Заміна заднього крила Деу Ланос

В нашій країні, напевно, немає такої людини, яка б не знала автомобіль Daewoo Lanos.

І це не дивно, оскільки на початку двохтисячних він справедливо став народним.

За роки випуску цієї моделі, а випускалася вона цілих двадцять років у різних країнах, автолюбителі бачили її в трьох варіантах кузова.

Найбільше цей автомобіль знають у кузові седан на четверо дверей.

Крім того, з конвеєрів різних заводів в різний час сходили модифікації Lanos в кузовах хетчбек на 3 і 5 дверей.

Був ще й варіант кабріолета, та таких моделей було випущено обмежену кількість.

В більшості своїй цей народний автомобіль випускався в закритому, суцільнометалевому, несучого типу кузові.

Бампера виготовлялися пластмасовими і практично завжди пофарбовані в той же колір, що і кузов машини.

До якості металу, з якого виготовлялися кузови для такого транспортного засобу в основному особливих претензій з боку власників не було.

Але, як і всі металеві деталі, кузов тут також з часом піддається впливу корозії, що призводить до неминучого ремонту.

Ремонт кузова завжди відрізнявся своєю трудомісткістю, часовими рамками і відповідною вартістю.

Як правило, ремонтом кузовів займаються спеціальні майстри, які володіють відповідними знаннями в цій області, навичками, а також мають у своєму розпорядженні необхідні для таких цілей інструменти. 

Однак, не завжди є можливість віддати свою машину в руки таким спецам в силу різних причин.

Тому непогано б і самому спробувати виконати деякі операції, пов'язані з ремонтом кузова.

Міняємо своїми силами заднє крило Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому замінити заднє крило на Деу Ланос.

як можна самому замінити заднє крило на Деу Ланос.

  • Значить, в нашому автомобілі виявилося пошкодженим заднє ліве крило.

 у нашому автомобілі виявилося пошкодженим заднє ліве крило

  • Відновлювати його обійдеться занадто дорого, тому було прийнято рішення замість цього крила поставити нове.
  • Для цієї мети, природньо, було придбано нове крило.

було придбано нове крило

  • Тут потрібно відзначити, що зазвичай кузовні деталі, в тому числі і крила, поставляються оливкового кольору і сріблястого, як у нас.
  • Ті, що оливкового кольору приблизно вдвічі дорожче сріблястих. Природно, що і якість їх також на порядок вище.
  • Для виконання даного виду ремонту нам потрібно зняти заднє стікло автомобіля.
  • Отже, перш ніж починати ремонт, заміряємо розміри нового крила і трохи менше цих розмірів робимо розмітку на старому крилі.
  • Робиться в результаті невелике запас.
  • Після цього висвердлюємо точки зварювання на старому крилі спочатку.

высверливаем точки зварювання на старому крилі спочатку.

  • Якщо десь ще трохи виходить недотягнутий каркас, після установки нового крила можна дотягнути.
  • Висвердлюємо при цьому по всьому периметру.
  • І після висвердлювання за допомогою болгарки вирізаємо тепер старе заднє крило.

 за допомогою болгарки вирізаємо тепер старе заднє крило.

  • Далі за допомогою зубила і молотка поступово, знову по всьому периметру, крім нижньої лінії, вибиваємо старе крило.

по всьому периметру, крім нижньої лінії, вибиваємо старе крило

  • Ми замість зубила використовували спеціальні смужки загартованого металу, з заточеним кінцем.
  • Збиваємо верхній лист заліза на каркасі кузова. Останнім відбиваємо нижній кінець на арці колеса Деу Ланос.

Останнім відбиваємо нижній кінець на арці колеса

  • Далі відриваємо повністю старе крило від каркаса кузова.
  • І тут ми виявили, що під цим верхнім крилом вся колісна арка повністю покрилася вже іржею.

 вся колісна арка повністю покрилася вже іржею.

  • Робити нічого, довелося все це гарненько зачистити.

довелося все це гарненько зачистити

  • Правда, толку від цього мало, оскільки іржа пішла тут і далі по кузовному каркасу під верхнім шаром металу.
  • І це при тому, що машині немає ще й п'яти років.
  • Як, вже згадувалося, ми вирізали дещо коротше крило, ніж нове і тепер будемо встановлювати замість нього нове на кінцях в нахлест з металом кузова.

