Заміна задніх амортизаторів Чері Тіго

Одним з елементів, що забезпечують плавність і комфортність пересування на автомобілі є його амортизатори.

Ці пристрої є складовою частиною підвіски автотранспортного засобу і встановлюються на всіх чотирьох колесах.

Їх основною функцією є згладжування коливань кузова машини і його елементів, одержуваних в наслідок контактів коліс з нерівностями дорожнього полотна.

Справа в тому, що удар від нерівності дороги передається відразу на колесо, а від нього сила цього удару переходить на кузов автомобіля.

Пружина пом'якшує цей удар, але завдяки своїй м'якості вона не в змозі моментально гасити коливання кузова, а продовжує виконувати коливання деякий час.

Це викликає певний дискомфорт у людей, що знаходяться в салоні такого автомобіля.

Але, амортизатори, завдяки перетіканню рідини всередині і демпфуючим властивостям, мало того, що також згладжують одержувані поштовхи, але і зупиняють, одержувані від пружин, коливання кузова.

З іншого боку, амортизатори згладжують і коливання коліс одночасно.

Тому, важливість амортизаторів полягає в тому, що завдяки згладжуванню коливань кузова і коліс автомобіля, одержуваних від ударів об нерівності дорожнього полотна, вони забезпечують постійний контакт коліс з твердою поверхнею.

А це забезпечення стійкості автомашини і поліпшення її керованості.

Обидві ці складові є частиною загальної безпеки пересування на автотранспортному засобі.

Особливо, коли мова йде про позашляховиках.

Задні амортизатори відрізняються від передніх своїми розмірами, будовою і способом кріплення.

Однак, незважаючи на це, вони виконують загальну задачу спільно з передніми.

Звичайно, знати особливості їх установки і всі нюанси заміни ніколи не буде зайвим ні для одного автовласника.

Міняємо самостійно задні амортизатори Chery Tiggo

У черговій статті ми вирішили розповісти про особливості заміни самостійно задніх амортизаторів на Чері Тіго.

вирішили розповісти про особливості заміни самостійно задніх амортизатрів на Чері Тіго

  • У нашому автомобілі з'явився стукіт в лівій частині задньої підвіски.
  • Тому було прийнято рішення зняти і перевірити задні амортизатори.
  • Знявши в першу чергу, звичайно ж, лівий амортизатор, ми були трохи здивовані.
  • Вся справа в тому, що втулка з нижнього сайлентблока повністю вивалилася і просто бовталася.

 втулка з нижнього сайлентблока повністю вивалилася і просто бовталася.​

  • Сама гумка сайлентблока вже практично відійшла повністю по всьому колу.

 гумка сайлентблока вже практично відійшла повністю по всьому колу.

  • Всього цього з лишком вистачило для того, щоб кузов отримував досить відчутний стукіт під час руху.
  • Для заміни нами були придбані нові амортизатори, виробництва компанії Kayaba.

були придбані нові амортизатори, виробництва компанії Kayaba.

  • При уважному огляді цих виробів можна побачити, що гумки в нижніх вушках цих амортизаторів виготовлені конусоподібно.​

гумки в нижніх вушках цих амортизаторів виготовлені конусоподібно.​

  • Існують думки, що сюди замість рідних можна ставити гумки з автомобілів ВАЗ і ще є інші варіанти.
  • Але, ми вирішили поки що нічого не придумувати і залишити рідні гумки в цих виробах.

 вирішили поки що нічого не придумувати і залишити рідні гумки в цих виробах.

  • Ну і приступаємо безпосередньо до самої заміни.
  • Не піднімаючи задню частину автомобіля Чері Тіго домкратом або іншим способом відкручуємо болт на 16 на нижньому вушку заднього амортизатора.

 відкручуємо болт на 16 на нижньому вушку заднього амортизатора.

  • Витягуємо його разом з шайбою, а також не забуваємо зняти і внутрішню шайбу.
  • Внутрішній діаметр втулки, на яку одягається гумка амортизатора, становить 15мм. Це так, для довідки, про всяк випадок.
  • Потім амортизатор просто знімається зі свого пальця і тепер його утримує тільки верхнє кріплення.
  • Далі в багажнику автомобіля відковирюєм викруткою кришку лючка.

 відковирюєм викруткою кришку лючка.

  • А в цьому лючку розташований хвостовик штока амортизатора.

в цьому лючку розташований хвостовик штока амортизатора.

