництва.

Що стосується двигуна, то це виявився досить непоганий чотирициліндровий агрегат об'ємом в 1,3 літра.

Пізніше до нього додався і двигун об'ємом 1,4 літра.

Ремонтуємо самостійно двигун Daewoo Sens

У нашій статті мова піде про один з випадків самостійного ремонту двигуна Деу Сенс.

мова піде про один з випадків самостійного ремонту двигуна Деу Сенс

  • Сталося так, що двигун нашого авто став споживати підвищену кількість масла.

 двигун нашого авто став споживати підвищену кількість масла.

  • І нарешті, сталося так, що після однієї поїздки, довжина якої склала 145 кілометрів, у нас в двигуні практично не залишилося мастила.

в двигуні практично не залишилося мастила.

  • І це при тому, що на початку шляху масло було залито по повному рівню.
  • Це і стало останньою краплею, тому після цього було прийнято рішення виконувати ремонт двигуна.
  • Після того, як ми зняли двигун з автомобіля і розкрутили головку блоку циліндрів, то відразу побачили на поршнях другого і третього циліндра сліди масла.

 на поршнях другого і третього циліндра сліди масла.

  • На поршнях першого і четвертого циліндрів такого не спостерігається.
  • Що стосується клапанів на ГБЦ, то тут прекрасно видно наявність страшного нагару.

на клапанах ГБЦ прекрасно видно наявність страшного нагару.

  • В гнітючому стані знаходяться і канали водяної сорочки охолодження двигуна.

В гнітючому стані знаходяться і канали водяної сорочки охолодження двигуна.

  • Мало того, на вікнах каналів сорочки охолодження двигуна Деу Сенс є добре помітні раковини.

на вікнах каналів сорочки охолодження двигуна Деу Сенс є добре помітні раковини

  • Згодом їх доведеться видаляти, для чого ГБЦ будемо підварювати і шліфувати.
  • Якщо цього не робити, то ще трохи і під прокладку ГБЦ буде витікати і охолоджуюча рідина.
  • Тому доведеться робити повний ремонт ГБЦ міняти клапана, шліфувати головку і виконувати всі необхідні в таких випадках роботи.
  • Це крім того, що потрібно розбирати окремо двигун і визначатися що потрібно міняти в ньому.
  • Поки ж силовий агрегат авто виглядає дуже гнітюче.

 силовий агрегат авто виглядає дуже гнітюче.

  • Перше, з чим нам довелося зіткнутися під час розбирання двигуна, так це з необхідністю замінити масляний піддон.
  • Справа в тому, що на рідному піддоні було виявлено тріщину.

на рідному піддоні було виявлено тріщину.

  • Взагалі, потрібно відзначити, що найскладнішим в розбиранні цього двигуна стало його миття.
  • Справа в тому, що для того, щоб можна було розібрати двигун, а тим більше потім зібрати, потрібно попередньо його ретельно помити.

щоб можна було розібрати двигун, а ще складніше потім зібрати, потрібно попередньо ретельно помити.

  • В іншому випадку виконати зборку буде вельми проблематично.
  • Те ж саме стосується і насоса масляного, він також повинен бути чистим.

Те ж саме стосується і насоса масляного, він також повинен бути чистим.

  • І взагалі, якщо всі деталі двигуна чисті, то їх завжди легше дефектувати і збирати весь агрегат.
  • При цьому міняємо всі сальники, також встановлюються нові прокладки.
  • Нами ж виконувалося шліфування колінвала, далі встановлювалися нові вкладиші шатунів і колінвала.
  • Зробили це ми тому, що практично на всіх вкладишах були подряпини і вироблення.

практично на всіх вкладишах були подряпини і вироблення.

  • Як і передбачалося, ГБЦ довелося поварити, оскільки вікна водяної сорочки були сильно пошкоджені охолоджувальною рідиною.

вікна водяної сорочки були сильно пошкоджені охолоджуючої рідини.

  • Крім того, поварили також отвори направляючих і тепер їх доведеться додатково зачищати за допомогою гравера.

поварили також отвори напрямних

  • Це потрібно зробити для того, щоб потім можна було добре і правильно поставити головку на блок двигуна Деу Сенс.
    • Знову ж варто відзначити, що розбирання і складання двигуна займає набагато менше часу, ніж його чистка і мийка.
    • Крім того, деякі деталі довелося і пофарбувати, оскільки вони втратили свій первісний вигляд, так і корозія їх може надалі ще зіпсувати.
    • Це стосується деяких захисних кожухів, кріплень двигуна і ін
    • Отже, ми зібрали весь кривошипно-шатунний механізм, одягли піддон, прикрутили маховик колінвала і зчеплення, після цього поставили двигун, що називається, на "ноги".

