Відновлення пластика бічного дзеркала Деу Нексія

Для автолюбителів країн колишнього СРСР всі легкові автомобілі умовно діляться на машини бюджетного варіанту і VIP-авто або просто дорогі.

Цей поділ є актуальним і для автолюбителів України.

До першого варіанту відносяться автомобілі вітчизняного автопрому, російського і деякі моделі азіатських республік.

Однією з таких моделей є Daewoo Nexia.

Цей автомобіль був розроблений всесвітньо відомим автомобільним концерном з Німеччини – Opel.

Проте в 1994 році проект був проданий південнокорейській компанії Daewoo, яка в свою чергу незабаром передала його своїй дочірній компанії з Узбекистану - Uz-Daewoo.

Саме ця обставина зробила і без того не дуже дорогий автомобіль середнього класу Nexia доступним для автолюбителів нашої країни з середнім достатком.

Нова модель випускалася в основному в кузові седан і незважаючи на чималу кількість недоліків багато в чому перевершувала марки російського виробництва, так і Daewoo Lanos також.

Багато нарікань в цій машині з боку власників отримує кузов.

І навіть не стільки кузов, скільки якість використовуваного для його виготовлення металу.

Крім того, досить часто в Nexia, так як і в інших марках також, стирається лакофарбове покриття на бокових дзеркалах заднього виду.

Не секрет, що сам корпус цієї деталі, виготовлений в основному з пластика, часто також отримує різні механічні ушкодження.

Все це разом узяте змушує власників купувати нові дзеркала і міняти.

Звичайно, вартість такого дзеркала ніяк не можна назвати копійчаною.

Відновлюємо самостійно пластикові деталі корпусу бічного дзеркала Daewoo Nexia

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому відновити цілісність корпусу бічного дзеркала заднього виду Деу Нексія.

яким чином можна самому відновити цілісність корпусу бічного дзеркала заднього виду Деу Нексія.

  • Як вже говорилося, бічні дзеркала заднього виду в будь-якому автомобілі дуже схильні до впливу атмосферних явищ, а також і механічних пошкоджень.
  • Не став винятком і наш автомобіль, в якому бічні дзеркала добряче постраждали.
  • З тильного боку на них досить сильно потерлася фарба і відламалися шматки корпусу.

досить сильно потерлася фарба і відламалися шматки корпусу

  • Можна, звичайно, викинути ці дзеркала і купити нові.
  • Але нам захотілося відновити їх самостійно. Крім того, можливо такий ремонт дозволить нам заощадити свої кошти.
  • А для відновлення ми вирішили виготовити з пінопласту форму, щоб нічого не чіпляло за саме дзеркало.
  • Крім того, використовувати хочемо також для роботи і склотканину.
  • І потім, якщо просвердлити в корпусі дзеркала додаткові отвори, то можна встановити сюди і повторювачі поворотів, підігрів дзеркал і його електропривод.
  • Іншими словами, зробити, так зване, люкс дзеркало.
  • Правда, там доведеться трохи повозитися з електропроводкою і електронікою, але це вже інше питання.
  • До речі, на автомобілях Деу Нексія такі дзеркала дуже добре виглядають.
  • Ну, а поки що, нам потрібно розібрати ці дзеркала, щоб відокремити пластик від металу.

 треба розібрати ці дзеркала, щоб відокремити пластик від металу

  • Ну і саме дзеркало потрібно звідти вийняти також.
  • Отже, розібрали ми дзеркало і тепер трикутники у нас окремо, а самі корпуси окремо.
  • Якщо один корпус ще більш-менш нормальний, то другий, звичайно, вимагає ґрунтовного ремонту.

другий корпус вимагає ґрунтовного ремонту.

  • Для цього ми пропонуємо монтажною піною залити відсутній фрагмент корпусу цього дзеркала і потім обрізати зайве.
  • Після чого за допомогою скловолокна з епоксидною смолою зашпаклювати корпус зовні.
  • Саме такий спосіб ми вже випробували на іншому дзеркалі, де було, правда, дещо менше пошкодження.
  • В ньому ми також залили монтажною піною відсутній фрагмент корпусу.

