Заміна передніх пружин Шевроле Лачетті

Підвіска автомобіля – це сукупність цілого ряду деталей, вузлів та інших елементів, робота яких спрямована на виконання однієї загальної задачі.

Таким завданням є забезпечення постійного і надійного контакту коліс з кузовом автомашини.

У зв'язку з цим підвіска входить до складу шасі транспортного засобу.

Як відомо, структурно підвіска складається з декількох груп елементів, серед яких є і пружні.

Одним з головних складових цієї групи є пружини.

Вони є головними не тільки в своїй групі, але і в структурі всієї підвіски.

Пов'язано це з тим, що пружини виконують головну роль у забезпеченні постійного контакту коліс з дорожнім полотном, а також плавності ходу будь-якого автомобіля.

Якщо ці деталі приходять в непридатність, то ніяка інша деталь підвіски не в змозі їх замінити.

Крім цього, від стану пружин безпосередньо залежить і величина кліренсу автомобільної моделі.

Пружина утримує разом з амортизатором вагу кузова і тому якщо пружина слабшає, амортизатор сам не в змозі утримати кузов і той просідає.

Отже, на величину дорожнього просвіту автомобіля безпосередньо впливає стан пружини.

Автомобіль Chevrolet Lacetti виробництва південнокорейської компанії GM Daewoo спереду укомплектований незалежною підвіскою типу МакФерсон, в якій також одну з основних ролей відіграють пружини.

Міняємо самостійно передні пружини Chevrolet Lacetti

В представленій статті ми розповімо про те, як правильно своїми руками замінити передні пружини Шевроле Лачетті.

як правильно своїми руками замінити передні пружини Шевроле Лачетті.

  • До заміни пружин, незважаючи на те, що під ними вже встановлені проставки, відстань від краю колісної арки до колеса становила приблизно ширину долоні.

відстань від краю колісної арки до колеса становила приблизно ширину долоні.

  • Після виконання заміни пружин заміряємо потім ще раз і порівняємо.
  • Це ще раз підтверджує, що в разі виходу з ладу пружин, нічого більше не допомагає зберегти необхідний кліренс.
  • Тому ми замінимо пружини, а проставки при цьому залишимо на місці. Це дозволить додатково збільшити дорожній просвіт.
  • Ремонт починаємо з відкручування головкою на 17 гайки на верхній опорі стійки амортизатора.

Ремонт починаємо з відкручування головкою на 17 гайки на верхній опорі стійки амортизатора

  • Ця опора розташована під капотом автомобіля і гайку відкручуємо не зовсім, але майже до самого кінця. Потім її легше буде відкрутити.
  • Далі відкручуємо колесо, піднімаємо автомобіль і знімаємо повністю колесо.

 піднімаємо автомобіль і знімаємо повністю колесо

нам потрібно відкрутити стійку стабілізатора.

  • Крім того, потрібно відкрутити також два болта, утримують саму амортизаторну стійку Шевроле Лачетті.

потрібно відкрутити також два болта, утримують саму амортизаторну стійку

  • Також від самої стійки потрібно відкинути провід датчика АБС і гальмівного шланга.

 потрібно відкинути провід датчика АБС і гальмівний шланг.

  • Тому приступаємо безпосередньо до розбирання.
  • При відкручуванні гайки стійки стабілізатора, необхідно ключем на 15 притримувати болт з зворотнього боку, а головкою на 14 скручувати гайку.

необхідно ключем на 15 притримувати болт з зворотнього боку, а голівкою на 14 скручувати гайку.

  • Відкрутивши гайку і витягнувши болт, від'єднуємо стабілізатор від стійки амортизатора.
  • Потім витягуємо стопорну скобу з кріплення гальмівного шланга.

витягуємо стопорну скобу з кріплення гальмівного шланга.

  • Після цього від'єднуємо сам гальмівний шланг і кабель АБС.

від'єднуємо сам гальмівний шланг і кабель АБС.

  • Далі, щоб легше було відкручувати кріплення стійки амортизатора, очищаємо різьблення на болтах щіткою по металу.

 очищаємо різьблення на болтах щіткою по металу

  • А після цього можна ще гайки скропити і аерозольною рідиною WD-40.
  • Потім, після того, як гайки трохи відкиснуть, за допомогою ключів на 17 відвертаємо ці два болта.

за допомогою ключів на 17 відвертаємо ці два болта.

  • Вибивши обидва болта, виводимо ступичний вузол із зачеплення зі стійкою.

виводимо ступичний вузол із зачеплення зі стійкою

  • Після цього, притримуємо однією рукою за стійку амортизатора, а другою рукою, якщо немає помічника, відкручуємо повністю гайку зверху.

 притримуємо однією рукою за стійку амортизатора

  • І тепер витягуємо вниз стійку амортизатора в зборі.

витягуємо вниз стійку амортизатора в зборі.

  • Тут ми бачимо встановлену раніше зверху на пружині проставку.

 бачимо встановлену раніше зверху на пружині проставку.

  • Тепер беремо накидний ключ на 17, одягаємо його на гайку над проставкою, а на сам хвостовик штока амортизатора одягаємо головку на 9.

накидний ключ на 17, одягаємо його на гайку над проставкою, а на сам хвостовик штока амортизатора одягаємо головку на 9.

  • Після цього зриваємо і відкручуємо буквально на пару ниток гайку.
  • Далі за допомогою стяжок стискаємо пружину передньої стійки амортизатора Шевроле Лачетті.

за допомогою стяжок стискаємо пружину передньої стійки амортизатора

  • Потім можемо відкручувати до кінця гайку зверху.

Потім можемо відкручувати до кінця гайку зверху.

