Промивка форсунок Джилі МК

Паливна система сучасного автомобіля кардинально відрізняється від такої ж системи двигуна двадцяти або навіть п'ятнадцятирічної давності.

І основною відмінністю є наявність паливних форсунок або по іншому їх називають інжекторами.

Це спеціальні пристрої, які за своєю конструкцією нагадують електромагнітний клапан, керований за допомогою спеціально встановленої програми.

Паливна форсунка служить для дозованого вприскування у встановлений час палива в камеру згорання двигуна.

Особливістю інжектора є розпилення на найдрібніші частинки палива для змішування його з повітряними масами з метою створення необхідної горючої суміші.

І тільки після цього готова суміш надходить безпосередньо до силового агрегату автотранспортного засобу.

Двигун автомобіля китайського виробництва Geely MK, а це в основному 1,5 літровий агрегат Toyota 5A-FE, також є інжекторним.

А це означає, що його паливна система має в своєму складі паливні форсунки.

Використання таких пристроїв безперечно має свої плюси в порівнянні з карбюраторами. Але, на ряду з цим є і свої мінуси.

Перш за все, це те, що для форсунок характерне забруднення продуктами згоряння.

В результаті чого розпилювальні канали голчастого клапана пристрою припиняють виконувати своє безпосереднє завдання - розпорошувати паливо в камерах згоряння.

А це негайно призводить до погіршення роботи самого двигуна, погіршення або зникнення повністю тяги, смикання автомобіля та ін.

Все це змушує власників виконувати демонтаж форсунки і проводити чистку їх і промивку.

Виконуємо самостійно демонтаж з метою промивання форсунок Geely MK

У цій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно демонтувати і виконати промивку форсунок Джилі МК.

 яким чином можна самостійно демонтувати і виконати промивку форсунок Джилі МК.

  • Як правило, зняття та чистка, а також промивка форсунок двигуна виконується в спеціалізованих майстернях, де для цієї мети є спеціальні стенди і установки.
  • Проте, не завжди і не скрізь такі центри є, та й не дешево обходиться такого виду ремонт.
  • Тому ми хочемо розповісти про те, яким чином виконати самостійно зняття і установку форсунок в своєму гаражі для їх подальшої промивки.
  • Для того, щоб зняти форсунки з двигуна, потрібно насамперед демонтувати паливну рампу, на якій і встановлено ці пристрої.
  • Демонтаж рампи ми починаємо з ослаблення хомутів на паливопроводі, що подає паливо в рампу.

починаємо з ослаблення хомутів на паливопроводі

  • Після цього стягуємо хомути на бік і знімаємо шланг зі штуцера рампи.

зрушуємо хомути і знімаємо шланг зі штуцера рампи

  • Шланг відводимо в сторону і закріплюємо, щоб з нього не капало паливо і щоб він нам не заважав у подальшій роботі.
  • Після цього за допомогою пасатижів послаблюємо і зрушуємо хомут на шланзі системи вентиляції картера.

послаблюємо і зрушуємо хомут на шлангу системи вентиляції картера

 знімаємо цей шланг зі штуцера кришки головки блоку циліндрів

  • Також відводимо цей шланг в сторону і закріплюємо його там.
  • Тут же поруч послаблюємо і знімаємо хомут зі шланга малого кола вентиляції картера.

 послаблюємо і знімаємо хомут зі шланга малого кола вентиляції картера

  • Після чого цей шланг також знімаємо, відводимо в сторону і закріплюємо.
  • Далі нам потрібно від'єднати вакуумну вихідну трубку, що йде від паливного регулятора тиску

потрібно від'єднати вакуумну вихідну трубку

  • Її також відводимо в сторону.
  • За допомогою пасатижів знімаємо фіксатори з електричних проводів на кожній форсунці.

знімаємо всі фіксатори з електричних проводів на кожній форсунці

  • Після чого знімаємо з форсунок електричні роз'єми джгутів і відводимо один в одну сторону, а інший в іншу.

 знімаємо з форсунок електричні роз'єми джгутів і відводимо

  • Далі головкою на 13 відкручуємо два болта, що утримують рампу на впускному колекторі двигуна.

 головкою на 13 відкручуємо два болти, що утримують рампу

  • Після цього очищаємо зверху всі форсунки від наявного бруду і пилу.

