Заміна задніх амортизаторів на Чері Елара А21, міняємо пильники, відбійники і опорні підшипники

До складу ходової частини кожного легкового автомобіля в обов'язковому порядку входить і підвіска.

Основним її призначенням є забезпечення пружного і безперервного зв'язку коліс автотранспортного засобу з його кузовом.

Підвіска складається з безлічі складових вузлів, деталей і частин.

Серед них є напрямні, гасящі, пружні, гідропневматичні, еластичні та інші елементи.

Кожен з них виконує свою роль і завдання, що в результаті забезпечує комфортне пересування на автомобілі по будь-якому покриттю автомобільної дороги, а також перебування в його салоні.

В число складових частин підвіски автомобіля входять і амортизаториВстановлюються вони на кожне колесо.

Основним призначенням їх є згладжування або гасіння всіх поштовхів та ударів, які отримують колеса в результаті контакту з дорожнім покриттям.

Іншими словами, амортизатор значною мірою зменшує амплітуду всіх коливань автомобільного кузова, які він отримує в результаті роботи пружини, відбійників і інших пружних елементів.

Як правило, практично всі ці елементи збираються в одну загальну конструкцію, що має назву стійка амортизатора.

Великий сімейний автомобіль, яким називають п'ятимісний седан класу С Chery Elara A21(він же Chery Fora, Chery Estina, Chery A5) обладнаний підвіскою, виготовленої за аналогією з відомим автомобілем Mitsubishi Lancer IX.

На задніх колесах тут встановлена напівзалежна балка скручуючого типу.

Основною перевагою такої підвіски є взаємозамінність всіх деталей, що дозволяє безболісно проводити їх заміну.

Міняємо самостійно задні амортизатори і деталі стійки Chery Elara A21

У цій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому замінити задній амортизатор на Чері Елара А21

яким чином можна самому замінити задній амортизатор на Чері Елара А21

  • Перш ніж почати виконувати заміну амортизатора, нам необхідно зняти заднє колесо.
  • Для цього відпускаємо всі гайки його кріплення і після цього піднімаємо домкратом цю частину автомобіля.
  • Після цього відкручуємо повністю гайки колеса і знімаємо його.
  • Далі, за допомогою щітки по металу, гарненько зачищаємо всі болти і гайки, які нам потрібно відкрутити для виконання даного виду ремонту.
  • Потім рясно обробляємо всі з'єднання аерозольною рідиною WD-40.

рясно обробляємо всі з'єднання аерозольною рідиною WD-40.

  • Ідеальним варіантом, звичайно, є відвідування автомийки перед таким ремонтом.
  • Після того, як болти трохи одкисли, пробуємо зірвати дві гайки на болтах ричага.

пробуємо зірвати гайки на болтах важеля

  • Гайки то ми відкрутили, а от вибити болт кріплення стійки до ричага у нас ніяк не виходило.
  • Ці болти просто занадто закисли на сайлентблоці і ніяким чином їх вибити не виходило.
  • Тому довелося трохи опустити автомобіль і за допомогою болгарки перерізати їх навпіл всередині ричага.

за допомогою болгарки перерізати їх навпіл всередині ричага

  • Тут потрібно відразу уточнити, що такі ж болти можна взяти з автомобіля ВАЗ-2108 з кріплення балки.
  • Після того, як болти розрізали, вибиваємо їх молотком і відводимо вниз сам ричаг Чері Елара А21.
  • Низ стійки амортизатора в результаті, виявляється вільним.
  • Тепер в багажнику автомобіля відкручуємо дві гайки за допомогою подовженої головки на 15.

в багажнику автомобіля відкручуємо дві гайки

  • І після цього витягуємо стійку амортизатора через низ.
  • Для заміни ми придбали нові мініатюрні стійки амортизаторів.

придбали нові мініатюрні стійки амортизаторів.

  • Це вироби виробництва китайської компанії Bort.

Це вироби виробництва китайської компанії Bort.

 придбали пильовики, виготовлені разом з відбійниками.

  • Це вироби німецького виробника Febest.

Це вироби німецького виробника Febest.

  • Тепер якщо порівняти нашу оригінальну стійку з тією, яку ми придбали, то вона виявляється коротшою на 5мм всього.

якщо порівняти нашу оригінальну стійку з тією, яку ми придбали, то вона виявляється коротшим на 5мм всього

  • Це не критично, тому на положенні задньої частини кузова це ніяк не позначиться.
  • Наш автомобіль пройшов вже 120 тис. кілометрів, тому не дивно, що амортизатор вже прийшов в непридатність.
  • Пильник з відбійником, правда, виявився ще в нормальному стані.

Пильовик з відбійником, правда, виявився ще в нормальному стані.

