• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна сайлентблоків передніх ричагів Чері М11

Який би автомобіль ви не придбали, вам завжди хотілося б, щоб його колеса весь час знаходилися в строго вертикальному положенні.

Особливо при попаданні їх у вибоїни або при вході в поворот, наприклад.

Одного кріплення їх на півосі машини або на його ступиці в цьому випадку явно буде мало.

Саме цим питанням і задалися свого часу конструктори легкових автомобілів.

В результаті була розроблена така деталь, як ричаг.

Сьогодні в передній підвісці сучасного автомобіля однією з основних складових її частин є ричаги.

Це металева, найчастіше, пустотіла деталь, що за своєю формою зазвичай нагадує букву L латинського алфавіту, з'єднує поворотний кулак з рамою кузова автомобіля.

Її форма дає можливість закріплювати ричаг в трьох точках. Одним кінцем вона з'єднується з поворотним кулаком за допомогою шарової опори.

А два інших через спеціальні прогумовані, а сьогодні вже і поліуретанові, шарніри, що звані сайлентблоками, кріпиться безпосередньо до рами. Така жорстка конструкція не дозволяє колесу ні на міліметр відхилятися від свого встановленого положення у вертикальній площині. Останні екземпляри практично нового стильного вигляду автомобіля Chery M11, виробництва однойменної відомої китайської автомобільної компанії, оснащені передньою підвіскою, настройку і доведення якої здійснювали фахівці з не менш відомої англійської компанії Mira.

Як і раніше, основу підвіски спереду становить багатоважільна самопідрулююча конструкція типу MacPherson.

Завдяки роботі майстрів з Великобританії її робота стала набагато м'якше і чіткіше.

Але, незважаючи на все це, такі елементи, як сайлентблоки ричагів, так, як і раніше вимагають періодичної заміни

Виконуємо самі заміну сайлентблоків передніх ричагів автомобіля Chery M11

У представленій статті ми вирішили розповісти про те, яким чином можна самому в своєму гаражі замінити сайлентблоки на передніх ричагах Чері М11.

 яким чином можна самому в своєму гаражі замінити сайлентблоки на передніх ричагах Чері М11. ​

  • Перш, ніж приступити безпосередньо до самого процесу заміни, необхідно зняти передні колеса автомобіля.
  • Після цього необхідно відкрутити три болта, за допомогою яких кріпиться шарова опора на поворотному кулаці.

необхідно відкрутити три болта, за допомогою яких кріпиться шарова опора на поворотному кулаці.

  • Потім відкручуємо передній сайлентблок кріплення ричага.

відкручуємо передній сайлентблок кріплення ричага.

  • А після цього такого ж кріплення, але тільки ззаду цього виробу.​

відкручуємо сайлентблок такого ж кріплення, але тільки ззаду цього виробу.​

  • Далі знімаємо повністю ричаг з автомобіля. Точно таким же чином чинимо і з іншим ричагом.
  • В результаті зняли обидва ричага.
  • Для заміни нами були придбані нові оригінальні деталі. Серед них, були виписані передні сайлентблоки.

були виписані передні сайлентблоки

  • А також, придбали природньо і задні сайлентблоки.​

, придбали природньо і задні сайлентблоки.​

  • Купували все в оригіналі, оскільки аналогові придбати не так-то й просто.
  • Та їх по-справжньому ніхто і не шукав, оскільки ціна такого виробу не вимагає шукати дешевої заміни.
  • Перш, ніж міняти сайлентблоки, запам'ятовуємо, яким чином встановлені старі на ричазі.
  • Ми ж, на додаток і для власної страховки, ставимо ще й мітки на втулках.

для власної страховки, ставимо ще й мітки на втулках.

  • Справа в тому, що якщо ви встановите сайлентблоки не так, як вони були встановлені, а в іншому положенні, то приблизно через 2-3 тижні будете міняти їх знову.
  • Тепер питання стоїть, як легше і швидше можна випрессувати старі сайлентблоки з ричагів Чері М11.
  • Ми пробували наступний спосіб видавлювання малого сайлентблока (переднього).
  • Для цього за допомогою болгарки відрізаємо верхівку самого шарніра.

за допомогою болгарки відрізаємо верхівку самого шарніра.

  • Потім на це місце ставимо якусь втулку або наставку, по діаметру трохи більше металевого остова сайлентблока, а зі зворотнього боку ставимо палець або головку.​

на це місце ставимо якусь втулку або наставку, по діаметру трохи більше металевого остова сайлентблока,

  • Можна також заздалегідь підготувати наставку. І після цього, в такому ж порядку все це встановлюємо під прес або в лещата.
  • Потім видавлюємо сайлентблок з втулки ричага.
  • Також існує і другий варіант видалення старого сайлентблока.
  • Для цього буде потрібно всього лише пальник, за допомогою якого ми просто випалимо гумову частину сайлентблока.
  • Це займає значно менше часу, звичайно, але з іншого боку утворює багато диму і неприємного запаху в приміщенні.
  • Що стосується заднього шарніра, то тут рішення однозначне: потрібно підбирати відповідну наставку і проставку.
  • Після чого видавлювати все за допомогою лещат або преса.
  • У нашому випадку так сталося, що ні той, ні інший спосіб нам не допоміг.
  • Справа в тому, що саме кільце, в яке був запресований сайлентблок виявилося занадто тонкостінним.

кільце, в яке був запресований сайлентблок виявилося занадто тонкостінним.

  • У зв'язку з цим ми ніяк не могли підібрати відповідне оправлення.
  • Тому довелося за допомогою пальника випалити гуму сайлентблока.
  • Після цього зубилом трохи підбили кромку його корпусу і потім, наставивши головку, за допомогою преса вдалося вичавити цю частину шарніра.

 зубилом трохи підбили кромку його корпусу і потім, наставивши головку, за допомогою преса вдалося вичавити

  • Нові сайлентблоки запресували за допомогою преса.​

Нові сайлентблоки запресували за допомогою преса.

  • Звичайно, вони запресовуються набагато швидше, ніж вибиваються старі.​

вони запресовуються набагато швидше, ніж вибиваються старі.​

  • Непогано запресовувалися і малі сайлентблоки, може навіть швидше, ніж великі.​

Непогано запресовувалися і малі сайлентблоки

  • Головне при цьому, намазати побільше мила всередині втулки, щоб не зажувало гуму, і щоб виріб легше і швидше увійшов всередину.
  • Для запресовування ми підібрали, як зверху, так і знизу в якості проставок корпуси гальмівних циліндрів з супорта.
  • При цьому запресовувати намагаємося трохи більше, ніж необхідно.

запресовувати намагаємося трохи більше, ніж необхідно.

  • Після цього встановлюємо обидва ричага на свої місця.
  • Не забувайте, що остаточно затягувати кріплення ричагів необхідно після того, як встановили колеса і опустили машину.
  • Іншими словами, затягуємо під вагою автомобіля.
  • На цьому нашу розповідь про заміну своїми руками сайлентблоків передніх ричагів Чері М11 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків передніх ричагів Чері М11"

Відгуки: 0




.