• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна передніх амортизаторів Чері Тіго

Будь-яке дорожнє покриття не може бути ідеально рівним.

У зв'язку з цим під час руху підвіска автомобіля через колеса, а через неї і весь кузов, отримують різного роду поштовхи і удари.

Все це вносить дискомфорт для пасажирів, що знаходяться всередині салону.

Тому, з метою гасіння всіх одержуваних поштовхів і ударів в конструкції підвіски були введені амортизатори.

Вони встановлюються на всіх чотирьох колесах машини.

Що стосується передніх амортизаторів, то вони крім основної функції також запобігають різкому нахилу передньої частини кузова "клюванню" під час різкого гальмування.

Крім того, передні амортизатори в тандемі з встановлюваними на їх стійці пружинами забезпечують постійний контакт коліс з дорожнім полотном в незалежності від його рельєфу.

Робота амортизаторів в основному грунтується на терті рідини, тому з плином часу в них може утворюватися протікання її.

А це в свою чергу призводить до погіршення робочих можливостей амортизаторних виробів.

Крім того, можуть виникати інші механічні пошкодження. Все це призводить до неминучої заміни амортизаторів.

Але, зробити це самостійно з першого разу не так просто, оскільки в цьому процесі існують деякі особливості або нюанси. 

Міняємо самостійно передні амортизатори на Chery Tiggo

В цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому поміняти передні амортизатори на Чері Тіго.

як можна самому поміняти передні амортизатори на Чері Тіго.

  • Після пробігу в 50 тис. кілометрів ми встановили на своє авто передні амортизатори виробництва компанії KYB (Kayaba).
  • Однак тепер автомобіль пройшов вже 130 тис.км І прийшов час знову міняти амортизатори.
  • Але, на цей раз ми вирішили встановити вироби виробництва компанії Monroe.​

вирішили встановити вироби виробництва компанії Monroe.​

  • Ці амортизатори ми виписали і отримали за відповідним каталожним номером.​

амортизатори ми виписали і отримали за відповідним каталожним номером.​

  • Перш, ніж встановити нові амортизатори, нам необхідно демонтувати старі.
  • Тому процес демонтажу починаємо з того, що зриваємо за допомогою ключа на 19 гайку на штоку амортизатора.​

зриваємо за допомогою ключа на 19 гайку на штоку амортизатора.​

  • Це легше зробити, поки ще нічого не розбирали, а автомашина стоїть на колесах.
  • А після цього можемо продовжувати повністю розбирання.
  • Починаємо зі стійки стабілізатора, відкручуємо її і відводимо в сторону.​

відкручуємо стійку стабілізатора і відводимо в сторону

необхідно відкрутити кріплення проводу датчика АВС.​

  • Після чого збиваємо трос гальма з цього кріплення.​

збиваємо трос гальма з цього кріплення.​

  • Потім зриваємо і відкручуємо болти кріплення стійки амортизатора до поворотного кулака.​

 зриваємо і відкручуємо болти кріплення стійки амортизатора до поворотного кулака

  • Далі знову переходимо в моторний відсік під капот, де відкручуємо три болта кріплення верхньої опори стійки амортизатора Чері Тіго.​

відкручуємо три болта кріплення верхньої опори стійки амортизатора

  • І після цього можна вниз витягати стійку амортизатора в зборі.
  • При цьому, на цій стійці стоять досить-таки широкі проставки.

на цій стійці стоять досить-таки широкі проставки.

  • Їх довелося встановлювати тому, що самі амортизатори KYB виявилися на чотири сантиметри коротше оригінальних.
  • Проставки встановлювалися чисто металеві.
  • Після того, як зняли стійки амортизаторів, приступаємо до їх розбирання.​

зняли стійки амортизаторів, приступаємо до їх розбирання.​

стискаємо пружину, щоб звільнити опору амортизатора.

  • Так як ми на самому початку відпустили трохи гайку на штоку амортизатора, то тепер нам не складе особливих труднощів її повністю відкрутити.​

нам не складе особливих труднощів гайку повністю відкрутити.​

 знімаємо цю гайку, верхню опору з підшипником, прогумовану шайбу, тарілку, пильник і пружину

  • Внизу ще є гумова прокладка або кільце, що встановлюється на нижню опору стійки.
  • На самому амортизаторі є ще відбійник, який в нашому випадку вже практично лопнув, в зв'язку з чим ми його також знімаємо і будемо міняти.​

 відбійник також знімаємо і будемо міняти.​

  • Знятий амортизатор на перевірку виявився ще цілком робочим, правда вже з'явилося в ньому підтікання масла.​

Знятий амортизатор на перевірку виявився ще цілком робочим

  • Але, якщо ми вже зняли його, то все одно будемо виконувати заміну.  Отже, беремо нову стійку, новий відбійник і новий пильник.