залили монтажною піною відсутній фрагмент корпусу

  • Після цього просвердлимо в ньому отвори і вставимо дріт для посилення. Потім зверху наклеїмо склотканину з епоксидною смолою.
  • Дещо складніше вийшло у нас з ще одним дзеркалом, в корпусі якого вже є більш серйозні пошкодження.

складніше вийшло у нас з ще одним дзеркалом, в корпусі якого вже є більш серйозні пошкодження

  • Тут процедура точно така ж, просто доведеться трохи більше і довше повозитися.
  • Далі ми робимо на залитому фрагменті грань, яка є на корпусі.

робимо на залитому фрагменті грань, яка є на корпусі

  • Треба нагадати, що всі лінії виконуються трохи глибше, ніж сам корпус дзеркала.
  • Робиться це спеціально для того, щоб було місце для накладання ще склотканини.
  • Друге дзеркало заливаємо точно таким же способом.
  • Тепер, як вже раніше говорилося, висвердлюємо невеликі отвори в корпусі дзеркала.

, высверливаем невеликі отвори в корпусі дзеркала

  • Робиться це для того, щоб туди вставити шматочки дроту і зробити своєрідне армування поверхні.
  • Але, виконувати ми його будемо не зараз, а після того, як почнемо заливати епоксидною смолою.
  • Тоді дріт просто опиниться в самій смолі і коли та застигне, то дріт буде жорстко утримуватися всередині.
  • А якщо ж дріт укласти раніше, то він може бовтатися під шаром смоли.
  • Справа в тому, що отвори ми зробили буквально трохи більше діаметром, ніж діаметр самого дроту.
  • Отже, нанесли ми перший шар епоксидної смоли, розведеної разом зі скловолокном, вставили в отвори шматочки дроту і дали всьому цьому пирогу підсохнути.

дали всьому цьому пирогу підсохнути.

  • В результаті отримали армовану поверхню дзеркала заднього виду Деу Нексія.
  • Після цього наносимо ще три-чотири шари нашого розчину до тих пір, поки не зрівняємося практично з поверхнею корпусу дзеркала.
  • При цьому першому шару намагайтеся завжди дати підсохнути. Це потрібно для збереження форми нашої імпровізованої «латки».
  • Після того, як всі шари розчину смоли нанесли, потрібно дочекатися, щоб вони повністю застигли.

як всі шари розчину смоли нанесли, потрібно дочекатися, щоб вони повністю застигли.

  • Далі нам потрібно ножиком видалити надлишки монтажної піни всередині корпусу.

потрібно ножиком видалити надлишки монтажної піни всередині корпусу

  • Після цього наносимо перший шар шпаклівки і після того, як він трохи застигає, зачищаємо його шліфувальним папером.

наносимо перший шар шпаклівки і після того, як він трохи застигає, зачищаємо його шліфувальним папером.

  • Тепер вже вимальовується форма корпусу дзеркала. Для нас головне, щоб цей корпус не виявився занадто важким.
  • Потім наносимо ще один шар шпаклівки і вже зачищаємо більш дрібною наждачкою, виходячи тим самим вже на фінішну пряму.
  • В іншому дзеркалі, де корпус був серйозно пошкоджений, нам довелося накласти більше монтажної піни.

довелося накласти більше монтажної піни

  • А це неминуче призвело до того, що сам корпус став дещо важчим.
  • Тому, якщо він виявиться занадто важким, то можливо доведеться замінити це дзеркало новим.
  • Паралельно ми зачистили ретельно металеві деталі дзеркал від старої фарби і нанесли шар грунтовки.

зачистили ретельно металеві деталі дзеркал від старої фарби і нанесли шар грунтовки

  • Тепер вони просохнуть, і ми їх знову пофарбуємо в той колір, який вони мали до ремонту.

