• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна фільтра масла системи газорозподілу VVT-i Джилі Емгранд ЕС7

З самого початку створення двигуна внутрішнього згоряння конструкторів хвилювало питання, яким чином можна збільшити його потужність.

При цьому, щоб не змінювати ні розмірів агрегату, ні змінювати інші параметри.

І лише в 90-х роках минулого століття на автомобільні двигуни, в основному це були агрегати виробництва японської компанії Toyota, стали встановлювати систему зміни або зсуву фаз VVT-i.

Суть нової системи полягав у використанні інерційного руху повітряних мас з метою збільшення потужності двигуна.

Іншими словами, конструктори встановили на впускний распредвал спеціальну муфту.

Тепер привід ГРМ  мав не пряме сполучення з цим валом і передавав безпосередньо йому швидкість свого обертання, а через цю муфту.

Це дало можливість прискорювати обертання распредвала або сповільнювати, не змінюючи при цьому розмір ГРМ і не змінюючи швидкість обертання його приводу.

У свою чергу це дозволило дещо подовжувати або при необхідності навпаки-зменшувати тривалість фази або такту впуску двигуна.

А сьогодні такі муфти вже встановлюють і на випускні распредвали.

Все це дає можливість приблизно на третину збільшити потужність будь-якого двигуна.

Автомобіль китайських виробників Geely Emgrand EC7 комплектується двигуном, який є копією японського агрегату Toyota.

А тому на ньому встановлюється система VVT-i.

Ця система, нарівні з іншими системами і вузлами автомобіля, також вимагає періодичного обслуговування.

Воно включає в себе, чистку, промивку, а також заміну масла і  окремих елементів, що вийшли з ладу

Міняємо самостійно фільтр клапана регулювання фаз системи VVT-i двигуна Geely Emgrand EC7

У пропонованій статті ми хочемо розповісти, яким чином можна самому замінити фільтр клапана VVT-i двигуна Джилі Емгранд ЕС7.

яким чином можна самому замінити фільтр клапана VVT-I двигуна Джилі Емгранд ЕС7.

  • До складу системи зсуву фаз VVT-i крім муфти входить також і спеціальний клапан.

До складу системи зсуву фаз VVT-i крім муфти входить також і спеціальний клапан

  • Основним його призначенням є регулювання кількості масла, що надходить в муфту або його тиску.
  • А в силу того, що зсув фаз у силовому агрегаті здійснюється під тиском масла за рахунок зміни геометрії самої муфти, цьому клапану відводиться головне місце у всій системі VVT-i.
  • Але, всім добре відомо, що в масло в процесі експлуатації будь-якого агрегату потрапляють продукти корозії, пил і бруд.
  • А якщо це так, то потрібно постійне очищення або періодична заміна такого масла.
  • Саме з цією метою в будові клапана системи VVT-i, що встановлюється на двигунах типу Toyota, передбачено і спеціальний сітчастий металевий фільтр.

 у пристрої клапана системи VVT-i, що встановлюється на двигунах типу Toyota, передбачено і спеціальний сітчастий металевий фільтр.

  • Він виконує функцію додаткового очищення масла, яке подається в цю систему.
  • За своєю вартістю він значно поступається клапану, тому і не дивно, що замінити фільтр завжди обходиться власнику значно дешевше, ніж міняти весь клапан.
  • Якщо слідувати рекомендації інструкції з експлуатації, то заміну масляного фільтра клапана системи зсуву фаз необхідно виконувати через кожні 40 тис. кілометрів пробігу.
  • Але, слюсаря спеціалізованих авторемонтних майстерень рекомендують робити це через кожні 20 тис. кілометрів.
  • До того ж, за виконання такого виду ремонту вам доведеться викласти досить пристойну суму грошей.
  • Ми ж, зі свого боку не рекомендуємо виконувати в муфті системи ніяких робіт раніше пробігу в 50 тис. кілометрів.
  • Крім того, ми пропонуємо виконати заміну фільтра клапана системи VVT-I двигуна Джилі Емгранд ЕС7 самостійно, зберігши при цьому свої матеріальні кошти.
  • Тим більше, що в цьому нема абсолютно ніякої складності.
  • Про те, що на цьому силовому агрегаті встановлена саме така система красномовно нам нагадує відповідний напис на його декоративній пластмасовій захисній кришці.