  • Після цього розбираємо стійку, знявши верхню опору амортизатора з проставкою і чашку відбійника.

розбираємо стійку, знявши верхню опору з проставкою і чашку відбійника

Від піску протираємо підшипник

  • А потім знімаємо пружину і розкручуємо стяжки.

знімаємо пружину і розкручуємо стяжки.

  • Тепер порівнюємо нову пружину, яку ми будемо встановлювати, зі старою.

порівнюємо нову пружину, яку ми будемо встановлювати, зі старою

  • Ця пружина виявляється на пів витка довше Старої. Саме за рахунок цього вона і вважається посиленою.
  • Оскільки діаметр у обох пружин однаковий.
  • Попутно поміняємо і відбійник, оскільки він вже лопнув.

Попутно поміняємо і відбійник, оскільки він вже лопнув.

  • Після цього приступаємо до зворотнього складання стійки. На початку одягаємо на шток новий відбійник.

одягаємо на шток новий відбійник.

  • Далі встановлюємо на своє місце нову пружину, яку попередньо стягнули за допомогою стяжних скоб.

встановлюємо на своє місце нову пружину

  • Зверху пружини на шток амортизатора одягаємо чашку відбійника.

Зверху пружини на шток амортизатора одягаємо чашку відбійника.

  • І встановлюємо вже чистий підшипник.

 встановлюємо вже чистий підшипник

  • Зверху ставимо верхню опору стійки.

Зверху ставимо верхню опору стійки.

  • І все це скручуємо гайкою.

І все це скручуємо гайкою.

  • Раніше ми говорили, що нова пружина на пів витка довше старої, а тому тепер і верхню опору стійки Шевроле Лачетті розвертаємо на пів витка.

верхню опору стійки Шевроле Лачетті розгортаємо на пів витка.

  • Після цього можемо затягувати гайку на стійці.

можемо затягувати гайку на стійці.

  • Далі послаблюємо стяжні скоби і знімаємо їх з пружини.

послаблюємо стяжні скоби і знімаємо їх з пружини.

  • Тепер, судячи з пластмасового пильника чашки відбійника, яка у нас стоїть строго рівно щодо штока амортизатора, можна сказати, що опору верхню щодо пружини ми встановили правильно.

опору верхню щодо пружини ми встановили правильно.

  • В іншому випадку пильник був би викривлений убік.
  • Тепер затягуємо грунтовно гайку на верхній опорі.

затягуємо грунтовно гайку на верхній опорі.

  • Далі зверху ставимо алюмінієву проставку, що була тут встановлена.

 зверху ставимо алюмінієву проставку, що була тут встановлена.

  • І всю цю конструкцію, тобто амортизаторну стійку, встановлюємо на місце на автомобіль.
  • Зверху під капотом встановлюємо опору і закручуємо.

Зверху під капотом встановлюємо опору і закручуємо.

  • Потім знову переходимо вниз.
  • Там заводимо ступичний вузол в зачеплення з амортизаторною стійкою і вставляємо два болта його кріплення.

заводимо ступичний вузол в зачеплення з амортизаторною стійкою і вставляємо два болта його кріплення.

  • Одягаємо на них гайки і грунтовно затягуємо їх.
  • Далі встановлюємо на своє місце гальмівний шланг і закріплюємо його стопорною скобою.

встановлюємо на своє місце гальмівний шланг і закріплюємо його стопорною скобою.

  • Після цього також закріплюємо кабель АБС і знову прикручуємо стійку стабілізатора.
  • Але перед цим потрібно ще підтягнути гайку вгорі на стійці, щоб її підняти, і щоб отвори на ній збіглися з болтом на стійкі стабілізатора.
  • Це якщо у вас є така розбіжність.
  • Затягуємо грунтовно гайку на стійці стабілізатора.

Затягуємо грунтовно гайку на стійці стабілізатора.

  • Після цього одягаємо колесо, затягуємо його гайки і опускаємо автомобіль.
  • Тепер не забувайте затягнути грунтовно гайку на верхній опорі стійки під капотом.
  • І тепер можемо перевірити, що у нас вийшло в результаті з кліренсом.
  • Якщо ви пам'ятаєте, спочатку перед ремонтом у нас зазор між кромкою колісної арки і колесом був на ширину долоні.
  • Тепер цей зазор значно збільшився, тобто кузов піднявся вище.

Тепер цей зазор значно збільшився

  • Це говорить про те, що заміну ми виконали не дарма.
  • Тому, точно таким же чином виконуємо заміну пружини і на протилежній стороні, на іншому колесі.
  • На цьому розповідь нашу про заміну своїми руками пружин на передніх стійках Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передніх пружин Шевроле Лачетті"

Відгуки: 1


Аркадий

Что хочу сказать. Сам материал неплохой, все понятно. Но например стяжки для пружин есть не у всех. Получается, что без них необойтись никак? И вот тут хочу поделиться одним вариантом, который нашел в инете. Он описан вот здесь: https://youtu.be/VW2rwdvZgjA Не очень эстетично, зато просто и без специальных стяжек! А за само видео по ремонту - мои плюсы.




Пружина для ремонту Шевроле Лачетті:

Амортизатори для ремонту Шевроле Лачетті:

Проставки для ремонту Шевроле Лачетті:

Стійка стабілізатора для ремонту Шевроле Лачетті:

Болти для ремонту Шевроле Лачетті:

Датчики для ремонту Шевроле Лачетті:

Шланг для ремонту Шевроле Лачетті:

Гайка для ремонту Шевроле Лачетті:

Стабілізатор для ремонту Шевроле Лачетті:

Скоба для ремонту Шевроле Лачетті:

.