• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Установка ГБО Джилі Емгранд ЕС7 двигун 1.8

Сьогодні, незважаючи на досить суттєві коливання вартості нафти на світовому ринку, бензин, та й солярка так само, зайняли досить високе місце в ціновому вираженні.

І здавати свої позиції вони не збираються.

В окремих випадках, які трапляються вкрай рідко, ціна на паливо падає, але буквально на кілька копійок.

Тому для багатьох автолюбителів питання придбання авто вже давно не є визначальним.

Головне мати можливість постійно купувати для свого залізного коня паливо.

П'ятимісний седан або хетчбек класу D Geely Emgrand EC7 виробництва однойменної компанії Geely Automobile з Піднебесної з'явився на наших вітчизняних дорогах порівняно недавно.

Його перші екземпляри автолюбителі України змогли побачити в 2011 році.

Машина вийшла непогана, адже над її створенням працювали цілих три роки фахівці з різних країн.

У комплектацію входить двигун об'ємом 1,5 або 1,8 літрів.

В міських умовах, незважаючи на такі, що здаються значними габарити, автомобіль показав себе, як цілком маневрений і легко керований.

Крім того, хоча двигун встановлений об'ємом 1,8 літра, витрата палива становить всього 7,6 літра (з автоматичною трансмісією 8,3 л).

На перший погляд така витрата палива здається зовсім невеликою, але для тих власників, яким доводиться експлуатувати автомобіль щодня, долаючи при цьому не один десяток кілометрів, покупка палива виливається в чималу копійку.

Тому і доводиться вишукувати способи, як можна заощадити на бензині.

Одним з таких цілком легальних і ефективних способів економії і є установка ГБО.

В тому випадку, якщо встановити таке обладнання грамотно і використовувати для цього якісні матеріали і пристрої, то в принципі можна домогтися істотної економії.

Встановлюємо самостійно ГБО на двигун 1,8 л Geely Emgrand ЕС7

У пропонованій статті ми хочемо поділитися своїм досвідом встановлення ГБО на автомобіль Джилі Емгранд ЕС7 з двигуном 1,8 літра.

хочемо поділитися своїм досвідом встановлення ГБО на автомобіль Джилі Емгранд ЕС7

  • Для того, щоб двигун нашого автомобіля працював на газі нормально і як можна довше, ми не поскупилися і встановили досить дороге газове обладнання.
  • Перш за все, ми дбали про якість самого обладнання і його довговічність.
  • У зв'язку з цим було обрано обладнання з форсунками моделі Barracuda.
  • При цьому, після встановлення обладнання захисна, декоративна, кришка двигуна встала на своє рідне місце.

захисна декоративна кришка двигуна встала на своє рідне місце.

  • Під кришкою вдалося компактно розмістити чотири газових форсунки.

Під кришкою вдалося компактно розмістити чотири газових форсунки.

  • При цьому, особливістю установки газових форсунок стало те, що всі вони встановлені під таким же кутом нахилу, як і рідні бензинові.
  • Це дозволило добитися того, що впорскування у нас з впускного колектора відбувається практично прямо в форсунки.

впорскування у нас з впускного колектора відбувається практично прямо в форсунки.

  • Іншими словами, газова суміш, піднімаючись по трубах впускного колектора двигуна Джилі Емгранд ЕС7 плавно, під тим же кутом потрапляє і в газові форсунки.
  • Тим самим ми не втрачаємо тиску в цьому місці, оскільки якщо форсунки встановити вертикально в труби колектора, то газова суміш в результаті буде ударятися в «стіну двигуна» і тільки потім, повертаючись назад, потрапляти в форсунки.
  • Всі форсунки при цьому встановлені через трійники.
  • Для цього використовували рукав з дорогого комплекту ГБО фірми «BRC».

використовували рукав з дорогого комплекту ГБО фірми «BRC».

  • Тому ми сподіваємося і впевнені в тому, що такого трубопроводу нам вистачить на тривалий час.
  • Крім цього, ми також використовуємо в цій схемі фільтр тонкого очищення Alex Ultra 360 виробництва Польщі.

використовуємо в цій схемі фільтр тонкого очищення Alex Ultra 360

  • Це дозволить нам максимально продовжити термін служби всього газового обладнання.
  • Заправна горловина компактно розмістилася на лючку паливного бака.

Заправна горловина компактно розмістилася на лючку паливного бака.

  • Так зручно заправляти і в той же час кришка відмінно приховує цю горловину.
  • В системі встановлений стандартний газовий балон ємністю 43 літри з відсікачем.
  • Наявність такого пристрою дає можливість автоматично закривати клапан при заправці балона на 80% його місткості.
  • А це в свою чергу виключає розрив балона при утворенні надмірного тиску.
  • В магістралі використовували термопластикові труби і трійники фірми FARO.
  • Для підігріву теплоносія в трійниках використовували також латунні трубки.
  • Крім того, в системі задіяний дорогий італійський рукав для підігріву редуктора.
  • Все це обладнання дороге, але і довговічне.
  • Зокрема, редуктор розрахований на термін служби 50 тис. км, після чого проводиться планове ТО.
  • На форсунки завод-виробник дає гарантію на 80 тис. кілометрів пробігу.
  • Але, якщо вчасно міняти фільтр, а також рукави зіпсовані та засмічені, то ці форсунки можуть служити і до 100 тис. кілометрів.
  • Це показує практика.
  • Встановивши таке обладнання, не пошкодувавши для нього коштів, ми сподіваємося, що воно буде служити довго і надійно.
  • А нашу розповідь про самостійну установку ГБО на двигун об'ємом 1,8 літра Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Установка ГБО Джилі Емгранд ЕС7 двигун 1.8"

Відгуки: 0




.