Ремонт стартера Шевроле Лачетті, причини виходу з ладу стартера

Як відомо, принцип дії двигуна внутрішнього згоряння заснований на згорянні палива в його камерах згоряння.

Однак, для цього необхідно забезпечити подачу туди палива і найголовніше, забезпечити умови для загоряння.

А це можливо тільки в тому, випадку якщо колінвал агрегату привести в дію і останній запустить в дію весь кривошипно-шатунний механізм.

Тільки в цьому випадку почнуться всі процеси, що сприяють подачі і загорянню палива в камерах згоряння.

Тому для мінімального розкручування колінвала, достатнього для запуску всіх процесів в двигуні, був придуманий самостійний силовий пристрій.

У зв'язку з його основним призначенням-дати старт обертанню колінвала двигуна, новостворений пристрій і отримав назву " стартер»

Сам стартер являє собою дещо видозмінений електричний двигун постійного струму, в будові якого з'явився колекторно-щітковий механізм.

Крім того, в будові стартера є спеціальний механізм управління роботою агрегату, що забезпечує своєчасне його включення, а також виключення.

Також тут з'явився виконавчий пристрій, роль якого зводиться до взаємодії з маховиком колінчастого вала двигуна.

Такими механізмами управління і виконання є втягуюче реле і бендикс відповідно.

Як і будь-який механізм, стартер також в процесі експлуатації може отримувати різного роду пошкодження, що призводять до відмови в роботі. Тому кожному власнику авто не зайвим буде розбиратися в основних несправностях, які можуть виникати в стартерах, а також мати уявлення про можливості їх усунення.

Ремонтуємо самостійно стартер Chevrolet Lacetti

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про самостійне проведення ремонту стартера, а також можливі причини виходу його з ладу на Шевроле Лачетті.

хочемо розповісти про самостійне проведення ремонту стартера, а також можливі причини виходу його з ладу на Шевроле Лачетті.

  • Лачетті - це один із сучасних автомобілів, який відноситься до сімейства недорогих, але практичних моделей Європейського сегмента С, що фактично означає – моделі малого середнього класу.
  • Напевно, тому в нашій країні можна досить часто зустріти таку модель на автошляхах.
  • Не дивно, що в спеціалізованих центрах технічного обслуговування автомобілів зафіксовано чимало звернень власників таких машин зі скаргами на роботу стартерів.
  • Найбільш часто зустрічаються з них це зникнення контактів між щітками пристрою і його колектором, а також вихід з ладу бендікса.​

зникнення контактів між щітками пристрою і його колектором, а також вихід з ладу бендікса.​

  • В даному випадку у нас виникла проблема саме з бендіксом стартера.
  • Справа в тому, що під час спроби запуску двигуна бендікс стартера провертався, але маховик колінвала при цьому стояв на місці.
  • Необхідно відразу відзначити одну особливість цього стартера.
  • У зв'язку з тим, що, як вже вище зазначено, дана машина автомобіля є недорогою моделлю середнього класу, то і більшість матеріалів, з яких виготовлені деталі стартера, також з числа недорогих.

дана машина автомобіля є недорогою моделлю середнього класу, то і більшість матеріалів, з яких виготовлені деталі стартера, також з числа недорогих.

  • Крім того, з метою економії або з іншої причини, але в стартері цього авто, на відміну від японських моделей, відсутній сапун.
  • Тому агрегат не має спеціального місця для збору конденсату, яким служить сапун.
  • В результаті весь конденсат залишається всередині пристрою, що неминуче призводить до виникнення всередині його корозії.
  • Зокрема, це сильно позначається на щітках.
  • Буквально за якихось п'ять-шість місяців вони можуть проржавіти до такої міри, що стануть клинити в стакані вузла.
  • Цілком природньо, що стартер в такому випадку працювати не буде.
  • Щоб хоч якимось чином запобігти появі такого неприємного наслідку, ми вирішили просвердлити внизу самого корпусу стартера отвір діаметром близько 3мм, через який тепер може стікати конденсат, що утворився всередині.

вирішили просвердлити внизу самого корпусу стартера отвір діаметром близько 3мм, через який тепер може стікати конденсат

  • Таке нововведення безумовно дає свої плоди.
  • Отже, починаємо збірку стартера. Перше, що ми будемо робити, так це встановимо планетарний редуктор і бендікс.​

встановимо планетарний редуктор і бендікс.​

  • Щоб встановити на вал редуктора сонячну шестерню, необхідно попередньо нанести невеликим шаром мастило на нього.​

необхідно попередньо нанести невеликим шаром мастило на вал редуктора

  • І вже після цього одягаємо на вал сонячну шестерню.​

 після цього одягаємо на вал сонячну шестерню.​

  • Далі беремо новий бендікс і звіряємо його зі старим.

