В 2005 році в історії китайської національної автомобільної компанії Chery Automobile почалася ера цілого сімейства нових позашляховиків Chery Tiggo.
Чому ера і сімейства, запитаєте ви? Та просто тому, що випуск автомобіля триває і до сьогоднішнього дня.
На дорогах багатьох країн Європи, Азії і країн колишнього СНД сьогодні вже бігають представники восьмого покоління цього популярного авто.
А починалося все з легко впізнаваної зовнішності, в якій дуже сильно проглядалися контури іншої марки автомобіля – Toyota PAV4, а також силового агрегату виробництва відомої компанії з країни Висхідного сонця – Mitsubishi.
Сьогодні автомобіль комплектується двигунами об'ємом 1,5 і 2,0 літра, різною трансмісією і багатьма іншими сучасними пристроями.
Але, незважаючи на все це найбільш вразливим місцем автомобіля є його колісні арки.
В принципі це і не дивно, оскільки колісні арки завжди були, що називається в групі ризику.
В зв'язку з тим, що ці ділянки кузова більше і частіше за інших стикалися з вологою, снігом, пилом, дрібними осколками каменів і іншими частинками, а також хімічними елементами дорожніх сумішей.
Все це неминуче призводить до появи корозії, яка дуже швидко роз'їдає метал.
І якщо не приймати своєчасно ніяких заходів, то дуже скоро доведеться ставити нові арки або навіть міняти крила.
Найбільше схильні до згубного впливу задні арки коліс.
Вони складаються з двох частин: внутрішня частина і власне крило зовні.
Якщо виконувати їх ремонт своєчасно, то можна обійтися простим косметичним засобом.
Для цього потрібно використовувати різну шпаклівку і лакофарбові матеріали.
Але, якщо упустити момент і корозія вже грунтовно роз'їсть метал до дірок, то тоді доведеться використовувати зварювання, різак чи болгарку.
В будь-якому випадку такого виду ремонт є досить трудомістким і дорогим.
Як правило, його виконують фахівці в спеціальних автомайстернях. Там завжди є потрібні в таких випадках інструменти, верстати та ін.
Крім того, співробітники таких автосервісів мають достатній досвід виконання такого роду ремонту.
Але, можна все це спробувати зробити самому. Як мінімум це буде набагато дешевше.
У цій статті ми розповімо про те, як ми своїми руками відреставрували майже «убиті» задні колісні арки на Чері Тіго.
Відгуки: 2
Я такое сделать конечно же не смогу, но для общего развития очень полезно. Если что, буду хоть более или менее на одном языке общаться с ремонтниками.
Примерно тоже самое делал когда-то со своим москвичем 41. Также вырезал, вырубал, выгибал, вваривал. И все вроде бы неплохо получилось, хоть делал первый раз. Но я варил ацетиленовой газосваркой. Лучше, конечно, полуавтоматом в газовой среде, от газосварки сильный нагрев и коробление металла.