беремо нову стійку, новий відбійник і новий пильник.

  • Перш ніж встановлювати новий амортизатор, в обов'язковому порядку необхідно його прокачати.
  • Для цього вдавлюємо шток конкретного амортизатора до самого кінця на початку.​

 вдавлюємо шток конкретного амортизатора до самого кінця на початку.​

  • Після цього відпускаємо його трохи, з таким розрахунком, щоб шток вийшов на 2-3см.​

відпускаємо його трохи, з таким розрахунком, щоб шток вийшов на 2-3см.​

  • Помічаємо для себе приблизно цю величину і далі кожен раз вдавлюємо шток вже не до самого кінця, а на ось цю відстань не доходячи.
  • Потім притримуємо в такому положенні шток кілька секунд і відпускаємо.
  • Коли шток доходить в крайнє верхнє положення, вдавлюємо його знову, також почекавши пару секунд.
  • І так продовжуємо прокачувати до тих пір, поки не припиняться виходити повітряні бульбашки і їх не чутно буде при вдавлюванні штока.
  • Після цього вдавлюємо контрольних ще пару раз і все.
  • Передній амортизатор, в даному випадку Monroe, для установки на Чері Тіго готовий.
  • Тепер ні в якому разі не можна цей амортизатор перевертати або укладати на підлогу.
  • Він повинен постійно знаходиться в такому ж вертикальному положенні до тих пір, поки його не встановите на автомобіль.
  • Все подальше збирання повинно виконуватися тільки в такому положенні амортизатора.
  • Якщо ж випадково він впав або перекинувся, потрібно все знімати і прокачувати заново.
  • Коли ми почали збирати цю стійку амортизатора, то виявили дивну особливість.
  • Справа в тому, що пружина тут не дістає навіть до верхньої тарілки.

пружина тут не дістає навіть до верхньої тарілки.

  • Це при тому, що в старій стійці, коли ми її розбирали, пружина впиралася прямо в тарілку.
  • При більш детальному огляді ми прийшли до висновку, що такий стан став можливим тому, що на старому амортизаторі виробництва компанії Kayaba на штоку є ще пружина.​

на старому амортизаторі виробництва компанії Kayaba на штоку є ще пружина.​

  • Ця пружина працює на відбій і стримує вихід штока з труби амортизатора повністю.
  • А у виробах компанії Monroe такої пружини немає і тому шток тут виходить до кінця при попаданні колеса в яму, наприклад.
  • Встановивши верхню тарілку на стійку, одягаємо також шайбу або прокладку прогумовану.​

одягаємо також шайбу або прокладку прогумовану

  • Далі одягаємо опору з опорним підшипником.​

одягаємо опору з опорним підшипником.​

  • Після цього вся ця конструкція затискається зверху гайкою.​

вся ця конструкція затискається зверху гайкою.​

  • Тепер ми повинні звернути увагу на те, що на верхній тарілці стійки амортизатора є металевий приплив.​

на верхній тарілці стійки амортизатора є металевий приплив.​

  • На нижній опорі є приблизно такі ж два приплива на невеликій відстані один від іншого.​

На нижній опорі є приблизно такі ж два приплива

  • Так ось, при правильному збиранні стійки амортизатора приплив на верхній тарілці повинен розташовуватися на одній вертикальній лінії, що проходить посередині між припливами на нижній опорі.
  • В іншому випадку стійка у вас зібрана неправильно і потрібно збирати знову.
  • Крім того, перш, ніж закручувати верхню гайку на опорному підшипнику, не полінуйтеся нанести мастило на різьбову частину штоку амортизатора.
  • Це багато в чому полегшить вам процес затягування гайки, а також надалі зіграє позитивну роль при демонтажі цієї стійки.
  • Крім того, таким чином ви додасте мастило на опорний підшипник.
  • Отже, після того, як ви закрутили верхню гайку і перевірили правильність складання стійки, можна знімати стяжки і розтискати пружину.
  • Пильник на стійці протилежного колеса у нас вже виявився порваним.

Пильник на стійці протилежного колеса у нас вже виявився порваним.

