• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна регулятора тиску палива Чері Тіго

Принцип дії інжекторного типу двигуна внутрішнього згоряння оснований на змішуванні палива з повітряними масами і подальшим вприскуванням готової суміші в камери згоряння.

Впорскування паливної суміші здійснюють форсунки.

Однак такий процес можливий тільки в тому випадку, якщо саме паливо буде надходити до них під певним тиском.

Багато хто може сказати, що паливо і так надходить постійно під тиском, оскільки його нагнітає паливний насос.

і вони будуть абсолютно праві, але тільки частково.

Справа в тому, що бензонасос не може змінювати тиск або утримувати його постійно на одному і тому ж рівні.

А для форсунок важливо, щоб паливо надходило постійно і неодмінно під певним тиском, яке необхідне в конкретний момент роботи двигуна.

Це пов'язано з різною якістю бензину, яке використовується для роботи двигуна, а також кількістю повітря, що надходить у певний момент.

Крім того, з режимом роботи двигуна і з багатьма іншими причинами.

Саме таку функцію і в змозі виконати спеціальний регулятор тиску палива.

У позашляховику китайських виробників Chery Tiggo встановлена незвичайна паливна система, одним з елементів якої і є регулятор тиску палива.

Він встановлюється безпосередньо в одній з половинок паливного бакаТому дістатися до нього не так-то і просто.

Але при виході з ладу цього пристрою двигун працює дуже погано і з перебоями.

Тому настає необхідність заміни такого регулятора.

Міняємо самостійно регулятор тиску Chery Tiggo

В черговий нашій статті розмова піде про те, яким чином самостійно можна замінити регулятор тиску палива на Чері Тіго.

яким чином самостійно можна замінити регулятор тиску палива на Чері Тіго.

  • Для виконання такого виду ремонту нами був придбаний оригінальний регулятор в зборі.

 був придбаний оригінальний регулятор в зборі.

  • Одночасно придбали і спеціальні бензомаслостійкі кільця.

Одночасно придбали і спеціальні бензомаслостійкі кільця.

  • Так, як вже говорилося вище, регулятор тиску палива в нашому автомобілі встановлюється в бензобаку, то нам для проведення такого ремонту знадобилося зняти диван заднього сидіння.
  • Після цього відкрили два лючка над бензобаком і вичистили там всю грязь для початку.

відкрили два лючка над бензобаком і вичистили там всю грязь для початку.

  • Відкриті були відразу два лючка тому, що через один встановити новий регулятор ми просто не зможемо.
  • Справа в тому, що сам РДТ встановлюється в одній половині паливного бака, а підключається в паливний модуль, який встановлений в іншій половині бака.
  • Отже, роз'єднуємо наявний в одному з люків роз'єм.

роз'єднуємо наявний в одному з лючків роз'єм

  • Насправді саме тут встановлений сам регулятор на Чері Тіго. Робимо це за допомогою викрутки.
  • Після чого, отримуємо додаткову можливість все тут почистити від пилу і бруду.

отримуємо додаткову можливість все тут почистити від пилу і бруду.

  • Далі за допомогою великих, у нас саморобні в даному випадку, плоскогубців і викрутки намагаємося від'єднати трубку паливопроводу від самого регулятора.

намагаємося від'єднати трубку паливопроводу від самого регулятора.

  • Однак, у нас це не вийшло, тому, що зламався штуцер самого регулятора.
  • Тому ми ще раз не пошкодували, що придбали новий РДТ в зборі.
  • Далі потрібно витягнути цей відламаний шматок зі штуцера трубопроводу.

потрібно витягнути цей відламати шматок зі штуцера трубопроводу

  • Ось такий шматок пластикової трубки нам довелося витягнути з роз'єму.

Ось такий шматок пластикової трубки нам довелося витягнути з роз'єм

  • Тепер нам належить роз'єднати точно такий же роз'єм, тільки з іншого боку РДТ.

належить роз'єднати точно такий же роз'єм, тільки з іншого боку РДТ.

  • Він знаходиться вже дещо глибше під дном кузова.
  • В результаті з цього боку все обійшлося без непередбачених ситуацій і роз'єм ми успішно роз'єднали.

роз'єм ми успішно роз'єднали.

  • Після цього знаходимо на кришці регулятора виступ, біля якого круглогубцями разжимаємо і знімаємо потім стопорне кільце.

круглогубцями разжимаем і знімаємо потім стопорне кільце

  • Далі підчіплюємо викруткою і витягуємо корпус регулятора зі свого зачеплення.

підчіплюємо викруткою і витягуємо корпус регулятора зі свого зачеплення

  • Тепер переходимо до другого модуля, що розташований у другому колодязі і в другій половині бензобака.

переходимо до другого модуля, що розташований у другому колодязі і в другій половині бензобака

  • Тут таким же чином знімаємо стопорне кільце, додатково проводимо очистку від пилу і бруду.
  • Після чого, підковирнувши викруткою, піднімаємо паливний модуль.

 подковырнув викруткою, піднімаємо паливний модуль

  • В цьому модулі нам буде потрібно від'єднати дві трубки від нашого РДТ, які входять в корпус насоса.

