Підключення сканера Джилі СК

Всі ми прекрасно знаємо, що сучасні автомобілі в достатній мірі нашпиговані різними датчиками та іншими електронними пристроями, які не тільки роблять керування транспортним засобом більш легким і зручним, але і дають досить інформації про стан всіх його систем блоку управління.

Останній у свою чергу повідомляє про всі виниклі несправності водієві.

Відбувається це шляхом запалювання відповідних індикаторів на панелі приладів.

Одночасно, з появою електронних блоків керування, що встановлюються на автомобілях, розвинулася і система відповідної діагностики стану їх систем.

І сьогодні в спеціалізованих офіційних автомайстернях, а тим більше в автоцентрах, широко використовується така система.

Практично будь-який ремонт машини починається з проведення відповідної діагностики.

Для цієї мети використовуються різні сканери, дилерські сканери, адаптери та інше діагностичне обладнання.

Зрозуміло, що для того, щоб провести будь-яку діагностику, необхідно якимось чином підключитися до бортового блоку управління конкретного авто.

Але, для того, щоб підключитися, необхідно мати спеціальну програму, відповідну проводку, ну і діагностичне обладнання, природньо.

Для зручності користування в автомобілях передбачені спеціальні колодки або роз'єми.

Сьогодні це роз'єм OBD-II, що представляє собою колодку з двома рядами, по 8 в кожному, спеціальних контактів.

Він відповідає спеціально розробленому і встановленому для всіх стандарту SAE J1962.

У цьому стандарті передбачені відповідні протоколи, що дозволяють при необхідності виконувати з'єднання з двигуном автомобіля і його системами.

Крім того, контролювати роботу і стан всіх частин кузова та багатьох інших пристроїв.

Ну, і найголовніше, за допомогою відповідного діагностичного обладнання можна виконувати діагностику всієї системи керування автомобілем, а також здійснювати контроль за роботою силового агрегату.

Згідно встановленого правила, зазначений роз'єм повинен бути встановлений в салоні автомобіля в безпосередній близькості від рульового колеса.

Все це зроблено з тією метою, щоб водій мав можливість зі свого місця дотягнутися до гнізда і без особливих проблем і зусиль підключити сканер або інший діагностичне пристрій.

Вивчаємо самостійно розпинівку контактів діагностичного роз'єму Geely CK

У цій статті ми хочемо розповісти про те, де розташована і які контакти має діагностична колодка Джилі СК.

 де розташована і які контакти має діагностична колодка Джилі СК.

  • Як і належить, роз'єм для підключення діагностичного обладнання в цьому автомобілі розташований в корпусі торпеди зліва від рульового колеса.

роз'єм для підключення діагностичного обладнання в цьому автомобілі розташований в корпусі торпеди зліва від рульового колеса.

  • Тут є спеціальне гніздо, в якому і встановлений відповідний роз'єм OBD-II.

є спеціальне гніздо, в якому встановлено відповідний роз'єм OBD-II

  • Утримується ця колодка за допомогою двох засувок типу вусиків, розташованих з обох боків.
  • Їх потрібно відігнути до самого гнізда, і колодка просто видавлюється всередину панелі.

 колодка просто видавлюється всередину панелі.

  • Далі можна, звичайно, відкрутити і зняти декоративну пластикову панель, на якій встановлено цей роз'єм.
  • Але, простіше видавити його всередину та вийняти через низ торпеди.

простіше видавити роз'єм всередину та вийняти через низ торпеди.

  • На наше глибоке переконання, діагностику повинна виконувати тільки спеціально підготовлена людина.
  • Саме тому ми не схвалюємо самостійне проведення цієї операції.
  • Мало того, ми проти різного роду зміни параметрів настройки будь-якої з систем автомобіля, а також перепрошивки.
  • Просто ми вважаємо, що це в кінцевому результаті принесе зовсім незначну користь.
  • Тому, що робота автотранспортного засобу або його силового агрегату від цього може покращитися на стільки мало, що ви можете просто цього навіть не помітити.
  • Тому діагностику потрібно виконувати в спеціалізованих центрах спеціальними фахівцями з використанням призначеної саме для виконання таких операцій апаратурою.
  • Але, так як багато хто все ж намагаються самостійно щось підключати, якісь сканери і діагностувати функціонування якоїсь програми або роботу окремого вузла, то ми вирішили все ж розповісти про те, яким чином підключений цей роз'єм в машині.
  • Якщо розвернути цю колодку тильною стороною, то можна побачити, що до неї підключено всього чотири дроти.

можна побачити, що до неї підключено всього чотири дроти.

  • Це один чорний, два жовтих із зеленим і один жовтий з білим.
  • Все це стосується автомобіля Джилі СК.
  • Якщо ж подивитися на Джилі СК2, то тут ця колодка розташована в тому ж самому місці.

на Джилі СК2, то тут ця колодка розташована в тому ж самому місці

  • Виймається цей роз'єм теж таким же способом, як і на Джилі СК.
  • Але, коли ми розВЕрнемо цю колодку тильною стороною, то можемо відразу побачити, що тут підключені вже не чотири, а цілих п'ять проводів.

тут підключені вже не чотири, а цілих п'ять проводів.

  • Мало того, забарвлення проводів тут трохи інше також. З чим це пов'язано, сказати так відразу складно.
  • Для цього потрібно детально розбиратися в електроланцюзі або швидше за все в конструкції і підключенні блоку управління.
  • Як би там не було, але ми як і раніше вважаємо, що до цієї колодки або роз'єму потрібно підключати тільки професійний сканер і з його допомогою виконувати діагностику при необхідності.
  • А всі інші спроби підключити сюди мобільний телефон або ноутбук з якимись програмами ми вважаємо просто несерйозним заняттям.
  • Встановлюється роз'єм назад дуже просто.
  • Його просто вставляють назад в своє гніздо і там дві засувки автоматично самі замикаються.
  • На цьому нашу розповідь про самостійне вивчення розпіновки контактів на діагностичному роз'ємі Джилі СК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Підключення сканера Джилі СК"

Відгуки: 1


Василь Іванович

Дякую вам за змістовну і зрозумілу статтю! Хорошу справу робите! Вам процвітання і зростання!




Блок управління для ремонту Джилі СК:

Панель приладів для ремонту Джилі СК:

Проводка для ремонту Джилі СК:

Корпус для ремонту Джилі СК:

Панель для ремонту Джилі СК:

Торпеда для ремонту Джилі СК:

.