  • Тому ми замовили новий пильник і замінимо цей, який отримав пошкодження.
  • При цьому зовні це не було видно, оскільки порваний пильник цей був зсередини.
  • Тут також потрібно відзначити, що в тому випадку, якщо у вас на автомобілі вийшов з ладу один амортизатор, заміну необхідно проводити в обов'язковому порядку обох відразу.  
  • Тому ми замінюємо другий амортизатор також. Після його демонтажу і розбирання також приступаємо до складання нової стійки.
  • Для цього, також, як і на попередньому перевіряємо наявність, якщо немає, то встановлюємо нижнє гумове кільце.

перевіряємо наявність, якщо немає, то встановлюємо нижнє гумове кільце.

  • Далі одягаємо на шток відбійник новий.​

одягаємо на шток відбійник новий.​

  • Зверху одягаємо стислу пружину.

Зверху одягаємо стислу пружину.​ 

  • Потім одягаємо пильник з тарілкою, яка одягається зверху на пружину.

 одягаємо пильник з тарілкою, яка одягається зверху на пружину.

  • Далі одягаємо прогумовану прокладку.

одягаємо прогумовану прокладку.

  • И в завершении одеваем опору вместе с опорным подшипником.​

 в завершении одеваем опору вместе с опорным подшипником.​

  • Завершальним моментом буде фіксування всієї цієї конструкції за допомогою гайки.
  • Тепер ще потрібно звертати увагу, щоб в зібраній конструкції опори амортизатора верхній і нижній стакани завжди розташовувалися строго паралельно один щодо іншого.

опори амортизатора верхній і нижній стакани завжди розташовувалися строго паралельно один щодо іншого.

  • Це також одна з ознак того, що опору ви зібрали правильно.
  • Для зручності складання опори амортизатора можна затиснути її кінець в лещата у вертикальному положенні.
  • Верхні гайки на стійках, після того, як автомобіль Чері Тіго буде повністю зібраний, непогано б ще раз перевірити і підтягнути.
  • Після того, як ми зібрали обидві стійки, можна приступати до їх установки на автомобіль.
  • Повинні зауважити, що на нові стійки ми встановили ті ж пружини, що були встановлені на старих.
  • А встановлені у нас були посилені пружини, виготовлені з прута діаметром 16мм.

 встановлені у нас були посилені пружини, виготовлені з прута діаметром 16мм.

  • І тут в кінці нас чекало несподіване розчарування.
  • Виявилося, що з тієї причини, що шток в амортизаторах типу Monroe виходить більше, ніж у таких же виробів типу KYB, корпус стійки в результаті зачіпає привід зі Шрусом.​

 корпус стійки в результаті зачіпає привід зі Шрусом.​ ​

  • У зв'язку з цим довелося замовляти нові амортизатори компанії Kayaba, знімати обидві стійки назад, перебирати, прокачувати нові амортизатори і знову встановлювати.
  • Тому майте на увазі, у кого стоять проставки на амортизаторах товщиною 4см і більше, міняти потрібно тільки на такі ж фірми KYB.
  • Вироби компанії Monroe тут вам не підійдуть.
  • Якщо ж на вашому автомобілі немає проставок взагалі, то можна сміливо міняти за великим рахунком на будь-які.
  • В результаті отримали ми нові амортизатори фірми KYB.

отримали ми нові амортизатори фірми KYB.

  • У зв'язку з тим, що в цих амортизаторах, як ми вже говорили, на штоках встановлені пружини, тому спосіб їх прокачування дещо відрізняється.
  • Тут необхідно шток амортизатора витягати максимально до кінця, приклавши для цього деякі зусилля.​

необхідно шток амортизатора витягати максимально до кінця, приклавши для цього деякі зусилля.​

  • А все решта виконується так, як і з іншими амортизаторами.
  • Отже, зібрали ми і встановили інші амортизатори і в результаті отримали зазор між стійкою і приводом близько 7мм.

отримали зазор між стійкою і приводом близько 7мм.

  • Не знаємо, як кому, але по нашому відчуттю і з досвіду складання і розбирання, амортизатори компанії Kayaba дещо простіші, ніж такі ж вироби виробництва компанії Monroe.
  • Крім того, нам здається, що вони і відрізняються більшою надійністю. Цілком можливо, що це тільки наша, суб'єктивна думка.
  • Після повного складання автомобіля не забудьте ще раз підтягнути верхні гайки на амортизаторних стійках.
  • Крім того, після установки нових амортизаторів в обов'язковому порядку поїдьте до фахівців відрегулювати розвал/сходження коліс.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну передніх амортизаторів Чері Тіго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передніх амортизаторів Чері Тіго"

Відгуки: 0




.