Заміна рульової рейки Чері Тіго

Починаючи з 2005 року китайська компанія Chery Automobile Co., Ltd почала випуск нового паркетника Chery Tiggo.

Його поява стала можливою завдяки співдружності компанії з автомобільними підприємствами інших країн.

І незважаючи на те, що новий кросовер мав дуже велику схожість з деякими іншими відомими вже моделями, його виробництво ознаменувало початок випуску цілого сімейства автомобілів, яке триває і до сьогоднішнього дня.

Це говорить про якість і неймовірну популярність нової моделі.

Серед цілого ряду інших технічних особливостей новий автомобіль обладнаний гідропідсилювачем керма і рульовою колонкою, яка регулюється по висоті.

Однак, комфортне і надійне управління новим позашляховиком було б навряд чи можливим без наявності в його пристрої рульової рейки.

Це спеціально придуманий механічний пристрій, який покликаний забезпечувати надійне з'єднання рульового колеса з провідними колесами.

Його структура дозволяє здійснювати синхронний поворот обох ведучих коліс у бік повороту рульового колеса.

Здійснюється це завдяки наявності відповідних рульових тяг. 

Рульова рейка сама по собі пристрій гідравлічний, тому на ряду з такими несправностями, як знос або пошкодження зубів шестерні або основи вузла, може бути і порушення цілісності його пильників і цілісності системи, що неминуче може викликати підтікання масла.

Тому виникає необхідність у проведенні ремонту цього механізму.

Звичайно, виконувати такого роду ремонт найкраще в спеціалізованій майстерні досвідченими фахівцями, де є всі необхідні інструменти, а також стенди для проведення такого роду робіт. 

Але, цілком можливо деякі ремонтні роботи виконувати і самостійно в своєму гаражі.

Міняємо самостійно рульову рейку Chery Tiggo

В черговий нашій статті мова піде про те, яким чином можна самому виконати заміну рульової рейки на Чері Тіго.

 яким чином можна самому виконати заміну рульової рейки на Чері Тіго.

  • Отже, у нас трапилася типова для рульових рейок несправність - потекло масло.
  • Крім того, в самому механізмі став чути сторонній стукіт. Тому і виникла необхідність замінити таку рейку.

виникла необхідність замінити таку рейку

  • Перш, ніж приступити до виконання демонтажу старої рейки необхідно встановити колеса рівно і заклинити кермо.
  • Далі опускаємося вниз до педалей автомобіля і там на рульовій колонці є чохол, що закриває доступ до карданного валу керма.
  • Для того, щоб зняти цей чохол, необхідно відкрутити два болта, що його утримують.

необхідно відкрутити два болта, що утримують чохол

  • Відсуваємо чохол в сторону і за допомогою ключа на 13 відкручуємо гайку біля самої рульової колонки.

з допомогою ключа на 13 відкручуємо гайку біля самої рульової колонки

  • Далі там є шліцева частина на рульовій колонці, яку потрібно максимально підняти вгору, щоб звільнити рульову рейку.

 шліцеву частину потрібно максимально підняти вгору, щоб звільнити рульову рейку

  • Проте, у нас це зробити так відразу не вдалося, тому довелося кілька разів вдарити молотком.
  • Після цього ми підняли на домкратах передок автомобіля, зняли обидва колеса і відкрутили з обох сторін рульові тяги.
  • Далі для зручності роботи зняли захист двигуна Чері Тіго, хоча то й не обов'язково.
  • Сама рульова рейка кріпиться тут на двох болтах (з кожного боку по одному).
  • Тому ми відкручуємо один болт дальній з ями, бо так зручніше.

 відкручуємо один болт дальній з ями, бо так зручніше

  • З протилежного боку відкрутили болт і зняли металевий хомут, за допомогою якого утримувалася сама рейка.

З протилежного боку відкрутили болт і зняли металевий хомут

  • Розташовувався він біля самого пильника на корпусі рульової рейки.

Розташовувався хомут біля самого пильовика

  • Далі відкручуємо зверху з салону патрубки і зливаємо рідину з рейки.
  • І після цього, трохи провернувши для зручності, витягуємо рульову рейку в бік.
  • Потім порівнюємо зняту з автомобіля рульову рейку з придбаною нами для заміни.

порівнюємо зняту з автомобіля рульову рейку з придбаною нами

  • Так, як рульові наконечники на нашій рейці встановлені недавно, і вони ще практично нові, тому ми їх просто переставимо на нову рейку.

 ми їх просто переставимо на нову рейку.

  • При цьому, знімаючи кожен наконечник зі старої рейки, порахуємо кількість витків, що ми зробимо і потім на таку ж кількість витків закрутимо наконечники на новій.
  • Тепер, після того, як вже встановили нову рейку на місце, потрібно розповісти про один момент.
  • Справа стосується болта, який є на шліцьовій частині карданного валу рульової колонки.

