Аналоги запчастин Чері Амулет

Про запасні частини китайського виробництва ходять справжні анекдоти і навіть легенди.

Багато що розповідають про них власники автомобілів з Піднебесної.

Щось у цьому відповідає дійсності, а щось перебільшено.

Все це в точності повторює історію появи китайських автомобілів на вітчизняному ринку.

На початку це були недорогі, але такі, що відрізняються низькою якістю, часто просто скопійованими з уже відомих, автомоделі.

Однак, з плином часу машини з цієї країни стали все менше і менше програвати за рівнем якості як провідним європейським, так і світовим виробникам.

Відповідно і ціни на такі моделі стали також рости.

Автомобіль Chery Amulet потрапив в нашу країну тому, що був практично адаптований під вітчизняний авторинок.

Непогана місткість і цілком доступна ціна в сукупності з цікавим дизайном підкупили українського автомобіліста.

Та навіть практично повну схожість нової моделі з відомим автомобілем з Піренейського півострова абсолютно нікого не бентежила. Навпаки, це вселяло надію на непогану якість нової моделі.

Для покупців України та Росії Chery Amulet в основному комплектувався силовим агрегатом SQR-480 об'ємом 1,6 літра.

Це чотирициліндровий восьмиклапанний двигун, потужність якого становила всього 94 к. с.

Автомобільних справ майстри з Китаю виготовляли його за ліцензією відомої автомобільної компанії з країни Висхідного сонця – Mitsubishi.

В принципі мотор непоганий, але чомусь дуже часто власники таких іномарок, як Chery Amulet, змушені виконувати капітальний ремонт цього агрегату.

Все це говорило про якість збірки і, ще найбільше, про якість використовуваних деталей в моторі.

Не дивно, що багато хто, при виконанні такого роду ремонту, почали підбирати і купувати аналогові запчастини на Чері Амулет з інших автомобілів.

Часто вони виявлялися набагато якіснішими, та й вартість їх була трохи нижча.

Підбираємо самостійно аналоги оригінальних запчастин на двигун Chery Amulet

У пропонованій статті ми хочемо трохи поміркувати про те, які деталі найбільш часто доводиться міняти під час капітального ремонту двигуна і про їх аналоги для Чері Амулет.

які деталі найбільш часто доводиться міняти під час капітального ремонту двигуна і про їх аналоги для Чері Амулет.

  • Погодитеся ви з нами чи ні, але ми вважаємо, що 8-клапанний двигун об'ємом 1,6 л, який встановлюється на цей автомобіль є одним з найгірших агрегатів автомобілів китайського автопрому.
  • Просто він має досить багато проблемних місць і деталей, які дуже часто виходять з ладу.
  • І, як наслідок, цей двигун найбільш часто підлягає капітальному ремонту в порівнянні з іншими силовими агрегатами автомобілів з Піднебесної.
  • Тому ми хочемо розповісти про те, які деталі в першу чергу вам доведеться купувати для того, щоб виконати капітальний ремонт такого агрегату.
  • Як правило, для цього кожен намагається купувати оригінальні запасні частини.
  • Але, ми вирішили розповісти які кращі є аналоги цих деталей.
    • Насамперед, починаючи розбирання такого агрегату, ви в обов'язковому порядку станете знімати масляний піддон Чері Амулет.
    • А раз так, то вам ніяк не обійтися без відповідної прокладки.
    • Ми ж пропонуємо в цьому випадку придбати прокладку піддону, яка призначена для автомобіля Форд.

    придбати прокладку піддону, яка призначена для автомобіля Форд.

    • Вона ідеально підходить на цей двигун і незрівнянно якісніше оригіналу.
    • Крім того, встановити її нормально на двигун, який не знятий з автомобіля, практично неможливо.
    • Тому ми радимо скористатися ситуацією і встановити саме таку прокладку, щоб через невеликий проміжок часу не знімати знову піддон і не міняти знову прокладку.
    • Що стосується блоку циліндрів, то тут питань не виникає.
    • Гільзи при проточці блоку, всю поршневу ви можете і повинні встановлювати тільки оригінальні.
    • До цих деталей особливих претензій не виникає, і вони вільно виходжують гарантовані 100 тис. кілометрів.
      • Крім того, з інших автомобілів вони сюди не підійдуть.
      • Вам просто доведеться розточувати блок і все підбирати окремо. Тому ми і не пропонуємо ніяких аналогів.
      • Тепер йдемо вище. На блок нам в обов'язковому порядку буде потрібно прокладка головки блоку циліндрів.
      • Можна, звичайно ставити рідну оригінальну. Але біда в тому, що її досить часто пробиває.
      • Тому ми рекомендуємо встановлювати також фордовскую прокладку виробництва німецької компанії Victor Reinz.

