Як вибрати шарову опору на Джилі СК

Переважна більшість сучасних автомобілів випускаються з приводом на передні колеса.

Це пов'язано з тим, що автомобіль з таким видом приводу більш економічний, ніж аналогічне авто з приводом на задні колеса.

Крім того, передньопривідні автомобілі мають кращу керованість і стійкість на дорозі.

В силу цього, в підвісці передньопривідного автомобіля використовуються шарніри шарового типу.

Їх називають ще шаровими опорами.

Як правило, в передній підвісці, а шарова опора є частиною підвіски автомобіля, використовують два таких шарніра.

З їх допомогою здійснюється з'єднання ступиць передніх керованих коліс з відповідними ричагами.

Необхідність використання саме такого шарніра продиктована бажанням зробити обертання передніх коліс з одночасною незначною зміною напрямку.

Сама по собі шарова опора являє собою корпус з сферичною або кулястою виїмкою, в яку вставляється палець з відповідною виїмці кулею на кінці.

На іншому кінці пальця нанесене різьблення, а весь цей вузол захищається зверху прогумованим пильником.

Така конструкція дозволяє пальцю нахилятися в різні боки з одночасним обертанням.

Автомобіль китайського виробництва Geely CK також є передньопривідним, в передній підвісці якого, як і у всіх аналогічних моделях, встановлено дві шарові опори.

Кожна з них має на корпусі приплив у вигляді кронштейна з трьома отворами, в які вставляються три болта для закріплення шарніра на ричазі.

Вибираємо правильно шарові опори для Geely CK

У цій статті ми хочемо розповісти про деякі несподівані нюанси при виборі шарових опор для Джилі СК.

 хочемо розповісти про деякі несподівані нюанси при виборі кульових опор для Джилі СК.

  • Отже, як вже було сказано, шарова опора на даному автомобілі кріпиться до ричага за допомогою трьох болтів.
  • Для цього корпус шарніра має прилив у вигляді кронштейна з трьома отворами.

 корпус шарніра має прилив у вигляді кронштейна з трьома отворами

  • Головне, щоб цей прилив був виготовлений практично горизонтально, у всякому разі максимально близько до цього.
  • В принципі, більшість шарнірів мають припливи виготовлені саме таким чином.

 більшість шарнірів мають припливи виготовлені саме таким чином

  • Однак, як виявилося є і такі екземпляри в яких цей приплив занадто завернутий вгору.

 є і такі екземпляри в яких цей приплив занадто завернутий вгору

  • Все б нічого, якби не одна проблема.
  • Якщо встановити на автомобіль шарові саме такого виготовлення, то може вийти так, що передні колеса замість того, щоб стояти паралельно поздовжній осі кузова авто і одне відносно іншого, будуть завернуті в одну або іншу сторону.
  • Це, швидше за все, звичайний брак виробника.
  • Так в одного власника були встановлені саме такі шарніри і в результаті задня частина коліс пішла всередину.

 були встановлені саме такі шарніри і в результаті задня частина коліс пішла всередину

  • Хоча не факт, що таке може статися завжди.
  • В іншому випадку на автомобіль Джилі СК також були встановлені шарові опори саме такого плану.
  • Це були вироби виробництва торгової марки«MOOG" з США
  • Так от, передні колеса в цьому випадку стояли нормально і автомобіль при цьому управлявся, як зазвичай.
  • Але, ми вважаємо, що це, швидше за все, виключення з правил, ніж норма.
  • Тому радимо при виборі шарових опор завжди звертати увагу на стан припливу їх корпусу.
  • І віддавати перевагу тільки тим, в яких цей прилив виготовлений максимально наближено до горизонталі.
  • В іншому випадку у вас можуть після їх установки виникнути проблеми з передніми колесами.
  • На цьому нашу розповідь про самостійний вибір шарових опор для Шевроле СК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як вибрати шарову опору на Джилі СК"

Відгуки: 0




Шарова опора для ремонту Джилі СК:

Ступиця для ремонту Джилі СК:

Ричаг для ремонту Джилі СК:

Корпус для ремонту Джилі СК:

Палець для ремонту Джилі СК:

Пильники для ремонту Джилі СК:

Кронштейн для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

.