Заміна масла в двигуні Грейт Вол Ховер, Хавал Н3-Н5

Основною умовою довгострокової роботи двигуна внутрішнього згоряння є наявність в достатній кількості якісного масла.

Обумовлено це специфікою будови його кривошипно-шатунного механізму.

У зв'язку з наявністю мінімальних зазорів і постійним тертям деталей для такого механізму «життєво» необхідна хороша постійна змазка.

В іншому випадку на багатьох поверхнях деталей з'являться подряпини і задираки, що в кінцевому результаті призведе до заклинювання.

Крім того, наявність масла дозволяє створювати певний тиск всередині агрегату, що також є обов'язковим для нормального його функціонування.

В будь-якому випадку перебільшити значення хорошого мастила для будь-якого двигуна внутрішнього згоряння навряд чи вдасться.

Саме тому якості і постійній підтримці необхідного рівня масла в двигуні завжди приділяється особлива увага.

Тим більше, якщо це автомобіль позашляховик.

Якраз таким і є один з кращих представників з Піднебесної-Great Wall Hover (в інших країнах і версіях Great Wall Haval, Great Wall Haval H3 і Н5).

Особливість доріг, по яких може пересуватися цей автомобіль або навіть їх повна відсутність, бензиновий двигун об'ємом 2,0 і 2,4 л, а також дизельний агрегат об'ємом 2,8 л і турбодизель об'ємом 2,5 ще більше вимагають постійної наявності в достатній кількості і хорошої якості масла.

А щоб цього досягти, потрібно постійний контроль за кількістю і якістю мастильної рідини.

Це робиться з тією метою, щоб своєчасно можна було долити або при необхідності, а також досягнення певного показника пробігу, замінити масло.

Міняємо самостійно масло двигуна Great Wall Haval H3-H5

В пропонованій статті ми хочемо розповісти про особливості заміни масла самостійно в двигуні Грейт Волл Хавал Н3-Н5.

особливості заміни масла самостійно в двигуні Грейт Волл Хавал Н3-Н5.

  • Отже, для того щоб нам можна було дістатися до зливної пробки двигуна, яка розташована внизу, нам потрібно зняти захист двигуна.

потрібно зняти захист двигуна.

  • Вона кріпиться на шести болтах, які необхідно всі нам відкрутити.
  • Після цього ми отримуємо вільний доступ до зливної пробки, розташованої в масляному піддоні самого двигуна.

отримуємо вільний доступ до зливної пробки

  • Не переплутайте тільки зі зливною пробкою масла в редукторі, яка розташована поруч.

Не переплутайте тільки зі зливною пробкою масла в редукторі

  • Далі підставляємо приготовлену ємність і відкручуємо ключем на 17 зливну пробку двигуна.

 відкручуємо ключем на 17 зливну пробку двигуна.

  • Зливаємо масло в підставлену ємність. Замість нього будемо заливати таке ж масло типу GM 5W-30.

будемо заливати таке ж масло типу GM 5W-30.

  • Після цього також відкрутимо масляний фільтр Грейт Вол Ховер або Хавал Н3-Н5, який розташований тут же недалеко.

 також відкрутимо масляний фільтр

  • Кілька слів про те, яким чином ми міняємо масло.
    • Справа в тому, що автомобіль у нас новий, придбаний в спеціалізованому салоні.
    • На сьогоднішній день має пробіг вже 60 тис. кілометрів.
    • Всей це час ми виконували зміну масла через кожні 5-6 тис. кілометрів пробігу.

    виконували зміну масла через кожні 5-6 тис. кілометрів пробігу.

    • Чому саме через такий проміжок виконується заміна може виникнути резонне питання.
    • Справа в тому, що такий інтервал ви вибрали самі для себе. Коли авто проходило обкатку, то в двигун заливалося масло типу Мотюль.
    • Пізніше, після проходження 10 тис. кілометрів стали заливати вже інший вид масла.
    • А останнім часом перейшли вже на марку GM, яке заливаємо і по сьогоднішній день.
    • Але, це вже деталі, так як масло кожен може заливати те, яке він вважає за краще і яке найбільше підходить для конкретного агрегату і часу року.
    • А суть нашої манери заміни масла або обраного інтервалу полягає в тому, що на сьогоднішній день, якщо заглянути через заливну горловину всередину, то можна оцінити чистоту двигуна.