      рекомендуємо встановлювати також фордовскую прокладку

      • Ця прокладка трохи дорожче оригіналу, застосовується на автомобілях Форд Фієста, мотор об'ємом 1,4 л, Форд Ескорт та ін
      • Зате, якщо ви встановите таку прокладку, то на тривалий час забудете про всі проблеми, пов'язані саме з нею.
      • Знаючи каталожний номер цієї деталі, ви без особливих проблем можете її замовити.
      • Правда, тут є одне «але».
      • Після виконання капітального ремонту двигуна через певний час вам необхідно буде виконати заміну або додаткову обжимку головки блоку циліндрів.
      • З яким зусиллям все це робити, можна прочитати в інструкції, що додається до самої прокладки.
        • Також варто відзначити, що на практиці встановлено, що болти на двигуні цього автомобіля не варто використовувати під час складання при капітальному ремонті повторно.
        • Справа в тому, що ці болти приблизно через одну тисячу кілометрів пробігу знову починають тягнутися.
        • Відповідно пробиває прокладку після такого кілометражу пробігу і тому вам знову доведеться знімати головку і все виконувати з початку.
        • Тому, щоб цього уникнути ми рекомендуємо придбати набір болтів до двигуна об'ємом 1,6 л автомобіля Форд Ескорт.

        рекомендуємо придбати набір болтів до двигуна об'ємом 1,6 л автомобіля Форд-Ескорт

        • Це вироби виробництва торгової марки Payen автоконцерну Federal Mogul з Америки.
        • Яким чином їх затягувати, скільки разів і коли написано в супровідних документах набору.
        • Там є інструкція і відповідна таблиця, тому нічого складного тут немає.
        • Економити на болтах ми вважаємо останньою дурістю.
        • Згідно з неписаним правилом при заміні масла в двигуні і ремонті головки його блоку змінюються і сальники клапанів.
          • Це в принципі нормально. Хоча, інструкція свідчить, що таку заміну необхідно виконувати через кожні 18-25 тис. кілометрів пробігу.
          • Оригінальні китайські сальники клапанів на Чері Амулет не відрізняються своєю високою якістю.
          • Тому ми радимо встановлювати сальники знову ж таки з автомобіля Форд.

          радимо встановлювати сальники знову ж таки з автомобіля Форд.

          • Ці сальники ненабагато дорожче оригінальних, зате ходять вони значно довше. Тому ми їх і рекомендуємо. 
          • Рекомендуємо ми встановлювати і клапана, призначені для автомобіля Форд.

          Рекомендуємо ми встановлювати і клапана, призначені для автомобіля Форд.

          • Це довгі і важкі вироби. Вони вкрай рідко прогорають і їх також можна притирати при заміні головки в разі необхідності.
          • В основному таке трапляється на двигуні, який крім традиційного палива працює ще й на газі.
          • Є сенс ставити фордівські клапана ще й тому, що при досить зношеній головці блоку циліндрів, після пробігу в 200 тис. км і більше, клапана аналогові ще можуть виходити близько 100 тис. кілометрів.
          • У той час як з оригінальними у вас це ніяк не вийде.
          • В головці блоку циліндрів є ще й така деталь, як гідрокомпенсатор.
          • Існують кілька видів аналогових гідрокомпенсаторів і всі вони дещо дешевше оригінальних.
            • Ми рекомендуємо придбати і встановити гідрокомпенсатори виробництва торговельної марки AE з Німеччини, що мають назву FOL15.

            рекомендуємо придбати і встановити гідрокомпенсатори виробництва торговельної марки AE з Німеччини, що мають назву FOL15.

            • Можна, звичайно встановлювати і оригінальні, але у нас є підозра, що в силу неякісного металу, з якого виготовлений распредвал двигуна даного автомобіля, гідрокомпенсатори з часом просто «з'їдають» його.
            • Якщо бути точним, то страждають в результаті кулачки распредвала.
              • Крім того, хороші гідрокомпенсатори – це запорука бездоганного функціонування ГРМ двигуна.
              • Тепер кілька слів про прокладку клапанної кришки. Справа в тому, що по периметру посадкової поверхні кришки є канавка.
              • А на прокладці кришки є відповідно опуклість або бурт.
              • При установці цей бурт входить в канавку і таким чином прокладка притискається.
                • Але, існують і точно такі прокладки, але плоскі, тобто, що не мають горбка або бурта.

