Як підтягнути ручник Джилі МК

Гальмівна система будь-якого автомобіля – це сукупність багатьох деталей, частин і механізмів, що забезпечують безпечне пересування.

Однією з важливих частин цієї системи є гальмо стоянки або ручник.

Таку назву він швидше за все отримав через те, що приводиться в дію не ногою натисканням на відповідну педаль, а рукою.

Управління ручником здійснюється за допомогою троса, натяг якого змінюється за допомогою спеціального ричага.

Основне призначення стоянкового гальма криється в його назві.

Цей механізм служить для утримання автотранспортного засобу на одному місці під час його стоянки.

Особливо це актуально тоді, коли необхідно залишити машину на похилій місцевості.

В цьому випадку автомобіль може мимовільно почати рух, а, щоб цьому запобігти потрібно заклинити його колеса.

Саме це і виконує гальмо стоянки.

Шляхом підняття ричага вгору ми здійснюємо натяжку троса, який приводить у дію гальмові колодки.

В автомобілі китайського виробництва Geely MK ричаг ручного або стоянкового гальма, як і в більшості інших моделей, розташований в салоні на центральній консолі, трохи ззаду ричага КПП.

Особливість функціонування такого механізму неминуче призводить до того, що з часом натяжка його троса слабшає або збільшується.

Це призводить до порушення нормального функціонування механізму і вимагає відповідного регулювання натягу цього троса.

Підтягуємо самостійно ручник Geely MK

В нашій черговій статті ми розповімо про те, яким чином можна самому підтягнути трос ручника на Джилі МК

яким чином можна самому підтягнути трос ручника на Джилі МК.

  • Так сталося, а це буває досить часто, що ричаг стоянкового гальма нашого автомобіля практично повністю ліг горизонтально і внаслідок цього натягнути трос механізму стає проблематично. 
  • Як результат – недостатня фіксація коліс і слабке утримання автомобіля.

  • Тож, ми вирішили підтягнути трохи трос, щоб налагодити роботу ручника.

  • Для цього нам потрібно зняти захисний фартух ричага КПП з вікна центральної консолі на трансмісійному тунелі і відкрутити саму консоль.

 зняти захисний фартух важеля КПП з вікна центральної консолі

  • А для того, щоб зняти центральну консоль, необхідно відкрутити один болт, що розташований на дні невеликого відділення для дрібниць в задній її частині.

відкрутити один болт, що розташований на дні невеликого відділення для дрібниць в задній її частині.

  • Далі попереду, трохи підковирнувши, виймаємо вимикач обігріву сидіння  пассажира.

попереду, трохи підковирнувши, виймаємо вимикач обігріву сидіння ​пассажира.

  • Внизу його потрібно від'єднати роз'єм колодки електропроводки, яку можна дістати через вікно ричага КПП.

від'єднати роз'єм колодки електропроводки, яку можна дістати через вікно важеля

  • Після цього відкручуємо і знімаємо рукоятку ричага перемикання передач Джилі МК.

відкручуємо і знімаємо рукоятку важеля перемикання передач

  • Вона знімається разом з фартухом.
  • Далі нам потрібно зняти кишеньку, яка розташована під самою торпедою.

 зняти кишеньку, яка розташована під самою торпедою

  • Для цього внутрішню стінку його просто необхідно подати рукою вниз.

внутрішню стінку кишеньки просто необхідно подати рукою вниз

  • Також треба простежити, щоб попереду корпусу кишені засувки також вийшли із зачеплення.

 потрібно щоб попереду корпусу кишені засувки також вийшли із зачеплення

  • Якщо цього не сталося, то також подати кишеню вниз сильніше.
  • Потім цю частину центральної панелі просто піднімаємо вгору і виймаємо на себе.

 частину центральної панелі просто піднімаємо вгору і виймаємо на себе

  • Після цього можемо побачити, що ця кишеня утримується за допомогою чотирьох засувок, по дві з кожного боку.

 кишеня утримується за допомогою чотирьох засувок, по дві з кожного боку.

 ззаду або всередині має ще дві напрямні

  • Це для того, щоб потім мати уявлення, як краще і правильно цю частину консолі вставляти на своє місце.
  • Тобто, спочатку ми вставляємо дві направляючі, а потім вже фіксуємо положення кишені засувками.
  • Тепер знімаємо саму консоль. Для цього спочатку виводимо із зачеплення під торпедою.
  • Тут вона має також по дві направляючі, які входять у відповідне вікно на торпеді.

