Підвіска автомобіля – це сукупність цілого ряду деталей, вузлів та інших елементів, робота яких спрямована на виконання однієї загальної задачі.
Таким завданням є забезпечення постійного і надійного контакту коліс з кузовом автомашини.
У зв'язку з цим підвіска входить до складу шасі транспортного засобу.
Як відомо, структурно підвіска складається з декількох груп елементів, серед яких є і пружні.
Одним з головних складових цієї групи є пружини.
Вони є головними не тільки в своїй групі, але і в структурі всієї підвіски.
Пов'язано це з тим, що пружини виконують головну роль у забезпеченні постійного контакту коліс з дорожнім полотном, а також плавності ходу будь-якого автомобіля.
Якщо ці деталі приходять в непридатність, то ніяка інша деталь підвіски не в змозі їх замінити.
Крім цього, від стану пружин безпосередньо залежить і величина кліренсу автомобільної моделі.
Пружина утримує разом з амортизатором вагу кузова і тому якщо пружина слабшає, амортизатор сам не в змозі утримати кузов і той просідає.
Отже, на величину дорожнього просвіту автомобіля безпосередньо впливає стан пружини.
Автомобіль Chevrolet Lacetti виробництва південнокорейської компанії GM Daewoo спереду укомплектований незалежною підвіскою типу МакФерсон, в якій також одну з основних ролей відіграють пружини.
В представленій статті ми розповімо про те, як правильно своїми руками замінити передні пружини Шевроле Лачетті.
Відгуки: 3
Что хочу сказать. Сам материал неплохой, все понятно. Но например стяжки для пружин есть не у всех. Получается, что без них необойтись никак? И вот тут хочу поделиться одним вариантом, который нашел в инете. Он описан вот здесь: https://youtu.be/VW2rwdvZgjA Не очень эстетично, зато просто и без специальных стяжек! А за само видео по ремонту - мои плюсы.
Сьогодні замінив пружини і амортизатори спереду. Ніяких підводних каменів не виявилося, крім необхідності стягувати пружини. На задніх з цим простіше, в принципі, там взагалі можна їх не стягувати. Зняті амортизатори виявилися на вигляд цілком живі, без підтікань. Це мене не порадувало, тому що очікував побачити інше. Вони останнім часом почали стукати. Як виявилося то по суті потрібна була тільки заміна пружин, вони то добряче просіли. Нові пружини куплені не дарма, і це радує) і амортизатори все таки замінив на нові ( скрипівши зубами)). За паходом також поміняв прокладки під пружини. Старі не так сильно вбилися як це було на задніх амортизаторах, але все ж дуже помітно продавлені були. На всю роботу по заміні передніх амортизаторів з пружинами пішло 3 години з перекурами і кавою. Робив один. Робив практично все так же само, як і тут)
Сьогодні замінив пружини і амортизатори спереду. Ніяких підводних каменів не виявилося, крім необхідності стягувати пружини. На задніх з цим простіше, в принципі, там взагалі можна їх не стягувати. Зняті амортизатори виявилися на вигляд цілком живі, без підтікань. Це мене не порадувало, тому що очікував побачити інше. Вони останнім часом почали стукати. Як виявилося то по суті потрібна була тільки заміна пружин, вони то добряче просіли. Нові пружини куплені не дарма, і це радує) і амортизатори все таки замінив на нові ( скрипівши зубами)). За паходом також поміняв прокладки під пружини. Старі не так сильно вбилися як це було на задніх амортизаторах, але все ж дуже помітно продавлені були. На всю роботу по заміні передніх амортизаторів з пружинами пішло 3 години з перекурами і кавою. Робив один. Робив практично все так же само, як і тут)