потрібно від'єднати дві трубки від нашого РДТ,

  • Для цього потрібно трохи провернути модуль і зняти верхню кришку його.

треба трохи провернути модуль і зняти верхню кришку його

  • Від'єднавши трубки РДТ Чері Тіго, просуваємо їх усередині бака в сторону регулятора.
  • А з іншого боку на паливному модулі також необхідно роз'єднати один роз'єм.

з іншого боку на паливному модулі також необхідно роз'єднати один роз'єм

  • Це роз'єм трубопроводу підключення РДГ до вентиляційного насосу.
  • Далі переходимо знову до протилежного люку і через нього витягуємо регулятор тиску палива разом зі шлангами і роз'ємом.

 витягуємо регулятор тиску палива разом зі шлангами і роз'ємом.

  • При цьому потрібно через отвір другого люка поправляти шланги і роз'єм регулятора, допомагаючи тим самим самому собі швидше витягнути його.
  • Після того, як витягли регулятор, беремо новий пристрій.

беремо новий пристрій

  • Заводимо сполучні штуцера шлангів і роз'єм регулятора в отвір люка і просуваємо все це до паливного модулю.

Заводимо сполучні штуцера шлангів і роз'єм регулятора в отвір люка

  • І таким способом поступово встановлюємо РДТ на своє місце.

поступово встановлюємо РДТ на своє місце

  • В протилежному люку повинні з'явитися штуцера шлангів і роз'єм, що  заправляються нами.

В протилежному люку повинні з'явитися штуцера шлангів і роз'єм, що заправляються нами.

  • Якщо вони там не з'являться, то потрібною рукою їх в обов'язковому порядку знайти і протягнути до цього люка.
  • Ця задача непроста, тому доведеться трохи повозитися, щоб все це просунути і регулятор встановити, як він повинен стояти.

 доведеться трохи повозитися, щоб все це просунути і регулятор встановити

  • Далі, знімаємо з кришки паливного модуля старе гумове кільце ущільнювача і одягаємо замість нього нове.

знімаємо з кришки паливного модуля старе гумове кільце ущільнювача і одягаємо замість нього нове.

  • Тепер підключаємо наш роз'єм до другої його частини на вентиляційному насосі.

підключаємо наш роз'єм до другої його частини на вентиляційному насосі

  • При цьому, при з'єднанні має бути чутно характерне клацання.
  • Після цього підключаємо трубки нового РДТ до паливного модулю.

підключаємо трубки нового РДТ до паливного модулю

  • Далі підключаємо колодку з проводами на кришці паливного модуля.

підключаємо колодку з проводами на кришці паливного модуля.

  • Її нам довелося вийняти раніше, щоб можна було трохи більше відвести саму кришку паливного модуля Чері Тіго.
  • Потім можемо встановлювати кришку модуля на своє місце.

можемо встановлювати кришку модуля на своє місце.

  • При цьому її також потрібно прокручувати, щоб знайти потрібне положення.
  • Крім того, потрібно перевіряти перед безпосередньою установкою, щоб нічого не випало і не було притиснуто або пережато.
  • Після того, як встановили вже кришку на своє місце, натягуємо на неї нове кільце.

натягуємо на кришку нове кільце

  • Далі вставляємо повністю всередину паливного бачка кришку на своє місце і фіксуємо її за допомогою стопорного кільця.

вставляємо повністю всередину паливного бачка на своє місце і фіксуємо її за допомогою стопорного кільця

  • У другому колодязі або люку точно так одягаємо нове кільце на регулятор, встановлюємо його на своє місце і фіксуємо стопорним кільцем.
  • Потім підключаємо патрубки до корпусу регулятора.

підключаємо патрубки до корпусу регулятора

  • Також при цьому має прозвучати характерне клацання.
  • І з іншого боку на кришці паливного модуля також підключаємо патрубок до характерного клацання.

на кришці паливного модуля також підключаємо патрубок до характерного клацання

  • Підключаємо також роз'єм на кришці самого регулятора.

Підключаємо також роз'єм на кришці самого регулятора

  • Після того, як все під'єднали, перевіряємо ще раз і після цього включаємо запалювання.
  • При цьому дивимося, чи спрацьовує бензонасос і регулятор і чи немає де підтікань палива.

 дивимося, чи спрацьовує бензонасос і регулятор і немає де підтікань палива

  • Далі запускаємо двигун автомобіля. Потім вимикаємо запалювання і знову запускаємо двигун.
  • При цьому він повинен заводитися швидко і легко.
  • Після цього виконуємо останній тест, перевіряючи тиск палива за допомогою манометра.

виконуємо останній тест, перевіряючи тиск палива за допомогою манометра.

  • При цьому прилад показує тиск 3,5 Атм, що дуже добре. Після цього вимикаємо запалювання і далі дивимося на манометр.
  • Тиск при цьому трохи падає, але не значно. Запускаємо після цього двигун знову, і він запускається без будь-яких проблем. Тому заміну регулятора ми виконали правильно.
  • На цьому і розповідь нашу про самостійну заміну регулятора тиску палива на Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна регулятора тиску палива Чері Тіго"

Відгуки: 0




.