• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна реле регулятора напруги на генераторі Чері Амулет, не йде зарядка на акумулятор

Кожен з нас, напевно, знає, що багато побутових приладів, особливо дорогих, підключаються до електричної мережі через спеціальні пристрої – стабілізатори.

Робиться це для того, щоб конкретний прилад не згорів в той час, коли в мережі несподівано занадто збільшиться напруга або навпаки.

Іншими словами, цей стабілізатор є своєрідним вирівнювачем напруги, що надходить на побутовий прилад.

Приблизно таке ж завдання виконує і реле регулятора напруги, встановлене в кожному автомобілі.

Цей пристрій є своєрідним щитом акумуляторної батареї, її захистом, не допускаючи перезарядки, яку вона може отримати від генератора автотранспортного засобу.

Встановили це реле в зв'язку з тим, що для акумуляторної батареї занадто висока напруга, вище 14,5 В, є згубною і буквально через кілька днів роботи в такому режимі акумулятор просто вийде з ладу.

Виготовляється реле, як правило, у вигляді суцільного литого корпусу з пластмаси.

Саме тому вони не є розбірними і просто підлягають заміні в разі виходу з ладу.

Основними ознаками несправності реле регулятора напруги є неможливість запустити двигун, особливо в холодну пору року.

При цьому, на панелі приладів не горять лампочки.

Крім того, досить часто у банках акумулятора при перезарядці кипить електроліт, що можна легко визначити по характерному білому нальоту на клемах, корпусі акумулятора і всіх деталях, розташованих у безпосередній близькості з ним.

Якщо ж акумулятор з цієї причини недоотримує напругу, то виникають ті ж самі наслідки, за винятком кипіння електроліту.  

Встановлюється реле регулятора напруги безпосередньо в корпусі генератора разом із щітками.

Правда, бувають випадки, коли це реле встановлюється окремо в якомусь місці кузова.

Реле регулятора напруги на автомобілі китайського виробництва Chery Amulet встановлюється безпосередньо в корпусі генератора.

Міняємо самостійно реле регулятора напруги генератора на Chery Amulet

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому замінити реле регулятора напруги генератора, що вийшло з ладу,  на Чері Амулет.

 як можна самому замінити вийшло з ладу реле регулятора напруги генератора на Чері Амулет.

  • В нашому випадку акумулятор автомобіля Чері Амулет взагалі перестав отримувати підзарядку з генератора.
  • Тому, недовго думаючи, ми відкрутили генератор автомобіля.

відкрутили генератор автомобіля

  • Після цього перевірили його за допомогою відповідного приладу і прийшли до висновку, що в цьому генераторі вийшло з ладу реле регулятора напруги.

 у цьому генераторі вийшло з ладу реле регулятора напруги.

  • Зрозуміло, що в таких випадках потрібно замовляти нове реле і замінювати старе.
  • Але ось яким чином це зробити, коли на нашому немає ніякого ні номера, ні позначення.
  • Довелося перелопатити купу матеріалу в інтернеті, розпитати у таких власників, як і ми, перш ніж замовити такий пристрій.
  • Сам генератор на нашому авто має пластмасову, а не металеву кришку.
  • В результаті нам надіслали нове реле регулятора напруги генератора.

надіслали нове реле регулятора напруги генератора.

  • Форма його начебто повністю відповідає тому, що був встановлений в нашому генераторі.

Форма його начебто повністю відповідає тому, що був встановлений в нашому генераторі

  • Кріплення також відповідає нашому.
  • На цій деталі є свій каталожний номер, як і належить.

На цій детале є свій каталожний номер

  • Загалом, нам не залишається іншого виходу, як тільки пробувати встановлювати отримане реле замість нашого старого і після цього перевіряти.
  • Що стосується нашого генератора, то номер його у нас є.

Що стосується нашого генератора, то номер його у нас є.

  • Хоча і важкувато його можна повністю прочитати.
  • Отже, припаяли ми на місце старого нове реле регулятора напруги, зібрали після цього генератор і встановили його на місце в автомобілі.

зібрали після цього генератор і встановили його на місце в автомобілі.

  • Включили запалювання, і сигнальна лампочка акумулятора відразу загорілася на панелі приладів.
  • Крім того, все підсвічування тепер працює і найголовніше, що на акумулятор пішла зарядка.
  • Значить, наше припущення підтвердилося щодо того, що вся проблема була в реле регулятора напруги генератора.
  • Ну і постачальники теж не обдурили.
  • Тому саме таке реле можна без всякого занепокоєння купувати в разі необхідності для даного типу генератора.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну реле регулятора напруги генератора Чері Амулет закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна реле регулятора напруги на генераторі Чері Амулет, не йде зарядка на акумулятор"

Відгуки: 2


Васнецов П.А.

Я как и все, при выходе реле из строя заменил его на оригинальное. Но вот нашёл на этом же сайте интересную статью на эту тему. Интересно мнение знатаков, стоит ли такое делать на амулете или это больше актуально для ВАЗов?


Васнецов П.А.

Я как и все, при выходе реле из строя заменил его на оригинальное. Но вот нашёл на этом же сайте интересную статью на эту тему. Интересно мнение знатаков, стоит ли такое делать на амулете или это больше актуально для ВАЗов?




.