• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Вібрація при розгоні Шевроле Авео Т250

На початку двохтисячних років на дорогах України з'явився нова субкомпактная передньопривідна автомобільна модель під назвою Chevrolet Aveo.

Це була нова спільна розробка, випуск якої почався на потужностях знаменитої автомобільної компанії General Motors.

Пізніше великовузлове складання нового автомобіля почалося і на вітчизняному флагмані автомобілебудування ЗАЗ.

Пізніше з'явилася і дещо оновлена версія цієї моделі, виготовлена на платформі Т250.

Як і в багатьох передньопривідних моделях, на Chevrolet Aveo крутний момент від двигуна до провідних колес передається за допомогою спеціального пристрою – шарніра рівних кутових швидкостей (Шрус).

Цей вузол має досить специфічну конструкцію і є досить непередбачуваним в експлуатації.

Тому, а також у зв'язку із зовнішньою схожістю з відомим бойовим снарядом, в середовищі автолюбителів його називають гранатою.

Усуваємо самостійно причину вібрації при розгоні Chevrolet Aveo

У новій статті ми розповімо про те, яким чином можна самому усунути причину вібрації, що з'являється при розгоні на Шевроле Авео Т250.

яким чином можна самому усунути причину з'явилася вібрації при розгоні на Шевроле Авео Т250.

  • Отже, в нашому автомобілі виникла проблема, яка полягає в тому, що при розгоні на швидкості від 60 до 80 кілометрів на годину відчувається вібрація автомобіля.
  • При цьому, чим сильніше ми натискаємо на педаль газу, тим вібрація стає сильнішою.
  • Щоб розібратися в цій причині і усунути її ми вирішили замінити в автомобілі Шрус.

 вирішили замінити в автомобілі Шрус.

  • Оскільки ми вважаємо, що вся проблема швидше за все полягає в несправності саме цього вузла.
  • Тому, перше, що ми робимо, починаючи такий ремонт, так це знімаємо захист двигуна.

знімаємо захист двигуна.

  • Після цього ми отримуємо доступ до лівого переднього Шрусу, в даному випадку, і тому знімаємо його пильник.

отримуємо доступ до лівого переднього Шрусу, в даному випадку, і тому знімаємо його пильовик.

  • У нас пильник кріпиться за допомогою гвинтового хомута, тому ми відкручуємо його гвинти і знімаємо сам пильник.
  • Далі нам потрібно відкрутити два болта на ричазі

потрібно відкрутити два бота на важелі

  • Цим самим ми викрутили болти з опори.
  • А раз так, то тепер ми можемо вийняти нижню шарову опору з ричага, а разом з нею Шрус також вийде назовні трансмісії.

можемо вийняти нижню кульову опору з важеля, а разом з нею Шрус також вийде назовні з трансмісії

  • Тепер повертаємо колесо, яке до цього у нас вже було піднято, і виводимо привід разом з шарніром Шрус в бік.

виводимо привід разом з шарніром Шрус в бік.

  • В такому положенні нам нічого не буде заважати виконати демонтаж Шруса на Шевроле Авео Т250.
  • Для початку нам потрібно розтиснути і зняти стопорне кільце.

потрібно розтиснути і зняти стопорне кільце.

  • Його можна викидати сміливо після зняття, оскільки в комплекті Шруса є нове. Далі знімаємо з вала тришіп або хрестовину.

знімаємо з вала тришіп або хрестовину.

  • І тут відразу можна побачити очевидну несправність. У тришіпі ролики всі висипалися і їх там просто немає.

У тришіпі ролики всі висипалися і їх там просто немає

  • Таким чином наші припущення виявилися правильними. Більш того, результат за фактом перевершив всі очікування.
  • Далі знімаємо пильник з приводу.

знімаємо пильник з приводу.

  • Але, на цьому розбирання не закінчується, тому, що всередині КПП ще залишилася частина цього Шруса.
  • А для того, щоб її витягти нам знадобиться газовий ключ і молоток невеликого розміру.
  • Отже, за допомогою наявного газового ключа ми захоплюємо край решти шарніра в коробці, стискаємо і молотком несильно вдаряємо по ключу.

 з допомогою наявного газового ключа ми захоплюємо край решти шарніра в коробці, стискаємо і молотком несильно вдаряємо по ключу.

  • В результаті, частина шарніра повинна вийти з коробки.

частина шарніра, що залишилася, повинна вийти з коробки.

  • Чому саме таким способом ми виймаємо внутрішню частину Шруса з коробки, може виникнути питання.
  • Так, вся справа в тому, що по-іншому до неї ніяк підібратися не вдасться.
    • А за наявну тонку частину можна легко вхопитися газовим ключем.

     за наявну тонку частину можна легко вхопитися газовим ключем.

    • Після того, вибиваємо його молотком, оскільки його утримує всередині ще одне стопорне кільце.

