Прокачування зчеплення Джилі СК

Легковий автомобіль сконструйований таким чином, що ми можемо плавно починати рух, і так само без ривків і смикання перемикати передачі.

Все це завдяки розумному підключенню силового агрегату машини до її трансмісії.

А забезпечується плавність такого підключення, а також відключення спеціальним пристроєм – зчепленням. 

"Розумний " пристрій зчеплення забезпечує нам безпроблемну стоянку автотранспортного засобу при його працюючому двигуні.

Крім того, його наявність дає можливість плавно підключати КПП до цього двигуна, підключити потрібну передачу і також плавно і без ривків починати рух.

Під час руху ми також маємо можливість спокійно перемикати передачі і зупинятися, коли це необхідно. І все це завдяки наявності зчеплення. Функціонування цього механізму засноване на унікальних властивостях гідравлічної або гальмівної рідини стискатися і розтискатися під певним навантаженням.

А його включення і виключення здійснюється за допомогою педалі, через яку водій має можливість за допомогою системи ричагів і тяг передавати свої зусилля на весь механізм, підключаючи таким чином або роз'єднуючи колінвал двигуна з силовою передачею машини.

Весь цей ланцюжок спрацьовує завдяки наявності в системі спеціальної рідини.

Але, з плином часу в результаті постійної роботи механізму зчеплення його рідина поступово приходить в непридатність, втрачаючи свої експлуатаційні властивості.

Крім того, зношуються всі деталі механізму, не виключаються і випадки підтікання рідини або попадання в систему повітря.

Всі ці причини і ряд деяких інших призводять до того, що робота системи, а значить і всього механізму стає некоректною.

А це неминуче призводить до погіршення або утруднення перемикання передач.

Тому доводиться міняти наявну рідину в системі, виконувати заміну деталей механізму, що відслужили свій термін, а також виконувати прокачування. 

Самостійно прокачуємо зчеплення на Geely CK

У цій статті ми розповімо про те, як самостіно прокачати зчеплення на Джилі СК.

як самостійно прокачати зчеплення на Джилі СК.

  • Прокачування зчеплення виконується, перш за все, в тих випадках, коли порушується вільний хід педалі механізму, що призводить до скрутного перемикання передач. 
  • Також прокачування виконують обов'язково після чергового ремонту, що включає заміну окремих деталей зчеплення, з метою відрегулювати роботу всього механізму. 
  • Крім того, прокачування системи виконують і після заміни робочої рідини.
  • Ідеальним варіантом виконання такого виду ремонту є залучення помічника. 
  • У гірших випадках можна виконувати його і самостійно, маючи в арсеналі надійні упори для фіксації і утримування педалі.
  • У нашому автомобілі трапилася одна з вище перерахованих проблем: збільшився вільний хід педалі зчеплення.

збільшився вільний хід педалі зчеплення.

  • Іншим словами, зчеплення стало спрацьовувати аж під самим кінцем ходу педалі. 
  • Звичайно, цю ситуацію ми можемо усунути і за допомогою спеціального регулювального болта, який встановлений в районі вала педалі.

ситуацію ми можемо усунути і за допомогою спеціального регулювального болта

  • Однак, це не вирішення проблеми. Хотілося б знати саму причину такого становища. 
  • Тому, недовго думаючи, ми вирішили прокачати саму систему зчеплення Джилі СК. 
  • Для цього у нас на головному циліндрі зчеплення, розташованому на коробці перемикання передач, є спеціальний штуцер під ключ на 8.​

для регулювання є спеціальний штуцер під ключ на 8.​

  • На нього одягається гумова трубочка, другий кінець якої опускаємо в пляшку. 
  • Після цього накачуємо педалью зчеплення до тих пір, поки вона не встане твердо в своєму верхньому положенні.
  • Натиснувши в цьому положенні на педаль, відкручуємо штуцер.
  • При цьому повітря, що наявне в системі, по трубочці вийде в пляшку. 
  • Через кілька секунд закручуємо штуцер назад і педаллю зчеплення після цього знову закачуємо, поки вона не стане твердою. 
  • Знову, утримуючи в такому положенні педаль, відкручуємо штуцер і випускаємо в пляшку повітря.
  • І так повторюємо до тих пір, поки в пляшку не потече рідина замість повітря. 
  • Потім доливаємо в систему рідину і педаль зчеплення, якщо причина була саме в наявності повітря в системі, повинна піднятися, а вільний хід її при цьому повинен значно зменшитися. 
  • Якщо ж цього не станеться, тоді необхідно шукати іншу причину такого явища.
  • Після першого закачування в результаті у нас з штуцера потекла рідина і педаль зчеплення при цьому впала повністю. 
  • Це говорить про те, що повітря в системі насправді немає. А вільний хід педалі при цьому став ще більше.
  • В результаті довгих пошуків ми прийшли до висновку, що у нас забитий трубопровід системи зчеплення. 
  • І в першу чергу проблема зі шлангом, що йде від розширювального бачка зчеплення.​

проблема зі шлангом, що йде від розширювального бачка зчеплення.​

  • Для цього необхідно якимось чином відкачати рідину в бачку, що залишилася і біля нього, щоб звільнити цей трубопровід і одночасно не запустити повітря в систему гальмування. 
  • Оскільки потім нам доведеться виконувати ще й прокачування системи гальм. 
  • А після цього потрібно буде від'єднати цей шланг і ще один, який розташований нижче бачка, після чого їх просто продути.

 потрібно буде від'єднати цей шланг і ще один, який розташований нижче бачка,

  • Цілком можливо, що таким чином нам вдасться видути весь бруд, який скупчився в цьому трубопроводі.
  • Однак, виконавши все задумане, ніяких позитивних результатів досягти нам не вдалося. 
  • В результаті нам довелося розібрати практично всю систему зчеплення, а в кінці зняти і сам головний циліндр зчеплення. 
  • Він кріпиться до корпусу коробки перемикання передач за допомогою двох болтів.
  • Після цього виявили в цьому пристрої наступну картину.  
  • При прокачуванні самого циліндра з нього стала виходити якась брудна рідина.​

При прокачуванні самого циліндра з нього стала виходити якась брудна рідина

  • Це свідчення того, що сам головний циліндр зчеплення Джилі СК грунтовно забитий.
  • Цілком зрозуміло, що тепер нам доведеться повністю розібрати цей пристрій, щоб його гарненько прочистити і промити.​

тепер нам доведеться повністю розібрати цей пристрій, щоб його гарненько прочистити

  • В результаті, після розбирання циліндра було виявлено, що пружина, яка встановлена всередині цього пристрою розсипалася буквально на окремі шматки.​

 пружина, яка встановлена всередині цього пристрою розсипалася буквально на окремі шматки.​

  • А в іншому циліндр знаходиться в нормальному стані.
  • Тому причина несправності в роботі зчеплення ми вважаємо знайдена.
  • Тепер необхідно знайти або підібрати з чогось аналогічну пружинку, встановити замість тої, що розсипалася, зібрати циліндр і перевірити потім роботу всього механізму зчеплення.
  • А тому нашу розповідь про самостійне прокачування зчеплення на Джилі СК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Прокачування зчеплення Джилі СК"

Відгуки: 0




Зчеплення для ремонту Джилі СК:

КПП для ремонту Джилі СК:

Педалі для ремонту Джилі СК:

Ричаг для ремонту Джилі СК:

Тяга для ремонту Джилі СК:

Колінвал для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

Вал для ремонту Джилі СК:

Циліндр для ремонту Джилі СК:

Бачок для ремонту Джилі СК:

.