• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Джилі Емгранд ЕХ7 після 40 тис. км пробігу

Незважаючи на те, що автомобілі тут почали будувати трохи більше двадцяти років тому, публічна компанія Geely з Піднебесної сьогодні відома в усьому світі.

Такого бурхливого розвитку в автомобілебудуванні не було, напевно, ні в одній компанії світу.

В числі інших складових частин цієї компанії особняком стоїть підрозділ Emgrand.

Це елітне відділення, продукція якого сьогодні налічує вже кілька досить пристойних за європейськими мірками моделей з безліччю модифікацій і рестайлінгових варіантів.

Однією з останніх моделей цього підрозділу є Geely Emgrand EX7, що стала вже брендового.

Її випуск стартував в 2011 році і триває досі.

За цей час з'явилося вже декілька версій моделі, які відомі під назвами Geely GX7, Emgrand X7 і ряд інших.

Останній рестайлінг цього кросовера був виконаний в 2016 році. Основна версія автомобіля випускалася в кузові універсал.

Незважаючи на досить пристойний рівень якості деталей, збирання і комплектації є чимало власників, які досить скептично ставляться до цього авто.

Це пов'язано з усталеною думкою про низьку якість китайських товарів.

Але, в останні роки автомобілі з Піднебесної стали з успіхом конкурувати з багатьма моделями європейських і світових виробників.

Тому сьогодні вже не можна огульно підходити до всього, що виробляється в цій країні.

Оцінюємо самостійно якість автомобіля Geely Emgrand EX7

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, що сталося після 40 тис. км пробігу з нашим автомобілем Джилі Емгранд ЕХ7.

що сталося після 40 тис. км пробігу з нашим автомобілем Джилі Емгранд ЕХ7.

  • Отже, нашому автомобілю вже три роки. Це універсал з двигуном об'ємом 2,4 літра і автоматичною КПП.
  • Автомобіль експлуатується постійно і на сьогоднішній день вже пройшов 40 тис. кілометрів.

Автомобіль експлуатується постійно і на сьогоднішній день вже пройшов 40 тис. кілометрів.

  • Багато власників таких автомобілів пишуть на форумах про те, що за два-три роки експлуатації такий автомобіль повністю згнив і розвалився.
  • В якості спростування цього ми хочемо показати, що на кузові нашого авто ніде немає і натяку на корозію металу.
  • При цьому, не важливо абсолютно, де ви будете дивитися на машину - ззаду, наприклад.

 не важливо абсолютно, де ви будете дивитися на машину - ззаду, наприклад

  • Приміром збоку на арках коліс є тільки природні невеликі відколи.

збоку на арках коліс є тільки природні невеликі відколи.

  • Однак ніякої подальшої іржі навколо цих відколів ви ніде не знайдете.
  • На порогах зверху немає ніде ніяких слідів, втім, як і на всій бочині кузова.

На порогах зверху немає ніде ніяких слідів, втім, як і на всій бочине кузова

  • Якщо ви заглянете під капот авто, то побачите, що там досі встановлена заводська акумуляторна батарея.

досі встановлена заводська акумуляторна батарея

  • При цьому на ній досі цілі обидві клеми, хоча деякі власники стверджували, що у них за такий же час вже відвалилася клема.
  • Що стосується АКПП, то на цьому Джилі Емгранд ЕХ7 встановлена шестиступінчаста коробка австрійського виробництва.

 встановлена шестиступінчаста коробка австрійського виробництва

  • Досі ніяких претензій у нас до її роботи немає. Потьоків масла на ній також ви ніде не знайдете.
  • Силовий агрегат також ніде не забруднений маслом і працює досі без затримок чи інших проблем.

Силовий агрегат також ніде не забруднений маслом

  • Під капотом також все досі рідне і ніде ніяких слідів іржі також знайти не вийде.
  • Всі ми знаємо, що дуже часто в автомашинах з плином часу облазить фарба з тильного боку бічних дзеркал заднього виду.
  • Якщо ви подивіться у нас, то жодне дзеркало заднього виду не має з тильної сторони яких-небудь пошкоджень.

 жодне дзеркало заднього виду не має з тильної сторони яких-небудь пошкоджень.

  • Лакофарбове покриття тут абсолютно не змінилося.
  • На стійках, де досить часто кидається корозія і облазить фарба, у нас все в абсолютному порядку.

на стійках у нас все в абсолютному порядку

  • Відкриваємо водійські двері і тут також можна побачити, що поріг абсолютно цілий і не відбитий.

поріг абсолютно цілий і не відбитий

  • Всі ущільнювальні гумки в нормальному стані і гідроізоляція також стоїть на порогах ще заводська.
  • Фарба рульового колеса за цей час абсолютно не витерлася і збереглася в нормальному стані.

Фарба рульового колеса за цей час абсолютно не витерлася

  • Не витерлися ніде досі і написи на кнопках управління, що буває часто в інших моделях.
    • Центральна консоль також ніде не має ніяких подряпин і інших пошкоджень.

    Центральна консоль також ніде не має ніяких подряпин

    • Навіть на наш подив досі не облізла фарба на ричазі КПП.

    досі не облізла фарба важелі КПП

    • Як ми і анонсували наш автомобіль на сьогоднішній день вже пройшов майже 40 тис. кілометрів.

    наш автомобіль на сьогоднішній день вже пройшов майже 40 тис. кілометрів

    • Всі двері салону досі закриваються і відкриваються без всяких проблем і без єдиної додаткового регулювання.
    • Нічого поганого не можна сказати ні про сидіння салону, ні про його обшивку.
    • Все це говорить про те, на нашу думку, що багато хто на форумах просто вигадують всілякі проблеми з такими автомобілями або просто експлуатують машину не належним чином.
    • На власному досвіді ми переконалися і можемо це сміливо стверджувати, що лакофарбове покриття цього авто, та й все його збирання виконані в нормальній якості.
    • Ця модель цілком відповідає присвоєному їй класу і повністю виправдовує свою вартість.
      • На закінчення ми хочемо сказати, що не поспішайте вірити деяким «знавцям» китайських автомашин і якщо є така можливість, то сміливо купуйте їх.
      • У будь-якому випадку вони повністю виправдають ваш вибір.
      • А наш огляд стану власного автомобіля Джилі Емгранд ЕХ7 через три роки після покупки і після пробігу в 40 тис. кілометрів на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Джилі Емгранд ЕХ7 після 40 тис. км пробігу"

Відгуки: 0




.