 беремо новий бендікс і звіряємо його зі старим.

  • Вони повинні мати однакову кількість зубів, їх розмір, діаметр самого виробу також повинен збігатися і його посадковий отвір.
  • Якщо все збігається, то тільки тоді можна встановлювати новий бендікс на своє місце.
  • При цьому потрібно мати на увазі, що ні на вал, ні на шліци мастило наносити не можна ні в якому разі.

ні на вал, ні на шліци мастило наносити не можна ні в якому разі.

  • Справа в тому, що всередині бендікса є мідно-графітова втулка, яка в процесі роботи його сама змащує і вал редуктора, і його шліци, і сам бендікс.
  • Тому просто одягаємо бендікс на чистий вал редуктора.

одягаємо бендікс на чистий вал редуктора.

  • Якщо ж на вал потрапить мастило, то воно в процесі роботи налипне на місцях зчеплення бендікса і той перестане ходити по валу, а просто заклинить.
  • Одягаємо також на вал стопорну шайбу і стопорне кільце.
  • Потім стопорне кільце обтискаємо в установленій канавці на валу за допомогою захоплення «Кобра» і під нього встановлюємо в цю канавку і стопорну шайбу.
  • Після цього перевіряємо надійність кріплення і обертання шайби.
  • При цьому шайба повинна легко обертатися на валу і в той же час не переміщатися по довжині вала.

шайба повинна легко обертатися на валу і в той же час не переміщатися по довжині вала.

  • Після цього змащуємо невеликою кількістю мастила підшипник в матці стартера.​

змащуємо невеликою кількістю мастила підшипник в матці стартера.​

  • Далі одягаємо вилку на редуктор.​

одягаємо вилку на редуктор.​

  • При цьому потрібно мати на увазі, що вилка встановлюється тут тільки в одному положенні.
  • У перевернутому положенні її просто не вдасться встановити.
  • Потім затискаємо корпус матки стартера Шевроле Лачетті в лещата і встановлюємо всередину його редуктор в зборі з вилкою.

затискаємо корпус матки стартера Шевроле Лачетті в лещата і встановлюємо всередину його редуктор в зборі з вилкою

  • Зверху встановлюємо ущільнювальну гуму.​

Зверху встановлюємо ущільнювальну гуму.

  • Також встановлюємо ущільнювальну гумку на вилку і під втягуюче реле.​

встановлюємо ущільнювальну гумку на вилку і під втягуюче реле.​

  • Після цього даємо трохи мастила на опори сателітів.​

 даємо трохи мастила на опори сателітів.​

  • А потім одягаємо на ці опори три сателіти.​

одягаємо на ці опори три сателіти.​

  • І все це закриваємо в результаті пильником.

І все це закриваємо в результаті пильником.

  • При цьому звертаємо увагу на те, що в пильнику або гумці під втягуюче є невелика прорізь, в яку необхідно вставити пильник редуктора при установці.

 в пильнику або гумці під втягуюче є невелика прорізь, в яку необхідно вставити пильник редуктора при установці.

  • Далі нам потрібно зібрати мотор статора. Для цього встановлюємо зверху в отвір пильника стартера якір мотора.

встановлюємо зверху в отвір пильника стартера якір мотора.

  • Від руки перевіряємо потім, щоб якір обертався вільно.
  • Після цього одягаємо стакан на якір з магнітами.
  • При цьому необхідно, щоб ключі на стакані збіглися з ключами на корпусі матки.

 необхідно, щоб ключі на стакані збіглися з ключами на корпусі матки.

  • Ну і тепер нам належить встановити в стакан щітковий вузол.
  • Для того, щоб зберегти свій час і нерви при цьому, ми радимо скористатися спеціальним кільцем.​

радимо скористатися спеціальним кільцем

  • Його вставляємо в середину щіткового вузла, розтиснувши при цьому самі щітки, і потім в такому вигляді встановлюємо в стакан мотора.​

 вставляємо в середину щіткового вузла, розтиснувши при цьому самі щітки, і потім в такому вигляді встановлюємо в стакан мотора.​

  • Кільце при цьому просто виймається і видаляється. В результаті на установку щіткового вузла ми витрачаємо 2-3 сек.
  • Попередньо змастивши втулку задньої кришки стартера Шевроле Лачетті, встановлюємо зверху після цього.

