• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як замінити пильник Шруса на Джилі СК, не знімаючи колесо і Шрус

Шарнір рівних кутових швидкостей (Шрус), що отримав широку назву від абревіатури своєї повної назви, є одним з геніальних людських винаходів.

Цей шарнір вирішив відразу кілька завдань, які раніше конструкторам ніяк не вдавалося вирішити.

Перш за все, застосування такого типу шарніра дозволило зберегти рівну швидкість обертання коліс автомобіля при вході в поворот або при виконанні іншого маневру.

Крім того, тепер обертанням провідних коліс стало можливим керувати незалежно від кута їх повороту, аж до 70 градусів.

Також було знято питання по вібрацію і втрати потужності автомобіля в момент здійснення маневру.

Вдалося значно зменшити навантаження, які відчували шестерні і вали транспортного засобу під час його руху.

Незважаючи на свою універсальність «граната» або Шрус, як його в побуті стали називати автолюбителі, дуже сильно схильна до впливу вологи, пилу і бруду.

Це обумовлено місцем установки цього шарніра.

Зовнішній вплив дуже згубно впливає на якість мастила пристрою і на цілісність його складових частин.

У зв'язку з цим для захисту шарніра був придуманий спеціальний пильник.

Крім того, що він утримував мастило від випадання, він також зберігав його в чистоті і запобігав потраплянню в шарнір вологи.

Тому від стану пильовика залежить тривалість і якість функціонування всього пристрою.

Шрус встановлюється в основному на передньопривідних автомашинах, однією з яких є і Geely CK.

На таких автомобілях зазвичай встановлюються внутрішні і зовнішні шарніри такого типу.

Для їх зняття або ремонту, як правило, необхідно знімати колесо і цілий ряд інших деталей.

Тому проведення подібного виду ремонту зазвичай вимагає чимало часу, сил, знань і навичок.

 

Міняємо самостійно пильник Шруса не знімаючи колеса на Geely CK

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один спосіб заміни пильника Шруса не знімаючи при цьому колеса на Джилі СК.хочемо розповісти про один спосіб заміни пильовика Шруса не знімаючи при цьому колеса на Джилі СК.                                                                                             Як вже говорилося, будь-який ремонт Шрусів, заміна пильника в тому числі, вимагає демонтажу чималої кількості деталей разом з колесом. 

  • Зрозуміло, що при зверненні в спеціалізоване СТО для заміни пильника з вас зажадають пристойну суму грошей з-за цього.
  • Тому є сенс спробувати виконати такого роду ремонт самостійно в своєму гаражі.
  • Для цього ми хочемо поділитися з вами одним способом заміни пильника без звичайного зняття колеса.
  • Відразу повинні зауважити, що цей спосіб годиться тільки в тому випадку, якщо на вашому автомобілі встановлені рідні заводські колісні диски.

цей спосіб годиться тільки в тому випадку, якщо на вашому автомобілі встановлені рідні заводські колісні диски.

  • Перш за все, необхідно підняти домкратом ту сторону, де потрібно виконати заміну. Потім знімаємо захисний ковпачок на осі.
  • Далі виймаємо шплінт зі ступичної гайки і відкручуємо її повністю.

виймаємо шплінт зі ступичної гайки і відкручуємо її повністю.

  • Не забудьте при цьому вийняти і шайбу там, що під гайкою.
  • Далі нам буде потрібна оглядова яма.
  • Знімаємо захист двигуна Джилі СК. Після чого відкручуємо шарову опору.

 відкручуємо кульову опору

  • І виймаємо болт кріплення її.

виймаємо болт кріплення кульової

  • Також знімаємо хомут з пильника Шруса.

 знімаємо хомут з пильовика Шруса

  • Тепер наше завдання-витягнути трипоидный підшипник разом з пильником таким чином, щоб внутрішній Шрус при цьому залишився в коробці перемикання передач.
  • Цим ми позбавимо себе від зливу масла з КПП.
  • Тому викруткою потихеньку по колу піддягаємо пильовик і виймаємо його з коробки.

 викруткою потихеньку по колу піддягаємо пильовик і виймаємо його з коробки

  • Потім переходимо до зовнішнього шарніру Шрус.

Потім переходимо до зовнішнього шарніру Шрус.

  • Тут нам буде потрібно просто вибити цей шарнір з шарової опори і ступичного вузла.
  • Для цього беремо хороший пробій, вставляємо його в центральний отвір диска і за допомогою молотка вибиваємо піввісь зі Шрусом.

