Заміна лампочок підсвічування панелі кондиціонера і пічки на Шевроле Авео Т250

Водієві, що керує автомобілем в обов'язковому порядку потрібно спостерігати за роботою двигуна і всіх його систем, щоб можна було в потрібний час вносити якісь зміни і корективи.

Все це дозволяє робити йому панель приладів, що розташована на передній панелі торпеди.

Повну інформацію на панель приладів подає спеціальний електронний блок управління.

Останній контролює роботу всіх систем за допомогою численних датчиків.

В нормальних умовах така система контролю і управління є цілком прийнятною.

Але, от в умовах недостатньої видимості (проїзд через тунель або їзда в темний час доби) орієнтуватися за показаннями приладів стає важко.

Тому, щоб полегшити завдання водієві, в будові панелі приладів передбачене спеціальне підсвічування.

Для цього використовують світлодіоди.

Крім того, в окремих випадках при виникненні нештатних ситуацій, деякі датчики сигналізують водієві світловим включенням не лише в умовах недостатньої видимості.

Це дозволяє швидше привернути увагу водія до ситуації, що виникла. 

Крім панелі приладів на центральній консолі торпеди автомобіля передбачено і ряд інших ручок управління і регулювання.

Серед них і блок управління роботою кондиціонера і пічкою опалення салону.

Ці ручки також мають своє підсвічування, що полегшує водієві управління в умовах недостатньої видимості.

В сукупності все підсвічування, крім основної своє ролі, створює також і певний комфорт перебування і керування автомобілем.

Однак, світлодіоди в силу різних причин і терміну експлуатації перегорають, істотно ускладнюючи управління відповідними пристроями і агрегатами.

В таких випадках виникає необхідність у їх заміні.

Ця процедура не є надто складною, але без певних знань і досвіду, виконати це може бути важко.

Міняємо самостійно лампочки підсвічування панелі кондиціонера і пічки на Chevrolet Aveo T250

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самостійно замінити лампочки на панелі кондиціонера і пічки Шевроле Авео Т250

 як можна самостійно замінити лампочки на панелі кондиціонера і пічки Шевроле Авео Т250

  • В нашому автомобілі світлодіоди на блоці управління роботою кондиціонера і пічки обігріву салону вже почали моргати, як вогні на новорічній ялинці.
  • А це перша ознака того, що вони вже витратили свій ресурс і тому знаходяться на межі виходу з ладу.

світлодіоди на блоці управління роботою кондиціонера і пічки обігріву салону вже почали моргати

  • Тому ми вирішили замінити їх поки не пізно.
  • Крім того, разом зі світлодіодами будемо встановлювати і нові плати, щоб уберегти світлодіоди надалі від перевантажень по напрузі і від передчасного виходу з ладу.
  • З цією метою ми придбали нові світлодіоди, точно такі ж, як встановлені на нашому авто.

придбали нові світлодіоди, точно такі ж, як встановлені на нашому авто

  • В упаковці поставили 10 штук цих виробів зеленого кольору.

В упаковці поставили 10 штук цих виробів зеленого кольору.

  • Потрібно відзначити, що колір ми вибрали навмисно самі, а в принципі можна вибрати будь-який інший відтінок.
  • Крім того, нами були замовлені ще й спеціальні плати, пакет з якими ми також отримали.

були замовлені ще й спеціальні плати, пакет з якими ми також отримали

  • В цьому пакеті є п'ять електричних плат, на кожній з яких цілком виразно написано і намальовано напрямки «Вхід» і «Вихід»

 на кожній з плат цілком виразно написано і намальовано напряму «Вхід» і «Вихід»

  • На кожній такій платі є унікальна мікросхема, що виконує одночасно функцію зниження напруги і стабілізатора.

 є унікальна мікросхема, що виконує одночасно функцію зниження напруги і стабілізатора.

  • Тобто, при попаданні на вхід високої напруги, вона знижує та стабілізує її на вихід до потрібних параметрів.
  • На вході у неї розраховано надходження напруги від 4,5 до 28В.
  • На виході вона може видавати від 0,8 і до 20В, в залежності від налаштування.
  • Вихідний струм складає 3А. А працювати вона може при температурному режимі від -20 до +85 градусів.
  • І ще однією перевагою цієї мікросхеми є її дуже невеликі розміри.
  • Ну і тепер нам потрібно всі ці плати або мікросхеми, наявні на них, перевірити на коректність роботи.
  • Для цього на вхід плати ми підключили дві послідовно з'єднані крони, сумарна напруга від яких складе 18В.
  • А до контактів виходу підключили тестер. В результаті він показав напругу на виході 13,4 В.

В результаті тестер показав напругу на виході 13,4 В.

  • Однак, ми знаємо, що напругу на виході цієї плати можна регулювати.
  • Крім того, потрібно перевірити параметри зміни напруги.
  • Чи збігаються вони з характеристиками, зазначеними в їх інструкції.
  • Для цього знаходимо на платі маленький резистор і гострим або тонким предметом пробуємо його крутити.

 знаходимо на платі маленький резистор і гострим або тонким предметом пробуємо його крутити

  • Одночасно з цим дивимося на дисплей тестера.
  • Прилад показує максимальну напругу 17,2 в, що практично збігається з тією напругою, що входить в нашу плату.
  • А на мінімумі виходить 0,83 в, що також відповідає розрахунковим параметрами. Значить ця плата працює правильно.
  • А за допомогою маленького резистора дійсно можна регулювати величину напруги.

за допомогою маленького резистора дійсно можна регулювати величину напруги.

