Про значення фільтрів і їх важливості в будові будь-якого автомобіля зайвий раз говорити не доводиться.
Завдяки наявності таких пристроїв двигун автотранспортного засобу і його системи можуть нормально функціонувати, а також виходжувати досить пристойний пробіг без капітального ремонту.
А власники і його пасажири можуть нормально почувати себе в салоні під час пересування.
Якщо масляний або паливний фільтри відповідають за стан палива і масла в двигуні, то повітряний фільтр очищає повітря, що надходить на дросельну заслонку цього агрегату, а також на інші вузли.
Для очищення повітряних мас, що надходять в салон автомобіля призначений фільтруючий вузол салону.
Автомобіль китайського виробництва Chery Amulet також в своєму пристрої має повітряний фільтр і фільтр салону.
І один, і другий з них встановлені під капотом, а тому корпус одного і іншого можна побачити, піднявши капот.
Але, це тільки їх корпуси, а фільтруючі елементи розташовані всередині.
З часом, як один з них, так і інший забруднюються і перестають виконувати свої функції.
Саме тому періодично, особливо перед початком теплого періоду року, фільтруючі елементи цих пристроїв потрібно в обов'язковому порядку замінювати.
Міняємо самостійно повітряний фільтр і фільтр салону Chery Amulet
В черговій пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому замінити повітряний фільтр і фільтр салону на Чері Амулет.

- Отже, насамперед виконуємо заміну повітряного фільтра двигуна.
- Для цього нам знадобиться викрутка з хрестоподібним лезом.
- З її допомогою послаблюємо хомут, що утримує відвідний шланг системи вентиляції картера силового агрегату.

- І потім знімаємо цей шланг зі штуцера корпусу фільтра.

- Після цього послаблюємо хомут кріплення гофрованого повітряпідводного шланга або рукава до корпусу фільтра.

- І також його знімаємо зі штуцера фільтра.
- Таким же самим чином послаблюємо хомут кріплення цього повітроводу до дросельного вузла і також знімаємо його звідти.

- Далі відстібуємо засувки на кришці корпусу фільтра і знімаємо її.

- При цьому гофрований повітропідвідний рукав можна від'єднувати від кришки корпусу фільтра, а можна і не від'єднувати.
- В такому випадку кришка знімається разом з рукавом.
- Витягнувши фільтруючий елемент, пилососом ми ретельно видули весь пил в корпусі фільтра Чері Амулет, якого там зібралося предостатньо.
- Можна для цього використовувати і компресор.
- Після цього встановлюємо на місце новий фільтруючий елемент і збираємо все в зворотньому порядку.

- Далі ми вирішили заодно і замінити фільтр салону, який розташований тут же, тільки трохи вище.
- Для того, щоб дістатися до цього фільтра, необхідно для початку відкрутити двірники.
- З цією метою ми знімаємо пластмасові ковпачки з болтів кріплення двірників.

- При цьому ми зняли тільки один двірник, встановлений з боку пасажира.

- Хоча зазвичай знімаються обидва двірники, та й зручніше так просто працювати, оскільки сам фільтр розташований з боку пасажира.
- Так от, ми зняли один двірник, знявши пластмасовий ковпачок і відкрутивши гайку під ним.
- Потім трохи розхитали сам двірник з боку в бік і таким чином зняли.
- Тепер нам потрібно зняти накладну решітку, розташовану під двірниками.

- Тут також можна знімати решітку повністю для зручності, але ми відкрутили тільки частину болтів, що розташовані ближче до корпусу фільтра салону і потім просто її потягнули трохи вниз.
- Справа в тому, що знизу на ній є спеціальні невеликі гачки, які входять у спеціальні кріплення.
- Тому необхідно ці гачки вивести з цих кріплень.
- При зворотній установці цієї решітки, необхідно її спочатку трохи втиснути, щоб знову ж таки ці гачки потрапили в свої кріплення і потім потягнути вгору.
- Сам фільтруючий елемент намагайтеся купувати більш якісний.
- Справа в тому, що ми купили найпростіший, паперовий, а в ньому вусики виявилися дуже слабкими і при установці відразу відірвалися.
- Тому довелося їх приклеїти знову скотчем на свої місця.
- Після зняття решітки нам ще знадобиться зняти жолоб для стоку води.

- У зв'язку з тим, що цей жолоб дуже тонкий, у багатьох місцях у нас з'явилися в ньому тріщини.
- Тому ми їх просто зсередини заклеїли скотчем і тепер цей жолоб став виглядати зовсім по-іншому.

- Тепер всі тріщини виявилися захованими і воду пропускати цей жолоб сподіваємося більше не буде.
- При установці решітки ми також зіткнулися з такою проблемою, що вона просто не прилягала щільно до стікла.
- Тому довелося встановити одну шайбу на болт під саму решітку і ще одну зверху.

- В результаті все встало на своє місце і вода стікала вільно в жолоб з лобового скла.
- Крім того, при установці двірника на своє місце, ми змастили знову мастилом місце установки його, а також і шліци.

- Пізніше зробимо це і з другим. Потім, коли виникне необхідність зняти двірники, зробити це буде набагато легше.
- Таким ось нехитрим чином можна без особливих проблем замінити на своєму автомобілі обидва повітряних фільтра.
- На цьому нашу розповідь про самостійну заміну фільтра салону і повітряного фільтра двигуна на Чері Амулет закінчено.