Заміна коректора фар Джилі СК 2

Всім відомо, що фари в автомобілі призначене для освітлення дорожнього полотна і предметів, щр на ній перебувають,в умовах недостатньої видимості.

Іншими словами, освітлення – це одна з функцій автотранспортного засобу, покликана зробити максимально комфортним пересування.

Однак, не завжди ця функція приносить задоволення самому водію та іншим учасникам дорожнього руху.

Як відомо, кожна модель має свій кліренс, а значить і висоту розташування кузова над поверхнею дороги.

Крім того, в кожному автомобілі фари мають свою форму і також розташовуються на різній висоті від дорожнього полотна.

Додайте сюди ще й установку прокладок для збільшення кліренсу, які часто підкладають власники, піднімаючи тим самим кузов вище.

Все це разом узяте, а також і розташування самих патронів в фарах, призводить до того, що світловий пучок, що виходить від них, йде або сильно високо вгору, або ж навпаки – занадто низько.

В результаті самому водієві від такого освітлення толку мало.

Крім того, ще й водії зустрічних авто скаржаться на те, що занадто високо задерті фари буквально засліплюють.

А це вже створення аварійної обстановки і загроза безпеці руху.

Тобто, виникає гостра необхідність підрегулювати саму фару, щоб її потік світла став комфортним для всіх учасників дорожнього руху.

З цією метою було придумано спеціальний пристрій іменований коректором фар.

А, починаючи з 1999року, такий пристрій став невід'ємною частиною комплектації будь-якого автотранспортного засобу.

У всякому разі, легкові автомобілі з тих пір ніхто не випускає без наявності коректора фар.

Не став винятком і автомобіль китайського виробництва Geely CK 2.

Ця машина укомплектована коректором фар з електромеханічним приводом.

Наявність такого пристрою дозволяє без особливих проблем відрегулювати положення фар, при цьому не виходячи з салону.

Однак, як і всі пристрої, коректор також іноді виходить з ладу і його доводиться міняти.

Самостійно міняємо коректор фар на Geely CK 2

У цій невеликій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому замінити коректор фар на Джилі СК 2.

яким чином можна самому замінити коректор фар на Джилі СК 2.

  • Перш за все, потрібно усвідомити, як виглядає цей самий коректор фар і де його шукати в нашому автомобілі.
  • Для цього беремо окремо зняту фару.

беремо окремо зняту фару

  • І на її корпусі, з тильного боку знаходимо між патронами фар блок квадратної форми з роз'ємом.

з тильного боку знаходимо між патронами фар блок квадратної форми з роз'ємом

  • Це і є наш коректор фар, яким ми керуємо з салону автомобіля за допомогою регулятора, установленого з лівого боку від рульової колонки.
  • Якщо подивитися на Джилі СК, то там також з тильного боку фари можна побачити приблизно такої ж форми блок.

з тильного боку фари можна побачити приблизно такої ж форми блок

  • Цей блок, подібно ковпакам на лампочках далекого і ближнього світла, провертається.
    • Тому, для того, щоб зняти коректор фар досить провернути корпус його трохи вліво або проти годинникової стрілки.

    щоб зняти коректор фар досить провернути корпус його трохи вліво

    • При цьому ви відчуєте, що блок вийшов із зачеплення і звільнився.
    • Після цього, у зв'язку з тим, що на кінці цей пристрій має круглий набалдашник, типу яблучко, його необхідно подати трохи вбік і потягнути на себе.

    цей пристрій має круглий набалдашник, типу яблучко, його необхідно подати трохи вбік і потягнути на себе.

    • В результаті блок повинен вийти зі свого посадкового гнізда.
    • Крім цього шарового набалдашника, блок коректора фар має по колу ще три усика або виступи.

    блок коректора фар має по колу ще три усика

    • Два з яких невеликі, а один трохи побільше розміром.
    • В установчому отворі або посадковому гнізді блоку відповідно є три вирізи.

    В установчому отворі або посадковому гнізді блоку відповідно є три вирізи.

    • При установці коректора ми вставляємо спочатку набалдашник в гніздо своє і потім провертаємо.
    • В результаті виріб своїми вусиками входить в зачеплення через прорізи.
    • Коли пристрій стає на своє місце, то чути характерне клацання.
    • Це свідчить про те, що блок встановлений правильно.
    • Після цього залишається підключити фішку проводу до роз'єму на блоці і на цьому все.
      • Заміна вважається успішно виконаною.
      • Ось така нехитра операція по заміні. Звичайно, на автомобілі це робити трохи важче, тому, що не дуже зручно.
      • Але, якщо постаратися, то можна її виконати спокійно і самому.
      На цьому нашу розповідь про самостійну заміну коректора фар на Джилі СК 2 закінчено.

       

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна коректора фар Джилі СК 2"

Відгуки: 1


Сашка

Да, реально замена элементарная. А Вы не подскажите как проверить электрическую цепь корректора. Я так понимаю это сервопривод. В разъёме три провода, один плюсовой (ign, 15 клемма), один масса, и один резистивное управление с блока в салоне?




Фара для ремонту Джилі СК 2:

Прокладки для ремонту Джилі СК 2:

Корпус для ремонту Джилі СК 2:

Регулятор для ремонту Джилі СК 2:

Рульова колонка для ремонту Джилі СК 2:

.