  • Притому, регулюється напруга також в зазначених межах.
  • Після цього налаштовуємо цю плату на величину напруги, необхідну для нормального накала світлодіода на Шевроле Авео Е250.
  • Для цього підключаємо до плати світлодіод і знову регулюємо резистором, домагаючись нормального накала.

підключаємо до плати світлодіод і знову регулюємо резистором, домагаючись нормального напруження

  • Як бачимо, для достатнього накала світлодіода цілком вистачає 7,5 Ст. Це при тому, що раніше було 14В.
  • Тому відразу виникає питання, чи може світлодіод, якому для нормального горіння цілком вистачає 7,5 В працювати при напрузі в 14В?
  • Відповідь на це питання очевидна. Це і є причина того, чому ці лампочки у нас постійно перегорали.
  • Для того, щоб переконатися в тому, що нова мікросхема працює як стабілізатор, проведемо невеличкий експеримент.
  • До двох вже підключених крон підключаємо послідовно ще дві звичайні батарейки, які в сумі дають ще 3В.
  • Отже, в цілому на вході мікросхеми виходить вже приблизно 20-21В.
  • Дивимося на показання тестера і бачимо, що на виході величина напруги залишилася колишньою - 7,5 В. 

     на виході величина напруги залишилася колишньою - 7,5 В.

    • Це говорить про те, що мікросхема дійсно знижує напругу і стабілізує його, видаючи постійно встановлену величину.
    • Після цього ми додали в ланцюг ще одну крону, отримавши сумарно напругу близько 30В.
    • Але на виході наш прилад як і раніше показав 7,5 В.
    • Тобто, це означає, що на скільки б напруга не підвищувалася в бортовій мережі автомобіля, в межах 30В звичайно, плата все одно буде видавати напругу встановленої нами величини.
    • В даному випадку це 7,5 В.
    • Потрібно відзначити також, що світлодіоди наші розраховані на напругу в 12В.
    • Хоча, як ми вже бачили, їм для нормального горіння досить і 7,5 В. 
    • Тому ми можемо встановлювати напругу в 7-9В і світлодіод буде нормально функціонувати.
    • Вище встановлювати напругу немає ніякого сенсу, оскільки світлодіод все одно не буде яскравіше горіти, а в підсумку просто може знову перегоріти.
    • А якщо так, то встановлюємо нові світлодіоди в блок пічки і кондиціонера.

    встановлюємо нові світлодіоди в блок печі і кондиціонера

    • Тепер нам належить знайти провід, що подає живлення на блок пічки.
    • Для цього знову ми можемо використовувати наш тестер, підключаючи його по черзі до всіх дротів фішки на Шевроле Авео Е250.

    можемо використовувати наш тестер, підключаючи його по черзі до всіх дротах фішки

    • Проводом, що дає живлення  в результаті виявився сірий провід в загальній косі проводів.
    • Саме з цього проводу здійснюється все регулювання.

    Проводом, що дає живлення в результаті виявився сірий провід в загальній косі проводів.

    • Тому ми і перерізаємо цей провід і в нього підключаємо одну із плат.

    перерезаем цей провід і в нього підключаємо одну з плат

    • А так, як чорний провід тут мінусовий, то ми його дамо на вхід плати, а плюсовій на вихід або в розрив сірого дроту.

    чорний провід тут мінусовий, то ми його дамо на вхід плати, а плюсовій на вихід

    • Мало того, на вихід ми під'єднали ще один провід, який підходить до підсвічування кнопки аварійної зупинки.

     на вихід ми під'єднали ще один провід, який підходить до підсвічування кнопки аварійної зупинки

    • Попередньо перерізали провід, що йде до цієї кнопки.
    • В результаті в цій схемі виходить задіяними підсвічування кнопки аварійки і блоку управління роботою грубки та кондиціонера.
    • Мінус, як вже згадувалося ми припаяли на вхід плати, взявши його з чорного дроту.
    • Після того, як підключили всі дроти, включаємо підсвічування блоку пічки.

    включаємо підсвічування блоку грубки

    • Тепер, за допомогою резистора на платі регулюємо рівень накалу лампочок або іншими словами, виставляємо потрібну напругу на виході плати.
    • В результаті добиваємося оптимального рівня яскравості світіння всіх лампочок підсвічування блоку пічки і кондиціонера.

    добиваємося оптимального рівня яскравості світіння всіх лампочок підсвічування блоку

    • Після цього за допомогою тестера перевірили ще раз напругу на виході плати, який показав 8,3 В. 
    • Ось це і буде тепер постійна напруга, що надходить до лампочок підсвічування.
    • У всякому разі, це вже не 14В, як було раніше.
    • А тому тепер світлодіоди підсвічування цього блоку будуть працювати дуже довго.
    • І якщо щось трапиться з підсвічуванням, то необхідно в першу чергу перевіряти нову плату і лише потім все інше в ланцюзі.
    • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну лампочок підсвічування блоку пічки і кондиціонера Шевроле Авео Т250 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна лампочок підсвічування панелі кондиціонера і пічки на Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 2


Віталік

Це ви добре придумали з цим блогом по ремонту. А я як раз вчасно його знайшов. Ваші підказки по заміні, і купівлі світлодіодів з платами, були дуже доречними! Я знав що точно потрібно купити, і як воно іменно повинно виглядати, і це все перед заміною. Гарно Вам дякую!


Руслан

Добрий день. Де купити можна ці стабілізатори напруги?




Панель приладів для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Торпеда для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Панель для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Блок управління для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Датчики для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Пічка, обігрівач для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ручка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Кнопки для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.