Троїть двигун Джилі СК2, глухне двигун на холодну

Силова установка є однією з основних складових частин будь-якого автотранспортного засобу.

І в цьому немає нічого дивного, оскільки двигун автомобіля – це його «серце».

Від його якості, потужності і стану залежить за великим рахунком і «життя» всього автомобіля.

Тут вам і характер їзди, і розгін, і швидкість.

Тому силовий агрегат вимагає завжди до себе підвищеної уваги і постійного догляду.

Компактний седан " В " класу Geely CK 2, виробництва відомої китайської автокомпанії Geely Automobile, випуск якого здійснювався з 2008 по 2013 роки, комплектувався силовим агрегатом об'ємом 1,5 л.

Це досить економічний бензиновий двигун потужністю 94л. с.. В міському циклі такий агрегат споживав 7,5 літра палива.

Встановлюваний агрегат особливих нарікань з боку власників даних авто не викликав.

Але, незважаючи на це, для довгострокової і безвідмовної роботи його потрібен постійний, крім заправки якісним бензином, контроль за кількістю і якістю масла.

Крім того, необхідно виконувати своєчасну заміну масла і деталей, що вийшли з ладу,  а також виконувати всі інші необхідні регламентні роботи з обслуговування двигунів.

Трапляються, звичайно, різного роду позаштатні ситуації з цим двигуном, але при правильному підході, а також наявності певних знань і навичок, з ними завжди можна впоратися і самому.

Усуваємо самостійно несправності двигуна Geely CK2

У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно усунути деякі несправності двигуна на Джилі СК2.

 яким чином можна самостійно усунути деякі несправності двигуна на Джилі СК2.

  • У двигуні нашого автомобіля, який був випущений в 2011 році, відбулися несправності, що виразилися в тому, що агрегат почав троїть, особливо на холодну.
  • Крім того, поки прогріється іноді навіть і глухне з незрозумілих причин. До того ж обертів набирає дуже погано.
  • Для усунення таких несправностей було зроблено багато різних дій.
  • У їх числі, заміна котушки запалювання, перепрошивка електронного блоку управління, перевірка і очищення всіх свічок запалювання, навіть перевірялася система ГБО.
  • Виконувалася, природньо, і діагностика, яка нічого не показала. І ніякі з перерахованих дій позитивних результатів не дали.
  • Двигун і далі в холодному стані погано запускався, після запуску погано набирав обертів, троїв і навіть глухнув.
  • Після того, як агрегат нагрівався, всі вище перераховані проблеми самі собою зникали.
  • Нам же здається, що вся причина може бути в підсосі повітря через прокладку впускного колектора.

вся причина може бути в підсосі повітря через прокладку впускного колектора.

  • В результаті цього паливна суміш, що надходить в камери згоряння двигуна, істотно збіднюється і, як наслідок, погано запалюється.  
  • Саме тому мотор в холодному стані не хоче нормально ні запускатися, ні працювати.
  • Для того, щоб переконатися в правильності цього припущення, було прийнято рішення за допомогою саморобного димового генератора запустити в двигун дим і подивитися можливі вогнища його виходу назовні.
  • З метою підключення генератора, знімаємо один шланг з вакуумного насоса Джилі СК2.​

знімаємо один шланг з вакуумного насоса

  • А замість нього на штуцер вакууму, що звільнився, одягаємо шланг нашого димогенератора.​

на штуцер вакууму, що звільнився, одягаємо шланг нашого димогенератора.​

  • Роль же так званого димогенератора у нас виконує звичайний димар бджоляра з одягненим на його носик шлангом.

Роль же так званого димогенератора у нас виконує звичайний димар бджоляра

  • Другий кінець цього шланга ми одягаємо на штуцер вакуумного насоса авто, повністю закриваємо дросельну заслонку і нагнітаємо дим в двигун.
  • Якщо є де-небудь підсмоктування повітря, то дим в обов'язковому порядку стане через це місце виходити назовні.
  • Ми ж зверху це обов'язково побачимо.
  • Все виконується тільки на холодному двигуні, оскільки на гарячому все розширюється, і ми не зможемо отримати очікуваного ефекту.
  • Отже, першим ми виявили вихід диму в районі датчика холостого ходу.

першим ми виявили вихід диму в районі датчика холостого ходу.