очищаємо зверху все форсунки

  • Для цієї мети використовуємо аерозольний засіб для чищення карбюраторів.

 використовуємо аерозольний засіб для чищення карбюраторів

  • Потім беремо пасатижі і з їх допомогою стискаємо кінці хомута на шланзі зворотньої подачі палива.

 стискаємо кінці хомута на шлангу зворотної подачі палива

  • Зрушуємо цей хомут по шлангу в протилежну сторону від штуцера.

Зрушуємо цей хомут по шлангу

  • І після цього знімаємо сам шланг зі штуцера, після чого відводимо його в бік.

знімаємо сам шланг зі штуцера, після чого відводимо його в бік

  • Ну і тепер, коли наша рампа виявилася повністю вільною, можемо акуратно знімати її всю в зборі.

можемо акуратно знімати рампу всю в зборі

  • При цьому потрібно бути обережним, оскільки в самій рампі Джилі МК можуть бути залишки палива, і щоб в процесі знімання не облитися.
  • Крім того, варто звернути увагу на пластикові проставки, які встановлюються під рампою на впускному колекторі.

варто звернути увагу на пластикові проставки

  • Таких проставок там стоять дві і при знятті рампи їх можна легко втратити, тому потрібно бути уважним при знятті.

Таких проставок там стоять дві

  • Далі, вже знайомим аерозольним засобом для чищення карбюраторів обробляємо і місця установки форсунок на колекторі для очищення їх від зайвого нагару, пилу і бруду.

обробляємо і місця установки форсунок на колекторі

  • Паралельно ми вирішили зняти і датчик абсолютного тиску для його чищення та змащування.

 вирішили зняти і датчик абсолютного тиску

  • Але, до чищення форсунок це відношення не має, тому якщо немає такої необхідності, то можна його і не знімати.

до чищення форсунок це відношення не має

  • Для проведення чищення форсунок у нас є спеціальний стенд.
  • Тому ми свої форсунки знімаємо з рампи і вкручуємо в спеціальну рампу, яка закріплюється на стенді.

форсунки знімаємо з рампи і вкручуємо в спеціальну рампу,

  • Цей стенд повністю імітує роботу двигуна внутрішнього згоряння, на якому замість палива використовується спеціальний розчин.
  • Під тиском він пропускається через форсунки за спеціально встановленою програмою.
  • В результаті чого форсунки і проходять повне очищення.
  • При цьому ми повинні знати, що чиста форсунка – це пристрій, що не має ніякого нагару на своїй робочій поверхні або поверхні клапана.

 чиста форсунка – це пристрій, що не має ніякого нагару на своїй робочій поверхні

  • Після того, як наші форсунки пройшли повну процедуру очищення, ми їх разом з очищеною також за цей час рампою укладаємо на чисту ганчірку.
  • Потім точно такою ж чистою ганчіркою протираємо ретельно кожну з форсунок.

 такою ж чистою ганчіркою протираємо ретельно кожну з форсунок.

  • Далі встановлюємо на форсунки нові опорні і ущільнювальні гумові кільця, які попередньо необхідно закупити.
  • Потім змащуємо машинним маслом верхнє кільце форсунки.

змащуємо машинним маслом верхнє кільце форсунки

  • І тепер акуратно встановлюємо форсунку на паливну рампу двигуна Джилі МК.

 акуратно встановлюємо форсунку на паливну рампу

  • Потім беремо фіксатор, перевертаємо його виступами вниз і в такому положенні встановлюємо на форсунку.

 беремо фіксатор, перевертаємо його виступами вниз і в такому положенні встановлюємо

  • При цьому фіксатор щільно стає на рампу, виступами обхоплюючи тіло рампи, і замикається при вході в повне зачеплення з форсункою.

фіксатор щільно стає на рампу, виступами обхоплюючи тіло рампи

  • Сама форсунка після цього стоїть жорстко і витягнути її назад вже неможливо.
  • Таким же самим способом встановлюємо всі чотири форсунки на рампу.
  • Після того, як у нас вийшла повністю зібрана паливна рампа, протираємо гарненько її встановлюючі місця на колекторі.

протираємо гарненько її настановні місця на колекторі.

  • Тепер точно також змащуємо моторним маслом і нижні опорні кільця всіх форсунок на рампі.