має також по дві напрямні, які входять у відповідні вікно на торпеді

  • Далі внизу всередині консоль фіксується двома пластиковими заклепками. (по одній з кожного боку).
  • Для цього у неї є спеціальні припливи з отворами під заклепку.

є спеціальні припливи з отворами під заклепку в консолі

  • Після цього під ричагом ручника знімаємо пластикову накладку.

 під ричагом ручника знімаємо пластикову накладку.

  • Вона також утримується на засувках.
  • І тепер можемо просто ззаду піднімати всю консоль вгору.

 можемо просто ззаду піднімати всю консоль вгору

  • Потім виводимо її із зачеплення під торпедою і повністю знімаємо.

 виводимо її із зачеплення під торпедою і повністю знімаємо

  • І тепер ми можемо бачити тросики ручного гальма Джилі МК.

можемо бачити тросики ручного гальма Джилі МК.

  • Далі знаходимо ззаду за ричагом ручника кінцевик з гайкою напівкруглої форми на 10.

знаходимо ззаду за важіль ручника кінцевик з гайкою напівкруглої форми

  • Потім беремо ключ на 10 і відпускаємо цю гайку.

Беремо потім ключ на 10 і відпускаємо цю гайку.

  • Для того, щоб можна було проконтролювати себе і правильність регулювання ручного гальма, ми рекомендуємо підняти одне або краще відразу два задніх колеса автомобіля.
  • Після того, як розібрали центральну консоль, розкручуємо рукою одне колесо і в цей момент закручуємо гайку на хвостовику троса гальма.
  • Крутимо гайку до тих пір, поки колесо не зупиниться, тобто спрацює гальмо.
  • Точно таку ж процедуру проводимо і з другим колесом.
  • Після цього збираємо консоль у зворотньому порядку.
  • При цьому не забувайте, що спочатку потрібно вставити кишеню під торпеду і лише потім всю консоль, а не навпаки.
  • Задній болт на консолі повинен закручуватися останнім.

Задній болт на консолі повинен закручуватися останнім

  • Також дивіться уважно, щоб при установці ви вставили всі засувки на свої місця.
  • Оскільки якщо десь не вставите або зламаєте, то потім в тому місці або не буде щільного прилягання частин, або буде деренчання пластику.
  • Якщо ж засувка якась зламалася, то щоб уникнути деренчання можна в цьому місці зафіксувати саморізом.

 щоб уникнути деренчання можна в цьому місці зафіксувати саморізом

  • Особливо це стосується кишені, яку ми вставляємо під торпеду.
    • Також при закріпленні фартуха ричага перемикання передач КПП, потрібно його по всьому периметру неглибоко вставляти.

     при закріпленні фартуха важеля перемикання передач КПП, потрібно його по всьому периметру неглибоко вставляти

    • Там під пластиком є спеціальний паз для нього. Для переконливості можете перевірити його наявність на дотик пальцем руки.
    • Ну і на цьому все, регулювання у нас повністю завершене.
    • Тому і нашу розповідь про самостійне підтягування ручного гальма Джилі МК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як підтягнути ручник Джилі МК"

Відгуки: 2


Женя

А я уже наверное доподтягивался. Несколько раз подтягивал ручник, ближе к зиме то постоянно. Езжу по городу, а там без него ни как, да и вообще не понимаю как можно ездить с не робочим ручником. При останней подтяжке с правой стороны лопнул тросик, заказывал у вас и цена супер и качество вроде как хорошое.


Сергей

Сам ход колодок регилируеться непосредственно в тормозном барабане путем раскручивания-скручивания регулировачного винта к которому можно подобраться с внутренней стороны через технологическое продолговатое отверстие(закрыто резиновым пыльником-заглушкой). В верхней части. Прокручивание плоской отвёрткой(очень не удобно).




Педалі для ремонту Джилі МК:

Трос для ремонту Джилі МК:

Ричаг для ремонту Джилі МК:

КПП для ремонту Джилі МК:

Болти для ремонту Джилі МК:

Сидіння для ремонту Джилі МК:

Торпеда для ремонту Джилі МК:

Корпус для ремонту Джилі МК:

Панель для ремонту Джилі МК:

.