Який би автомобіль ви не придбали, вам завжди хотілося б, щоб його колеса весь час знаходилися в строго вертикальному положенні.
Особливо при попаданні їх у вибоїни або при вході в поворот, наприклад.
Одного кріплення їх на півосі машини або на його ступиці в цьому випадку явно буде мало.
Саме цим питанням і задалися свого часу конструктори легкових автомобілів.
В результаті була розроблена така деталь, як ричаг.
Сьогодні в передній підвісці сучасного автомобіля однією з основних складових її частин є ричаги.
Це металева, найчастіше, пустотіла деталь, що за своєю формою зазвичай нагадує букву L латинського алфавіту, з'єднує поворотний кулак з рамою кузова автомобіля.
Її форма дає можливість закріплювати ричаг в трьох точках. Одним кінцем вона з'єднується з поворотним кулаком за допомогою шарової опори.
А два інших через спеціальні прогумовані, а сьогодні вже і поліуретанові, шарніри, що звані сайлентблоками, кріпиться безпосередньо до рами. Така жорстка конструкція не дозволяє колесу ні на міліметр відхилятися від свого встановленого положення у вертикальній площині. Останні екземпляри практично нового стильного вигляду автомобіля Chery M11, виробництва однойменної відомої китайської автомобільної компанії, оснащені передньою підвіскою, настройку і доведення якої здійснювали фахівці з не менш відомої англійської компанії Mira.
Як і раніше, основу підвіски спереду становить багатоважільна самопідрулююча конструкція типу MacPherson.
Завдяки роботі майстрів з Великобританії її робота стала набагато м'якше і чіткіше.
Але, незважаючи на все це, такі елементи, як сайлентблоки ричагів, так, як і раніше вимагають періодичної заміни.
Виконуємо самі заміну сайлентблоків передніх ричагів автомобіля Chery M11
У представленій статті ми вирішили розповісти про те, яким чином можна самому в своєму гаражі замінити сайлентблоки на передніх ричагах Чері М11.
- Перш, ніж приступити безпосередньо до самого процесу заміни, необхідно зняти передні колеса автомобіля.
- Після цього необхідно відкрутити три болта, за допомогою яких кріпиться шарова опора на поворотному кулаці.

- Потім відкручуємо передній сайлентблок кріплення ричага.

- А після цього такого ж кріплення, але тільки ззаду цього виробу.

- Далі знімаємо повністю ричаг з автомобіля. Точно таким же чином чинимо і з іншим ричагом.
- В результаті зняли обидва ричага.
- Для заміни нами були придбані нові оригінальні деталі. Серед них, були виписані передні сайлентблоки.

- А також, придбали природньо і задні сайлентблоки.

- Купували все в оригіналі, оскільки аналогові придбати не так-то й просто.
- Та їх по-справжньому ніхто і не шукав, оскільки ціна такого виробу не вимагає шукати дешевої заміни.
- Перш, ніж міняти сайлентблоки, запам'ятовуємо, яким чином встановлені старі на ричазі.
- Ми ж, на додаток і для власної страховки, ставимо ще й мітки на втулках.

- Справа в тому, що якщо ви встановите сайлентблоки не так, як вони були встановлені, а в іншому положенні, то приблизно через 2-3 тижні будете міняти їх знову.
- Тепер питання стоїть, як легше і швидше можна випрессувати старі сайлентблоки з ричагів Чері М11.
- Ми пробували наступний спосіб видавлювання малого сайлентблока (переднього).
- Для цього за допомогою болгарки відрізаємо верхівку самого шарніра.

- Потім на це місце ставимо якусь втулку або наставку, по діаметру трохи більше металевого остова сайлентблока, а зі зворотнього боку ставимо палець або головку.

- Можна також заздалегідь підготувати наставку. І після цього, в такому ж порядку все це встановлюємо під прес або в лещата.
- Потім видавлюємо сайлентблок з втулки ричага.
- Також існує і другий варіант видалення старого сайлентблока.
- Для цього буде потрібно всього лише пальник, за допомогою якого ми просто випалимо гумову частину сайлентблока.
- Це займає значно менше часу, звичайно, але з іншого боку утворює багато диму і неприємного запаху в приміщенні.
- Що стосується заднього шарніра, то тут рішення однозначне: потрібно підбирати відповідну наставку і проставку.
- Після чого видавлювати все за допомогою лещат або преса.
- У нашому випадку так сталося, що ні той, ні інший спосіб нам не допоміг.
- Справа в тому, що саме кільце, в яке був запресований сайлентблок виявилося занадто тонкостінним.

- У зв'язку з цим ми ніяк не могли підібрати відповідне оправлення.
- Тому довелося за допомогою пальника випалити гуму сайлентблока.
- Після цього зубилом трохи підбили кромку його корпусу і потім, наставивши головку, за допомогою преса вдалося вичавити цю частину шарніра.

- Нові сайлентблоки запресували за допомогою преса.

- Звичайно, вони запресовуються набагато швидше, ніж вибиваються старі.

- Непогано запресовувалися і малі сайлентблоки, може навіть швидше, ніж великі.

- Головне при цьому, намазати побільше мила всередині втулки, щоб не зажувало гуму, і щоб виріб легше і швидше увійшов всередину.
- Для запресовування ми підібрали, як зверху, так і знизу в якості проставок корпуси гальмівних циліндрів з супорта.
- При цьому запресовувати намагаємося трохи більше, ніж необхідно.

- Після цього встановлюємо обидва ричага на свої місця.
- Не забувайте, що остаточно затягувати кріплення ричагів необхідно після того, як встановили колеса і опустили машину.
- Іншими словами, затягуємо під вагою автомобіля.
- На цьому нашу розповідь про заміну своїми руками сайлентблоків передніх ричагів Чері М11 закінчено.