Заміна поршневих кілець Деу Нексія, жор масла

Відомий корейський автовиробник GM Daewoo розробив і в 1995 році запустив у виробництво нову модель Daewoo Nexia.

Це був автомобіль С-класу в кузовах типу хетчбек і седан. Пізніше ця машина збиралася на конвеєрах заводів в багатьох країнах.

На український ринок автомобіль поставлявся в основному з Узбекистану.

Спочатку нова модель комплектувалася силовим агрегатом, який виявився практично копією двигуна автомобіля Opel Cadet E.

Це чотирициліндровий восьмиклапанний агрегат з одним распредвалом, розташованим у верхній частині.

Об'єм двигуна становить 1,5 літра.

Проте, в 2003 році Daewoo Nexia пережив модернізацію, в результаті якої модель отримала також шістнадцатиклапанний двигун з двома розподільними валами.

Правда цей силовий агрегат виявився лише вдосконаленим варіантом давно відомого G15MF.

Трохи пізніше і цей мотор доопрацювали, в результаті чого він отримав індекс A15MF.

Міняємо самостійно поршневі кільця через підвищену витрату масла на Daewoo Nexia 

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самостійно замінити поршневі кільця на Деу Нексія.

як можна самостійно замінити поршневі кільця на Деу Нексія

  • Отже, основною причиною через яку ми вирішили розібрати двигун нашого автомобіля, виявився жор масла.

основною причиною через яку ми вирішили розібрати двигун нашого автомобіля – це жор масла.

  • Тому було прийнято рішення провести мінімальний капітальний ремонт цього силового агрегату.
  • В нього увійде заміна ковпачків, маслозїємних кілець і деякі інші роботи, які в комплексі дозволять усунути проблеми, що з'явилися у нас.
  • Пробіг у цьому двигуні вже досить великий, тому після того, як ми зняли кришку клапанів, то побачили, що нагар під нею досить пристойний.
  • У зв'язку з цим, думається, що знімемо ще і головку блоку циліндрів, щоб заодно подивитися і стан поршнів двигуна.
  • А для цього доведеться від'єднати все навісне обладнання, колектора, патрубки і проводку.
  • Загалом, доведеться звідїєднати все, що буде нам заважати зняти головку.
  • Попередньо, ми замовили всі деталі, які, на нашу думку, нам доведеться замінити в процесі проведення даного виду ремонту.

замовили всі деталі, які, на нашу думку, нам доведеться замінити в процесі проведення даного виду ремонту

  • Ремонт починаємо з того, що відкриваємо краник унизу на радіаторі і зливаємо з системи охолодження антифриз в заздалегідь приготовлену ємність.
  • Далі роз'єднуємо вихлопну трубу в районі каталізатора.

 рассоединяем вихлопну трубу в районі каталізатора

  • Після цього буде легше вже знімати масляний піддон двигуна.
  • До речі, зливаємо також і масло з двигуна, і знімаємо масляний фільтр, так як він і масло все одно потім будуть мінятися.

зливаємо також і масло з двигуна, і знімаємо масляний фільтр

  • Також внизу потрібно виставити шківи валів по мітках і після цього зняти ремінь ГРМ і відкрутити шків колінвала.

зняти ремінь ГРМ і відкрутити шків коленвала

відкрутити ще чотири болта кріплення планки, яка йде до ресивера

  • Або ж відпустити тільки два болти її, які знаходяться біля ресивера. Тоді її можна буде просто відвести в сторону.
  • Це допоможе нам потім підняти головку блоку циліндрів. Ну і на цьому внизу начебто обсяг роботи весь.
  • Що стосується ГРМ, то тут потрібно відкрутити верхні болти на кожусі механізму, а також відпустити паливний насос.

відкрутити верхні болти на кожусі механізму, а також відпустити паливний наос

  • Іншими словами, ми просто звільняємо головку, щоб потім можна було її зняти.
  • Також потрібно не забути від'єднати внизу за блоком фішку зі шлангом.

потрібно не забути від'єднати внизу за блоком фішку зі шлангом.

  • Інакше потім цей шланг не дасть підняти головку.
  • Також потрібно відкрутити два болта на впускному колекторі.

потрібно відкрутити два болта на впускному колекторі.

  • Загалом перевіряємо все навколо головки, щоб ніщо не забути і ніщо нам не заважало.
  • Проводку і шланги всі відводимо в сторону, звільняючи тим самим місце для підйому головки.
  • Уважно ще раз перевіряємо, щоб нічого не забути.
  • Переконавшись, що все відкручено і ніякого навісного обладнання на головці немає, тепер відкручуємо болти на самій головці від країв до середини.

 відкручуємо болти на самій головці від країв до середини.

  • І після цього знімаємо головку з блоку циліндрів.
  • Звичайно, таку операцію краще виконувати вдвох, оскільки головка блоку циліндрів з випускним колектором в зборі досить важка.
  • Тому майте це на увазі. А якщо знімаєте поодинці, то краще спочатку від'єднати і випускний колектор.
  • Тепер, після того, як зняли головку, добре видно нам фішки, які потрібно було попередньо обов'язково зняти або від'єднати.