ми їх знову пофарбуємо в тому колір, який вони мали до ремонту

  • При цьому фарбу краще видаляти повністю, бо потім можуть бути видні переходи при повторному фарбуванні.
  • У нас так вийшло, тому довелося все знову грунтовно зачищати до металу і потім повторно наносити грунтовку.
  • Після цього все вийшло вже ідеально і трикутник тепер повністю готовий до фарбування.

 трикутник тепер повністю готовий до фарбування

  • А за цей час ми вже приготували до фарбування і перший корпус дзеркала.

 ми вже приготували до фарбування і перший корпус дзеркала.

  • Звичайно, тут пошкодження було невеликим, тому ми швидко впоралися з ним і без особливих проблем відновили всю його геометрію.

ми швидко впоралися з ним і без особливих проблем відновили всю його геометрію.

  • Але, в принципі, таким способом можна відновити корпус будь-якого дзеркала і практично з будь-якими пошкодженнями.
  • При цьому ви заощадите чималі гроші.
  • Підтвердженням цьому є друге дзеркало Деу Нексія, корпус якого мав куди більше пошкодження.

 друге дзеркало Деу Нексія, корпус якого мав куди більше ушкодження

  • У нас вийшло його відновити практично ідеально.
  • Тепер залишилося покрити шпаклівкою і знову все пофарбувати в один колір.

залишилося покрити шпаклівкою і знову все пофарбувати в один колір

  • Отже, пофарбували ми всі деталі дзеркал в один колір і залишили висихати.

  • Однак, при більш детальному огляді на корпусі одного з дзеркал можна побачити тріщину.

  • Це те дзеркало, в якому було невелике ушкодження. Цю тріщину ми просто банально пропустили.
  • На корпусі другого дзеркала залишилася видною лінія нанесення монтажної піни.

На корпусі другого дзеркала залишилася видною лінія нанесення монтажної піни.

  • Причиною тому є епоксидна смола, яка ще не до кінця просохла.
  • Після того, як вона повністю висохне, ми нанесемо ще один шар фарби і більше цієї лінії видно не буде.
  • Металеві трикутники вийшли у нас красиві і тепер мають чорний матовий колір.

Металеві трикутники вийшли у нас красиві

  • До них претензій і зауважень ніяких абсолютно немає.
  • В результаті ми знежирити ще раз поверхні всіх деталей і знову покрили їх вже другим шаром чорної матової фарби.

знежирити ще раз поверхні всіх деталей і знову покрили їх вже другим шаром чорної матової фарби

  • Але, серед усього іншого ця фарба має деякі недоліки.
  • Перш за все, вона чомусь стирається після обробки знежирювачем. Якщо гарненько потерти, то можна її практично повністю стерти.
  • Крім того, вона занадто довго сохне. Але діватися нікуди, тому покриваємо всі деталі дзеркал другим шаром цієї фарби.
  • Після того, як фарба висохла, збираємо дзеркала знову.

збираємо дзеркала знову

  • І тепер саме час привести в порядок самі дзеркальні елементи.

 саме час привести в порядок самі дзеркальні елементи.

  • Зробити це можна під проточною водою з використанням мила.
  • Вимивши добре дзеркальні елементи, встановлюємо їх в корпуси дзеркал і прикріплюємо на кузові автомобіля.

встановлюємо дзеркала в корпуси і прикріплюємо на кузові автомобіля

  • Ніяких слідів пошкоджень при цьому практично ніде не видно. А самі дзеркала тепер виглядають просто шикарно.
  • Попутно ми відремонтували всі несправності дзеркал і тепер всі функції їх працюють бездоганно.

відремонтували всі несправності дзеркал і тепер всі функції працюють бездоганно

  • Ось таким способом нам вдалося повністю реставрувати пошкоджені і з облізлою фарбою дзеркала, заощадивши при цьому чималі кошти.
  • На цьому нашу розповідь про самостійне відновлення пластикових корпусів бічних дзеркал заднього виду Деу Нексія закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Відновлення пластика бічного дзеркала Деу Нексія"

Відгуки: 0




Дзеркало для ремонту Деу Нексія:

Корпус для ремонту Деу Нексія:

.