    поставили двигун, що називається, на

    • Зверху він виглядає тепер зовсім по-іншому.

    Зверху двигун виглядає тепер зовсім по-іншому.

    • Циліндри всі вичищені і проточені, поршні нові встановлено, кільця поршневі також, поверхня прилягання блоку повністю очищена і відшліфована на скільки це було можливим.
    • Номер двигуна при цьому залишився на своєму місці.
    • До ремонту блок циліндрів був стандартним, циліндри якого були розточені на 75,0 мм
    • Після проточки в нього встановлені поршні діаметром 75,46 мм.

    Після проточки в блоці встановлені поршні діаметром 75,46 мм.

    • Під розмір 75,25 мм, який зазвичай роблять блок, ми розточувати не стали, оскільки на шліфовку у нас просто не вистачило б тоді тіла блоку.
    • Сам корпус блоку пофарбували і встановили помпу водяну на своє місце.

    встановили помпу водяну на своє місце

    • І як говорилося раніше, встановлений вже також масляний насос. Іншими словами, двигун повністю готовий до установки на автомашину.
    • Отже, встановили ми двигун на авто, зібрали його повністю і тепер збираємося робити перший пробний запуск.

    встановили ми двигун на авто

    • При цьому все навісне обладнання встановили і під'єднали, тому двигун повністю готовий до запуску.
    • Залили масло в агрегат, а замість охолоджуючої рідини залили звичайну воду, щоб попередньо промити всю систему.
    • Спробували запустити двигун, але не вийшло.
    • Виявилося, що вся причина в тому, що не вистачає дроту від акумулятора до клеми на корпусі двигуна.
    • В результаті довелося під'єднати інший, абсолютно окремий провід і двигун запустився.
    довелося під'єднати інший, абсолютно окремий провід
    • Заодно почистили всі контакти в ланцюзі, що йдуть на масу.
    • Працює двигун автомобіля нормально, рівно і без надриву. Всі його агрегати і вузли працюють також нормально.
    • Після цього, ми вирішили під'єднати електронний блок управління автомобіля Деу Сенс до програми ноутбука, щоб перевірити деякі показники автомашини і двигуна, зокрема.
    • Згідно з показаннями одометра, пробіг даного авто становить 237 тис. кілометрів.

    показаннями одометра, пробіг даного авто становить 237 тис. кілометрів пробігу.

    • Комп'ютер показує, що несправностей ніяких немає, а це не може нас не радувати.

    Комп'ютер показує, що несправностей ніяких немає, а це не може нас не радувати.

    • А ось пробіг комп'ютер показує 382107кілометрів.

    А пробіг комп'ютер показує 382107километров.

    • Вважаємо, що ця цифра відповідає дійсності, так як поршні і кільця в двигуні були встановлені оригінальні і видно, що їх ніхто не міняв.
    • Це говорить про те, що двигун раніше ніхто не ремонтував, чого не можна сказати про ГБЦ. Вона вже піддавалася ремонту.
    • На закінчення хочеться відзначити, що на все про все у нас пішло три тижні.
    • Сюди входить розбирання двигуна, очищення і миття його і всього підкапотного простору, замовлення нових запчастин, зборка двигуна, установка його і ряд інших робіт.
      • Зате тепер під капотом у нас цілковита чистота і приємно подивитися.

      під капотом у нас цілковита чистота і приємно подивитися.

      • Мало того, потрібно сказати також, що після зйомки двигуна, та й під час його установки виявляється чимало дефектів в пристрої автомобіля і на інших агрегатах і вузлах.
        • Тому хочеться все відразу виправити, поки є непоганий доступ.
        • Так, наприклад, в цей раз був замінений радіатор, гідропідсилювач керма, багато патрубків, гайки та болти.
        • І в результаті все виглядає ідеально.
        • Те ж саме відбувалося і під автомобілем.

        Те ж саме відбувалося і під автомобілем.

        • Тут також знайшлися проблеми, які потрібно було усунути по ходу, що називається.
          • Отже, в двигун було залито нове масло, замінений масляний фільтр.
          • В систему охолодження залили поки тимчасово воду і після пробігу 50-100 кілометрів ми її зіллємо і заллємо вже антифриз.
          • Крім того, перевіримо наявність патьоків масла і води, якщо такі десь будуть.
            • Відразу усунемо місця можливого підтікання і після цього нашу автомашину можна буде зі спокійною душею експлуатувати далі.
            • А нашу розповідь на цьому про самостійний ремонт двигуна з метою усунення жору масла на Деу Сенс закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт двигуна Деу Сенс, жор масла"

Відгуки: 0




.