Чому стукає підвіска Шевроле Авео Т250

Основною зв'язуючою ланкою кузова автомобіля з дорожнім полотном є його підвіска. 

Це складова частина шасі транспортного засобу. 

У свою чергу до складу підвіски входить ціла система різних ричагів, тяг, вузлів, механізмів та інших деталей. 

Частина з них з'єднує кузов автомобіля з колесами, інші сприймають всі поштовхи і удари від взаємодії цих коліс з дорожнім покриттям, згладжують їх і передають на кузов і його раму. 

Окремо є елементи, які відповідають за встановлене положення коліс під час руху і не допускають його зміни. 

Тому, безумовно, підвіска є важливою ланкою у всій конструкції будь-якого автомобіля.

Друге покоління моделі Chevrolet Aveo, виробництва всесвітньо відомої автомобільної компанії General Motors і отримало у зв'язку з цим індекс Т250, також у своїй конструкції має відповідну підвіску. 

Спереду тут встановлена широко відома система, зібрана за типом MacPherson. Це досить популярна багатоважільна система.

Ззаду в цьому автомобілі використовується напівзалежна система ричажно-пружинного типу з поздовжніми ричагами. 

При цьому пов'язує ричаги поперечна балка, що має U-подібний перетин.

І задня і передня підвіски, як і сам автомобіль, є досить добротними системами, зібраними також з належною якістю. 

Однак, це не є гарантією того, що в цій системі не будуть виникати ніякі проблеми. 

Знос шарнірів, інших з'єднань, а також вироблення механічного характеру призводять до того, що рано чи пізно деталі підвіски починають бовтатися, кріплення їх послаблюються. 

В результаті під час руху можуть виникати стукіт і інші неприємні звуки.

Усуваємо самостійно стукіт в підвісці на Chevrolet Aveo T250

В черговий нашій статті мова піде про сторонній стукіт в підвісці і способі її самостійного усунення на Шевроле Авео Т250

мова піде про сторонній стукіт в підвісці і способі її самостійного усунення на Шевроле Авео Т250

  • Багато власників цих популярних і досить непоганих моделей часто скаржаться на постійний стукіт в підвісці автомобіля.
  • Мова в даному випадку йде про передні системи. Звичайно, варіантів відповідей тут може бути дуже багато. 
  • Але, ось ми також зіткнулися з цією проблемою. 
  • І найголовніше, що такий стукіт в нашому автомобілі чути незважаючи на те, що всі сайлентблоки тут вчасно замінені і встановлені нові. 
  • Крім того, опори, тяги і всі гумки у нас встановлені були нові. 
  • Але, тим не менш підвіска продовжувала видавати стукіт під час руху. 
  • Нам доводилося вже чути подібного роду скарги не від одного власника такого авто. 
  • Тому ми поставили собі за мету знайти все-таки причину такого дивного стуку.
  • В результаті перемацавши руками практично всю передню підвіску, ми все-таки знайшли причину виникнення неприємних звуків.
  • Виявилося, що виною всьому є передній привід, вірніше його тяга.

виною всьому є передній привід, вірніше його тяга.

  • При уважному огляді цієї деталі виявилося, що тяга приводу з'єднує ступицю колеса з силовою передачею машини за допомогою зовнішнього і внутрішнього Шрусів. 
  • А будова Шруса не передбачає жорсткого закріплення приводу всередині його.

будова Шруса не передбачає жорсткого закріплення приводу всередині його.

  • Сам Шрус одним кінцем за допомогою шліців входить в зачеплення з ступицею, а з іншого боку має просто отвір, в який вставляється привід. 
  • Точно така ж ситуація і на протилежній стороні приводу на внутрішньому Шрусі. 
  • В результаті тяга приводу вільна і здійснює постійно поперечні рухи від одного шарніра до іншого. 
  • Це легко можна перевірити і самому, якщо спробувати рукою посувати тягу з одного боку в інший.

можна перевірити і самому, якщо спробувати рукою посувати тягу з одного боку в інший.

  • Найголовніше, що такий стан не вважається несправністю. 
  • Це звичайна конструктивна особливість цієї моделі автомашин Шевроле Авео Т250. Якщо хочете, конструкторський ляп. 
  • Справа в тому, що в автомобілях цілого ряду інших марок, Деу Сенс, Рено та ін., в шарнірах внутрішніх Шрусів встановлені спеціальні пружини.

в шарнірах внутрішніх Шрусів деяких моделей встановлені спеціальні пружини.

  • Так ось ці пружини утримують в постійній напрузі вали приводів. В результаті ніякого стуку там немає. 
  • Тут же, чомусь, конструктори вирішили не встановлювати такі пружини.
  • У нашому авто зроблена непогана шумоізоляція салону, тому цей стукіт нам майже не заважає, оскільки ми його майже не чуємо. 
  • Але, якщо подібної шумоізоляції в машині немає, то з таким стуком доводиться якось боротися. 
  • Ми вважаємо, що в принципі побороти його можна. Для цього просто потрібно підібрати відповідні пружини. 
  • Ми вже такі пружини навіть підібрали, приготувавши на потім.

Ми вже такі пружини навіть підібрали

  • Правда, для того, щоб ці пружини правильно встановити і отримати від цього позитивний ефект, в самому Шрусі необхідно буде зробити відповідну виточку або отвір. 
  • Мало того, буде потрібно зробити якусь направляючу або щось в цьому роді, щоб ця пружина стояла на одному місці. 
  • Привід при цьому може входити в саму пружину, і в результаті вся ця конструкція буде зафіксована в певному положенні.

вся ця конструкція буде зафіксована в певному положенні.

  • Звичайно, все це вимагає часу і певної витрати сил, але така переробка шарнірів варто того.
  • В крайньому випадку можна подивитися в інших моделях, як це влаштовано і звернутися до фахівців, які допоможуть все це втілити в життя.
  • При цьому таку пружину можна встановлювати, як у внутрішньому, так і в зовнішньому Шрусі. 
  • А нашу розповідь про самостійне визначення стуку в підвісці і його усунення на Шевроле Авео Т250 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чому стукає підвіска Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




Ричаг для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Балка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Кріплення для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Сайлентблок для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Тяга для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ступиця для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шрус для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Пружина для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Направляюча для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.