• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Передні пружини Деу Ланос, Сенс. Вибираємо кращі пружини для Ланоса і Сенса

Підвіска будь-якого автомобіля - це завжди складна система з множинними деталями та різного роду пристроями і механізмами, що виконують одне спільне завдання.

Цим завданням є утримання автомобіля на певній висоті над дорожнім полотном із забезпеченням одночасно постійного контакту між ними. Тут є складні пристрої і механізми, як амортизатори, так і менш складні або зовсім прості, як, наприклад, пружини.

Пружина по суті це простий прут або шматок дроту зігнутий у вигляді спіралі.

Однак, якщо уважніше придивитися до роботи всієї системи підвіски, то виявиться, що практично всі її елементи забезпечують функціонування саме пружини.

Іншими словами, цей елемент підвіски, як раз і забезпечує за рахунок своєї пружності постійний контакт коліс автомобіля з дорожнім покриттям.

Саме пружини утримують на собі вагу всього автомобіля, завдяки чому досягається постійна величина кліренсу.

А інші деталі лише створюють умови для роботи пружин. Тому цей елемент підвіски грає величезну, якщо не визначальну роль в роботі цієї системи всього автомобіля.

Народний автомобіль Daewoo Lanos і його бюджетний варіант Daewoo ZAZ Sens оснащені двома передніми і двома задніми пружинами.

Спереду встановлені вироби, що мають більше витків, ніж задні і працюють вони в тандемі з амортизаторами.

Для цього створена спеціальна конструкція під назвою амортизаторная стійка.

Такі стійки встановлюються на кожне переднє колесо разом з пружинами.

З огляду на той факт, що пружини мають властивість «втомлюватися» і просідати, потрібен постійний контроль за їх станом і своєчасна заміна.

В іншому випадку амортизатори перебирають на себе всю вагу автомобіля і значно швидше виходять з ладу.

Вибираємо самостійно передні пружини на Daewoo Lanos і Sens

У представленої статті ми спробуємо проаналізувати характеристики передніх пружин основних марок і визначити, які ж з них краще вибрати самостійно для установки на Деу Ланос або Деу (ЗАЗ) Сенс.

спробуємо визначити, які ж з пружин краще вибрати самостійно для установки на Деу Ланос або Деу (ЗАЗ) Сенс.

  • Отже, для огляду нами були обрані пружини чотирьох виробників, що найбільш часто зустрічаються на вітчизняному ринку автомобільних запчастин.

були обрані пружини чотирьох виробників, що найбільш часто зустрічаються на вітчизняному ринку автомобільних запчастин.

  • Перша з них це виріб виробництва фірми PS, яку позиціонують, як латвійську.

виріб виробництва фірми PS, яку позиціонують, як латвійську.

  • Однак, у нас є великі сумніви з цього приводу.
  • По-перше, зовсім невисока ціна в районі 200-300 грн. за одиницю говорить про те, що навряд чи хтось за кордоном стане виготовляти такі вироби на експорт в Україну і реалізовувати її тут за такі смішні гроші. До того ж вони вважаються, як посилені. 
  • По-друге, якість виготовлення також не викликає довіри. Фарбування взагалі виглядає, як виконана зі звичайного балончика.
  • Ну, і по-третє, якщо подивитися на всі інші екземпляри пружин, то вони спокійно стоять на столі без сторонньої допомоги.
  • А цю пружину неможливо так встановити, тому, що вона падає.

А цю пружину неможливо так встановити, тому, що вона падає.

  • Тому доводиться підкладати під неї щось, щоб не впала.
  • І взагалі інформації про цей вид пружин для передньої підвіски Деу Ланос або його бюджетної копії Деу Сенс на сьогоднішній день є дуже мало, оскільки з'явилися ці вироби на вітчизняному ринку зовсім недавно.
  • Товщина прута у них досить значна і складає 13,18мм. Висота при цьому становить 36 см.
  • Більш відомими передніми пружинами для цих моделей авто є вироби фірми Konner.
  • Це німецька фірма, потужності якої розташовані на території Південної Кореї.
  • Незважаючи на це на всіх підприємствах компанії збережені високі стандарти всім добре відомої німецької якості продукції, що виробляється.
  • Перше, що кидається в очі, це те, що всі пружини цього виробника мають яскраву маркування.

