Всі ми прекрасно знаємо і пам'ятаємо всенародний автомобіль Daewoo Lanos.
Цей автомобіль став у нашій країні всенародним улюбленцем тому, що зовні він нагадував вже сучасну іномарку, а не радянські розробки.
Крім того, якість його виявилася досить пристойною. І все це за порівняно невелику вартість.
Автомобіль був створений на південнокорейському автозаводі Daewoo.
У його створенні брали участь фахівці з цілого ряду країн, можливо саме тому він і став таким не схожим ні на яку іншу модель і зумів досить швидко завоювати величезну популярність.
Незабаром цей автомобіль стали збирати на вітчизняних потужностях і його популярність ще більше зросла в українського автолюбителя. Справа в тому, що тепер запасних деталей до нього стало набагато більше, а вартість їх в рази нижчою.
Тому в обслуговуванні нова модель є зовсім недорогою.
У зв'язку з такою популярністю моделі в 2008 році вітчизняному споживачеві був представлений її бюджетний варіант, що отримав в результаті всенародного голосування назву Деу Сенс.
Цей автомобіль став ще дешевшим, оскільки в його комплектацію стали входити двигун, трансмісія, а також радіатор вітчизняного виробництва.
Що стосується двигуна, то це виявився досить непоганий чотирициліндровий агрегат об'ємом в 1,3 літра.
Пізніше до нього додався і двигун об'ємом 1,4 літра.
Ремонтуємо самостійно двигун Daewoo Sens
У нашій статті мова піде про один з випадків самостійного ремонту двигуна Деу Сенс.

- Сталося так, що двигун нашого авто став споживати підвищену кількість масла.

- І нарешті, сталося так, що після однієї поїздки, довжина якої склала 145 кілометрів, у нас в двигуні практично не залишилося мастила.

- І це при тому, що на початку шляху масло було залито по повному рівню.
- Це і стало останньою краплею, тому після цього було прийнято рішення виконувати ремонт двигуна.
- Після того, як ми зняли двигун з автомобіля і розкрутили головку блоку циліндрів, то відразу побачили на поршнях другого і третього циліндра сліди масла.

- На поршнях першого і четвертого циліндрів такого не спостерігається.
- Що стосується клапанів на ГБЦ, то тут прекрасно видно наявність страшного нагару.

- В гнітючому стані знаходяться і канали водяної сорочки охолодження двигуна.

- Мало того, на вікнах каналів сорочки охолодження двигуна Деу Сенс є добре помітні раковини.

- Згодом їх доведеться видаляти, для чого ГБЦ будемо підварювати і шліфувати.
- Якщо цього не робити, то ще трохи і під прокладку ГБЦ буде витікати і охолоджуюча рідина.
- Тому доведеться робити повний ремонт ГБЦ міняти клапана, шліфувати головку і виконувати всі необхідні в таких випадках роботи.
- Це крім того, що потрібно розбирати окремо двигун і визначатися що потрібно міняти в ньому.
- Поки ж силовий агрегат авто виглядає дуже гнітюче.

- Перше, з чим нам довелося зіткнутися під час розбирання двигуна, так це з необхідністю замінити масляний піддон.
- Справа в тому, що на рідному піддоні було виявлено тріщину.

- Взагалі, потрібно відзначити, що найскладнішим в розбиранні цього двигуна стало його миття.
- Справа в тому, що для того, щоб можна було розібрати двигун, а тим більше потім зібрати, потрібно попередньо його ретельно помити.

- В іншому випадку виконати зборку буде вельми проблематично.
- Те ж саме стосується і насоса масляного, він також повинен бути чистим.

- І взагалі, якщо всі деталі двигуна чисті, то їх завжди легше дефектувати і збирати весь агрегат.
- При цьому міняємо всі сальники, також встановлюються нові прокладки.
- Нами ж виконувалося шліфування колінвала, далі встановлювалися нові вкладиші шатунів і колінвала.
- Зробили це ми тому, що практично на всіх вкладишах були подряпини і вироблення.

- Як і передбачалося, ГБЦ довелося поварити, оскільки вікна водяної сорочки були сильно пошкоджені охолоджувальною рідиною.

- Крім того, поварили також отвори направляючих і тепер їх доведеться додатково зачищати за допомогою гравера.