 нам нагадує відповідний напис на його декоративній пластмасовій захисній кришці.

  • Але, для того, щоб можна було що-небудь побачити на цьому двигуні, необхідно зняти цю кришку.
  • Що ми і робимо в першу чергу, відкрутивши для цього за допомогою головки на 10 гайки чотирьох шпильок.

відкрутимо для цього з допомогою головки на 10 гайки чотирьох шпильок

  • У цьому двигуні сам клапан системи VVT-i розташований на рівні верхнього краю впускного колектора.
  • Але, підібратися до нього нам заважає шина електричної проводки. І не стільки сама шина, скільки кронштейн її кріплення на блоці.
  • Тому ми далі відкручуємо кронштейн цієї шини на блоці агрегату.

 відкручуємо кронштейн цієї шини на блоці агрегату

  • Крім того, це дасть нам можливість зрушити зазначену шину вгору або вниз і звільнити доступ до клапана.
  • Зсунувши шину трохи вгору, ми можемо бачити красивий блискучий циліндр.
  • Це і є сам клапан, на якому зверху одягнена фішка з проводом живлення.
  • Тому, далі знімаємо фішку з клапана, яка утримується за допомогою пружини.

знімаємо фішку з клапана, яка утримується за допомогою пружини

  • Потім знаходимо під корпусом клапана болт на 8 і також викручуємо його.

знаходимо під корпусом клапана болт на 8 і також викручуємо його

  • І тепер можемо акуратно витягати весь клапан в зборі на себе.

 можемо акуратно витягати весь клапан в зборі на себе.

  • На його кінці добре видно сліди бруду, який нам і належить надалі добре вимити за допомогою якогось засобу.

На його кінці добре видно сліди бруду

  • Нижче під цим клапаном знаходиться ще один болт або пробка на 14, яку також потрібно викрутити.

 під цим клапаном знаходиться ще один болт або пробка на 14

  • Під цим болтом розташовується фільтр клапана, який ми раніше згадували.
  • Як ми і говорили, цей фільтр тут являє собою сітчастий металевий циліндрик, у якого є на кінці невеликі вусики.

фільтр тут являє собою сітчастий металевий циліндрик, у якого є на кінці невеликі вусики.

  • Саме за ці вусики необхідно чимось нам схопити, щоб витягти сам фільтр з його отвору.
  • Ми ж просто вкрутили в фільтр клапана Джилі Емгранд ЕС7 саморіз буквально на пару обертів і потім просто за нього і витягли.

вкрутили в фільтр клапана Джилі Емгранд ЕС7 саморіз буквально на пару обертів і потім просто за нього і витягли.

  • Правда, при цьому корпус фільтра не вдалося зберегти в цілісності, а тому дуже до речі виявилося, що ми придбали заздалегідь інший новий оригінальний.
  • При огляді знятий фільтр виявився не занадто брудним, що говорить про те, що до наступних 50 тис. кілометрів пробігу тут чіпати нічого не варто.
  • На сьогоднішній день цей автомобіль пройшов вже 45 тис. кілометрів.
  • Тому ми промиваємо сітку клапана, потім вставляємо вусиками в пробку новий фільтр.

вставляємо вусиками в пробку новий фільтр

  • І після цього закручуємо цю пробку назад в блок на своє місце.
  • Далі встановлюємо на місце клапан і закріплюємо його вже згаданим болтом на 8.

встановлюємо на місце клапан і закріплюємо його вже згаданим болтом на 8

  • Після цього прикручуємо знову кронштейн кріплення шини проводки і запускаємо двигун.
  • Поки мотор працює, ми перевіряємо, чи немає підтікань масла навколо корпуса клапана або пробки його фільтра.
  • Також не повинен горіти чек на панелі приладів.
  • І якщо все у нас гаразд, то значить всі датчики працюють нормально, і ми можемо спокійно експлуатувати автомобіль.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну фільтра датчика системи VVT-i двигуна автомобіля Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна фільтра масла системи газорозподілу VVT-i Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 1


Кирилл

Читал совсем не давно статейку на тему этой же системы VVT на Драйве - https://www.drive2.ru/l/144966/




.