всі пружини цього виробника мають яскраву маркування.

  • Притому, написи всі видно добре і прочитати їх не становить ніякої складності. Це один з бар'єрів для фальсифікаторів продукції.
  • Крім того, основною відмінністю цього виду пружин для передньої підвіски автомобіля є наявність на нижньому витку спеціального прогумованого обплетення.

 є наявність на нижньому витку спеціального прогумованого обплетення.

  • Знімається і одягається воно дуже просто, тому що являє собою шланг, розрізаний уздовж.
  • Це зроблено спеціально для того, щоб запобігти зайвому деренчанню пружин під час руху.
  • Дуже часто багато наших автолюбителів скаржаться на те, що при різкому попаданні переднього колеса в досить велику вибоїну в районі амортизаторной стійки чути сильний стук або удар.
  • Створюється враження, що там немає ні амортизатора, ні пружини.
  • Насправді це пружина вдаряється об склянку стійки, коливання якої в цей момент не встигає погасити амортизатор.
  • А удар відбувається тому, що там голий метал фактично вдаряється об сталевий стакан.
  • Німецькі виробники передбачили цей неприємний нюанс і з метою уникнути його придумали одягати на нижній виток спеціально пом'якшувальний прогумований шланг.
  • Тому цей вид пружини, якраз найбільше підходить для їзди по нашим дорогам.
  • До речі, більш спритні водії самі вже обмотували нижні витки пружин, використовуючи для цього звичайні шланги.
  • Розрізавши такий шланг по його довжині, можна спокійно одягнути його на виток пружини.
  • Головне тільки, щоб правильно був підібраний діаметр.
  • Наступним пунктом характеристики пружини є її загальна висота, розмір якої тут становить 35-36см.

 пунктом характеристики пружини є її загальна висота

  • У цій довжині поміщається сім витків прута або дроту, хто як називає. Втім, таку кількість витків мають всі представлені нами пружини.

У цій довжині поміщається сім витків прута або дроту

  • Це, якщо кому цікаво, скільки ж тут витків. Товщина або діаметр самого прута або дроту становить 12,5 мм.

Товщина або діаметр самого прута або дроту становить 12,5 мм.

  • Ну і сам виріб виготовлено якісно, ​​без наявності зайвих вм'ятин або задирок, а також фарбування його не викликає ніяких абсолютно нарікань.
  • Наступним типом пружин в нашому огляді є пружини фірми GM.
  • Найменування цього виробу означає початкові літери назви всесвітньо відомої компанії з Америки General Motors.
  • Але, насправді ці пружини виготовляють в Кореї. На нашому огляді представлені відразу два примірника виробів цього виробника. Питається, чому всі по одному, а цього відразу два? Насправді все тут дуже просто.
  • Просто одна з пружин призначена для автомобіля Деу Ланос або ж Деу Сенс, укомплектованих двигуном з об'ємом 1,3; 1,4 або 1,5 л.
  • Друга ж призначена для автомобілів з встановленим силовим агрегатом об'ємом 1,6 літра.
  • Різниця тут полягає в тому, що сам по собі двигун об'ємом 1,6 л трохи важче, ніж такі ж агрегати, але з меншим об'ємом.
  • Тому і пружини, спеціально розраховані на більше навантаження, ніж інші.
  • Для найбільш допитливих власників представляємо оригінальний номер пружини для двигунів об'ємом 1,3-1,5л.

оригінальний номер пружини для двигунів об'ємом 1,3-1,5л.

  • А також оригінальний номер виробу для автомобілів з двигунами об'ємом 1,6 л відповідно.

оригінальний номер виробу для автомобілів з двигунами об'ємом 1,6 л

  • Відрізняються зовні ці пружини тим, що мають відповідні кольорові мітки, а також спеціальну прогумовану обмотку на витках коричневого кольору.

відрізняються зовні ці пружини тим, що мають спеціальну прогумовану обмотку на витках коричневого кольору.

