• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Люфт підшипника задньої ступиці Деу Ланос, регулювання підшипника

Ступичний вузол легкового автомобіля є основним елементом його ходової частини.

Завдяки наявності такого пристрою колеса автомобіля мають можливість утримуватися на осях і при цьому вільно обертатися.

Тому від стану цього вузла безпосередньо залежить безпека пересування на будь-якому автомобілі.

Отже, і увага до нього повинна бути завжди особлива, тобто підвищена.

Ступичный вузол – це сукупність декількох деталей, в числі яких не тільки сама ступиця, але і болти, гайки, стопорні кільця, а також підшипник.

В силу специфіки свого призначення кожне колесо автотранспортного засобу має свою ступицю і свій ступичний вузол.

Як сама ступиця, так і її підшипник в процесі експлуатації зазнають величезні навантаження, пов'язані з розгоном, гальмуванням або виконанням різних маневрів.

Крім того, підшипник ступиці, та й сама ступиця утримують на собі всю вагу автомобіля.

Тому для їх виготовлення використовують особливо міцні матеріали.

Завдяки наявності в конструкції ступичного вузла підшипника, забезпечується фіксація всієї його конструкції на осі машини, а отже, на її підвісці.

Крім того, він підтримує і забезпечує постійне обертання колеса.

Завдяки використанню для виготовлення особливо міцних матеріалів, підшипник ступиці може виходжувати до 200 тис. кілометрів.

Правда, це при русі по нормальних, європейського типу автодорогах.

В наших умовах термін служби підшипника зазвичай становить 50-100 тис. кілометрів.

А так, як від його стану залежить безпека водія і оточуючих його людей, які беруть участь в дорожньому русі, то дуже важливим є своєчасний і правильний догляд за цим елементом ступичного вузла.

Це забезпечить довгий термін служби, а також своєчасне виявлення всіх можливих несправностей і їх усунення.

Усуваємо самостійно люфт підшипника задньої ступиці Daewoo Lanos

В черговій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно самому усунути люфт підшипника ступиці заднього колеса Деу Ланос.

як правильно самому усунути люфт підшипника маточини заднього колеса Деу Ланос.  

  • Як відомо, люфт в ступичному підшипнику є хворобою автомобілів марки Деу Ланос, та й Сенс також.

люфт в ступичному підшипнику є хворобою автомобілів марки Деу Ланос, та й Сенс

  • Це добре чути якщо спробувати просто посмикати піднесене над землею колесо на автомобілі.
  • При цьому колесо краще пробувати хитати за верх і низ.
  • Зрозуміло, що з таким явищем потрібно якимось чином боротися і ні в якому разі не пускати це на самоплив.
  • А люфт, як виявилося, відбувається саме в підшипнику ступичного вузла.
  • Тому потрібно періодично підтискати підшипник і додавати в нього кожен раз трохи свіжого мастила.
  • Перш, ніж приступати до виконання такої процедури необхідно ретельно вичистити захисний ковпачок піввосі та колісний диск навколо нього.

ретельно вичистити захисний ковпачок півосі і диск навколо нього.

  • Робиться це для того, щоб під час ремонту ніякий бруд не потрапив в мастило ступичного підшипника заднього колеса. Деу Ланос.
  • Додатково можна в кінці обдути все компресором, якщо такий є в гаражі.
  • Після всіх цих процедур за допомогою викрутки по колу піддіваємо кришку для того, щоб зняти її.

за допомогою викрутки по колу піддіваємо кришку

  • Можна використовувати для цієї мети зубило або інший інструмент, прокручуючи колесо.
  • В результаті знімаємо кришку.

В результаті знімаємо кришку.

  • Відкладаємо її в чисте місце, щоб також туди нічого не потрапляло.
  • Далі витираємо мастило на гайці ступиці, розгинаємо вусики шплінта і виймаємо його.

витираємо мастило на гайці маточини, розгинаємо вусики шплінта і виймаємо його.

  • Після цього одягаємо головку на 24 на гайку ступиці і трохи її підтискаємо.

одягаємо головку на 24 на гайку ступиці і трохи її підтискаємо

  • Потім відразу перевіряємо рукою люфт колеса.
  • Якщо це робиться на холодному диску, то гайку потрібно підтискати до тих пір, щоб практично не відчувався люфт.
  • Тут потрібно не забувати про те, що колесо ще має вільно обертатися.
  • Тому і прокручуємо при цьому колесо, перевіряючи його обертання.
  • Колесо повинно обертатися легко і вільно, заклинювання ніякого при цьому не допускається.
  • Крім того, якщо занадто сильно затягнути гайку, то в процесі руху буде грітися підшипник, що також ні до чого доброго не призведе.
  • Домігшись оптимального положення колеса, вставляємо назад шплінт.

 вставляємо назад шплінт

  • Тут потрібно пам'ятати, що в півосі для шплінта виконані два окремих канали, тому вставити його можна, як вертикально, так і горизонтально.
  • Тому підбираємо такий отвір, до якого ближче гайка, при необхідності можна її трохи послабити, і вставляємо шплінт.
  • Але, при цьому попередньо перевіряємо за колесо, чи не з'явився знову люфт.
  • У нашому випадку шплінт стояв на початку ремонту вертикально, а тепер став горизонтально.
  • Після цього, розгинаємо вусики шплінта і при необхідності поправляємо молотком.

розгинаємо вусики шплінта і при необхідності поправляємо молотком.

  • Далі додаємо в кришку трохи літола.

 додаємо в кришку трохи литола

  • Занадто багато мастила туди давати не варто, щоб не тиснуло потім на гайку.
  • Потім одягаємо кришку на місце і провертаючи колесо, молотком постукуємо по кромці цієї кришки.

одягаємо кришку на місце і провертаючи колесо, молотком постукуємо по крайці цієї кришки

  • По центру кришки стукати молотком не рекомендується, оскільки можна її просто прогнути.
  • На цьому все регулювання підшипника закінчено.

На цьому вся регулювання підшипника закінчена.

  • Як вже говорилося, необхідно періодично перевіряти наявність люфту в підшипнику за колесо і якщо такий з'явився, то без зволікання підтягнути гайку, щоб не допустити настання пізніше плачевних наслідків.
  • А нашу розповідь про самостійне регулювання люфта на підшипнику задньої ступиці Деу Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Люфт підшипника задньої ступиці Деу Ланос, регулювання підшипника"

Відгуки: 0




.