  • Ходову тут і підвіску ще ніхто не міняв.
  • Тепер приступаємо до розбирання самої стійки амортизатора.
  • Для цього спочатку за допомогою стяжок спеціальних стискаємо пружину.

за допомогою стяжок спеціальних стискаємо пружину

  • У результаті верхня опора амортизатора звільняється і тепер можемо її знімати.
  • Для цього ключем на 6 притримуємо шток амортизатора, щоб не прокручувався, а ключем на 17 відкручуємо гайку на опорі.

ключем на 6 притримуємо шток амортизатора, щоб не проворачивался, а ключем на 17 відкручуємо гайку

  • Добре, якщо для цих цілей знайдеться подовжена головка на 6.
  • Розбираючи стійку амортизатора Чері Елара А21, запам'ятовуйте в якій послідовності і яку деталь ви знімали.
  • Або ж можна на рівній поверхні укладати зняті деталі в тому ж порядку, в якому їх знімали.
  • Тепер беремо новий амортизатор і починаємо збирати стійку. Попередньо слід промити добре всі гумки.
  • Також не забувайте перед складанням прокачати сам амортизатор.

не забувайте перед складанням прокачати сам амортизатор.

  • Тому, що якщо ви цього не зробите, то приблизно через тисячу кілометрів пробігу, а може навіть і менше, вам доведеться знову міняти амортизатор.
  • Стискаємо і разжимаем ми амортизатор для прокачування близько десяти разів.
  • За звичкою ми зняли втулку зі старого відбійника і переставили її на новий.
  • Але, виявилося, що цього робити в цьому випадку зовсім не варто. Справа в тому, що ця втулка вже одягнена на шток нового амортизатора.
  • Далі одягаємо безшумліваючу гумку на шток і відбійник.

одягаємо безшумліваючу гумку на шток і відбійник.

  • Після цього збираємо все в зворотньому до розбирання порядку.
  • При цьому будьте уважні, щоб нічого не пропустити, і щоб все встало на свої місця.
  • І на завершення затягуємо гайку ключем на 17, притримуючи при цьому шток. Гайку затягуємо до упору.
  • Після цього, відпускаємо стяжки, звільняючи пружину.
  • Потім перевіряємо правильність складання.
  • Для цього дивимося, щоб втулка сайлентблока розташовувалася паралельно болтів кріплення чашки до кузова.
  • Якщо все вийшло правильно, то заводимо зібрану стійку знизу на своє місце.

заводимо зібрану стійку знизу на своє місце.

  • Вставляємо нижній кінець стійки на своє місце в ричаг. І тут вам в ідеалі знадобився б помічник, щоб міг все це притримати.
  • Або ж закрутити в цей час дві гайки кріплення чашки в багажнику.
  • Але, якщо ви виконуєте ремонт поодинці, то нічого страшного в цьому немає.
  • Поставте ричаг з нижнім кінцем стійки на який-небудь упор, а самі в цей час можете закрутити в багажнику гайки.

Поставте ричаг з нижнім кінцем стійки на який-небудь упор

  • Після цього берете два нових болта, в обов'язковому порядку змащуєте їх і вставляєте у втулки сайлентблоків ричага.

 вставляєте у втулки сайлентблоків важеля

  • Після того, як вставили болти, наживляємо на них гайки, але не затягуємо.
  • Затягувати ми будемо їх після того, як одягнемо колесо і опустимо автомобіль.
  • Тому, що затягування повинно здійснюватися під вагою машини. Інакше потім у нас дуже швидко можуть вийти з ладу сайлентблоки.
  • Після цього одягаємо колесо і опускаємо автомобіль.
  • На цьому заміна стійки амортизатора у нас повністю виконана.
  • На протилежній стороні всі роботи по заміні виконуються точно так.
  • Тому нашу розповідь про самостійну заміну задньої стійки амортизатора Чері Елара А 21 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх амортизаторів на Чері Елара А21, міняємо пильники, відбійники і опорні підшипники"

Відгуки: 1


Корнев Тарас

Я тоже очень переживал за не соответствие длины стоек ( новых и старых). Но потом узнал что ничего страшного нет, и это ни на что не влияет. Только при успокоился, и тут на тебе, забыл пыльники купить.... пока покатался туда сюда обратно, пришлось перенести замену на другой день. Замена двух сторон заняла у меня пол дня. В принципе терпимо.




Амортизатори для ремонту Чері Елара:

Пружина для ремонту Чері Елара:

Балка для ремонту Чері Елара:

Гайка для ремонту Чері Елара:

Кріплення для ремонту Чері Елара:

Болти для ремонту Чері Елара:

Ричаг для ремонту Чері Елара:

Сайлентблок для ремонту Чері Елара:

Пильники для ремонту Чері Елара:

.