вирізали дещо коротше крило, ніж нове

  • Крім того, зі старого крила ми висвердлили трикутник, що встановлюється всередині крила, і встановили його на нове.

зі старого крила ми висвердлили трикутник і встановили його на нове

  • При цьому приварили контактним зварюванням, поставивши буквально по пару точок з кожного боку.

приварили контактним зварюванням, поставивши буквально по пару точок

  • Тут немає сенсу ставити багато точок зварюванням, оскільки ми знаємо, що потім все привариться на совість.
  • Перевага даного крила полягає в тому, що для контактного зварювання немає потреби його зачищати.
  • Тому ми варимо швидко і без всяких проблем.

ми варимо швидко і без всяких проблем

  • Отже, чіпляємо на декількох затискачах крило на своє місце.

чіпляємо на кілька затискачів крило на своє місце.

  • Після чого регулюємо, при необхідності зазори, щоб вони були рівні і скрізь однакові.
  • Вгорі таке регулювання робиться в місці верхнього вильоту.

Вгорі таке регулювання робиться в місці верхнього вильоту.

  • Внизу це зробити ви не зможете, оскільки крило жорстко сіло на форму для заднього фонаря Деу Ланос.

крило жорстко село на форму для заднього ліхтаря

  • Також звертаємо увагу на зазор крила з задніми дверима салону внизу біля порога.

звертаємо увагу на зазор крила з задніми дверима салону внизу біля порога.

  • При необхідності тут також необхідно підрегулювати, щоб кут виходив красивим і зазор на дверях був практично однаковий по всій їх довжині. Для порівняння можна брати в приклад аналогічний зазор з протилежного боку.
  • Регулюємо величину зазору на стиках, де можна нове крило більше або менше підрізати.
  • Тоді крило можна при необхідності зрушувати ближче до дверей і вирівняти його по всій довжині.
  • Для цього можна яким-небудь гострим предметом накреслити потрібну лінію.

яким-небудь гострим предметом накреслити необхідну лінію

  • І після цього зняти крило і відрізати скільки буде потрібно або можна акуратно підрізати прямо на автомобілі, не знімаючи для цього крило.
  • При цьому потрібно дивитися, що краще підрізати, нове крило або елементи кузова.
  • Крім того, тут можна регулювати і затискачами, за допомогою яких утримується наше крило.
  • А також не забувайте про ригель замка дверей, щоб він виявився при цьому по центру і двері при цьому могли правильно і щільно закриватися.

 не забувайте про ригель замка дверей, щоб він виявився при цьому по центру

  • В результаті добиваємося нормального зазору скрізь, використовуючи для цього додаткові затискачі.
  • Можна, звичайно, фіксувати крило і за допомогою саморізів, але ми вважаємо, що працювати затискачами зручніше.
  • Для того, щоб отримати ідеальний стик вгорі робимо спеціальну заставну, вирізавши для цього фрагмент зі старого крила.

щоб отримати ідеальний стик вгорі робимо спеціальну заставну

  • Прихопили її зварюванням в шести місцях. Все акуратно при цьому зачищаємо і в результат маємо ідеальний майданчик для стикування.
  • Внизу поки цього не робимо, оскільки там можливо доведеться ще підрізати і можливо підтягувати.
  • Не потрібно забувати при цьому і про збіг нового крила з кузовом по контуру для установки заднього стікла.

Не потрібно забувати при цьому і про збіг нового крила з кузовом

  • Тут також варто все ідеально підрівняти.
  • Правда, буває так, що форма вигину на новому крилі дещо не збігається з формою аналогічного вигину на кузові.
  • Але, тут вже ви нічого зробити не зможете.
  • Домігшись в результаті скрізь більш-менш нормальних зазорів (добре, якщо вдається домогтися скрізь ідеальних) починаємо прихоплювати тепер крило відразу в п'яти точках.
  • Перша точка розташована вгорі, де ми по шву наносимо п'ять-шість точок зварюванням.

