Заміна термостата Чері Тіго з двигуном 1.8

Для охолодження силового агрегату автомобіля передбачена ціла система охолодження.

В якості охолоджуючої рідини в цій системі використовується антифриз.

Сама система складається з безлічі пристроїв, рукавів, патрубків та інших елементів.

Мало того, всі елементи і вузли системи охолодження закільцьовані в два різних кола, одне з яких менше, а інше більше.

Це зроблено навмисно для того, щоб в той момент, коли охолоджуюча рідина досягала певної температури внаслідок роботи двигуна, можна було її пускати по великому колу з використанням примусового охолодження вентилятором.

В результаті таким способом вдається уникнути можливого перегріву двигуна і продовжити термін його експлуатації.

Описана схема роботи системи охолодження навряд чи стане можливим без наявності термостата.

Це свого роду клапан або автоматична пробка, кому як завгодно, який відкривається в момент досягнення антифризом певної температури, пропускаючи тим самим охолоджуючу рідину на велике коло.

А тут вже підключені радіатор охолодження-природне охолодження, а також вентилятор-штучне охолодження.

Виходячи з цього, стає очевидним, що термостат грає величезну роль в роботі системи охолодження двигуна.

Якщо прибрати цей пристрій або воно вийде з ладу, то силовий агрегат автомобіля неодмінно отримає перегрів і також вийде з ладу.

Автомобіль китайських виробників Chery Tiggo є позашляховиком і тому комплектується силовими агрегатами підвищеної потужності.

Одним з них є двигун об'ємом 1,8 л.

У зв'язку з цим питання про його систему охолодження стає одним з найголовніших в забезпеченні нормального функціонування такого мотора. 

А якщо так, то і вимоги до всіх елементів цієї системи також зростають в рази.

Міняємо самостійно термостат Chery Tiggo 1,8

У пропонованій нами статті ми розповімо про те, як можна самому замінити вийшов з ладу термостат на Чері Тіго.

як можна самому замінити вийшов з ладу термостат на Чері Тіго.

  • Для того, щоб замінити термостат на нашому автомобілі, необхідно, перш за все відкрутити і зняти повітряний фільтр разом з його патрубком.​

відкрутити і зняти повітряний фільтр разом з його патрубком.​

  • Корпус фільтра кріпиться трьома болтами, один з яких розташований всередині його.
  • Далі потрібно зняти клапан-сапун двигуна​

Далі потрібно зняти клапан-сапун двигуна​

  • І після цього відпускаємо один хомут, встановлений під ним на шлангу.

 відпускаємо один хомут, встановлений під ним на шлангу.

  • Потім зверху знімаємо просто шланг зі штуцера, він одягнений без хомута.​

знімаємо просто шланг зі штуцера, він одягнений без хомута.​

  • Ну і далі внизу відкручуємо ще два невеликих болта.

внизу відкручуємо ще два невеликих болта.​

Зверху потрібно відкрутити ще один болт на кронштейні.​

  • Після цього ми отримали доступ безпосередньо до термостата.
  • Але, перш, ніж його зняти, нам необхідно якимось чином злити антифриз з блоку циліндрів.
  • Для цієї мети нам довелося зняти один з двох шлангів, що йдуть від радіатора пічки.
  • Після цього, в цей знятий шланг вставили інший кисневий шланг з меншим діаметром.

вставили інший кисневий шланг з меншим діаметром

  • А другий кінець цього шланга опустили в спеціально приготовлену ємність.​

другий кінець цього шланга опустили в спеціально приготовлену ємність.​

  • Далі нам залишається тільки відкрутити сам корпус термостата, який утримується за допомогою чотирьох болтів на 10.​

відкрутити сам корпус термостата, який утримується за допомогою чотирьох болтів на 10.

  • І якщо три з них можна відкрутити без особливих проблем за допомогою відповідної головки на 10.​

 три з них можна відкрутити без особливих проблем за допомогою відповідної головки на 10.​

  • Те четвертий болт, який розташований внизу корпусу термостата відкрутити дуже проблематично.​

болт, який розташований внизу корпусу термостата відкрутити дуже проблематично

  • В принципі це єдина, і потрібно сказати чимала, проблема при знятті термостата на Чері Тіго.
  • Просто в те місце, де розташований цей болт неможливо ніяк дістатися, щоб одягнути і крім того ще й крутити будь-яким ключем.
  • Єдиним виходом з положення може бути застосування спеціального ключа на 10 з тріскачкою.​

виходом з положення може бути застосування спеціального ключа на 10 з тріскачкою

  • І тільки одягнувши такий ключ на гайку цього болта знизу, можна потихеньку, виток за витком, викрутити цей болт.​

 одягнувши такий ключ на гайку цього болта знизу, можна потихеньку, виток за витком, викрутити цей болт

  • Іншим способом відкрутити це болт просто навряд чи вийде.
  • Викручувати всі болти кожен може в такому порядку, як йому зручніше.
  • Ми ж думаємо, що краще спочатку спробувати викрутити проблемний болт, а потім три інших.
  • При установці назад зробити вже все навпаки.
  • Загалом, відкрутили ми нарешті цей болт і тепер можемо просто знімати сам корпус термостата.​

 можемо просто знімати сам корпус термостата

  • А після цього виймаємо зі свого посадкового місця і вже безпосередньо термостат.​

 виймаємо зі свого посадкового місця і вже безпосередньо термостат.

  • Так вийшло, що раніше ми замінили вже термостат на Чері Тіго і встановили новий, придбаний в магазині.
  • Але, як виявилося, він абсолютно не тримає, тому і вирішили зняти цей пристрій і встановити назад рідний термостат, а потім перевірити його роботу.

 встановити назад рідний термостат, а потім перевірити його роботу.

  • Зовні, звичайно, вони практично нічим не відрізняються.
  • Тому встановлюємо інший термостат на місце знятого і збираємо все в зворотньому порядку.
  • Після цього встановлюємо повітряний фільтр, заливаємо антифриз і запускаємо двигун, щоб перевірити роботу нового пристрою.
  • Прогріваємо двигун до тих пір, поки стрілка датчика температури не підніметься на дві поділки.​

поки стрілка датчика температури не підніметься на дві поділки.​

  • Після цього йдемо перевіряти патрубок під капотом.

 йдемо перевіряти патрубок під капотом.

  • У цей час він повинен бути абсолютно холодним. Далі прогріваємо двигун до його робочої температури.
  • І знову пробуємо вище названий патрубок. У цьому випадку він повинен бути вже майже гарячим.
  • Якщо так сталося, значить встановлений нами термостат працює і тепер відкрив проходження охолоджуючої рідини по великому колу.
  • Тому тепер загроза перегріву двигуна виключається.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну термостата на Чері Тіго з двигуном об'ємом 1,8 л закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна термостата Чері Тіго з двигуном 1.8"

Відгуки: 0




Вентилятор для ремонту Чері Тіго:

Термостат для ремонту Чері Тіго:

Клапана для ремонту Чері Тіго:

Пробка для ремонту Чері Тіго:

Радіатор охолодження для ремонту Чері Тіго:

Фільтр для ремонту Чері Тіго:

Патрубки для ремонту Чері Тіго:

Корпус для ремонту Чері Тіго:

Шланг для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

.