    через заливну горловину можна оцінити чистоту двигуна.

    • Ми отримуємо велике задоволення від того, що двигун сьогодні виглядає практично новим, не маючи ніякого нагару.
    • При цьому і масло саме також дуже чисте, начебто заливалося тільки вчора.
      • Наліт темний, звичайно, трохи присутній, але без цього ніяк, оскільки агрегат все-таки працює.
      • При цьому двигун наш ми ще жодного разу не промивали.

      двигун наш ми ще жодного разу не промивали.

      • Вся трансмісія тут, також, як і силовий агрегат, виготовлені компанією Mitsubishi.
      • Хочеться також відзначити, що за весь цей час на машині були замінені лише втулки стабілізатора.

      за весь цей час на машині були замінені лише втулки стабілізатора.

      • Ррешта все досі ходить все своє.
        • Що стосується заміни масла, то, для того, щоб бути впевненим у тому, що стекло масло з двигуна повністю і там ніде нічого практично не залишилося, при зливі ми чекаємо до тих пір, поки не впаде зі зливної пробки остання крапля.
        • Це може бути і 30 хвилин, а іноді і цілу годину.
        • Для заміни ми придбали також і новий масляний фільтр, виготовлений в Польщі.

        придбали також і новий масляний фільтр, виготовлений в Польщі.

        • По закінченні витікання масла заливаємо нове масло в новий масляний фільтр Грейт Вол Ховер і злегка змащуємо його ущільнювальне гумове кільце.

        заливаємо нове масло в новий масляний фільтр

        • Після цього встановлюємо фільтр на своє місце.

        встановлюємо фільтр на своє місце.

        • При цьому закручуємо фільтр тільки руками, не використовуючи для цього ніяких ключів або інших пристосувань.
        • Далі закручуємо на місце зливну пробку двигуна, витерши при цьому скрізь залишки старого масла.

         закручуємо на місце зливну пробку двигуна

        • І після цього заливаємо через заливну горловину нове масло.

         заливаємо через заливну горловину нове масло

        • Входить в двигун приблизно 4,5 літра масла.
        • Потім закриваємо кришку заливної горловини і запускаємо двигун.
        • Після того, як він трохи попрацює, вимикаємо знову запалювання і даємо деякий час охолонути.
        • За цей час перевіряємо внизу, щоб не було ніяких патьоків масла на двигуні і в районі масляного фільтра.
          • Якщо все скрізь нормально, то встановлюємо назад захист двигуна.
          • А потім за допомогою щупа масляного перевіряємо рівень масла. Якщо є необхідність, то доливаємо трохи ще. 
          • Ми зазвичай заливаємо масло на рівні трохи вище середнього рівня між відмітками "мін" і " макс." на щупі.
          • І тепер можете виїжджати вільно з гаража.
            • Таким чином виконуємо заміну масла ми завжди. Це не говорить про те, що потрібно робити саме таким чином.
            • Але, ми для себе обрали саме такий режим і такий порядок, а тому завжди його дотримуємося і вважаємо це правильним.
            • А нашу розповідь про самостійну заміну масла в двигуні Грейт Вол Ховер або Хавал Н3-Н5 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла в двигуні Грейт Вол Ховер, Хавал Н3-Н5"

Відгуки: 1


Александр 89

вроде ничего серьезного нет, но постараться нужно)




Захист двигуна для ремонту Грейт Вол Хавал H3, 5:

Болти для ремонту Грейт Вол Хавал H3, 5:

Редуктор для ремонту Грейт Вол Хавал H3, 5:

Фільтр для ремонту Грейт Вол Хавал H3, 5:

Втулка для ремонту Грейт Вол Хавал H3, 5:

Стабілізатор для ремонту Грейт Вол Хавал H3, 5:

Кришка для ремонту Грейт Вол Хавал H3, 5:

.