Ступичний вузол легкового автомобіля є основним елементом його ходової частини.
Завдяки наявності такого пристрою колеса автомобіля мають можливість утримуватися на осях і при цьому вільно обертатися.
Тому від стану цього вузла безпосередньо залежить безпека пересування на будь-якому автомобілі.
Отже, і увага до нього повинна бути завжди особлива, тобто підвищена.
Ступичный вузол – це сукупність декількох деталей, в числі яких не тільки сама ступиця, але і болти, гайки, стопорні кільця, а також підшипник.
В силу специфіки свого призначення кожне колесо автотранспортного засобу має свою ступицю і свій ступичний вузол.
Як сама ступиця, так і її підшипник в процесі експлуатації зазнають величезні навантаження, пов'язані з розгоном, гальмуванням або виконанням різних маневрів.
Крім того, підшипник ступиці, та й сама ступиця утримують на собі всю вагу автомобіля.
Тому для їх виготовлення використовують особливо міцні матеріали.
Завдяки наявності в конструкції ступичного вузла підшипника, забезпечується фіксація всієї його конструкції на осі машини, а отже, на її підвісці.
Крім того, він підтримує і забезпечує постійне обертання колеса.
Завдяки використанню для виготовлення особливо міцних матеріалів, підшипник ступиці може виходжувати до 200 тис. кілометрів.
Правда, це при русі по нормальних, європейського типу автодорогах.
В наших умовах термін служби підшипника зазвичай становить 50-100 тис. кілометрів.
А так, як від його стану залежить безпека водія і оточуючих його людей, які беруть участь в дорожньому русі, то дуже важливим є своєчасний і правильний догляд за цим елементом ступичного вузла.
Це забезпечить довгий термін служби, а також своєчасне виявлення всіх можливих несправностей і їх усунення.
Усуваємо самостійно люфт підшипника задньої ступиці Daewoo Lanos
В черговій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно самому усунути люфт підшипника ступиці заднього колеса Деу Ланос.
- Як відомо, люфт в ступичному підшипнику є хворобою автомобілів марки Деу Ланос, та й Сенс також.

- Це добре чути якщо спробувати просто посмикати піднесене над землею колесо на автомобілі.
- При цьому колесо краще пробувати хитати за верх і низ.
- Зрозуміло, що з таким явищем потрібно якимось чином боротися і ні в якому разі не пускати це на самоплив.
- А люфт, як виявилося, відбувається саме в підшипнику ступичного вузла.
- Тому потрібно періодично підтискати підшипник і додавати в нього кожен раз трохи свіжого мастила.
- Перш, ніж приступати до виконання такої процедури необхідно ретельно вичистити захисний ковпачок піввосі та колісний диск навколо нього.

- Робиться це для того, щоб під час ремонту ніякий бруд не потрапив в мастило ступичного підшипника заднього колеса. Деу Ланос.
- Додатково можна в кінці обдути все компресором, якщо такий є в гаражі.
- Після всіх цих процедур за допомогою викрутки по колу піддіваємо кришку для того, щоб зняти її.

- Можна використовувати для цієї мети зубило або інший інструмент, прокручуючи колесо.
- В результаті знімаємо кришку.

- Відкладаємо її в чисте місце, щоб також туди нічого не потрапляло.
- Далі витираємо мастило на гайці ступиці, розгинаємо вусики шплінта і виймаємо його.

- Після цього одягаємо головку на 24 на гайку ступиці і трохи її підтискаємо.

- Потім відразу перевіряємо рукою люфт колеса.
- Якщо це робиться на холодному диску, то гайку потрібно підтискати до тих пір, щоб практично не відчувався люфт.
- Тут потрібно не забувати про те, що колесо ще має вільно обертатися.
- Тому і прокручуємо при цьому колесо, перевіряючи його обертання.
- Колесо повинно обертатися легко і вільно, заклинювання ніякого при цьому не допускається.
- Крім того, якщо занадто сильно затягнути гайку, то в процесі руху буде грітися підшипник, що також ні до чого доброго не призведе.
- Домігшись оптимального положення колеса, вставляємо назад шплінт.

- Тут потрібно пам'ятати, що в півосі для шплінта виконані два окремих канали, тому вставити його можна, як вертикально, так і горизонтально.
- Тому підбираємо такий отвір, до якого ближче гайка, при необхідності можна її трохи послабити, і вставляємо шплінт.
- Але, при цьому попередньо перевіряємо за колесо, чи не з'явився знову люфт.
- У нашому випадку шплінт стояв на початку ремонту вертикально, а тепер став горизонтально.
- Після цього, розгинаємо вусики шплінта і при необхідності поправляємо молотком.

- Далі додаємо в кришку трохи літола.

- Занадто багато мастила туди давати не варто, щоб не тиснуло потім на гайку.
- Потім одягаємо кришку на місце і провертаючи колесо, молотком постукуємо по кромці цієї кришки.

- По центру кришки стукати молотком не рекомендується, оскільки можна її просто прогнути.
- На цьому все регулювання підшипника закінчено.

- Як вже говорилося, необхідно періодично перевіряти наявність люфту в підшипнику за колесо і якщо такий з'явився, то без зволікання підтягнути гайку, щоб не допустити настання пізніше плачевних наслідків.
- А нашу розповідь про самостійне регулювання люфта на підшипнику задньої ступиці Деу Ланос на цьому закінчено.