беремо хороший пробій, вставляємо його в центральний отвір диска і з допомогою молотка вибиваємо піввісь

  • Вона повинна вийти, оскільки ми зняли болт і послабили шарову опору.
  • В результаті ми витягуємо піввісь з трипоїдним підшипником з одного боку і Шрусом з іншого боку.

 витягуємо піввісь з трипоидным підшипником з одного боку і Шрусом з іншого боку

  • Трипоїд ми витягли з коробки в результаті, а Шрус вийшов з поворотного кулака.
  • Тепер оглядаємо стан пильників без особливих труднощів.
  • У нашому випадку вийшло, що на внутрішньому Шрусі пильник майже цілий, але має один невеликий отвір, через який і вилітає мастило.
  • А пильник зовнішнього шарніра ще цілий, але на ньому вже пішли тріщини.

 пильник зовнішнього шарніра ще цілий, але на ньому вже пішли тріщини

  • А це вже перша ознака того, що незабаром цілісність цього пильника також буде порушена.
  • Тому нам належить замінити відразу обидва пильника.
  • Для цього знімаємо з обох пильників хомути.
  • Потім знімаємо трипоїдний підшипник, для чого нам буде потрібно зняти стопорне кільце спочатку.

нам потрібно зняти стопорне кільце спочатку

  • Після цього знімаємо трипоїд, пильники, а обидва шарніра вичищаємо і промиваємо.
  • Також вичищаємо все старе мастило і з внутрішнього Шруса, який залишився у нас в коробці.
  • В процесі очищення ми прийняли рішення зовнішній Шрус все-таки не знімати з півосі.
  • А тому все вимили, після чого одягли новий зовнішній пильник і сам шарнір щільно набиваємо новим мастилом.

одягли новий зовнішній пильник і сам шарнір щільно набиваємо новим мастилом.

  • Потрібно намагатися при цьому, щоб забити все мастило, яке є в знову придбаному пакеті або тюбику.
  • Також, варто відзначити, що пильник зовнішній для Шруса Джилі СК ми придбали і встановлюємо брендової марки Pascal.
  • Крім того, придбали нові хомути заодно.

 придбали нові хомути заодно.

  • І в результаті встановлюємо зовнішній пильник повністю, затягнувши хомутами, а також одягаємо і внутрішній.

встановлюємо зовнішній пильник повністю, затягнувши хомутами, а також одягаємо і внутрішній

  • Цей пильник ми закріплюємо тільки малим хомутом.
  • Треба при цьому відзначити також, що пильник внутрішнього шарніра ми встановили марки Autofren виробництва іспанської компанії Seinsa.

пильник внутрішнього шарніра ми встановили марки Autofren

  • Просто вироби цих виробників нам вже знайомі і претензій до їх якості у нас поки немає.
  • Цієї ж компанії, до речі, ми придбали і хомути для затягування.

придбали і хомути для затягування.

  • Після цього одягаємо трипоїдний підшипник знову на піввісь і закріплюємо його стопорним кільцем.
  • Потім встановлюємо піввісь на своє місце, вставивши спочатку зовнішній Шрус в поворотний кулак.

 встановлюємо піввісь на своє місце, вставивши спочатку зовнішній Шрус в поворотний кулак

  • Тут же вставляємо болт на своє місце і затягуємо шарову опору.
  • Після цього набиваємо мастилом пильник внутрішнього шарніра і сам внутрішній Шрус.
  • Тепер просимо помічника відвести трохи колесо або вивернути його побільше, а самі в цей час вставляємо піввісь з трипоїдом в отвір внутрішнього шарніра.

 вставляємо піввісь з трипоїдом в отвір внутрішнього шарніра.

  • Далі поправляємо його там і закріплюємо пильник його хомутом.

 закріплюємо пильник внутрішнього Шруса хомутом

  • Після цього перевіряємо ще раз затяжку всіх хомутів і гайок. Потім закручуємо на місце ступичну гайку і шплінтуем її.
  • І заміну пильників на цьому можна вважати успішно виконаною. Опускаємо колесо і можна виїжджати з гаража.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну пильників Шруса не знімаючи при цьому колеса на Джилі СК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити пильник Шруса на Джилі СК, не знімаючи колесо і Шрус"

Відгуки: 1


Артур

Ребята, мой вам совет кто будет делать самостоятельно замену пыльников шруса. Возьмите дома тряпку или картонку ( ящики или что в этом роде) и разскладывайте все снятые детали и мелкие в том числе на них, в порядке снятию. Сняли и сразу положили, так не будет путаницы и всё будет на месте, ничего не потеряется .




.