                існую і точно такі прокладки, але плоскі

                • Такі прокладки також можуть встановлюватися під кришку клапанів цього двигуна. Однак, вони не є взаємозамінними.
                • А ось яка саме стоїть прокладка під кришкою клапанів вашого двигуна, про це вам ніхто не скаже.
                • Не знайдете ви такого запису ні в якій інструкції або документації автомобіля.
                  • Дізнатися це можна, тільки знявши клапанну кришку вашого двигуна.
                  • Тому купуйте прокладку тільки після того, як знімете кришку.
                  • В даному випадку ми також рекомендуємо, якщо під кришкою вашого двигуна на Чері Амулет стояла плоска прокладка, придбати і встановити фордовську.
                  • Прокладку з буртиком варто використовувати тільки оригінальну.
                  • Потрібно також зазначити, що на автомобільному ринку нашої країни ви можете зустріти повний набір прокладок для даного двигуна. Крім прокладок для двигуна тут є прокладки і під колектори, а також ряд сальников.

                   тут є прокладки під колектори, а також ряд сальников

                  • Набір, в принципі непоганий, але тут потрібно розуміти, що виготовлені ці прокладки були в Китаї і не на автомобільному заводі компанії Chery Automobile або іншої.
                  • Тому питання якості їх тут залишається відкритим.
                  • У зв'язку з цим ми рекомендуємо все ж купувати всі прокладки окремо, бажано аналогові, як ми пропонуємо.
                  • Тільки тоді ви зможете захистити себе від всяких неприємностей.
                  • До речі, що стосується прокладок колекторів, то тут також є непогані аналогові фордівські прокладки.
                  • Вибір, звичайно, залишається за вами.
                  • Завжди при виконанні капітального ремонту двигуна потрібно замінити ролик натяжний ременя ГРМ, та й сам ремінь ГРМ.
                  • В цьому випадку ми також радимо встановити аналогові вироби, призначені для автомобіля Форд.

                  радимо встановити аналогові вироби, призначені для автомобіля Форд.

                  • І ще одним пристроєм, який в обов'язковому порядку потрібно буде поміняти при виконанні капітального ремонту двигуна, є помпа водяна.  

                  ще одним пристроєм обов'язковим для заміни є помпа водяна.

                  • Помпу, також, як і ремінь ГРМ, а також і ролик замінюють в обов'язковому порядку, оскільки в цьому двигуні при пориві ременя гнуться клапана.
                  • Тому всі ці три вироби, будучи неякісними, можуть дуже швидко зіпсувати вам весь капітальний ремонт двигуна.
                  • А разом з цим і піднести нові і чималі матеріальні витрати. Ми вже не говоримо про знову витрачений час.
                  • Тому завжди обирайте якісні вироби і якщо є можливість придбати хороші аналогові, віддавайте перевагу їм.
                  • На закінчення можна сказати, що двигун об'ємом 1,6 літра, який встановлюється на автомобіль Чері Амулет, є найгіршим з усіх силових агрегатів, що встановлюються на модельний ряд Чері.
                  • Але, незважаючи на це він має один, але дуже істотний плюс.
                    • До цього агрегату завжди можна знайти багато аналогових запасних частин.
                    • Причому таких запчастин, які у багато разів якісніше оригіналу.
                      • І якщо грамотно підібрати такі аналогові екземпляри і встановити їх під час капітального ремонту на цей двигун, то таким чином ви у багато разів збільшите його ресурс.
                      • Знову ж таки, поганий двигун не може бути підставою для того, щоб не купувати такий автомобіль.
                      • Головне при цьому виконати грамотну його діагностику і своєчасно міняти розхідники надалі.
                      • А вже якщо прийшов час робити капітальний ремонт агрегату, то не варто засмучуватися, а тим більше панікувати.
                      • З нього можна ще запросто зробити хороший мотор.
                      • На цьому нашу розповідь про самостійний підбір аналогових запчастин для виконання капітального ремонту двигуна Чері Амулет закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Аналоги запчастин Чері Амулет"

Відгуки: 1


Фёдор Иванович

Мне нравится этот автомобиль своей простотой во всём практически. Он не прихотлив, прост в ремонте, запчастей везде полно и даже имеется какой-то выбор. Это один из самых популярных автомобилей в своём классе, ну после Ланоса конечно). Я вот только заметил одну тенденцию, что стоимость запчастей стала пропорциональна их качеству. Как только возму что-то дешёвое с аналогов, сразу понимаю что это только на время. Это уже проверено на своей шкуре! Раньше такого не было. Или подделки пошли сплошные, или что уже не пойму.




Піддон масляний для ремонту Чері Амулет:

Прокладки для ремонту Чері Амулет:

Блок циліндрів для ремонту Чері Амулет:

Головка блоку циліндрів для ремонту Чері Амулет:

Болти для ремонту Чері Амулет:

Сальник для ремонту Чері Амулет:

Клапана для ремонту Чері Амулет:

Гідрокомпенсатор для ремонту Чері Амулет:

Распредвал для ремонту Чері Амулет:

ГРМ для ремонту Чері Амулет:

.