Принцип дії інжекторного типу двигуна внутрішнього згоряння оснований на змішуванні палива з повітряними масами і подальшим вприскуванням готової суміші в камери згоряння.
Впорскування паливної суміші здійснюють форсунки.
Однак такий процес можливий тільки в тому випадку, якщо саме паливо буде надходити до них під певним тиском.
Багато хто може сказати, що паливо і так надходить постійно під тиском, оскільки його нагнітає паливний насос.
і вони будуть абсолютно праві, але тільки частково.
Справа в тому, що бензонасос не може змінювати тиск або утримувати його постійно на одному і тому ж рівні.
А для форсунок важливо, щоб паливо надходило постійно і неодмінно під певним тиском, яке необхідне в конкретний момент роботи двигуна.
Це пов'язано з різною якістю бензину, яке використовується для роботи двигуна, а також кількістю повітря, що надходить у певний момент.
Крім того, з режимом роботи двигуна і з багатьма іншими причинами.
Саме таку функцію і в змозі виконати спеціальний регулятор тиску палива.
У позашляховику китайських виробників Chery Tiggo встановлена незвичайна паливна система, одним з елементів якої і є регулятор тиску палива.
Він встановлюється безпосередньо в одній з половинок паливного бака. Тому дістатися до нього не так-то і просто.
Але при виході з ладу цього пристрою двигун працює дуже погано і з перебоями.
Тому настає необхідність заміни такого регулятора.
Міняємо самостійно регулятор тиску Chery Tiggo
В черговий нашій статті розмова піде про те, яким чином самостійно можна замінити регулятор тиску палива на Чері Тіго.

- Для виконання такого виду ремонту нами був придбаний оригінальний регулятор в зборі.

- Одночасно придбали і спеціальні бензомаслостійкі кільця.

- Так, як вже говорилося вище, регулятор тиску палива в нашому автомобілі встановлюється в бензобаку, то нам для проведення такого ремонту знадобилося зняти диван заднього сидіння.
- Після цього відкрили два лючка над бензобаком і вичистили там всю грязь для початку.

- Відкриті були відразу два лючка тому, що через один встановити новий регулятор ми просто не зможемо.
- Справа в тому, що сам РДТ встановлюється в одній половині паливного бака, а підключається в паливний модуль, який встановлений в іншій половині бака.
- Отже, роз'єднуємо наявний в одному з люків роз'єм.

- Насправді саме тут встановлений сам регулятор на Чері Тіго. Робимо це за допомогою викрутки.
- Після чого, отримуємо додаткову можливість все тут почистити від пилу і бруду.

- Далі за допомогою великих, у нас саморобні в даному випадку, плоскогубців і викрутки намагаємося від'єднати трубку паливопроводу від самого регулятора.

- Однак, у нас це не вийшло, тому, що зламався штуцер самого регулятора.
- Тому ми ще раз не пошкодували, що придбали новий РДТ в зборі.
- Далі потрібно витягнути цей відламаний шматок зі штуцера трубопроводу.

- Ось такий шматок пластикової трубки нам довелося витягнути з роз'єму.

- Тепер нам належить роз'єднати точно такий же роз'єм, тільки з іншого боку РДТ.

- Він знаходиться вже дещо глибше під дном кузова.
- В результаті з цього боку все обійшлося без непередбачених ситуацій і роз'єм ми успішно роз'єднали.

- Після цього знаходимо на кришці регулятора виступ, біля якого круглогубцями разжимаємо і знімаємо потім стопорне кільце.

- Далі підчіплюємо викруткою і витягуємо корпус регулятора зі свого зачеплення.

- Тепер переходимо до другого модуля, що розташований у другому колодязі і в другій половині бензобака.

- Тут таким же чином знімаємо стопорне кільце, додатково проводимо очистку від пилу і бруду.
- Після чого, підковирнувши викруткою, піднімаємо паливний модуль.

- В цьому модулі нам буде потрібно від'єднати дві трубки від нашого РДТ, які входять в корпус насоса.

- Для цього потрібно трохи провернути модуль і зняти верхню кришку його.

- Від'єднавши трубки РДТ Чері Тіго, просуваємо їх усередині бака в сторону регулятора.
- А з іншого боку на паливному модулі також необхідно роз'єднати один роз'єм.

- Це роз'єм трубопроводу підключення РДГ до вентиляційного насосу.
- Далі переходимо знову до протилежного люку і через нього витягуємо регулятор тиску палива разом зі шлангами і роз'ємом.

- При цьому потрібно через отвір другого люка поправляти шланги і роз'єм регулятора, допомагаючи тим самим самому собі швидше витягнути його.
- Після того, як витягли регулятор, беремо новий пристрій.

- Заводимо сполучні штуцера шлангів і роз'єм регулятора в отвір люка і просуваємо все це до паливного модулю.

- І таким способом поступово встановлюємо РДТ на своє місце.

- В протилежному люку повинні з'явитися штуцера шлангів і роз'єм, що заправляються нами.

- Якщо вони там не з'являться, то потрібною рукою їх в обов'язковому порядку знайти і протягнути до цього люка.
- Ця задача непроста, тому доведеться трохи повозитися, щоб все це просунути і регулятор встановити, як він повинен стояти.

- Далі, знімаємо з кришки паливного модуля старе гумове кільце ущільнювача і одягаємо замість нього нове.

- Тепер підключаємо наш роз'єм до другої його частини на вентиляційному насосі.

- При цьому, при з'єднанні має бути чутно характерне клацання.
- Після цього підключаємо трубки нового РДТ до паливного модулю.

- Далі підключаємо колодку з проводами на кришці паливного модуля.

- Її нам довелося вийняти раніше, щоб можна було трохи більше відвести саму кришку паливного модуля Чері Тіго.
- Потім можемо встановлювати кришку модуля на своє місце.

- При цьому її також потрібно прокручувати, щоб знайти потрібне положення.
- Крім того, потрібно перевіряти перед безпосередньою установкою, щоб нічого не випало і не було притиснуто або пережато.
- Після того, як встановили вже кришку на своє місце, натягуємо на неї нове кільце.

- Далі вставляємо повністю всередину паливного бачка кришку на своє місце і фіксуємо її за допомогою стопорного кільця.

- У другому колодязі або люку точно так одягаємо нове кільце на регулятор, встановлюємо його на своє місце і фіксуємо стопорним кільцем.
- Потім підключаємо патрубки до корпусу регулятора.

- Також при цьому має прозвучати характерне клацання.
- І з іншого боку на кришці паливного модуля також підключаємо патрубок до характерного клацання.

- Підключаємо також роз'єм на кришці самого регулятора.

- Після того, як все під'єднали, перевіряємо ще раз і після цього включаємо запалювання.
- При цьому дивимося, чи спрацьовує бензонасос і регулятор і чи немає де підтікань палива.

- Далі запускаємо двигун автомобіля. Потім вимикаємо запалювання і знову запускаємо двигун.
- При цьому він повинен заводитися швидко і легко.
- Після цього виконуємо останній тест, перевіряючи тиск палива за допомогою манометра.

- При цьому прилад показує тиск 3,5 Атм, що дуже добре. Після цього вимикаємо запалювання і далі дивимося на манометр.
- Тиск при цьому трохи падає, але не значно. Запускаємо після цього двигун знову, і він запускається без будь-яких проблем. Тому заміну регулятора ми виконали правильно.
- На цьому і розповідь нашу про самостійну заміну регулятора тиску палива на Чері Тіго закінчено.