  • Такий вид зазвичай мають оригінальні вироби цього виробника.
  • Якщо брати до уваги інші технічні характеристики цього виду елементів передньої підвіски авто, то можна сказати, що діаметр прута тут становить 12,39мм.

діаметр прута тут становить 12,39мм.

  • А висота її становить 35,5 мм це. Це що стосується пружини для обсягу двигуна 1,6 л. Для 1,5л вона становить 36мм.

Для 1,5л висота пружини становить 36мм.

  • Ну, і нарешті, останній вид пружин, з яким ми хочемо вас познайомити, це вироби PMC південнокорейської компанії Parts Mall.
  • Ці пружини дуже схожі на своїх «компаньйонів» виробництва фірми GM.
  • Вони також мають всі колірні мітки і одягнену на витки прогумовану трубочку коричневого кольору.

 також мають всі колірні мітки і одягнену на витки прогумовану трубочку

  • Складається враження, що ці пружини насправді виготовлялися на одному підприємстві спочатку. А потім були розвезено по різним фірмам. Але, це особисто нашу думку, а якщо конкретних фактів такого явища немає, то і стверджувати це також не можна.
  • Товщина прута цієї пружини становить 12,23мм.

Товщина прута цієї пружини становить 12,23мм.

  • Однак, ми думаємо, що різницю в кілька сотих сантиметрів порівняно з пружинами фірми GM складає товщина шару фарби.
  • В GM фарбування виконано більш якісно і тому шар фарби дещо товщий, ніж в PMC.
  • В останніх фарба нанесена дуже тонким шаром, який в деяких місцях вже навіть витерся.
  • Висота самої пружини PMC становить 34,8мм.
  • Існує ще один вид передніх пружин, призначених для установки на автомобіль Деу Ланос, виробництва компанії GM, в якій є тільки п'ять витків.
  • Ми її не подали по тій простій причині, що їх сьогодні практично ніде немає.
  • Це вироби, які встановлювалися на автомобілі, що складаються в Польщі в період з 2003 по 2008 роки.
  • У той період на автомобілі встановлювали спеціально розроблені амортизатори Delphi.
  • Під них тоді виготовлялися пружини з п'ятьма витками, які були спеціально розраховуваними під ці амортизатори.
  • Однак, після 2008 року передня підвіска автомобіля зазнала змін і сьогодні таких пружин просто ніде практично не залишилося.
  • До того ж якщо в вашому автомобілі і була раніше встановлена ​​такого типу пружина, то сьогодні ви можете сміливо її замінити на семивиткову. Точно також і з амортизатором.
  • Ми представили на ваш розсуд основні види пружин для передньої підвіски автомобілів. 
  • Якому саме виду віддати перевагу, залежить тільки від вас.
  • Єдине, що можна порадити, так це в тому випадку, якщо в вашому автомобілі пружина зовсім вже просіла або вам потрібно з якихось причин посилити амортизацію передньої частини авто, то не пошкодуйте грошей і купіть більш дорогі пружини виробництва фірми GM для двигунів 1,6 л.
  • У тому випадку, якщо ви вирішили замінити пружини, встановлені з заводу на такі ж, а двигун на вашому авто має обсяг менш ніж 1,6л, то купіть собі пружини також цього ж виробника, але для відповідного двигуна.
  • У вас не так все добре з фінансами, а хочеться встановити хороші і якісні пружини на свій автомобіль, - купіть вироби виробництва фірми PMC.
  • Вони практично нічим не відрізняються від GM, але вартість їх трохи нижча.
  • Фінансові можливості ваші зовсім скромні, тоді візьміть пружини марки Konner. Вони недорогі, але якість їх цілком нормальна.
  • Загалом кожен вибирає собі те, що йому подобається і що дозволяють йому робити власні фінансові можливості.
  • А наш огляд і розповідь про самостійне обрання передніх пружин на Деу Ланос або Деу Сенс на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Передні пружини Деу Ланос, Сенс. Вибираємо кращі пружини для Ланоса і Сенса"

Відгуки: 0




.