 добре видно нам фішки, які потрібно було попередньо обов'язково зняти

  • Вони знаходяться знизу, тому їх не дуже зручно від'єднувати. Але, в будь-якому випадку зробити це необхідно.
  • Точно так, як і шланг системи охолодження.
  • Його дуже незручно від'єднувати, тому ми від'єднали його від радіатора пічки Деу Нексія і вважаємо, що так на багато зручніше.
  • Ну і тепер ми бачимо, що прокладка головки місцями пристала до поверхні блоку.

прокладка головки місцями пристала до поверхні блоку.

  • Це може говорити лише про те, що колись був перегрів двигуна.
  • В циліндрах блоку при огляді ми бачимо, що ні задирів, ні хона ніде немає.

В циліндрах блоку при огляді ми бачимо, що ні задирів, ні хона ніде немає

  • Знос, звичайно, а також невеликі подряпинки присутні, але це на даний момент ще не смертельно.
  • Далі зняли масляний піддон двигуна і вкладиші шатунів.
  • Тут також бачимо, що на шийках колінвала є невеликі подряпини.

на шийках колінвала є невеликі подряпини

  • Швидше за все, під вкладиші щось потрапляло, тому і трапилися такі пошкодження.
    • Знявши поршні, ми бачимо, що вони всі в маслі, при цьому поршневі кільця залягли, а маслоз'ємні, так взагалі навіть не ворушаться.

    Знявши поршні, ми бачимо, що вони всі в маслі, при цьому поршневі кільця залягли

    • Вони просто повністю закоксувалися сумішшю бруду і масла.
      • Швидше за все, масло, яке заливалося в двигун було далеко не кращої якості.
      • Що стосується самих вкладишів шатунів, то вони також далеко не в найкращому стані.

      Що стосується самих вкладишів шатунів, то вони також далеко не в найкращому стані.

      • Саме тому скрізь у всіх інструкціях пишеться, що при заміні поршневих кілець і ковпачків необхідно виконувати заміну і вкладишів шатунів.
      • При уважному огляді ми помітили, що вкладиші в першому і четвертому циліндрах знаходяться ще в більш-менш нормальному стані.
      • А ось у другому і третьому циліндрах вони вже нікуди не годяться.
        • Беручи до уваги, що жодних серйозних ушкоджень у поршневій нами виявлено не було, тому знімаємо старі кільця, поршні вимиваємо і вичищаємо.

        знімаємо старі кільця, поршні вимиваємо і вичищаємо.

        • Далі встановлюємо нові кільця, нові вкладиші і будемо вставляти всі поршні назад в блок.
          • Тепер, що стосується головки блоку циліндрів. Тут ми за допомогою спеціальної струбцини рассухарюєм клапана.

          за допомогою спеціальної струбцини рассухарюєм клапана.

          • З таким пристосуванням виконувати таку операцію дуже зручно.
          • Далі будемо все вимивати, природньо, і вичищати.
          • Потім поміняємо гідрокомпенсатори, виконаємо притирання клапанів Деу Нексія.
          • Пружинки тут стоять одинарні прості, а ковпачки встановлюються з тарілкою.

          ковпачки встановлюються з тарілкою

          • Заміна їх виконується дуже просто. Для цього знімаємо клапан і потім виймаємо ковпачок.
          • Далі беремо новий ковпачок, змащуємо кромку маслом і встановлюємо його на місце. Після цього знову вставляємо клапан.
            • На ковпачок одягаємо пружину і зверху різко натискаємо на неї.
            • Відбувається ледве чутне клацання і це говорить про те, що ковпачок встановлений на своє місце.
            • Далі поставимо сухарик, і пружина вже остаточно притисне ковпачок і зафіксує.
              • Після цього очищаємо притиральну поверхню блоку і денця всіх поршнів від нагару.

              очищаємо притирочную поверхню блоку і денця всіх поршнів від нагару

              • Всю пригорілу прокладку і великі вогнища нагару ми спочатку здирали за допомогою ножика.
                • А потім брали наждачний папір або шліфувальну шкурку із зернистістю 320 і всю поверхню ретельно зачищали.
                • Головку також, перш ніж виконувати заміну, ретельно вимили і почистили.
                • Потім встановлюємо її на місце і збираємо весь двигун у зворотньому порядку.
                  • Як правило, ремонт, а тим більше капітальний, виконують досвідчені фахівці, у яких є в наявності всі необхідні пристосування та інструменти для цього.
                  • Але, якщо доведеться вам з якихось причин провести мінімальний ремонт силового агрегату свого залізного помічника самостійно, то порядок виконання таких робіт у загальних рисах ми вам розповіли.
                  • Виконавши такий ремонт, ви тим самим «підлікуєте» двигун і значно продовжите його термін служби до чергового вже капітального ремонту.
                  • А нашу розповідь на цьому про самостійну заміну поршневих кілець через розвинений жор масла на Деу Нексія закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна поршневих кілець Деу Нексія, жор масла"

Відгуки: 0




Распредвал для ремонту Деу Нексія:

Вал для ремонту Деу Нексія:

Кільця поршневі для ремонту Деу Нексія:

Кришка для ремонту Деу Нексія:

Головка блоку циліндрів для ремонту Деу Нексія:

Патрубки для ремонту Деу Нексія:

Радіатор для ремонту Деу Нексія:

Піддон масляний для ремонту Деу Нексія:

Фільтр для ремонту Деу Нексія:

.