стосується болта, який є на шліцьовій частині карданного вала рульової колонки

  • Для того, щоб легше було встановити цей вал в шліци рейки потрібно цей болт дещо відпустити.
  • І тоді хомут, яким утримується вал, почне вільно рухатися у вертикальній площині і нам буде легше потрапити в шліци рульової рейки.
  • Точно так і при демонтажі рейки легше буде висмикнути вал зі шліців рейки.
  • До речі, за допомогою цього болта дуже зручно регулювати положення керма автомашини.
  • Після установки нової рейки ми розуміли, що потрібно вставити вал в рейку, вирівняти колеса і потім зафіксувати цим болтом.
  • Але у нас зробити це не виходило, оскільки колеса стояли рівно, а кермо було повернуто вправо.
  • Тому довелося трохи проїхати на авто, щоб вирівняти при цьому колеса прямо.
  • Рульове колесо при цьому було повернуто трохи в сторону.
  • Але, незважаючи на це, ми, зупинивши машину, витягли вал рульової колонки з рейки та встановили кермо так, як повинно бути при цьому положенні коліс.
  • Ну і вставили в такому положенні вал в шліци самої рейки також.
  • Після цього, закрутили цей болт, зафіксувавши тим самим положення коліс прямо і вала при цьому.
  • Тому цей болт цілком може бути в ролі регулювального пристрою.
  • Тепер, кілька слів про саму рульову рейку автомобіля Чері Тіго. Рульова рейка в нашому автомобілі потекла ще рік тому.
  • Мало того, тоді вона почала також стукати. На той час цей механізм на нашому авто пройшов вже 100 тис. кілометрів.
  • Тому нам довелося її замінити. Але, так як оригінальну тоді нам не вдалося придбати, довелося поставити аналогову.
  • Проте, буквально відразу ж після цього,  сальник знову встановленої рейки знову почав протікати 

 знову встановлена рейка знову почала протікати через сальник

  • Знімати ми її відразу не стали і кожен раз підливаючи в неї масло, продовжували експлуатувати.
  • І так тривало практично цілий рік, поки цей механізм не став стукати.
  • Тоді, природньо, виникло питання про заміну. Цього разу ми придбали вже, за словами продавців магазину, оригінальний виріб.
  • І взагалі, в цьому магазині продавці повідомили нам приголомшливу річ, розповівши, що аналогових рейок до нашого автомобіля просто не буває.
  • Випускаються вони тільки в оригінальному виконанні. Однак, при перестановці рульових наконечників ми зіткнулися з цікавим фактом.
  • Різьбова частина старої рейки у нас була однакова, що з одного боку, що з іншого і рівнялася 5,5 см.
  • В тій же рейці, яку ми привезли на заміну, з одного боку різьба була нарізана на 6,5 см, а з іншого боку пристрою різьба була тільки на 5,0 см.
  • Але, ми відразу не надали великого значення такому факту.
  • Проте, коли почали переставляти наконечники, то знімаючи їх зі старої рейки нарахували 23 витка.
  • Точно так думалося накрутити їх і на цій рейці.
  • Але, один наконечник нам вдалося завернути на 23 витка, а з іншого боку не вистачило різьби і нам довелося закрутити наконечник тільки на 21 виток.
  • Не надавши цьому великого значення, як уже говорилося, ми встановили в такому стані цю рейку на автомобіль.
  • Після цього, як і належить, вирушили відрегулювати розвал/сходження коліс.
  • На стенді в спеціалізованій майстерні виникла необхідність з одного боку вивернути рульовий наконечник на пару ниток, що, природньо, у майстра вийшло.
  • А от з іншого боку, навпаки – треба було закрутити наконечник ще на пару витків.
  • Але тут майстер вже не зміг цього зробити, так як на рульовій рейці вже не вистачало різьби.
  • Природньо, відрегулювати положення коліс нам не вдалося.
  • Тому, повернувшись додому, ми знову зняли нашу рульову рейку і з того боку, де різьблення було більше, ніж потрібно при закручуванні наконечника, за допомогою болгарки просто відрізали пару сантиметрів різьбової частини.

за допомогою болгарки просто відрізали пару сантиметрів різьбової частини

  • Потім знову закрутили наконечник вже на 21 виток, як і з протилежного боку.  
  • Після цього встановили рейку знову на місце і також поїхали на розвал/сходження.
  • На цей раз майстру вдалося без проблем відрегулювати нормально положення коліс.
  • Тому зараз продовжуємо далі експлуатувати автомобіль з цією рульовою рейкою. Як вона себе поведе далі, час покаже.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну рульової рейки на Чері Тіго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна рульової рейки Чері Тіго"

Відгуки: 0




Рульова колонка для ремонту Чері Тіго:

Шестерня для ремонту Чері Тіго:

Пильники для ремонту Чері Тіго:

Педалі для ремонту Чері Тіго:

Вал для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

Гайка для ремонту Чері Тіго:

Тяга для ремонту Чері Тіго:

Захист двигуна для ремонту Чері Тіго:

Корпус для ремонту Чері Тіго:

.