 змащуємо моторним маслом і нижні опорні кільця всіх форсунок

  • Пальцем гарненько розмажте масло, щоб воно потрапило рівномірно на всі точки опорного кільця на кожній форсунці.
  • Потім встановлюємо на місце проставки рампи на колектор.

встановлюємо на місце проставки рампи на колектор

  • І після цього встановлюємо і саму рампу з форсунками також на те місце, де вона повинна бути встановлена.

встановлюємо і саму рампу з форсунками також

  • Злегка придавлюємо, щоб всі форсунки щільно увійшли в посадочні отвори.
  • Варто окремо відзначити, що протягом усього процесу зняття і установки форсунок з паливною рампою ніде не можна застосовувати надмірні зусилля.
  • Цим ми дуже легко можемо пошкодити всю систему.
  • Якщо щось не піддається, то треба уважно подивитися, що заважає цьому спочатку, а не прагнути застосовувати занадто великі зусилля.
  • Всі роботи повинні виконувати із застосуванням не більше, ніж середньої сили зусиль.
  • Далі змащуємо перевірений і вичищений датчик абсолютного тиску і встановлюємо його на місце, якщо ви його при цьому знімали.

 змащуємо перевірений і вичищений датчик абсолютного тиску і встановлюємо його

  • Підключаємо датчик і потім встановлюємо два болта кріплення рампи і затягуємо їх.

встановлюємо два болта кріплення рампи і затягуємо їх

  • Після цього одягаємо на штуцер регулятора тиску шланг зворотньої подачі палива і одягаємо на нього хомут.

 одягаємо на штуцер регулятора тиску шланг зворотної подачі палива

  • Подальшу роботу проводимо всю в порядку зворотньому зняттю.
  • Спочатку приєднуємо шланги вентиляції картера двигуна Джилі МК на свої місця.

приєднуємо шланги вентиляції картера двигуна

  • При цьому не забувайте перевіряти всі шланги на наявність тріщин і поривів.
  • Для цього згинаєте шланг в декількох місцях і дивіться на наявність можливих пошкоджень.
  • Якщо такі будуть виявлені, то краще такі шланги своєчасно замінити, щоб уникнути в подальшому протікання палива або потрапляння повітря.
  • Приєднуємо шланги і на кришку головки блоку циліндрів.

Приєднуємо шланги і на кришку головки блоку циліндрів.

  • Не забувайте при цьому закріплювати їх хомутами. Одягаємо на штуцер рампи і паливний шланг.

 Одягаємо на штуцер рампи і паливний шланг

  • Після цього також закріплюємо його хомутами. Підключаємо і електричне живлення до форсунок.

Підключаємо і електричне живлення до форсунок.

  • Потім всю проводку прикріплюємо на форсунках за допомогою фіксаторів.

всю проводку прикріплюємо на форсунках за допомогою фіксаторів.

  • Після цього настає хвилюючий момент запуску двигуна.
  • Для цього потрібно буде неодноразово включити і вимкнути запалювання з тією метою, що паливний насос отримав можливість заповнити систему бензином.
  • І тільки після цього запускаємо двигун. Даємо йому пропрацювати хвилин десять.
  • При цьому перевіряємо роботу педалі газу на відсутність наявних раніше провалів.
  • Перевіряємо також набір обертів двигуном і його роботу.
  • Після десяти хвилин роботи вимикаємо двигун і перевіряємо систему подачі палива на наявність підтікань.
  • Якщо такі де-небудь виявлені, то варто підтягнути в тому місці хомут.
  • На цьому все і нашу розповідь про самостійний демонтаж та встановлення паливних форсунок двигуна Джилі МК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Промивка форсунок Джилі МК"

Відгуки: 1


Олег Зубарев

У нас такую гадость на заправках заливают, что приходится через каждых - 20 тысяч чистить форсунки. Сразу чувствуется, что что-то не так, потеря мощности конкретная. В следующий раз попробую ваш метод. Всех благ!




Форсунка для ремонту Джилі МК:

Шланг для ремонту Джилі МК:

Кришка для ремонту Джилі МК:

Головка блоку циліндрів для ремонту Джилі МК:

Трубка для ремонту Джилі МК:

Регулятор для ремонту Джилі МК:

Фіксатор для ремонту Джилі МК:

Болти для ремонту Джилі МК:

.