     вибиваємо його молотком, оскільки його утримує всередині ще одне стопорне кільце

    • Після ретельного огляду знятого пристрою, ми ще раз переконалися, що вся причина вібрації нашого авто полягала в тому, що ролики з тришипа розсипалися і виявилися в даному випадку в пильнику разом зі змазкою.

    ролики з тришипа розсипалися і виявилися в даному випадку в пильнику разом зі змазкою

    • Візуально, як ви розумієте таку несправність помітити неможливо.
    • На дотик також два цілих підшипника тришип утримують і тому люфту немає.
    • Але, під час руху і обертання приводу Шрус Шевроле Авео отримує перекіс, в результаті виникає вібрація.
    • Мало того, в самому корпусі гранати є ще й вироблення відповідне.
      • Потрібно зауважити, що в комплекті з новим Шрусом поставляється і спеціальне мастило в тюбику.
      • Тому ми рекомендуємо використовувати саме його для установки нової гранати. Не варто шукати інше мастило, яке нібито краще.
      • Справа в тому, що це мастило призначене спеціально для таких шарнірів і воно не роз'їдає гуму.
      • Тому ваш пильник залишиться цілим на тривалий термін.

      ваш пильник залишиться цілим на тривалий термін.

      • А в разі застосування іншого мастила існує небезпека, що пильник потріскається і порветься.
      • Перш, ніж приступати до зворотнього складання, необхідно ретельно вимити привід.

      необхідно ретельно вимити привід.

      • І потім на нього одягаємо пильник новий.

       на нього одягаємо пильник новий

      • На внутрішню частину гранати одягаємо стопорне кільце, яке поставляється в комплекті.

      На внутрішню частину гранати одягаємо стопорне кільце

      • Далі цю частину шарніра вставляємо назад в отвір коробки.

      цю частину шарніра вставляємо назад в отвір коробки.

      • Вона, правда до кінця не зайде, а упреться знову стопорним кільцем.
      • Тому, наставивши дерев'яну наставку, молотком акуратно можна її забити до кінця.
        • Для того, щоб переконатися, що ця частина гранати встала на своє місце, потрібно її просто спробувати рукою витягнути назад.
        • Якщо кільце стопорне стало на своє місце, то воно не дасть цій частині шарніра виходити назад.
        • Після цього, одягаємо на привід новий тришип або хрестовину.

        одягаємо на привід новий тришип або хрестовину.

        • Тут не принципово якою стороною ви її станете одягати на привід.Потім беремо нове стопорне кільце з комплекту.

         беремо нової стопорне кільце з комплекту.

        • І одягаємо це кільце на хрестовину.
        • Далі видавлюємо все мастило з тюбика в пильник шарніра.

        видавлюємо все мастило з тюбика в пильник шарніра.

        • Після цього пильник одягаємо на хрестовину і закріплюємо його хомутами.
        • Тепер нам потрібно встановити привід з цією частиною Шруса на своє місце.
        • Для цього просто тришипом потрапляємо у встановлений в коробку Шрус Шевроле Авео і, провертаючи при цьому колесо, заводимо його до кінця.

        Для цього просто тришипом потрапляємо у встановлений в коробку

        • Складність полягає в тому, що одночасно з цим необхідно потрапити і нижньою шаровою опорою в свій отвір.
          • Після того, як все співпало, одягаємо на своє місце пильник.

           одягаємо на своє місце пильовик.

          • При цьому потрібно мати на увазі, що на приводі є спеціальна проточка, яку легко можна намацати пальцями рук.
          • Так ось пильник необхідно стягнути в акурат до цієї проточки. Коли все це вийшло, то можна затягувати тепер на пильник хомути.
            • Ті хомути стрічкові, що були в комплекті нам в даному випадку не дуже сподобалися, тому замість них ми встановили інші – гвинтові.

            замість них ми встановили інші – гвинтові.

            • При цьому потрібно звертати увагу, щоб кінці хомутів ніде не стирчали, оскільки під час обертання вони можуть зачепитися за коробку.
            • А це загрожує тим, що може розірвати пильник повністю.
              • Тому зайві стрічки обрізайте і перевіряйте, провертаючи привід рукою, щоб нічого не чіпляло при цьому.
              • На завершення ставимо на місце захист двигуна і перевіряємо в процесі пробної їзди.
              • У нашому випадку дійсно вібрація зникла. Тому причина була дійсно в шарнірі, що вийшов з ладу.
              • Визначити, який саме Шрус вийшов з ладу: правий або лівий, практично неможливо. Ми просто вгадали в даному випадку.
              • А так, доведеться знімати обидва і визначати вже за фактом шляхом візуального огляду, який саме з них вийшов з ладу.
              • і потім цей замінювати.
              • А нашу розповідь про самостійне усунення причини появи при розгоні вібрації на Шевроле Авео Т250 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Вібрація при розгоні Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




.