☎ 093-170-41-80
☎ 050-800-80-22
☎ 067-757-57-95
✔ Професійний
✔ Підбір запчастин
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



Розкажіть друзям

Як перевірити датчик кисню лямбда зонд на Джилі СК

Сьогоднішні реалії такі, що питання захисту навколишнього середовища стають одними з найголовніших.

У зв'язку з цим і конструктори сучасних автомобільних моделей надають велике значення рівню забруднення або викиду шкідливих речовин в атмосферу від роботи силового агрегату кожної автомашини.

Крім цього, вимоги міжнародних організацій, що здійснюють боротьбу із забрудненням і контроль рівня шкідливих викидів, з кожним роком все більше посилюються.

В зв'язку з цим у сучасних автотранспортних засобах з'явилися такі пристрої, як каталізатор і лямбда зонд.

Останній покликаний якраз контролювати якість вихлопних газів, що викидаються в атмосферу в результаті згоряння палива в двигуні автомобіля.

Головним його завданням є визначення кількості кисню в цих газах і передача цієї інформації на електронний блок управління.

Саме тому лямбда зонд ще називають датчиком кисню.

ЕБУ автомобіля, отримавши інформацію від датчика кисню, відразу ж на основі її аналізу, приймає рішення про кількість палива, необхідного для подачі в камеру згоряння двигуна з метою утворення найбільш якісної і продуктивної повітряно-паливної суміші.

Крім того, на основі отримуваної інформації від лямбди зонда вибирається і відповідний кут випередження запалювання.

Як бачимо, значення цього пристрою для кожного автомобіля досить істотно.

Тому його роботі завжди приділяється велика увага власниками автомобільних моделей.

З цією метою виконується регулярна перевірка стану лямбда зонда і ефективності його роботи.

Для цього застосовуються сучасні засоби електроніки, одним з яких є OBD сканер.

Це спеціально розроблена система бортової діагностики автомобіля, яка на сьогоднішній день вже має величезний функціонал.

Найбільш сучасним, яким користуються всі фахівці і автовласники, сьогодні вважається спеціально розроблений протокол виконання діагностики OBD II.

Перевіряємо самостійно стан лямбда зонда за допомогою OBD сканера на Geely CK

У цій статті ми хочемо розповісти про порядок самостійної перевірки стану лямбда зонда на Джилі СК.

хочемо розповісти про порядок самостійної перевірки стану лямбда зонда на Джилі СК.

  • Кожен власник автомобіля Джилі СК, напевно, знає, що зліва від водія внизу торпеди є спеціальний діагностичний роз'єм.

 зліва від водія внизу торпеди є спеціальний діагностичний роз'єм.

  • В нього для виконання діагностики згідно з протоколом OBD II буде потрібно вімкнути спеціальний сканер.

для виконання діагностики згідно з протоколом OBD II буде потрібно вімкнути спеціальний сканер

  • У нас в даному випадку OBD II сканер типу ELM327.
  • Це пристрій забезпечує з'єднання вашого смартфона або комп'ютера з ЕБУ автомобіля і дає тим самим можливість перевірити стан практично будь-якого датчика.
  • Після цього вставляємо сканер в діагностичний роз'єм.

 вставляємо сканер в діагностичний роз'єм.

  • Далі запускаємо двигун автомобіля і прогріваємо його до робочої температури.
  • В цей час включаємо наш смартфон із заздалегідь встановленою програмою діагностування.

 включаємо наш смартфон із заздалегідь встановленою програмою діагностування

  • На екрані телефону знаходимо значок з програмою Torque.

На екрані телефону знаходимо значок з програмою Torque.

  • Саме цю програму ми встановили і тепер постійно використовуємо для діагностики.
  • Але, в інтернеті існує багато різних програм, з яких кожен може вибрати собі таку, яка йому найбільше подобається.
  • Таким чином, натискаємо кнопку на екрані телефону з логотипом обраної програми і чекаємо поки ця програма завантажиться і встановить зв'язок з ЕБУ.
  • Про це нам буде сигналізувати значок у формі машинки, який після повного підключення перестане блимати.

значок у формі машинки, який після повного підключення перестане блимати

  • Далі знаходимо внизу картинку із зображенням спідометра і підписом внизу «Приладова панель».

 знаходимо внизу картинку із зображенням спідометра і підписом внизу «Приладова панель».

  • Натискаємо цю кнопку. Після цього отримуємо зображення наших приладів з відповідними значками.
  • Знаходимо покажчик температури двигуна, яка в робочому стані повинна бути в межах 84-86 градусів.

Знаходимо покажчик температури двигуна

  • Якщо двигун у вас прогрівся до цих значень температури, перегортаємо пару сторінок і знаходимо сторінку з зазначенням стану вихлопних газів.
  • Ця сторінка має відповідний напис: "Контроль вихлопу s / DTC".

 сторінка має відповідний напис:

  • Тут можна побачити стан саме нашого датчика кисню або «Датчик О2».

Тут можна побачити стан саме нашого датчика кисню або «Датчик О2

  • Як бачимо, навпроти цього напису стоїть позначка зеленим кольором "Complete", що значить, повністю готовий до роботи.
  • Тут же є напис, що нагрівач цього датчика не повністю готовий, але насправді це не так вже й важливо.
  • Але, в ідеалі у вас повинні бути написи зеленим кольором навпроти датчика кисню або лямбда зонда і також навпроти його нагрівача.
  • Це буде означати, що лямбда зонд вашого автомобіля Джилі СК в повному порядку.
  • Крім того, перегортаємо сторінку далі і бачимо наступний напис.

перегортаємо сторінку далі і бачимо наступний напис.

  • Саме такий напис має бути в тому випадку, коли датчик кисню (ДК) вашого авто знаходиться в повному робочому стані.
  • Якщо буде інший напис, значить лямбда зонд потрібно перевіряти або замінити.
  • Крім того, повертаємося назад на початок і знаходимо зображення графіка роботи лямбда зонда нашого автомобіля.

повертаємося назад на початок і знаходимо зображення графіка роботи лямбда зонда

  • Він повинен бути саме ламаним, а не у вигляді прямої лінії.

Він повинен бути саме ламаним, а не у вигляді прямої лінії.

  • Якщо ви побачите діаграму у вигляді прямої на цифрі нуль або 0,1 В, значить ваш датчик кисню просто не працює або вийшов з ладу.
  • А це означає, що його необхідно замінити.
  • В нормальному стані діаграма на графіку повинна бути в районі 0,6-0,8 В.

діаграма на графіку повинна бути в районі 0,6-0,8 В.

  • Це буде підтвердженням того, що лямбда зонд вашого автомобіля працює нормально.
  • Ось таким способом за допомогою OBD II сканера і смартфона можна легко самому перевірити стан кисневого датчика на вашому автомобілі.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну перевірку лямбда зонда на Джилі СК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як перевірити датчик кисню лямбда зонд на Джилі СК"

Відгуки: 0




.