- Це потрібно зробити для того, щоб потім можна було добре і правильно поставити головку на блок двигуна Деу Сенс.
- Знову ж варто відзначити, що розбирання і складання двигуна займає набагато менше часу, ніж його чистка і мийка.
- Крім того, деякі деталі довелося і пофарбувати, оскільки вони втратили свій первісний вигляд, так і корозія їх може надалі ще зіпсувати.
- Це стосується деяких захисних кожухів, кріплень двигуна і ін
- Отже, ми зібрали весь кривошипно-шатунний механізм, одягли піддон, прикрутили маховик колінвала і зчеплення, після цього поставили двигун, що називається, на "ноги".

- Зверху він виглядає тепер зовсім по-іншому.

- Циліндри всі вичищені і проточені, поршні нові встановлено, кільця поршневі також, поверхня прилягання блоку повністю очищена і відшліфована на скільки це було можливим.
- Номер двигуна при цьому залишився на своєму місці.
- До ремонту блок циліндрів був стандартним, циліндри якого були розточені на 75,0 мм
- Після проточки в нього встановлені поршні діаметром 75,46 мм.

- Під розмір 75,25 мм, який зазвичай роблять блок, ми розточувати не стали, оскільки на шліфовку у нас просто не вистачило б тоді тіла блоку.
- Сам корпус блоку пофарбували і встановили помпу водяну на своє місце.

- І як говорилося раніше, встановлений вже також масляний насос. Іншими словами, двигун повністю готовий до установки на автомашину.
- Отже, встановили ми двигун на авто, зібрали його повністю і тепер збираємося робити перший пробний запуск.

- При цьому все навісне обладнання встановили і під'єднали, тому двигун повністю готовий до запуску.
- Залили масло в агрегат, а замість охолоджуючої рідини залили звичайну воду, щоб попередньо промити всю систему.
- Спробували запустити двигун, але не вийшло.
- Виявилося, що вся причина в тому, що не вистачає дроту від акумулятора до клеми на корпусі двигуна.
- В результаті довелося під'єднати інший, абсолютно окремий провід і двигун запустився.
- Заодно почистили всі контакти в ланцюзі, що йдуть на масу.
- Працює двигун автомобіля нормально, рівно і без надриву. Всі його агрегати і вузли працюють також нормально.
- Після цього, ми вирішили під'єднати електронний блок управління автомобіля Деу Сенс до програми ноутбука, щоб перевірити деякі показники автомашини і двигуна, зокрема.
- Згідно з показаннями одометра, пробіг даного авто становить 237 тис. кілометрів.

- Комп'ютер показує, що несправностей ніяких немає, а це не може нас не радувати.

- А ось пробіг комп'ютер показує 382107кілометрів.

- Вважаємо, що ця цифра відповідає дійсності, так як поршні і кільця в двигуні були встановлені оригінальні і видно, що їх ніхто не міняв.
- Це говорить про те, що двигун раніше ніхто не ремонтував, чого не можна сказати про ГБЦ. Вона вже піддавалася ремонту.
- На закінчення хочеться відзначити, що на все про все у нас пішло три тижні.
- Сюди входить розбирання двигуна, очищення і миття його і всього підкапотного простору, замовлення нових запчастин, зборка двигуна, установка його і ряд інших робіт.
- Зате тепер під капотом у нас цілковита чистота і приємно подивитися.

- Мало того, потрібно сказати також, що після зйомки двигуна, та й під час його установки виявляється чимало дефектів в пристрої автомобіля і на інших агрегатах і вузлах.
- Тому хочеться все відразу виправити, поки є непоганий доступ.
- Так, наприклад, в цей раз був замінений радіатор, гідропідсилювач керма, багато патрубків, гайки та болти.
- І в результаті все виглядає ідеально.
- Те ж саме відбувалося і під автомобілем.

- Тут також знайшлися проблеми, які потрібно було усунути по ходу, що називається.
- Отже, в двигун було залито нове масло, замінений масляний фільтр.
- В систему охолодження залили поки тимчасово воду і після пробігу 50-100 кілометрів ми її зіллємо і заллємо вже антифриз.
- Крім того, перевіримо наявність патьоків масла і води, якщо такі десь будуть.
- Відразу усунемо місця можливого підтікання і після цього нашу автомашину можна буде зі спокійною душею експлуатувати далі.
- А нашу розповідь на цьому про самостійний ремонт двигуна з метою усунення жору масла на Деу Сенс закінчено.