  • Тому тепер нам буде потрібно зняти цей датчик, розібрати і знайти, чому ж через нього виходить дим.
  • Раніше ми проводили такий експеримент, тільки лише на гарячому двигуні і виявили вихід диму в районі газових форсунок.​

раніше виявили вихід диму в районі газових форсунок.​

  • Після цього довелося усунути цей вихід диму, а значить і травлення газу.
  • Але, ще раз повторюся, це виконувалося все на гарячому двигуні. А сьогодні ми все виконуємо тільки на холодному.
  • Відключаємо дроти живлення датчика холостого ходу.​

Відключаємо дроти живлення датчика холостого ходу.​

 відкручуємо два болта кріплення і знімаємо цей датчик.​

  • В результаті, почистили ми знятий датчик холостого ходу, все змастили і встановили його назад на своє місце.​

 почистили ми знятий датчик холостого ходу, все змастили і встановили його назад

  • Спробували запустити двигун, але все поки залишилося без змін. Довелося продовжувати наш експеримент далі.
  • В результаті ми зупинилися на датчику колінвала, встановленому в районі торця самого валу.

В результаті ми зупинилися на датчику колінвала

  • Після цього зняли і цей датчик колінвала, в результаті чого виявили, що він знаходиться в жахливому стані.

зняли і цей датчик колінвала, в результаті чого виявили, що він знаходиться в жахливому стані

  • На ньому видно рясне налипання металевих частинок, стружки та іншого металевого пилу.
  • Такий стан цілком може виявитися причиною неналежної роботи двигуна нашого авто, оскільки може виникати некоректність подачі іскри в камери згоряння.
  • В результаті почистили ми датчик колінвала і після цього встановили його назад на своє місце.
  • Потім запустили двигун для перевірки. Мотор Джилі СК2 запустився і став працювати, але зате з'явилася нова проблема.
  • При спробі збільшити обороти двигун зупиняється.
  • Попутно ми також поміняли кільце ущільнювача на датчику дросельної заслонки, а також почистили датчик распредвалів і всі форсунки, перевірили датчик холостого ходу.
  • В результаті прийшли до того, що вирішили замінити датчик абсолютного тиску у впускному колекторі або MAP-сенсор.

вирішили замінити датчик абсолютного тиску у впускному колекторі

  • Якщо ж і це нічого не дасть, то тоді доведеться ще замінити дроти високої напруги.
  • Для заміни ми взяли не новий, але точно в робочому стані датчик і встановили його на наше авто.
  • Запустили двигун і знову ніякого результату. Замінили високовольтні дроти, а двигун працює також без змін.
  • Після цього ми звернулися до фахівців по установці ГБО, які перевірили зі свого боку всю газову установку, а також компресію заодно в циліндрах.
  • Все скрізь виявилося в нормі, але двигун як і раніше троїть, а при нагріванні і спробі збільшити обороти відразу глухне.
  • Тому, повернувшись до себе в гараж, ми вирішили перевірити стан і зазори клапанів.
  • Цілком можливо, що який-небудь клапан занадто затиснутий або щось в цьому роді.
  • Для цієї мети зняли кришку клапанів двигуна.

 зняли кришку клапанів двигуна.

  • За допомогою спеціального набору щупів перевірили зазори клапанів, які у нас виявилися всі в межах норми.

перевірили зазори клапанів, які у нас виявилися всі в межах норми.

  • Інших зауважень до клапанів у нас не знайшлося, тому встановлюємо кришку клапанів на своє місце.
  • Потрібно відзначити, що наша ситуація – це яскравий приклад відповіді на питання, яке часто задається багатьма власниками «Що може бути в такому-то випадку»
  • Було припущення, що існує підсмоктування повітря і в цьому вся проблема такої роботи силового агрегату.
  • А в результаті вже майже половину машини перебрали і замінили, а причину, так і не виявили.
  • Крім цього всього, ми також ще й протестували за допомогою OBD-сканера стан і роботу лямбда зонда.
  • Однак жодних порушень у його роботі не виявили. Після цього вирішили ще замінити і датчик температури.
  • Правда відразу це все одно ніяких результатів не дало.
  • Тоді ми вирішили поки що експлуатувати машину в такому стані, як вона є.
  • Приблизно один тиждень ми промучилися з прогріванням двигуна, а потім раптом його робота налагодилася і все стало функціонувати, як годиться.
  • В результаті пройшло вже два місяці і ніяких проблем не виникає
  • Таким чином, є підозра, що проблема спочатку, швидше за все, була в самому датчику температури.
  • Але, незважаючи на це, ми попутно виконали непогану профілактику нашому автомобілю і, перш за все, його двигуну.
  • Тому на цьому все і нашу розповідь про самостійне усунення деяких несправностей двигуна Джилі СК2 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун Джилі СК2, глухне двигун на холодну"

Відгуки: 1


Сергей

Кароче, я понял, надо сразу датчик температуры менять.




Блок управління для ремонту Джилі СК 2:

Свічка запалювання для ремонту Джилі СК 2:

Прокладки для ремонту Джилі СК 2:

Колектор для ремонту Джилі СК 2:

Генератор для ремонту Джилі СК 2:

Шланг для ремонту Джилі СК 2:

Дросельна заслонка для ремонту Джилі СК 2:

Датчики для ремонту Джилі СК 2:

Форсунка для ремонту Джилі СК 2:

.