• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт задніх арок Чері Тіго

В 2005 році в історії китайської національної автомобільної компанії Chery Automobile почалася ера цілого сімейства нових позашляховиків Chery Tiggo.

Чому ера і сімейства, запитаєте ви? Та просто тому, що випуск автомобіля триває і до сьогоднішнього дня.

На дорогах багатьох країн Європи, Азії і країн колишнього СНД сьогодні вже бігають представники восьмого покоління цього популярного авто.

А починалося все з легко впізнаваної зовнішності, в якій дуже сильно проглядалися контури іншої марки автомобіля – Toyota PAV4, а також силового агрегату виробництва відомої компанії з країни Висхідного сонця – Mitsubishi.

Сьогодні автомобіль комплектується двигунами об'ємом 1,5 і 2,0 літра, різною трансмісією і багатьма іншими сучасними пристроями.

Але, незважаючи на все це найбільш вразливим місцем автомобіля є його колісні арки.

В принципі це і не дивно, оскільки колісні арки завжди були, що називається в групі ризику.

В зв'язку з тим, що ці ділянки кузова більше і частіше за інших стикалися з вологою, снігом, пилом, дрібними осколками каменів і іншими частинками, а також хімічними елементами дорожніх сумішей.

Все це неминуче призводить до появи корозії, яка дуже швидко роз'їдає метал.

І якщо не приймати своєчасно ніяких заходів, то дуже скоро доведеться ставити нові арки або навіть міняти крила.

Найбільше схильні до згубного впливу задні арки коліс. 

Вони складаються з двох частин: внутрішня частина і власне крило зовні.

Якщо виконувати їх ремонт своєчасно, то можна обійтися простим косметичним засобом.

Для цього потрібно використовувати різну шпаклівку і лакофарбові матеріали.

Але, якщо упустити момент і корозія вже грунтовно роз'їсть метал до дірок, то тоді доведеться використовувати зварювання, різак чи болгарку.

В будь-якому випадку такого виду ремонт є досить трудомістким і дорогим.

Як правило, його виконують фахівці в спеціальних автомайстернях. Там завжди є потрібні в таких випадках інструменти, верстати та ін.

Крім того, співробітники таких автосервісів мають достатній досвід виконання такого роду ремонту.

Але, можна все це спробувати зробити самому. Як мінімум це буде набагато дешевше.

Ремонтуємо своїми руками задні колісні арки Chery Tiggo

У цій статті ми розповімо про те, як ми своїми руками відреставрували майже «убиті» задні колісні арки на Чері Тіго.

як ми своїми руками відреставрували майже «убиті» задні колісні арки на Чері Тіго.

  • Отже, як вже було сказано, задні арки нашого автомобіля перетворилися вже в решето.

задні арки нашого автомобіля перетворилися вже в решето.

  • При цьому корозія однаково з'їла обидві задні арки. Колишні власники таких марок автомобілів стверджують, що це їх справжня хвороба.

власники таких марок автомобілів стверджують, що це їх справжня хвороба.

  • Тут вже ні про який косметичний ремонт не може йти мова, оскільки потрібно просто вставляти і приварювати новий метал.
  • Тому, за допомогою болгарки вирізаємо всю згнилу ділянку арки.

вирізаємо всю згнилу ділянку арки.

  • Потім беремо смужку нового металу, приміряємо і вирізаємо за формою видаленої ділянки.
  • Після цього на наковальні молотком надаємо цій смужці необхідної форми за подобою всієї задньої арки Чері Тіго.
  • І коли у нас вже все готово, вварюємо цю смужку на місце вирізаного металу.

 вварюємо цю смужку на місце вирізаного металу.

  • В результаті отримуємо нову арку з вваренним новим фрагментом металу.

отримуємо нову арку з вваренним новим фрагментом металу.

  • Тут ми домагалися головним чином збереження форми самої арки по її нижньому або внутрішньому краю.
  • Але, у нас тепер залишаються ще дірки зверху на самому крилі.

тепер залишаються ще дірки зверху на самому крилі.

  • Для них ми також виготовляємо іншу накладну смужку і вварюємо її зверху по крилу.
  • Потім за допомогою болгарки і наждачного кола зачищаємо всі шви і виступаючі частини.
  • А після цього покриваємо нову ділянку металу кислотною ґрунтовкою.

покриваємо нову ділянку металу кислотною ґрунтовкою.

  • Робиться це для того, щоб уберегти надалі цей метал від корозії.
  • Точно таку процедуру виконуємо і на арці протилежного боку автомашини.
  • Основна складність тут полягає в тому, щоб зробити ідентичним нижній буртик, а також витримати геометрію самої арки.
  • Потім, коли цей процес буде завершено, всередину можна вварити арку з іншого автомобіля цієї ж марки або краще схожої іномарки.

 всередину можна вварити арку з іншого автомобіля

  • Адже часто буває, що крило з якихось причин викидають, а арка в ньому нормальна.
  • Тому можна її вирізати і надалі використовувати. І після цього арка у вас буде як нова.

 після цього арка у вас буде як нова.

  • Тепер залишається все гарненько зашпаклювати і пофарбувати. І ремонт на цьому буде вважатися успішно закінчений.
  • Звичайно, ми розуміємо, що для виконання такого ремонту необхідна наявність у своєму гаражі електрозварювання і болгарки, а також навичок роботи з ними.
  • Але, на це все і розраховано. Просто без наявності таких інструментів ніякий кузовний ремонт починати немає сенсу.
  • А краще тоді відразу звертатися до професіоналів.
  • Але, якщо у вас є названі інструменти і ви вільно ними володієте, то нам здається такий вид ремонту вам цілком під силу.
  • На цьому все, нашу розповідь про ремонт задніх колісних арок своїми руками на Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт задніх арок Чері Тіго"

Відгуки: 2


Суровый

Я такое сделать конечно же не смогу, но для общего развития очень полезно. Если что, буду хоть более или менее на одном языке общаться с ремонтниками.


Александр Орский

Примерно тоже самое делал когда-то со своим москвичем 41. Также вырезал, вырубал, выгибал, вваривал. И все вроде бы неплохо получилось, хоть делал первый раз. Но я варил ацетиленовой газосваркой. Лучше, конечно, полуавтоматом в газовой среде, от газосварки сильный нагрев и коробление металла.




.