змастивши втулку задньої кришки стартера Шевроле Лачетті, встановлюємо зверху

  • При цьому місця зіткнення щіткового вузла з внутрішньою поверхнею кришки зачищаємо до блиску.
  • Цим ми забезпечимо надійний контакт корпусу пристрою.
  • Встановивши правильно кришку, вставляємо і закручуємо дві шпильки або стяжні болти.​

вставляємо і закручуємо дві шпильки

  • Таким чином ми притягуємо мотор до корпусу матки.
  • Тепер вкручуємо гвинти, за допомогою яких щітковий вузол кріпиться до корпусу стартера.​

вкручуємо гвинти, за допомогою яких щітковий вузол кріпиться до корпусу стартера.​

  • Якщо при цьому щітковий вузол всередині корпусу змістився з якихось причин і гвинти закрутити не виходить, не поспішайте засмучуватися.
  • За допомогою звичайного шила можна з легкістю домогтися збігу отворів щіткового вузла і задньої кришки.

За допомогою звичайного шила можна з легкістю домогтися збігу отворів

  • Це стає можливим через те, що щітковий вузол всередині вільно рухається на пружинах.
  • Затягнувши гвинти кріплення щіткового вузла, не зайвим буде підтягнути і стяжні болти.
  • Але, болти кріплення щіткового вузла потрібно затягувати хоч і грунтовно, але з почуттям.
  • Оскільки якщо раптом ви перетягнете болт і на ньому зірветься різьблення, то нормального контакту з корпусом (маси) вже не буде.
  • Після цього розтискаємо лещата і укладаємо стартер горизонтально.
  • Тепер нам буде потрібно ще встановити на нього втягуюче реле.
  • Перш, ніж встановити це реле на стартері, ми також ретельно очистили всі його контакти.

 ретельно очистили всі контакти втягуючого реле

  • Потім, щоб легше було встановлювати реле, виставляємо в робоче положення бендікс.

виставляємо в робоче положення бендікс.

  • При цьому вилка повинна бути спрямована в бік мотора стартера.​

вилка повинна бути спрямована в бік мотора стартера.​

  • Потім встановлюємо втягуюче реле на своє місце і тут же наживляємо болти його кріплення.

встановлюємо втягуюче реле на своє місце і тут же наживляємо болти

  • Після цього затягуємо всі три болта, встановлюючи остаточно втягуюче.
  • Далі, розвертаємо пристрій і приєднуємо плюсовий контакт втягуючого реле стартера Шевроле Лачетті.

розвертаємо пристрій і приєднуємо плюсовий контакт втягуючого реле стартера

  • При цьому потрібно мати на увазі, що чим менше ви встановите шайб, граверів та інших елементів між клемою цього контакту і її гайкою, тим краще.​

чим менше ви встановите шайб, граверів та інших елементів між клемою цього контакту і її гайкою, тим краще.​

  • Справа тут вся в тому, що між площинами всяких встановлених елементів може потрапити волога і швидше виникне корозія.
  • А значить і пропаде контакт. Це, до речі, одна з болячок цього стартера.
  • На завершення перевіряємо ще раз всі болти і гвинти, підтягуємо їх, де це необхідно.  
  • І на цьому наш стартер вважається повністю зібраним.

на цьому наш стартер вважається повністю зібраним

  • Але, перш ніж встановлювати на автомобіль, необхідно перевірити його обертання.
  • Для цього на 50-ту клему втягуючого реле підключаємо керуючий провід.

на 50-ту клему втягуючого реле підключаємо керуючий провід.

  • На корпус стартера підключаємо мінусовий провід акумуляторної батареї.​

На корпус стартера підключаємо мінусовий провід акумуляторної батареї.​

  • А на плюсову клему втягуючого реле підключаємо плюсовий провід.

на плюсову клему втягуючого реле підключаємо плюсовий провід.

  • Після цього керуючий провід втягуючого реле замикаємо на плюсову клему.
  • При цьому стартер повинен включитися і спрацювати. Значить проблема у нас була дійсно в бендіксі.
  • Перевіряти стартер під навантаженням немає ніякого сенсу, оскільки бендікс ми замінили на новий.
  • Тому можна сміливо встановлювати стартер на автомобіль і запускати в експлуатацію.
  • На цьому і нашу розповідь про самостійний ремонт стартера Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт стартера Шевроле Лачетті, причини виходу з ладу стартера"

Відгуки: 0




Колінвал для ремонту Шевроле Лачетті:

Стартер для ремонту Шевроле Лачетті:

Маховик для ремонту Шевроле Лачетті:

Реле для ремонту Шевроле Лачетті:

Колектор для ремонту Шевроле Лачетті:

Бендікс (Втягуюче) для ремонту Шевроле Лачетті:

Шестерня для ремонту Шевроле Лачетті:

Вал для ремонту Шевроле Лачетті:

Втулка для ремонту Шевроле Лачетті:

.