Перша точка розташована вгорі

  • Далі прихоплюємо крило внизу попереду на колісній арці Деу Ланос.

прихоплюємо крило внизу попереду на колісній арці

  • Після цього точку прихвату зварюванням робимо тут же на протилежному боці колісної арки внизу.

 точку прихвата зварюванням робимо тут же на протилежній стороні колісної арки

  • Ну і ще одну точку прихвату зробили зі зворотнього боку внизу під заднім ліхтарем.

 точку прихвата зробили із зворотного боку внизу під заднім ліхтарем

  • В результаті у нас крило виходить закріплено жорстко з усіх кінців.
  • Тепер можемо приступати заповнювати зварюванням всі шви, крім одного. Самий нижній стик біля порога залишаємо наостанок.

нижній стик біля порога залишаємо наостанок

  • Вся біда в тому, що тут внизу виявилося, що нове крило встановлено правильно, судячи по зазору на дверях.
  • А ось кінець кузова, до якого підходить нове крило, виявився дещо вдавленим всередину.

 кінець кузова, до якого підходить нове крило, виявився дещо вдавленим всередину

  • Знову ж таки, все це видно по зазору і по розташуванню дверей при закриванні.
  • Тому нам доведеться дещо витягнути цей кінець кузова.
  • Для цього приварюємо до цього кінця колечко і за нього витягуємо цю частину кузова.
  • Після цього прихопимо її зварюванням. Якщо необхідно, то приваримо кільце і всередині дверного отвору, щоб витягнути і там небагато.
  • Ну, а поки обварюєм, як і анонсувалося вище, всі інші стики крила.

обварюють, як і анонсувалося вище, всі інші стики крила

  • В результаті поварили скрізь, де це потрібно, але не дуже часто.

 поварили скрізь, де це потрібно, але не занадто часто

  • Крім того, все скрізь зачистили після цього, щоб не було слідів зварювання.
  • Ну і тепер приступаємо до нижнього стику в дверному отворі, який у нас залишився ще не завареним.
  • Як і говорилося, приварюємо для початку кільце до одного з листів.

приварюємо для початку кільце до одного з листів.

  • Після цього витягуємо цей кут, зачепившись за приварене кільце.

витягуємо цей кут, зачепившись за приварене кільце.

  • Прихоплюємо в потрібному положенні і далі точно таку ж процедуру проводимо і на іншій стороні цього стику.
  • Також, витягнувши до потрібного положення, прихоплюємо.
  • Потім проварюємо зварюванням весь шов, як це належить і потім всі шви, а також зварювальні точки зачищаємо.
  • В результаті отримуємо однаково по всій довжині дверей нормальний зазор.

отримуємо однаково по всій довжині дверей нормальний зазор

  • При цьому ще раз акцентуємо увагу на тому, що працювати точковим зварюванням в таких випадках дуже зручно.
  • По-перше, швидко, по-друге, не пропалюєм зайвий раз метал, ну і, по-третє, після зварювання точковим зварюванням не потрібно спеціальної зачистки швів.
  • Просто поверхнево зачищаємо і все.
  • Після цього встановлюємо на місце задній бампер і перевіряємо відповідність зазорів ззаду.
  • Що у одного ліхтаря, що в іншого зазор повинен бути однаковий.
  • Крім того, перевіряємо відповідність зазорів і по кришці багажника.
  • Не забувайте перевірити і замок багажника, щоб кришка його закривалася і відкривалася.
  • Ну і на цьому всі рихтувальні і зварювальні роботи повністю закінчені.

всі рихтувальні і зварювальні роботи повністю закінчені.

  • Тепер залишається тільки пофарбувати нове крило, вставити заднє стікло і машина буде знову, як нова.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну заднього крила кузова Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна заднього крила Деу Ланос "

Відгуки: 0




Дверей для ремонту Деу Ланос:

Крило для ремонту Деу Ланос:

Стікло для ремонту Деу Ланос:

Фонарь для ремонту Деу Ланос:

Замок двері, капота, багажника, бардачка для ремонту Деу Ланос:

Бампер для ремонту Деу Ланос:

Кришка для ремонту Деу Ланос:

.