  • Тут є одна гайка і одна контргайка. Тому, щоб розкрутити і звільнити шток амортизатора потрібно відразу два ключа на 16.
  • Одним з них необхідно утримувати нижню гайку, а верхню контргайку в цей час відкручувати.
  • Судячи з того, що в нашому автомобілі в цьому місці вже з'явилася корозія, сюди почала потрапляти волога.
  • Швидше за все, гумки тут зіпсувалися і ослабли, в зв'язку чим сам шток став бовтатися, а вода від дощу і снігу стала потрапляти всередину.
  • З іншого боку справи йдуть дещо краще.

З іншого боку справи йдуть дещо краще.

  • Але, знову ж для того, щоб розкрутити, також будуть потрібні два ключа на 16.
  • У другому амортизаторі на нижньому кріпленні ще все знаходиться в нормальному стані і його можна було б ще не міняти.

У другому амортизаторі на нижньому кріпленні ще все знаходиться в нормальному стані

  • Але, так як в обов'язковому порядку при заміні одного амортизатора змінюється і другий, то і ми будемо міняти обидва.
  • Тут, до речі, добре видно другу шайбу, яку потрібно зберегти.​

добре видно другу шайбу, яку потрібно зберегти.​

  • Просто вона є упором для гумки амортизатора при його установці.
  • Для утримання хвостовика штока, в разі його провертання, можна використовувати трубний ключ.​

Для утримання хвостовика штока, в разі його провертання, можна використовувати трубний ключ.​

  • Під другою гайкою на штоку одягнена шайба металева і потім шайба гумова, а під нею ще одна металева.​

на штоку одягнена шайба металева і потім шайба гумова, а під нею ще одна металева.​

  • Виходить в результаті своєрідний пиріг.
  • Після того, як все відкрутили, виймаємо амортизатор знизу від колеса Чері Тіго.​

виймаємо амортизатор знизу від колеса

  • У комплекті до нових амортизаторів поставляються також по дві металеві шайби, дві гумки і дві гайки на 14.​

У комплекті до нових амортизаторів поставляються також по дві металеві шайби, дві гумки і дві гайки на 14.​

  • Саме посадочне місце амортизатора всередині салону попередньо необхідно, звичайно, очистити від бруду, іржі, потім обробити яким-небудь мастилом, щоб запобігти подальшій корозії.
  • Отже, вставляємо в зворотньому порядку знизу-вгору новий амортизатор.
  • При цьому внизу під цей амортизатор можна підкласти дерев'яну дощечку.

внизу під цей амортизатор можна підкласти дерев'яну дощечку.

  • А сам виріб з максимально витягнутим штоком дозволяє нам всередині кузова його зафіксувати.​

сам виріб з максимально витягнутим штоком дозволяє нам всередині кузова його зафіксувати

  • Його довжини цілком для цього вистачає, що нас повністю влаштовує.
  • Тому приступаємо до подальшого збирання. 
  • Для початку одягаємо на шток одну металеву шайбу, вигнутими буртиками вгору.

одягаємо на шток одну металеву шайбу, вигнутими буртиками вгору.

  • Потім гумка і друга шайба одягається.​

Потім гумка і друга шайба одягається.​

  • І після цього затягується гайка і зверху контргайка.
  • Завершивши повністю збирання в салоні і закріпивши повністю амортизатор, знову переходимо вниз під автомобіль.
  • Тут також очищаємо посадочне місце амортизатора, змащуємо силіконовим мастилом всередині вушка його і одягаємо потім на палець.

 очищаємо посадочне місце амортизатора, змащуємо силіконовим мастилом всередині вушка його і одягаємо потім на палець.

  • Болт, перед установкою, змащуємо графітним мастилом.​

Болт, перед установкою, змащуємо графітним мастилом.​

  • Потім вставляємо цей болт на своє місце, закручуємо і затягуємо ключем на 16 грунтовно.​

 вставляємо цей болт на своє місце, закручуємо і затягуємо ключем на 16 грунтовно.​

  • І на цьому амортизатор вважається встановленим.
  • Як бачите, задні амортизатори змінюються значно легше і простіше передніх і для цього зовсім не обов'язково піднімати автомобіль і знімати задні колеса.

Тому нашу розповідь про самостійну замінену задніх амортизаторів на Чері Тіго на цьому закінчено.

Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх амортизаторів Чері Тіго"

Відгуки: 0




Амортизатори для ремонту Чері Тіго:

Пружина для ремонту Чері Тіго:

Втулка для ремонту Чері Тіго:

Сайлентблок для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

Шайба для ремонту Чері Тіго:

Кришка для ремонту Чері Тіго:

Гайка для ремонту Чері Тіго:

Кріплення для ремонту Чері Тіго:

Палець для ремонту Чері Тіго:

.