Заміна хрестовини кардана Грейт Вол Ховер

В числі багатьох деталей, що утворюють трансмісію автомобіля є і кардан.

Основним призначенням карданної передачі або кардана, як її скорочено називають водії, є передача крутного моменту від двигуна авто і його коробки перемикання передач до редуктора заднього моста.

Мало того, така передача дозволяє не просто передавати обертання вторинного валу КПП, а робити це незалежно від положення підвіски щодо автомобільного кузова, а також його коліс.

Необхідність передачі крутного моменту саме таким чином виникла у зв'язку з віддаленістю КПП від заднього моста автомашини, а також розташування їх на різній висоті від дорожнього полотна.

Унікальність такої передачі заключаються в тому, що її дві труби з'єднані за допомогою універсального шарніра, що складається з двох вилок, голчастих підшипників і хрестовини.

Завдяки цьому карданна передача може виконувати обертання під певним кутом.

В легкових автомобілях такого роду передача використовується на повнопривідних моделях або з приводом на задні колеса.

Яскравим представником повнопривідних автотранспортних засобів є і позашляховик Great Wall Hover.

Це дітище автомобільної компанії з Піднебесної Great Wall Motors, безперервний випуск якого триває вже півтора десятка років.

Такий факт, безумовно, говорить про якість і популярність автомобіля.

Міняємо самостійно хрестовину карданного валу автомобіля Great Wall Hover

В черговий нашій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно замінити хрестовину кардана на Грейт Вол Хувер.

 яким чином можна самостійно замінити хрестовину кардана на Грейт Вол Хувер.

  • Так сталося, що на хрестовині кардана нашого автомобіля вже з'явилася іржа.

на хрестовині кардана нашого автомобіля вже з'явилася іржа.

  • Це ще один сигнал для того, що настав час замінити цю деталь в шарнірі карданної передачі.
  • Для цього за допомогою ключів на 14 і 16 відкручуємо чотири болта на шарнірі.

за допомогою ключів на 14 і 16 відкручуємо чотири болта на шарнірі.

  • Таким способом ми роз'єднуємо кардан і після цього знімаємо його.

 рас з'єднуємо кардан і після цього знімаємо його

  • Далі укладаємо знятий кардан на дерев'яний брусок і за допомогою наставки обстукуємо кожну чашку шарніра для того, щоб легше вийшло її стопорне кільце.

за допомогою наставки обстукуємо кожну чашку шарніра

  • І потім без проблем виймаємо стопорні кільця, встновлені на чашках.

виймаємо стопорні кільця, устнавленные на чашках

  • Для цієї мети найкраще підійдуть довгі круглогубці.
  • Після того, як зняли всі чотири стопорних кільця, беремо велику головку на 27 або 30 та з її допомогою вибиваємо хрестовину з вилки.

 вибиваємо хрестовину з вилки.

  • Зазвичай вона без особливих зусиль виходить, і ми можемо зняти з хрестовини спочатку одну вилку з фланцем

зняти з хрестовини спочатку одну вилку з фланцем

  • А з іншого, що на кардані, просто молотком вибиваємо саму хрестовину кардана Грейт Вол Хувер.

 молотком вибиваємо саму хрестовину кардана Грейт Вол Хувер.

  • В підшипниках у нас при цьому бачимо, що голки повністю посипалися, а в самому підшипнику повно сміття від іржі.

голки повністю посипалися, а в самому підшипнику повно сміття від іржі

  • Це підтверджує правильність прийнятого нами рішення по заміні хрестовини.
  • В результаті за допомогою молотка і спеціальних наставок ми демонтували хрестовину кардана нашого авто.

демонтували хрестовину кардана нашого авто

  • Далі за допомогою щітки по металу ретельно вичищаємо вилки кардана від пилу і бруду.

ретельно вичищаємо вилки кардана від пилу і бруду

  • Не забуваємо почистити і фланець також.
  • За допомогою викрутки або іншого гострого предмета вичищаємо канавки для установки стопорних кілець.

вичищаємо канавки для установки стопорних кілець.

  • Оглядаючи зняту хрестовину можемо чітко бачити, що три чашки її знаходяться ще в нормальному стані, а одна з них має помітні вироблення.

одна з них має помітні виробітку.

  • Після цього змащуємо вушка на вилці фланця, а також і на самому кардані.

змащуємо вушка на вилці фланця, а також і на самому кардане.

  • Далі беремо нову хрестовину, яку ми заздалегідь придбали.

беремо нову хрестовину

  • Для тих, кому цікаво, ділимося каталожним номером цієї хрестовини.

ділимося каталожним номером цієї хрестовини.

  • Попередньо знімаємо всі чашки з підшипниками з нової хрестовини.

