• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Промивка радіатора пічки Грейт Вол Хувер

Першим автомобілем, який офіційно доїхав з Піднебесної в Європу, став рамник Great Wall Hover.

Це позашляховик виробництва китайської автомобільної компанії Great Wall Motors, випуск якого почався в 2005 році.

І вже наступного року його експорт розпочався до країн Європи. Так почалася ера китайських автомобілів на європейському ринку. 

Треба відзначити, що випуск цього автомобіля здійснюється до сьогоднішнього дня.

Подібно всім сучасним автомобільним моделям цей позашляховик обладнаний обігрівачем салону або пічкою.

Без цього вузла сьогодні ми вже не уявляємо ні одну модель автомобіля.

Так от, опалювач салону являє собою пристрій, основним призначенням якого є відбір тепла від працюючого силового агрегату машини і передача його в салон.

І однією з головних складових частин пічки автомобіля є радіатор пічки.

Це практично копія основного радіатора автотранспортного засобу, тільки в зменшеному вигляді.

Радіатор пічки підключений до малого контуру системи охолодження двигуна і завдяки цьому охолоджуюча рідина від нагріваючого двигуна в першу чергу надходить у радіатор пічки, а дещо пізніше і в основний радіатор.

Завдяки наявності власного вентилятора гаряче повітря від радіатора пічки по спеціальному воздухопроводу надходить в салон, тим самим обігріваючи його і забезпечуючи нам комфортне перебування в ньому.

Промиваємо самостійно радіатор пічки Great Wall Hover

У пропонованій статті ми розповімо про те, як можна самостійно промити радіатор пічки без її зняття на Грейт Волл Хувер.

як можна самостійно промити радіатор пічки без її зняття на Грейт Волл Хувер.

  • В цьому автомобілі, втім, як у всіх інших, піч розташовується внизу під торпедою.
  • Її радіатор також встановлений внизу, але тільки з іншого боку металевої панелі, що відокремлює підкапотний простір від салону.
  • Така конструкція вузла призводить до того, що для заміни або ремонту будь-якої його деталі доводиться багато чого знімати і розбирати практично половину торпеди.
  • З іншого боку, радіатор пічки в силу особливостей своєї конструкції з плином часу вимагає промивання.
  • Це пов'язано з тим, що в результаті постійного проходження охолоджуючої рідини по його трубках в них накопичується бруд, продукти накипу та інше сміття.
    • В результаті трубки радіатора забиваються, поперечний перетин їх зменшується і як наслідок настає погіршення циркуляції або навіть повна непрохідність охолоджуючої рідини.
    • А звідси і погіршення обігріву салону.
    • Саме тому періодично непогано промивати цей пристрій, особливо напередодні настання холодної пори року.
    • У даній статті ми пропонуємо один з варіантів самостійної промивки радіатора пічки з частковим розбиранням і без зняття самого радіатора.
    • Подібний спосіб раніше нами був використаний на іншій моделі автомобіля і результат був чудовий.
    • Тому ми вирішили застосувати його тепер і на Грейт Волл Хувер.
    • Отже, в чому ж суть нашого винаходу.
    • Для початку від'єднуємо обидва патрубка, що сполучають радіатор пічки з системою охолодження двигуна.

    від'єднуємо обидва патрубка, що сполучають радіатор пічки з системою охолодження двигуна.

    • Далі на трубку входу в радіатор встановлюємо фільтр з двома кранами.
    • А на заглушку, наявну там на блоці, встановлюємо фланець з виступом, через який під'єднаємо потім трійник.

    на заглушку, наявну там є на блоці, встановлюємо фланець

    • Перш ніж приступати до такого роду промивки радіатора пічки, необхідно злити антифриз.
    • Якщо він ще новий і ви його маєте намір заливати повторно, то зберіть цю рідину в чистий посуд.
      • Якщо ж ні, то зливаємо в будь-яку тару.
      • Після цього, знімаємо повітряний фільтр і далі, як вже було сказано, від'єднуємо патрубки радіатора пічки.
      • Потім беремо пластину,що виконує роль заглушки на блоці.

      беремо пластину,що виконує роль заглушки на блоці.

      • І приварюємо до неї відповідний виступ, отримавши таким чином фланець з виступом.

      приварюють до неї відповідний виступ, отримавши таким чином фланець з виступом

      • Тепер через цей фланець під'єднаємо трійник.

      Тепер через цей фланець під'єднаємо трійник.

      • Після цього купуємо і самостійно збираємо наступну конструкцію, в яку входить фільтр і два крани з боків.

      збираємо наступну конструкцію, в яку входить фільтр і два крани з боків

      • Але тут у нас виникла заминка.
      • Виявилося, що зібрана нами конструкція разом з трійником дещо не влазять на наявні у нас отвори.
        • Простіше кажучи, нам потрібно зробити всю цю збірну конструкцію трохи коротшою.
        • Тому ми вирішили прибрати належні дві муфти, між якими повинен бути встановлений один шланг.

        вирішили прибрати належні дві муфти

        • А замість цих муфт ставимо один перехідний штуцер.

        замість цих муфт ставимо один перехідний штуцер.

        • В результаті нам вдасться значно зменшити відстань між виводами.

        нам вдасться значно зменшити відстань між висновками.

        • І тепер патрубок на кінці трійника буде у нас одягатися на виступ фланця на заглушці.

        патрубок на кінець трійника буде у нас одягатися на виступ фланця на заглушку

        • Другий вхід трійника буде з'єднаний з подачею рідини.

        Другий вхід трійника буде з'єднаний з подачею рідини.

        • А третій вихід трійника з'єднується через фільтр з пічкою автомобіля Грейт Волл Хувер.

        третій вихід трійника з'єднується через фільтр з пічкою автомобіля

        • Зібравши все разом, встановлюємо всю цю конструкцію безпосередньо на автомобіль.

        встановлюємо всю цю конструкцію безпосередньо на автомобіль.

        • В результаті отримуємо вхід рідини в конструкцію з боку четвертого циліндра блока і з боку подачі на пічку.
        • Далі рідина проходить по трійнику, через один кран, потім через фільтр, через другий кран і по патрубку на другий або нижній патрубок пічки.

         рідина проходить по трійника, через один кран, потім через фільтр, через другий кран і по патрубку на другий або нижній патрубок пічки.

        • Ну, а вихід, як і повинно бути отримуємо з верхнього патрубка.

        вихід, як і повинно бути отримуємо з верхнього патрубка.

        • Після цього, заливаємо звичайну воду або будь-який розчин в систему і деякий час експлуатуємо пічку, з тим, щоб з неї, а точніше з її радіатора, вийшов весь бруд на землю.
          • Потім, через деякий час перекриваємо обидва наявні у нас крана і викручуємо фільтр.

           перекриваємо обидва наявні у нас крана і викручуємо фільтр

          • Там встановлена спеціальна сіточка, яка вловлює весь бруд. Ми виймаємо цю сіточку і викидаємо.
          • Замість неї встановлюємо нову і знову повторюємо всю процедуру спочатку. Все це потрібно проробляти кілька разів поспіль.
          • Варто відзначити, що результат від такого способу відчувається практично відразу.
          • Буквально майже відразу вся конструкція наша добре нагрівається і в салоні машини також відчувається зміна температури.
          • Тому, якщо ви все виконаєте правильно і сумлінно, то взимку ніякий мороз вам не здасться страшним.
          • А нашу розповідь про самостійну промивку радіатора пічки Грейт Волл Хувер на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Промивка радіатора пічки Грейт Вол Хувер"

Відгуки: 0




.