Незважаючи на те, що автомобілі тут почали будувати трохи більше двадцяти років тому, публічна компанія Geely з Піднебесної сьогодні відома в усьому світі.
Такого бурхливого розвитку в автомобілебудуванні не було, напевно, ні в одній компанії світу.
В числі інших складових частин цієї компанії особняком стоїть підрозділ Emgrand.
Це елітне відділення, продукція якого сьогодні налічує вже кілька досить пристойних за європейськими мірками моделей з безліччю модифікацій і рестайлінгових варіантів.
Однією з останніх моделей цього підрозділу є Geely Emgrand EX7, що стала вже брендового.
Її випуск стартував в 2011 році і триває досі.
За цей час з'явилося вже декілька версій моделі, які відомі під назвами Geely GX7, Emgrand X7 і ряд інших.
Останній рестайлінг цього кросовера був виконаний в 2016 році. Основна версія автомобіля випускалася в кузові універсал.
Незважаючи на досить пристойний рівень якості деталей, збирання і комплектації є чимало власників, які досить скептично ставляться до цього авто.
Це пов'язано з усталеною думкою про низьку якість китайських товарів.
Але, в останні роки автомобілі з Піднебесної стали з успіхом конкурувати з багатьма моделями європейських і світових виробників.
Тому сьогодні вже не можна огульно підходити до всього, що виробляється в цій країні.
Оцінюємо самостійно якість автомобіля Geely Emgrand EX7
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, що сталося після 40 тис. км пробігу з нашим автомобілем Джилі Емгранд ЕХ7.

- Отже, нашому автомобілю вже три роки. Це універсал з двигуном об'ємом 2,4 літра і автоматичною КПП.
- Автомобіль експлуатується постійно і на сьогоднішній день вже пройшов 40 тис. кілометрів.

- Багато власників таких автомобілів пишуть на форумах про те, що за два-три роки експлуатації такий автомобіль повністю згнив і розвалився.
- В якості спростування цього ми хочемо показати, що на кузові нашого авто ніде немає і натяку на корозію металу.
- При цьому, не важливо абсолютно, де ви будете дивитися на машину - ззаду, наприклад.

- Приміром збоку на арках коліс є тільки природні невеликі відколи.

- Однак ніякої подальшої іржі навколо цих відколів ви ніде не знайдете.
- На порогах зверху немає ніде ніяких слідів, втім, як і на всій бочині кузова.

- Якщо ви заглянете під капот авто, то побачите, що там досі встановлена заводська акумуляторна батарея.

- При цьому на ній досі цілі обидві клеми, хоча деякі власники стверджували, що у них за такий же час вже відвалилася клема.
- Що стосується АКПП, то на цьому Джилі Емгранд ЕХ7 встановлена шестиступінчаста коробка австрійського виробництва.

- Досі ніяких претензій у нас до її роботи немає. Потьоків масла на ній також ви ніде не знайдете.
- Силовий агрегат також ніде не забруднений маслом і працює досі без затримок чи інших проблем.

- Під капотом також все досі рідне і ніде ніяких слідів іржі також знайти не вийде.
- Всі ми знаємо, що дуже часто в автомашинах з плином часу облазить фарба з тильного боку бічних дзеркал заднього виду.
- Якщо ви подивіться у нас, то жодне дзеркало заднього виду не має з тильної сторони яких-небудь пошкоджень.

- Лакофарбове покриття тут абсолютно не змінилося.
- На стійках, де досить часто кидається корозія і облазить фарба, у нас все в абсолютному порядку.

- Відкриваємо водійські двері і тут також можна побачити, що поріг абсолютно цілий і не відбитий.

- Всі ущільнювальні гумки в нормальному стані і гідроізоляція також стоїть на порогах ще заводська.
- Фарба рульового колеса за цей час абсолютно не витерлася і збереглася в нормальному стані.

- Не витерлися ніде досі і написи на кнопках управління, що буває часто в інших моделях.
- Центральна консоль також ніде не має ніяких подряпин і інших пошкоджень.

- Навіть на наш подив досі не облізла фарба на ричазі КПП.

- Як ми і анонсували наш автомобіль на сьогоднішній день вже пройшов майже 40 тис. кілометрів.

- Всі двері салону досі закриваються і відкриваються без всяких проблем і без єдиної додаткового регулювання.
- Нічого поганого не можна сказати ні про сидіння салону, ні про його обшивку.
- Все це говорить про те, на нашу думку, що багато хто на форумах просто вигадують всілякі проблеми з такими автомобілями або просто експлуатують машину не належним чином.
- На власному досвіді ми переконалися і можемо це сміливо стверджувати, що лакофарбове покриття цього авто, та й все його збирання виконані в нормальній якості.
- Ця модель цілком відповідає присвоєному їй класу і повністю виправдовує свою вартість.
- На закінчення ми хочемо сказати, що не поспішайте вірити деяким «знавцям» китайських автомашин і якщо є така можливість, то сміливо купуйте їх.
- У будь-якому випадку вони повністю виправдають ваш вибір.
- А наш огляд стану власного автомобіля Джилі Емгранд ЕХ7 через три роки після покупки і після пробігу в 40 тис. кілометрів на цьому закінчено.