Попередньо знімаємо всі чашки з підшипниками

  • Всі вони нормально промазані. Тому можемо відразу встановлювати на кардан.
  • Для цього заводимо один кінець хрестовини в вушко кардана з середини вилки.

заводимо один кінець хрестовини в вушко кардана з середини вилки

  • Після цього зовні одягаємо на цей кінець чашку з підшипником, провертаємо на хрестовині і вставляємо також в вушко кардана Грейт Вол Хувер.

 зовні одягаємо на цей кінець чашку з підшипником, провертаємо на хрестовині і вставляємо також в вушко кардана

  • Потім забиваємо цю чашку всередину вушка таким чином, щоб було видно канавку для стопорного кільця.

забиваємо цю чашку всередину вушка таким чином, щоб була видна канавка для стопорного кільця

  • Далі встановлюємо на місце стопорне кільце.

встановлюємо на місце стопорне кільце

  • При цьому, загнуті кінці його потрібно круглогубцями стиснути всередину, кільце вставити в канавку і потім кінці відпустити.
  • Кільце має щільно встати в канавку.
  • Після цього точно таку ж операцію виконуємо і на протилежному боці хрестовини.

точно таку ж операцію виконуємо і на протилежній стороні хрестовини

  • Тепер можемо ставити фланець на своє місце, і також одягати чашки в вушка на кінці хрестовини.

Тепер можемо ставити фланець на своє місце

  • Тут хочеться відзначити, що чим дорожчу і якіснішу ви придбаєте хрестовину, тим легше і простіше її потім буде вставити на місце.
  • Пов'язано це з тим, що в такому виробі максимально точно витримані всі розміри.
  • Саме тому вона встає без особливих проблем на своє місце і легко фіксується стопорними кільцями.
  • До того ж дорожча і якісна хрестовина потім довше буде експлуатуватися без заміни.
  • Встановивши таким способом нову хрестовину на своє місце, перевіряємо за фланець обертання його в обидві сторони.

перевіряємо за фланець обертання його в обидві сторони

  • Він повинен обертатися легко і без всякого заїдання.
  • Якщо ж в якусь із сторін фланець повертається важкувато, то для цього необхідно трохи послабити хрестовину.
  • Щоб це зробити знову беремо свою велику головку наставляємо на хрестовину і злегка наносимо удари молотком.

беремо свою велику головку наставляємо на хрестовину і злегка наносимо удари

  • В результаті добиваємося того, щоб фланець повертався в обидві сторони легко і без закушування.
  • Якщо ж цього не добиватися, то з того боку, де фланець повертається важко, в процесі експлуатації чашка буде постійно грітися і, як результат, передчасний вихід хрестовини з ладу.
  • В результаті домігшись легкого ходу фланця, встановлюємо кардан Грейт Вол Хувер на своє місце.
  • А з іншого боку закручуємо назад на свої місця чотири болта на фланці.

закручуємо назад на свої місця чотири болта на фланці

  • Попередньо не забудьте очистити різьблення болтів від бруду і змастити їх перед установкою.
  • Також, варто перевірити і всі гайки.
  • Погані болти або гайки краще замінити. Це полегшить вам наступного разу демонтаж кардана в разі потреби.
  • І на цьому процес заміни хрестовини можна вважати повністю завершеним.
  • Тому й нашу розповідь про самостійну заміну хрестовини кардана Грейт Вол Хувер на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна хрестовини кардана Грейт Вол Ховер"

Відгуки: 2


Василь

Як зазвичай буває, несподівано з'явилася вібрація при русі авто. А при гальмуванні, всю машину трясло. Складалося відчуття, що я їду на всюдиході а не на легковому авто. Подумав. Розвал збився. Заїхав на СТО, трохи розвал був порушений, відрегулювали його. А так же перевірили ходову, сказали, що хрестовина заднього кардана розбита, біля редуктора. Заміна у них гарних грошей вартує. Ну їх ... подумав я, міняв ж раніше на інших машинах. Сам поміняю. Подивився тут теми, з цього приводу, заліз під машину, і поміняв, нічого дуже важкого там немає.


Василь

Як зазвичай буває, несподівано з'явилася вібрація при русі авто. А при гальмуванні, всю машину трясло. Складалося відчуття, що я їду на всюдиході а не на легковому авто. Подумав. Розвал збився. Заїхав на СТО, трохи розвал був порушений, відрегулювали його. А так же перевірили ходову, сказали, що хрестовина заднього кардана розбита, біля редуктора. Заміна у них гарних грошей вартує. Ну їх ... подумав я, міняв ж раніше на інших машинах. Сам поміняю. Подивився тут теми, з цього приводу, заліз під машину, і поміняв, нічого дуже важкого там немає.




Вал для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Підшипник для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Хрестовина для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Вилка для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Гайка для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

.